PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkanen minst snel aan de drugs !!!!



Zgeheu
05-09-03, 17:26
Parool 5 sept. 2003

ALLOCHTONEN NIET ZO SNEL AAN DRUGS

Amsterdam-Marokkaanse en Turkse jongeren gebruiken veel minder drugs dan Nederlandse jongeren. ook beginnen ze er pas op latere leeftijd mee. Voor alcohol geldt hetzelfde. Van de Nederlandse scholieren van veertin en vijftien jaar heeft tweederde de laatste maand alcohol genuttigd. Bij Turkse en Marokkaanse leeftijdgenoten is dat slechts tien (turken) en vier (marokkanen) procent, aldus onderzoek door de Universiteit van Amsterdam voor de Jellinek.

------------------------------------------------

don't get high of your own supply :p

mrz
05-09-03, 17:57
Dammit ik wordt helaas al te gemakkelijk high van my own supply GRRRRRRRRRRRRRRRR :kalasniko

En gebruik geen drugs voor de goede orde drugs is zoooo acherhaald... :cheefbek:

Zagora
05-09-03, 18:01
Logisch. Wij zijn verkopers en geen gebruikers.

Zwarte Schaap
05-09-03, 18:05
Geplaatst door Zagora
Logisch. Wij zijn verkopers en geen gebruikers.

Praat vooral over jezelf maar hou anderen erbuiten. Je weet, ik geloof nog steeds niet dat je een marokkaan bent.

Judas !

Zagora
05-09-03, 18:06
Geplaatst door Zwarte Schaap
Praat vooral over jezelf maar hou anderen erbuiten. Je weet, ik geloof nog steeds niet dat je een marokkaan bent.

hahahahahaha...... waarom toch niet? hoe moet ik het bewijzen? door je portemonnee te rollen?

Zagora
05-09-03, 18:07
wat heb je trouwens toch opmerkelijk weinig gevoel voor humor. absoluut geen zelfrelativeringsvermogen. trieste zaak. je bent zeker een boekhouder ofzoiets.

Zwarte Schaap
05-09-03, 18:16
Geplaatst door Zagora
hahahahahaha...... waarom toch niet? hoe moet ik het bewijzen? door je portemonnee te rollen?

Door een keer op de voicechat af te spreken en je marokkaans te horen spreken.


wat heb je trouwens toch opmerkelijk weinig gevoel voor humor. absoluut geen zelfrelativeringsvermogen. trieste zaak. je bent zeker een boekhouder ofzoiets. Dergelijke humor getuigt dat je gesneuveld bent door de assimilatiepolitiek.

Zagora
05-09-03, 18:19
Door een keer op de voicechat af te spreken en je marokkaans te horen spreken.

Ik heb geen microfoon, en eerlijk gezegd kan het mij aan mijn reet roesten wat jij wel of niet gelooft.

Dergelijke humor getuigt dat je gesneuveld bent door de assimilatiepolitiek.

Dat je voorspelbaar bent hoef ik zeker niet te herhalen?

Zagora
05-09-03, 18:20
spreek trouwens geen marokkaans/arabisch, slechts het welluidende berbers.

Zwarte Schaap
05-09-03, 18:23
Geplaatst door Zagora
Ik heb geen microfoon, en eerlijk gezegd kan het mij aan mijn reet roesten wat jij wel of niet gelooft.


Jij vroeg me toch hoe je het kon bewijzen, dan moet je het ook niet vragen als het je niets kan schelen wat ik denk.


Dat je voorspelbaar bent hoef ik zeker niet te herhalen? Ik kan er niets aan doen dat je al gevallen bent, zie je atheistische aspiraties.

Wizdom
05-09-03, 18:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Praat vooral over jezelf maar hou anderen erbuiten. Je weet, ik geloof nog steeds niet dat je een marokkaan bent.

Judas !

Ik geloof dat ene Freya dezelfde figuur gebruikt... 't kan toeval zijn natuurlijk...

Afrux
05-09-03, 18:26
Geplaatst door Zagora
spreek trouwens geen marokkaans/arabisch, slechts het welluidende berbers.

Het marokkaans is Berbers
Marokko komt uit het amazigh woord: Marakuc = murt + akuc = land van god (opgesticht door de berber dynasty Almorabis). Nog steeds spreekt meer dan 65% van d eMarokkanen berbers. in 1960 waren het meer dan 90%. Marokko is qua ras voor meer dan 98% berber. Inmiddels zijn meer dan 30% gearabiseerd (zij spreken dus ddarija en niet Arabisch, maar denken wel dat ze Arabieren zijn)

ddarija = geen Arabisch
Ddarija is een mix van verschillende talen ongeveer: 40% berbers + 40% Arabisch + frans, spaans en portugees.
Trouwens ddarija wordt wel gesproken volgens de berber grammatica regels.

Voor d eduidelijkheid dit zijn gewoon feiten.

Zgeheu
05-09-03, 18:34
Geplaatst door Afrux
Marokko is qua ras voor meer dan 98% berber. Inmiddels zijn meer dan 30% gearabiseerd (zij spreken dus ddarija en niet Arabisch, maar denken wel dat ze Arabieren zijn)


:gechoquee dus 2% arabieren hebben heel marokko zowat in handen en hebben 30% weten te hersenspoelen ?

3 mogelijkheden...

1: Wij berbers zijn het meest achterlijk van alle volkeren als 2% van de bevolking ons kan domineren.

2: Jou cijfers zijn bullshit

3: De berbers en arabieren zijn historisch, cultureel en genetisch zo vermengt met de arabieren dat een scheiding tussen die 2 gewoon onmogelijk is.

Zwarte Schaap
05-09-03, 18:35
Geplaatst door Zgeheu
:gechoquee dus 2% arabieren hebben heel marokko zowat in handen en hebben 30% weten te hersenspoelen ?

3 mogelijkheden...

1: Wij berbers zijn het meest achterlijk van alle volkeren als 2% van de bevolking ons kan domineren.

2: Jou cijfers zijn bullshit

3: De berbers en arabieren zijn historisch, cultureel en genetisch zo vermengt met de arabieren dat een scheiding tussen die 2 gewoon onmogelijk is.

Afrux heeft toevallig wel gelijk zgeu!

Zgeheu
05-09-03, 18:37
ik zeg ook niets...ik vraag me alleen af welk van de 3 opties van toepassing zou moeten zijn

000NobelPrizes
05-09-03, 18:41
Geplaatst door Zagora
Logisch. Wij zijn verkopers en geen gebruikers.

Hahahaha...

Integratieplannen, assimilatieplannen, ik vind het allemaal best. Maar ik wil nog wel om 4 uur 's morgens een Mohammed mobiel kunnen bellen om het feestje op gang te houden.

Wizdom
05-09-03, 18:46
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hahahaha...

Integratieplannen, assimilatieplannen, ik vind het allemaal best. Maar ik wil nog wel om 4 uur 's morgens een Mohammed mobiel kunnen bellen om het feestje op gang te houden.

Nee, jij moet een Judas bellen... daar kun je veel beter mee om gaan...

Zwarte Schaap
05-09-03, 18:46
Geplaatst door Zgeheu
ik zeg ook niets...ik vraag me alleen af welk van de 3 opties van toepassing zou moeten zijn

Het zit ingewikkelder in elkaar. Om een staat (administratie)te kunnen onderhouden moet je een taal hebben die je kan schrijven. Verder bood de arabische taal toegang tot wetenschappelijke boeken. Het is dus logisch dat het arabisch aan invloed wint en dat de leiders er zich mee bedienen. Verder heeft men een sterke verarabisering politiek gevoerd.
(en dan heb ik het niet eens over het geloof, wilde je daar verder inkomen dan is het arabisch onontbeerlijk.

In principe zijn het berbers zelf die hun volk onderdrukken en beschimpen, alleen geloven ze in de mythe dat ze arabier zijn, en met hun vele miljoenen.

Mill
05-09-03, 18:46
Hihi, onze cokedealer heet Rachid. :cola:

(PS: niet provocerend bedoeld. Ik heb trouwens niks tegen dealen)

000NobelPrizes
05-09-03, 18:47
Geplaatst door Wizdom
Nee, jij moet een Judas bellen... daar kun je veel beter mee om gaan...
Nah.. die trappen er niet in als ik een cheque voor 30 zilverlingen uitschrijf.

Wizdom
05-09-03, 18:51
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Nah.. die trappen er niet in als ik een cheque voor 30 zilverlingen uitschrijf.

Een Judas gaat al voor een halve zilverling om.... wat zeg ik een tiende zilverling om....

000NobelPrizes
05-09-03, 18:52
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het zit ingewikkelder in elkaar. Om een staat (administratie)te kunnen onderhouden moet je een taal hebben die je kan schrijven.
Berber kent geen schrift? Of hebben ze nooit de kans gehad dat te ontwikkelen?



Verder bood de arabische taal toegang tot wetenschappelijke boeken. Het is dus logisch dat het arabisch aan invloed wint en dat de leiders er zich mee bedienen.
Klinkt me bekend in de oren :fucyc:


Verder heeft men een sterke verarabisering politiek gevoerd.
In de zin dat met de berbers niet zichzelf heeft laten zijn?


(en dan heb ik het niet eens over het geloof, wilde je daar verder inkomen dan is het arabisch onontbeerlijk.
Kutopmerking van je.


In principe zijn het berbers zelf die hun volk onderdrukken en beschimpen, alleen geloven ze in de mythe dat ze arabier zijn, en met hun vele miljoenen.
Berbers onderdrukken hun eigen volk. Dat is nogal een uitspraak.
Waar is die op gebaseerd?
En waarom zouden ze Arabier willen zijn? Of interpreteer ik jouw uitspraak 'ze willen geloven in de mythe' verkeerd?

000NobelPrizes
05-09-03, 18:53
Geplaatst door Wizdom
Een Judas gaat al voor een halve zilverling om.... wat zeg ik een tiende zilverling om....

Daarom heb je ook geen joodse drugdealertjes :haha:

Zgeheu
05-09-03, 18:55
Geplaatst door Zwarte Schaap

In principe zijn het berbers zelf die hun volk onderdrukken en beschimpen, alleen geloven ze in de mythe dat ze arabier zijn, en met hun vele miljoenen.

Er zijn in Marokko dus 2 soorten mensen....

1: Zij die schizofreen zijn en denken dat ze arabisch zijn terwijl ze berbers zijn ?

2: Zij die lijden aan paranoide waan ideen en denken dat ze onderdrukt worden door arabieren terwijl het berbers zijn ?

Wizdom
05-09-03, 18:57
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Daarom heb je ook geen joodse drugdealertjes :haha:

Nee, maar wel bloed diamanten handelaars, wapen handelaars en andere illegale handelspraktijken.

Wizdom
05-09-03, 18:59
Geplaatst door Zgeheu
Er zijn in Marokko dus 2 soorten mensen....

1: Zij die schizofreen zijn en denken dat ze arabisch zijn terwijl ze berbers zijn ?

2: Zij die lijden aan paranoide waan ideen en denken dat ze onderdrukt worden door arabieren terwijl het berbers zijn ?

Waarom ben je schizofreen als je denkt een arabier te zijn terwijl je roots misschien berber zijn of misschien wel zelfs spaans. Dat kan toch...maar dan ben je nog niet schizofreen maar onwetend.

Zwarte Schaap
05-09-03, 19:02
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Berber kent geen schrift? Of hebben ze nooit de kans gehad dat te ontwikkelen?

Die is er wel , maar is nooit grootschalig gebruikt. De huidige alfabet die men ontwikkelt heeft (ik dacht door enkele proffesoren van de universiteit van utrecht), heeft men gebruik gemaakt van andere berbertalen zoals het toearegs(dat wordt nog gebruikt door enkele toearegs) en het oude berberschrift.


In de zin dat met de berbers niet zichzelf heeft laten zijn? Als je vooruit wilde moest je wel het arabisch leren, immers de vooruitgang vond plaats in de steden, de administratieve centra! Verder streven heersers één taal te gebruiken en die probeert men zoveel mogelijk te propageren.


Kutopmerking van je. Snap ik dus niet.


Berbers onderdrukken hun eigen volk. Dat is nogal een uitspraak.
Waar is die op gebaseerd.

Die is gebasseerd op feiten.


En waarom zouden ze Arabier willen zijn? Of interpreteer ik jouw uitspraak 'ze willen geloven in de mythe' verkeerd?.

Waarom wil hirschi ali Nederlander zijn en is zij roomser als de paus?

Mafkees
05-09-03, 19:03
Never get high on your own supply :hihi:

mrz
05-09-03, 19:10
Hmm daar zeg je wat for all I know is het ook helemaal niet mijn eigen supply. Heh... Maarja we zien het nog wel allemaal... :zegniets:

000NobelPrizes
05-09-03, 19:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die is er wel , maar is nooit grootschalig gebruikt. De huidige alfabet die men ontwikkelt heeft (ik dacht door enkele proffesoren van de universiteit van utrecht), heeft men gebruik gemaakt van andere berbertalen zoals het toearegs(dat wordt nog gebruikt door enkele toearegs) en het oude berberschrift.

Het oude berberschrift: dus ze hadden wel een schrift (je schreef eerder dat dit niet het geval was. Maar ik neem aan dat het allemaal - as usual - complxer ligt.


Als je vooruit wilde moest je wel het arabisch leren, immers de vooruitgang vond plaats in de steden, de administratieve centra! Verder streven heersers één taal te gebruiken en die probeert men zoveel mogelijk te propageren.

Ja, vooruitgang is het leren van de taal ;) En die ene probeert men te propageren omdat die gangbaar is. Komt me bekend voor, hahaha.



Die is gebasseerd op feiten.
Dit ging over de onderdrukking door berbers zelf. Okay, weet ik niks van. Ik informeer al her en der.




Waarom wil hirschi ali Nederlander zijn en is zij roomser als de paus?
Dus berbers willen Arabier zijn?

Zwarte Schaap
05-09-03, 19:19
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Dus berbers willen Arabier zijn?

Die heb je natuurlijk zoals je ook marokkanen hebt die autochtoon willen zijn (de rol die zagora/grietje speelt). Maar de meesten zijn onwetend van hun geschiedenis.

000NobelPrizes
05-09-03, 19:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die heb je natuurlijk zoals je ook marokkanen hebt die autochtoon willen zijn (de rol die zagora/grietje speelt). Maar de meesten zijn onwetend van hun geschiedenis.

Ow ow ow ow, wat een oordeel. You stuck up bastard.

Wen er eens aan dat mensen hun eigen keuzes maken. Dat ze niet voor jouw kamp kiezen, is voor jou moeilijk te verkroppen. Maar face it, dude, dat dat gebeurt. En als jij jouw integratie/assimilatie-praatjes wil ophangen aan het dogma dat ze puur en alleen jouw weg zullen volgen of anders verdoemd zijn, dan ben je uiteindelijk een roepende in de woestijn.

mrz
05-09-03, 19:49
Zwarte Schaap:
Maar de meesten zijn onwetend van hun geschiedenis.

Sorry 151 maar je lult dus nu toch echt crap, zie je het of ben je high on your own supply? :P

Zwarte Schaap
05-09-03, 19:52
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ow ow ow ow, wat een oordeel. You stuck up bastard.

Wen er eens aan dat mensen hun eigen keuzes maken. Dat ze niet voor jouw kamp kiezen, is voor jou moeilijk te verkroppen. Maar face it, dude, dat dat gebeurt. En als jij jouw integratie/assimilatie-praatjes wil ophangen aan het dogma dat ze puur en alleen jouw weg zullen volgen of anders verdoemd zijn, dan ben je uiteindelijk een roepende in de woestijn.

Halloooo........ jij vroeg of er berbers zijn die arabier willen zijn. Ja die zijn er, klaar is kees. De rest van je uithaal moet je maar bewaren wanneer de discussie daarover gaat. Kom op zeg ! Wat een zielig gedoe met jou !

000NobelPrizes
05-09-03, 19:52
Geplaatst door mrz
Sorry 151 maar je lult dus nu toch echt crap, zie je het of ben je high on your own supply? :P

Hahaha, nee, ik doe geen drugs.
En ik kwek alleen maar onzin: kun je even je aantijging specificeren?

mrz
05-09-03, 20:05
Tuurlijk:


Die heb je natuurlijk zoals je ook marokkanen hebt die autochtoon willen zijn (de rol die zagora/grietje speelt). Maar de meesten zijn onwetend van hun geschiedenis.

Denk het cursieve nu eens weg. Ik voelde me althans ook aangesproken en nee ik ben niet echt marrokaan ofzo idd.

~Panthera~
05-09-03, 22:05
Geplaatst door Zgeheu
Parool 5 sept. 2003

ALLOCHTONEN NIET ZO SNEL AAN DRUGS
------------------------------------------------


------------------------------------

Dan ben ik een allochtoon. :D
Ik rook die shit niet, k vind het net alsof je een oud matras zit te paffen, alcohol vind ik goor en de rest kan me ook gestolen worden.
Boring dus. :moe:

mulan
05-09-03, 22:46
Geplaatst door Zgeheu
Parool 5 sept. 2003

ALLOCHTONEN NIET ZO SNEL AAN DRUGS

Amsterdam-Marokkaanse en Turkse jongeren gebruiken veel minder drugs dan Nederlandse jongeren. ook beginnen ze er pas op latere leeftijd mee. Voor alcohol geldt hetzelfde. Van de Nederlandse scholieren van veertin en vijftien jaar heeft tweederde de laatste maand alcohol genuttigd. Bij Turkse en Marokkaanse leeftijdgenoten is dat slechts tien (turken) en vier (marokkanen) procent, aldus onderzoek door de Universiteit van Amsterdam voor de Jellinek.



Marokkanen gebruiken zelfs het minst.Marokkanen roken trouwens volgens mij ook minder dan Turken.Al is het alleen maar omdat Turken echt VEEL roken(geen onderzoek,gewoon een beetje geobserveerd).

Ja....~Panthera~....jij bent een allochtoon :wohaa:

Zagora
05-09-03, 23:01
Geplaatst door Zwarte Schaap
Die heb je natuurlijk zoals je ook marokkanen hebt die autochtoon willen zijn (de rol die zagora/grietje speelt). Maar de meesten zijn onwetend van hun geschiedenis.

ik speel geen autochtoon, ik ben een autochtoon....als ik mijn haar blondeer en blauwe contactlenzen koop. kun je me wat geld lenen zs?

Marsipulami
05-09-03, 23:10
Nederlandse jongeren drinken vanaf hun twaalfde


16:10:48

BRUSSEL - Driekwart van de Nederlandse jongeren tussen 12 en 13 jaar heeft al alcohol gedronken. Bij allochtone Marokkaanse jongeren van die leeftijd is dat evenwel minder dan een kwart. Het alcoholgebruik bij jongeren stijgt met de leeftijd. Dat blijkt uit een onderzoek van de Nederlandse alcoholkliniek Jellinek Preventie.


Drugsgebruik hangt nauw samen met leeftijd en etniciteit, aldus het onderzoek. Zo is er 25 tot 50 procent kans dat een allochtone Marokkaan op 20-jarige leeftijd al alcohol heeft gedronken. Bij Turkse jongeren is dat al op 16- of 17-jarige leeftijd.

Opmerkelijk in het onderzoek dat Jellinek in 2002 in samenwerking met de Universiteit van Amsterdam uitvoerde, is dat veel Nederlandse jongeren jonger dan 16 jaar met gemak alcohol kunnen kopen in drankzaken of supermarkten. Nochtans geldt in Nederland een wettelijke verbod op de verkoop van alcohol aan jongeren onder de 16 jaar. Veertig procent van de tieners jonger dan 16 kochten hun alcoholische dranken daar. ,,Blijkbaar schort er iets aan de controle'', besluit het onderzoek van Jellinek.


05/09/2003

Zagora
05-09-03, 23:13
Geplaatst door Marsipulami
,,Blijkbaar schort er iets aan de controle'', besluit het onderzoek van Jellinek.


05/09/2003

Er schort eerder iets aan de slinkse methode waarmee frisdrankogende alcohol op de markt wordt gezet.

Marsipulami
06-09-03, 00:17
Geplaatst door Zagora
Er schort eerder iets aan de slinkse methode waarmee frisdrankogende alcohol op de markt wordt gezet.

Nou klink je helemaal als Zwarte Schaap. Ik twijfel er niet aan dat je Marokkaan bent. :p

~Panthera~
06-09-03, 09:02
Geplaatst door mulan
Marokkanen gebruiken zelfs het minst.Marokkanen roken trouwens volgens mij ook minder dan Turken.Al is het alleen maar omdat Turken echt VEEL roken(geen onderzoek,gewoon een beetje geobserveerd).

Ja....~Panthera~....jij bent een allochtoon :wohaa:
------------------------------------------

Jij ook al ? :eek: :wohaa: :engel:

dejeneverbever
06-09-03, 09:36
Och gut nu gaan we elkaar incestueus op de borst roffelen omdat we dan welliswaar oververtegenwoordigd zijn in de cachots, bij de uitkeringsverstrekkers en bij de Calimero-klaagvaak-uitreikingen maar we zijn wel minder vaak aan de drugs.
Deze cijfers kloppen natuurlijk wel itt. alle andere geluiden.

En het zwarte Schepkuh springt weer in knipmes-houding. pavlov...pavlov..klaag en ween...

Wizdom
06-09-03, 10:19
Geplaatst door dejeneverbever
Och gut nu gaan we elkaar incestueus op de borst roffelen omdat we dan welliswaar oververtegenwoordigd zijn in de cachots, bij de uitkeringsverstrekkers en bij de Calimero-klaagvaak-uitreikingen maar we zijn wel minder vaak aan de drugs.
Deze cijfers kloppen natuurlijk wel itt. alle andere geluiden.

En het zwarte Schepkuh springt weer in knipmes-houding. pavlov...pavlov..klaag en ween...

We zijn op alle genoemde gebieden met een flinke inhaalslag bezig, kunnen die racisten niet meer met die oneigenlijke argumenten ons zwart maken.... :wohaa:

dejeneverbever
06-09-03, 10:27
Racist, fascist....klaag...ween...ween en euhhhh. o ja klaaaag.
Ik ben verheugd enige opmerkelijke originaliteit in uw antwoord te mogen bespeuren. Racist !

Iedereen is de schuld behalve de mannelijke Marrokaanse ween-cherubijntjes.

Veel respect voor Turken, geen enkele voor de huilebalkende puber- Marrokaantjes. Is dit ervaring ? Is dit racisme ? Is dit opgedrongen door de propaganda machine van Himler oeps ik bedoel Hans Laroes van het fascistische NOS journaille ? Is dit een milde doch latente vorm van Korsakov ? Is dit de ervaring mijner companen en amiga's ? Is dit een roze bubbel ? Is dit het relaas van de Libanese middenstander ?

Calimero strikes again, everybody is guilty exept us !

En de fascisten van de toekomst zullen zich de anti-fascisten noemen (1948)

Wizdom
06-09-03, 10:36
Geplaatst door dejeneverbever
Racist, fascist....klaag...ween...ween en euhhhh. o ja klaaaag.
Ik ben verheugd enige opmerkelijke originaliteit in uw antwoord te mogen bespeuren. Racist !

Iedereen is de schuld behalve de mannelijke Marrokaanse ween-cherubijntjes.

Veel respect voor Turken, geen enkele voor de huilebalkende puber- Marrokaantjes. Is dit ervaring ? Is dit racisme ? Is dit opgedrongen door de propaganda machine van Himler oeps ik bedoel Hans Laroes van het fascistische NOS journaille ? Is dit een milde doch latente vorm van Korsakov ? Is dit de ervaring mijner companen en amiga's ? Is dit een roze bubbel ? Is dit het relaas van de Libanese middenstander ?

Calimero strikes again, everybody is guilty exept us !

En de fascisten van de toekomst zullen zich de anti-fascisten noemen (1948)

Hoezo "mannelijke" .... De rest kan ik nog volgen (hoewel ik het er niet mee eens ben, zie maar hoe de Nederlanders om gaan met kritiek van bijvoorbeeld Frankrijk (als een gebeten hond), of kritiek van dit prikbord (het zich hullen in zwijgen, of afdoen als niet relevant)) maar dat mannelijke ontgaat me een beetje...?

Ik kan er ook niets aan doen dat de Nederlandse man zich als een slaaf opstelt t.o.v. zijn rechten. Nederland is inderdaad een vrouwen land bij uitstek. Als man hang je er inderdaad maar een beetje bij.

dejeneverbever
06-09-03, 10:46
Mannelijk duidt op het feit dat ik alleen maar plezierige ervaringen heb gehad met vrouwelijke Marrokanen. Een of andere atheistische ongelovige reken ik zelfs tot vriendin. Maar ach Hitler had ook Joods bloed zal de pavlov-brigade wel weer denken.

En laten we eerlijk zijn die messentrekkende, atavistische rekels moeten eigenlijk geknuffeld worden. Het is tenslotte niet hun eigen verantwoordelijkheid noch hun schuld, de lieve hormoongevoelige stumpertjes

freya
06-09-03, 10:48
Geplaatst door Wizdom
Ik geloof dat ene Freya dezelfde figuur gebruikt... 't kan toeval zijn natuurlijk...

huh! :confused:

Wizdom
06-09-03, 10:56
Geplaatst door freya
huh! :confused:

Klopt, was een mistake van mij... Jij hebt een inderdaad walgelijkere en andersoortige figuur dan 'k ben haar nick even vergeten....

Wizdom
06-09-03, 10:57
Geplaatst door dejeneverbever
Mannelijk duidt op het feit dat ik alleen maar plezierige ervaringen heb gehad met vrouwelijke Marrokanen. Een of andere atheistische ongelovige reken ik zelfs tot vriendin. Maar ach Hitler had ook Joods bloed zal de pavlov-brigade wel weer denken.

En laten we eerlijk zijn die messentrekkende, atavistische rekels moeten eigenlijk geknuffeld worden. Het is tenslotte niet hun eigen verantwoordelijkheid noch hun schuld, de lieve hormoongevoelige stumpertjes

'K begrijp niet waar je het over hebt, maar als Marokkaanse gemeenschap verwerpen wij het criminele in al zijn vormen!

freya
06-09-03, 10:59
En wat precies is er walchelijk aan mijn avatar?

Wizdom
06-09-03, 11:04
Geplaatst door freya
En wat precies is er walchelijk aan mijn avatar?

Alles. De afbeelding is ten eerste naakt. Het zou hier verboden moeten worden. Ten tweede is freya een afgoden naam. 'K weet niet wat je ermee wilt symboliseren, maar het is in ieder geval een sterk signaal dat je wellicht in een vreemde hoek zit van de wereldse bewust zijn zal ik maar zeggen.

freya
06-09-03, 11:13
Dat de afbeelding naakt is is wishfull thinking van jou. Ze draagt een leren harnas (zeker weten heb de afbeelding ook in het groot)

Freya is de naam van een noordse Godin. En laat ik nou toevallig heiden zijn :staart: dat steek ik nergens onder stoelen of banken.

Dat het heidendom misbruikt wordt door randdebielen met rare politieke agenda's is jammer, maar niet mijn schuld.
Idioten die heidense symbolen misbruiken hebben voor 99% geen flauw idee wat heidendom eigenlijk inhoudt.

Een van de redenen dat ik deze nick en avatar heb gekozen is aantonen dat er ook oprechte heidenen zijn die positief in de maatschappij staan.

Misschien zou je eerst mijn posts eens moeten lezen voordat je een oordeel over mijn politieke kleur velt :moe:

Wizdom
06-09-03, 11:22
Geplaatst door freya
Dat de afbeelding naakt is is wishfull thinking van jou. Ze draagt een leren harnas (zeker weten heb de afbeelding ook in het groot)

Freya is de naam van een noordse Godin. En laat ik nou toevallig heiden zijn :staart: dat steek ik nergens onder stoelen of banken.

Dat het heidendom misbruikt wordt door randdebielen met rare politieke agenda's is jammer, maar niet mijn schuld.
Idioten die heidense symbolen misbruiken hebben voor 99% geen flauw idee wat heidendom eigenlijk inhoudt.

Een van de redenen dat ik deze nick en avatar heb gekozen is aantonen dat er ook oprechte heidenen zijn die positief in de maatschappij staan.

Misschien zou je eerst mijn posts eens moeten lezen voordat je een oordeel over mijn politieke kleur velt :moe:

Als het niet naakt is dan laat het in ieder weinig tot de verbeelding over. Heidendom is het gevolg van de vacuum veroorzaakt door onwetenheid. Daar waar vacuum is springt de Duivel er als de kippen in. Gevolg is een alles en nog wat verering als het maar niet de ENIGE ECHTE SCHEPPER IS DIE HET VERDIENT OM VEREERT TE WORDEN. Dat is het uitgangspunt van de DUIVEL. Hij heeft gewonnen wanneer hij de mensen van zijn SCHEPPER heeft afgeleid. En of het nu een freya of een donar of een tot god verheven profeet is dat zal de duivel worst zijn... zijn doel is bereikt wanneer je ophoudt GOD IN AL ZIJN GLORIE EN GROOTHEID TE ERKENNEN.

freya
06-09-03, 11:27
Geplaatst door Wizdom
Als het niet naakt is dan laat het in ieder weinig tot de verbeelding over. Heidendom is het gevolg van de vacuum veroorzaakt door onwetenheid. Daar waar vacuum is springt de Duivel er als de kippen in. Gevolg is een alles en nog wat verering als het maar niet de ENIGE ECHTE SCHEPPER IS DIE HET VERDIENT OM VEREERT TE WORDEN. Dat is het uitgangspunt van de DUIVEL. Hij heeft gewonnen wanneer hij de mensen van zijn SCHEPPER heeft afgeleid. En of het nu een freya of een donar of een tot god verheven profeet is dat zal de duivel worst zijn... zijn doel is bereikt wanneer je ophoudt GOD IN AL ZIJN GLORIE EN GROOTHEID TE ERKENNEN.

Het is duidelijk dat jij helemaal niets van heidendom weet.

Hoe lang ga je nog door met ongefundeerde beschuldigingen?
Eerst ben ik een neo-nazi en nu een duivelaanbidder, wat volgt?

(waarom heb jij zo'n hekel aan mij vraag ik me tegelijkertijd af)

dejeneverbever
06-09-03, 11:29
Ik ben een debiel.

Wizdom
06-09-03, 11:31
Geplaatst door freya
Het is duidelijk dat jij helemaal niets van heidendom weet.

Hoe lang ga je nog door met ongefundeerde beschuldigingen?
Eerst ben ik een neo-nazi en nu een duivelaanbidder, wat volgt?

(waarom heb jij zo'n hekel aan mij vraag ik me tegelijkertijd af)

Hmmm...., neo-nazi kan ik me niet herinneren...., duivelaanbidder ook niet, maar een afgoden dienaar zou kunnen kloppen indien je gelooft in iemand anders dan je SCHEPPER.

Ik heb nergens gezegd dat ik een hekel heb aan je. Maar als je goede adviezen als "een hekel hebben aan" interpreteert dan kan ik daar zelf niets aan doen.

Je bent overigens een vrij mens. Al je daden vormen een bewijs tegen jezelf in je eigen voordeel of nadeel. Eerlijk proces niet waar?

freya
06-09-03, 11:40
maar het is in ieder geval een sterk signaal dat je wellicht in een vreemde hoek zit van de wereldse bewust zijn zal ik maar zeggen.

Ik vat dit op als een vewijzing naar neo-nazisme.


Gevolg is een alles en nog wat verering als het maar niet de ENIGE ECHTE SCHEPPER IS DIE HET VERDIENT OM VEREERT TE WORDEN. Dat is het uitgangspunt van de DUIVEL.

En dit impliceert voor mij duivelsaanbidding.


Als je dat niet zo bedoelde dan moet je zorgvuldiger zijn met je woordkeuze en formuleringen.
Het laatste kan ik nog afschuiven op onwetendheid/onbegrip, maar met het eerste heb je me diep beledigd :(


Mijn schepper is de Godin :tik:

Wizdom
06-09-03, 11:43
Geplaatst door freya
Ik vat dit op als een vewijzing naar neo-nazisme.



En dit impliceert voor mij duivelsaanbidding.


Als je dat niet zo bedoelde dan moet je zorgvuldiger zijn met je woordkeuze en formuleringen.
Het laatste kan ik nog afschuiven op onwetendheid/onbegrip, maar met het eerste heb je me diep beledigd :(


Mijn schepper is de Godin :tik:

Ja, maar wacht even. Als ik een mooi verhaal heb over 1000 en 1 nacht en jij concludeert daar uit dat ik het heb over de 2e wereld oorlog dan is dat jou probleem en niet de mijne. Ik kan jou fantasie geen beperkingen opleggen. Misschien moet je alleen lezen wat er staat en er niet meer bijverzinnen. Succes guaranteed!

Een andere goede tip. Als je het niet zeker weten dan kun je het ook altijd nog vragen....weet je wel.... Dan kunnen we misverstanden voorkomen.


Die godin zal je niet veel kunnen helpen ben ik bang....je bedriegt jezelf....

freya
06-09-03, 11:45
Wat bedoel je dan met vreemde hoek van werelds bewustzijn?

Wizdom
06-09-03, 13:15
Geplaatst door freya
Wat bedoel je dan met vreemde hoek van werelds bewustzijn?

Wel wat ik tracht te zeggen is dat je wellicht zo'n vreemde vogel bent die in de loze ruimte zijn eigen belevingswereld naar eigen smaak en vorm heeft samengesteld. Puur gebaseerd op een dikke duim die je zo af en toe eens in de lucht prikt om eens te bepalen waar vandaag de wind vandaan waait.

freya
06-09-03, 17:21
Geplaatst door Wizdom
Wel wat ik tracht te zeggen is dat je wellicht zo'n vreemde vogel bent die in de loze ruimte zijn eigen belevingswereld naar eigen smaak en vorm heeft samengesteld. Puur gebaseerd op een dikke duim die je zo af en toe eens in de lucht prikt om eens te bepalen waar vandaag de wind vandaan waait.

jij doet je naam geen eer aan :moe:

Wizdom
06-09-03, 21:36
Geplaatst door freya
jij doet je naam geen eer aan :moe:

Jij wel :cola: . En neem er zelf ook een. Een Jus d'Orange wel te verstaan. Boordevol vitamine C.

an3sdej
07-09-03, 00:16
Je zou haast wensen dat die Rob Oudkerk Marokkaantjes wat meer aan de wiet gingen, dan waren ze in ieder geval even rustig :D