PDA

Bekijk Volledige Versie : Klacht



Simon
07-09-03, 21:10
Ik heb nu al 2 keer hier een verwijzing geplaatst naar een opruiende tekst op dit Forum en mijn bijdragen worden binnen één minuut verwijderd. De opruiende teksten inclusief adressen van schietverenigingen voor de jihad echter niet. Wat is voor idioot gedoe !!!!

Simon

Mafkees
07-09-03, 21:10
Geplaatst door Simon
Ik heb nu al 2 keer hier een verwijzing geplaatst naar een opruiende tekst op dit Forum en mijn bijdragen worden binnen één minuut verwijderd. De opruiende teksten inclusief adressen van schietverenigingen voor de jihad echter niet. Wat is voor idioot gedoe !!!!

Simon

Texten die jij hier gepost heb, stonden ook op WSDB, daar zijn ze verwijderd. Ik kan niet op Islam en Meer en Matt_ttie is niet online.

Simpel,

Simon
07-09-03, 21:13
Wat een organisatie.

Mafkees
07-09-03, 21:13
Kut hè :)

barfly
07-09-03, 21:21
Geplaatst door Al3arbi
Kut hè :)



:haha:

Moet ik hieruit opmaken dat klachten bij Maroc.nl NVDD zijn? :)

Simon
07-09-03, 22:53
Geplaatst door Maruecos
De teksten kopieren en plakken, helpt ook niet echt! De bedoeling is dat de teksten van het forum gaan en niet op het forum verspreid worden. PM mij of 1 van de moderators als je dat pisventje weer bezig ziet. Alvast dank!

Hoi Maruecos (ik moet nog steeds wennen aan die naam!),

Ik had maar en klein fragment gekopieerd om aan te tonen wat een malloot het is maar ik zal jullie voortaan wel eerst PM-en.

Groeten,

Simon