PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie er achter de hetze zou zitten tegen de Arabieren.



BiL@L
08-09-03, 12:37
===========

an3sdej
08-09-03, 12:41
Alweer zo'n complottheorie :lekpuh: :haha: . Tjonge, sommige mensen kunnen echt niet zonder :wijs:

sjo
08-09-03, 13:01
Een beetje Jood heeft dit wel door. En bovendien is hij het gewend.

groeten
sjo

Wizdom
08-09-03, 13:10
De FED is ook zo'n mooi voorbeeld van hoe de vrijmetselarij te werk gaat... zie thread:

FED Thread (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?threadid=71103)

Samen leggen we de puzzel wel in elkaar. Het kan ook niet anders met zoveel vrije geesten en brainpower...

jaja
08-09-03, 14:01
Geplaatst door Wizdom
De FED is ook zo'n mooi voorbeeld van hoe de vrijmetselarij te werk gaat... zie thread:

FED Thread (http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?threadid=71103)

Samen leggen we de puzzel wel in elkaar. Het kan ook niet anders met zoveel vrije geesten en brainpower... denk eens na ... als "de joden" al sinds jaar en dag altijd overal de "macht" in handen hebben en iedereen vormen naar hun wil ... waarom zijn ze nog steeds een kleine groep met een geschiedenis vol vervolging. Volgens jullie complottheorie zijn de vrijmetselaars en al die andere groepen toch steeds aan de macht ... dan zou de geschiedenis toch heel anders moeten zijn ... maar ja, logica moet je vooral niet los laten op een sprookje ..

dehmed
08-09-03, 14:03
Assalaam oe3aleekoem,

Dit stuk van jullie jazaakoemoellaahoe gajran is inderdaad iets om over na te denken. Ik heb een keer voor geschiedenis een boek moeten lezen over Napoleon van een paar honderd bladzijdes waarin de geschiedenis van de franse revolutie in detail werd beschreven. Erg interessant was de rol van de vrijmetselarij en de voornamelijk joodse bankiers die zijn oorlogen financierden die daarin werd beschreven.


Below is the list of the owners of the 12 Central Banks:


- Rothschild Bank of London
- Rothschild Bank of Berlin
- Lazard Brothers of Paris
- Israel Moses Seif Banks of Italy
- Warburg Bank of Amsterdam
- Warburg Bank of Hamburg
- Lehman Brothers of New York
- Kuhn Loeb Bank of New York
- Goldman, Schs of New York
- Chase Manhattan Bank of New York

De logische en duidelijk zichtbare conclusie is dan dat bovengenoemde partijen hun positie aanzienlijke versterkt hebben in de loop van de geschiedenis.

Wizdom
08-09-03, 14:49
Geplaatst door jaja
denk eens na ... als "de joden" al sinds jaar en dag altijd overal de "macht" in handen hebben en iedereen vormen naar hun wil ... waarom zijn ze nog steeds een kleine groep met een geschiedenis vol vervolging. Volgens jullie complottheorie zijn de vrijmetselaars en al die andere groepen toch steeds aan de macht ... dan zou de geschiedenis toch heel anders moeten zijn ... maar ja, logica moet je vooral niet los laten op een sprookje ..

Zoals gezegd: Niet alle vrijmetselateren zijn Joden. Echter uit de geschiedenis blijkt dat zij de belangrijkste bijdrage hebben geleverd bij het opzetten van de Vrijmetselarij. Voorts betekent een tegenslag niet het einde van de zo je wilt ideologische strijd van de Masonieten.

Kun je het FED verhaal dan ontkrachten...?

an3sdej
08-09-03, 15:33
Volgens mij is de hele islam een complot. Waarschijnlijk zijn alle religies gewoon een complot om mensen klein te houden.

dehmed
09-09-03, 16:33
Geplaatst door sjeng
slimme jongen......... jeh hebt dan ook vast gelezen dat de koningshuizen en vroege republieken de joden gebruikten om hun kas te spekken omdat?????????????????
juist dat een van de weinig beroepen waren die joden WEL mochten uitoefenen.



Ik moet je helaas teleurstellen als jij denkt dat daar het stygma dat jullie eeuwenlang opgeplakt hebben gekregen van de christenen vandaan komt. Want met mijn logica vraag ik me dan af of het beroep van geldverstrekker(helemaal als je het hebt over de enorme bedragen aan de overheid waar we het nu over hebben) wel zo makkelijk op te pakken is als jij wilt doen voorkomen.
Verder hoef ik de situatie in de tijd van de profeet sallallaahoe 3aleihie wassallam maar te bekijken om te zien dat het op de arabische peninsula al hoofdzakelijk de arabische joden waren die leningen verstrekten. Het wordt je nu dus hopelijk duidelijk dat je of niet nagedacht hebt of boeken van joden aan het napraten bent als het onmogelijk is om van de ene op de andere dag in de middeleeuwen te kunnen stellen dat de joden het bankwezen in handen kregen geduwd en dat ze gedwongen waren om zoveel geld beschikbaar te hebben om het uit te kunnen lenen.


In de door de rooms katholike gedomineerde middeleeuwse geshciedenis van europa was het d ejoden verboden 1001 beroepen uit te oefenen behalve die beroepen die de christenen wegens hun religie niet mochten uitoefenen. een daarvan was bankier spelen. christenen mochten van elkaar geen rente vragen dus die beroepsgroep stond open voor joden. en wat ook handig was als je een lening niet kon teurg betalen kon je altijd wel een pogrom organiseren waarin joden met kerkelijke of koninklijke goedkeuring werden afgeslacht. drie vliegen in een klap , de christen die het moorden deden gingen naar de hemel (zie de actuele analogie) je kon hun geld inpikken en je was van je schuld af.

er is een debiel of een jodenhater voor nodig om de geschiedenis zodanig te interpreteren dat het nu ook nog eens de schuld van de joden is dat zij goed zijn geworden in een van de weinig vakken die zijj mochten uitoefenen.

Ten eerste is rente ook volgens het geloof van Moesa (Mozes) vrede zij met hem haram.
Maar waar het mij om gaat is wat die joodse leiders en vrijmetselarijen doen met het geld en invloed op vlakken waar het in deze wereld om draait. Een sterk vermoeden is de onvoorwaardelijke steun en geldstroom die de joodse staat tegenwoordig krijgt van het westen tegen de Islam waar joden zoals jij als kudde schapen intuitief ook hun aandeel aan bijdragen.

ronald
14-09-03, 01:57
[QUOTE]Geplaatst door dehmed

Verder hoef ik de situatie in de tijd van de profeet sallallaahoe 3aleihie wassallam maar te bekijken om te zien dat het op de arabische peninsula al hoofdzakelijk de arabische joden waren die leningen verstrekten. Het wordt je nu dus hopelijk duidelijk dat je of niet nagedacht hebt of boeken van joden aan het napraten bent als het onmogelijk is om van de ene op de andere dag in de middeleeuwen te kunnen stellen dat de joden het bankwezen in handen kregen geduwd en dat ze gedwongen waren om zoveel geld beschikbaar te hebben om het uit te kunnen lenen.


Verhip.....nu begrijp ik waar die diepgewortelde haat jegens joden vandaan komt......

Die kwantitatieve meerderheid van arabische afgodendienaren van toen waren natuurlijk vergeten dat ze dat geleende geld ook moesten terug betalen....nu snap ik waarom ze die joden hebben uitgemoord..... Eigenlijk niets anders dan die progroms in europa.



Of zou alles toch de oorzaak zijn van gewoon jaloezie.....?