PDA

Bekijk Volledige Versie : Israelische soldaten trachten Palestijns jongetje levend te verbranden



NLP
09-09-03, 11:05
Israelische soldaten trachten Palestijns jongetje levend te verbranden

In de jaren tachtig, gooide een aantal Palestijnse jongeren met stenen naar de Israelische soldaten. De soldaten traden toen extreem hard op tegen de jongeren, op deze dag van de Intifada.

Op een gegeven moment slaagde de soldaten erin om de jongeren uit een te jagen. De kracht onder de palestijnen nam af. Zij namen het hazenpad teneinde te ontkomen aan de Israelische soldaten.

Voor een jongen liep het bijna fataal af. Een groep Israelische soldaten rende achter een Palestijnse jongen aan om deze jongen te pakken. (DE ISRAELISCHE SOLDATEN HADDEN INTUSSEN EEN LIST BERAAMD TEGEN DEZE JONGEN)........................................... .................................................. ........................Ik kan amper het verhaal hier neerzetten, mijn hart bonst steeds sneller naarmate de soldaten hem bijna te pakken krijgen in deze ware gebeurtenis....................................... .................................................. ....(MOGE ALLAH DEZE JONGEN BELONEN WAT HIJ VERDIENT HEEFT NA DIE ELLENDE)......................................

De Israelische soldaten hadden hem op een afgelegen plek, op een berg, te pakken gekregen. El MOSIBA, de ellende begint!
Ze gooiden de jongen op de grond en de Israelische soldaten gooiden brandstof over de jongen en staken de jongen in de brand. O Allah bescherm deze jongen. Vervolgens verlieten de Israelische soldaten de jongen en lieten hem helemaal alleen achter.

De volgende ochtend kwam een schapenherder in de nabijheid van de jongen alwaar hij in brand is gestoken. Hij merkte helemaal niets op en zag ook echt helemaal niets totdat de schapenherder de jongen hoorde kreunen van de pijn. De schapenherder liep op het kreunende geluid af en zag de jongen liggend op de grond met hier en daar wat brandwonden.

De jongen sprak emotioneel de schapenherder toe en zei:

"Je zult mij niet geloven wat ik u ga vertellen. De Israelische soldaten hadden mij te paken gekregen en hebben mij in brand gestoken. Toen zij daarop meteen vertrokken keek ik naar de hemel en zag dat er REGEN op mij neer daalde. De zeer plaatselijke regenbui vond uitsluitend plaats op mijn lichaam, het bleef regenen totdat de vuur doofde! Allah heeft mij gered!"


ALLAH OUAKBAR

miss-marocain
09-09-03, 11:13
Geplaatst door Brie
Bron van dit sprookje?

Pieter "plaatselijke buitjes" Paulusma

NLP
09-09-03, 11:27
Geplaatst door Brie
Bron van dit sprookje?

Waren die .... Miljoen joden die ''vergast'' waren ook een sprookje ?

miss-marocain
09-09-03, 11:44
Geplaatst door NLP
Waren die .... Miljoen joden die ''vergast'' waren ook een sprookje ?

Wel als Jahweh ineens met een zeer plaatselijke hagelbui de gaskamers onklaar had gemaakt.