PDA

Bekijk Volledige Versie : marokko:israel - 6609:7299 ...hoezo maroc.nl?



ronald
10-09-03, 03:40
Als je op "zoeken" toetst dan kun je zien dat Israel 7299 keer staat vermeld en Marokko 6609 keer. Hoezo heet dit Maroc.nl? Óf noem het Palestine.nl, óf Israel.nl. We leven in een angstige periode en dat is voer voor een gulzige fobie voor xenologen op dit .nl. Er is sinds de Romijnen niets veranderd; we willen bloed zien en wat te vreten hebben.

mrz
10-09-03, 03:59
Vreemd, hier heb ik nog steeds 0.0 angst waar ik op joods.nl ongemakkelijk gevoel kreeg maar dat kan puur ingebeeld zijn daar wil ik vanaf zijn.

sadeeQ
10-09-03, 18:34
:fpotver: gatver,dat er zo veel smerige zionistische kakkerlaken maroc.nl voor een klaagmuur aanzagen wisten we wel ,maar zoveel !!!!



:fplet: tijd voor beheer om een flinke schoonmaak beurt te houden :tik:

opzouten naar joods.nl ellendige mormels :lekpuh:

Pixelshade
10-09-03, 21:38
Geplaatst door sadeeQ
:fpotver: gatver,dat er zo veel smerige zionistische kakkerlaken maroc.nl voor een klaagmuur aanzagen wisten we wel ,maar zoveel !!!!



:fplet: tijd voor beheer om een flinke schoonmaak beurt te houden :tik:

opzouten naar joods.nl ellendige mormels :lekpuh:

Ameen :duim:

Maarten
10-09-03, 21:51
Geplaatst door mrz
Vreemd, hier heb ik nog steeds 0.0 angst waar ik op joods.nl ongemakkelijk gevoel kreeg maar dat kan puur ingebeeld zijn daar wil ik vanaf zijn.

Nou, je bent de enige niet! Simon noemde het vorig jaar de sfeer daar ook al om te snijden, en daar was ik wel blij mee, want zelf had ik daar ook al een zeer ongemakkelijk gevoel gekregen. anderen meldden ook zoiets. Het was heel moeilijk aan te geven wat het nou was. Een soort ijzige stilte of zo. Was ook goed te merken toen ik daar ging schrijven. Ik wilde eigenlijk weten wat ze daar vonden. Nou, als ze daar érgens een sport van maken, dan is het wel van NIET schrijven wat je vindt! De vijandigheid was echt heel groot. Makte niet uit wat je schreef.
Ik weet niet of het nog zo is.

lennart
10-09-03, 21:54
Ik ben nog altijd gebanned op joods.nl. Anders zou ik daar wel aan het zeuren zijn over Israel. :p

Ronald ga eens klagen voor mij. Gewoon bijbelquotes ertegen aangooien, daar zijn ze daar dol op.

Maarten
11-09-03, 03:39
Geplaatst door lennart
Ik ben nog altijd gebanned op joods.nl. Anders zou ik daar wel aan het zeuren zijn over Israel. :p


heb ik gedaan. Willen ze absoluut niet van weten. ik merkte uit helemaal niets op, dat ze een echte discussie wilden, zelfs dát niet. Ze zijn er als de dóod geloof ik. Maar die site wenst gewoon éigen eenheid! Daar kom je helemaal niet tussen.. Discussie? Daar doen alleen die rare marokkanen hier aan..
kijk maar naar het gedrag van die joden of pro's op deze site. Discussieren die? nauwelijks. die leggen absoluut niets op tafel. die roepen wat, en schelden wat, en zijn dan weg. Zo glad als een aal.


Geplaatst door lennart

Ronald ga eens klagen voor mij. Gewoon bijbelquotes ertegen aangooien, daar zijn ze daar dol op.

:hihi: héb ik gedaan! met ene meira! die zag in élk hoofdstuk antisemitisme! En ik maar voor exegeet spelen. het hielp geen donder. Die bleef maar roepen hoezeer de bijbel de joden verdoemde, en dat alle christenen dus antisemiet waren.
Joesoef zegt over dat soort types: Ze hebben de deur van het maria-paviljoen weer open laten staan! :hihi:

adib
18-09-03, 16:52
Geplaatst door Maarten
héb ik gedaan! met ene meira! die zag in élk hoofdstuk antisemitisme! En ik maar voor exegeet spelen. het hielp geen donder. Die bleef maar roepen hoezeer de bijbel de joden verdoemde, en dat alle christenen dus antisemiet waren.
Joesoef zegt over dat soort types: Ze hebben de deur van het maria-paviljoen weer open laten staan! :hihi:
Ik heb daar ook een tijdje (1 week) gepost voordat ik er genoeg van kreeg. Inderdaad: Meira!

Maarten
18-09-03, 19:40
Geplaatst door adib
Ik heb daar ook een tijdje (1 week) gepost voordat ik er genoeg van kreeg. Inderdaad: Meira!

:hihi: maar je kunt "de Nederlandse joden" moeilijk afrekenen op Meira wel? :hihi:
Die werd daar door een paar anderen ook al als geschift beschouwd.. met mij er bij natuurlijk! :D
maar al met al deed iedereen daar vreselijk zijn best, om welke discussie dan ook af te houden, en vond ik de sfeer daar absoluut om te snijden, zoals Simon ook al zei, bijgevallen door anderen, die ook al onthutst waren door wat daar gebeurde. Voor praten moet je niet daar zijn.

adib
19-09-03, 12:07
Geplaatst door Maarten
:hihi: maar je kunt "de Nederlandse joden" moeilijk afrekenen op Meira wel? :hihi:
Die werd daar door een paar anderen ook al als geschift beschouwd.. met mij er bij natuurlijk! :D
maar al met al deed iedereen daar vreselijk zijn best, om welke discussie dan ook af te houden, en vond ik de sfeer daar absoluut om te snijden, zoals Simon ook al zei, bijgevallen door anderen, die ook al onthutst waren door wat daar gebeurde. Voor praten moet je niet daar zijn.
Je krijgt inderdaad heel sterk de indruk dat ze daar vooral zitten om met elkáár te praten (en vooral niet met goyim) en dat áls ze al bereid zijn om tegen je aan te praten, het gesprek onder allerlei niet in te schatten ongeschreven regels valt. Voor je het weet heb je iets verkeerds gezegd, je weet alleen niet wát.
Die indruk kreeg ik ook een beetje toen ik een half jaar op sjabbes naar de sjoel ging (gewoon om dat eens mee te maken). Niet dat ze onvriendelijk tegen je zijn, maar het blijft allemaal wel erg afstandelijk. Maar goed, misschien komt dat ook omdat ik Arabier ben... (dat dacht ik toen althans, maar op joods.nl kunnen ze dat niet weten)
Ik heb veel betere ervaringen met diverse christelijke kerken (en maroc.nl natuurlijk!)