PDA

Bekijk Volledige Versie : Jongeman (21) in Amsterdam beroofd en verkracht



sneeuwitje
10-09-03, 14:07
Dit heb ik nooit van gehoord of gelezen een man verkracht?
bron: at5

---------------------------------------------------------------------------
Jongeman (21) beroofd en verkracht.

Naar nu bekend is geworden is vorige week in de nacht van dinsdag op woensdag een 21-jarige man eerst beroofd en daarna op een hotelkamer verkracht.
De man was na een avondje stappen op weg naar het CS. Om 5.00 uur liep hij op het Oudekerksplein (de Wallen) en werd hij door een negroide man hard in zijn rug geduwd. Hij zei dat hij een vuurwapen had, wilde geld en gaf hem een paar harde klappen in zijn gezicht.
De man werd gedwongen mee te lopen naar de Dam, daar werd bij twee banken geld gepind van het slachtoffer. Daarna moest hij mee naar een hotel op het Damrak.

In het hotel op het Damrak werd een hotelkamer geboekt. Op deze kamer werd de jongeman verkracht. Hierna zag het slachtoffer kans zich op krachtdadige wijze te ontdoen van zijn belager. Hij zag kans de man met een zwaar voorwerp op zijn hoofd en/of gezicht te slaan.
De dader liep een hevig bloedende hoofdwond op, vluchtte met zijn kleding onder de arm naakt de straat op en holde via een steeg naar de Nieuwendijk. Dat was woensdagmorgen rond 6.30 uur.
De Jeugd- en Zedenpolitie zoekt getuigen: 020-559 30 45. Woensdagavond is een foto van de dader te zien op www.politie-amsterdam-amstelland.nl

Zagora
10-09-03, 14:13
Damn! Wat naar!

Tomas
10-09-03, 14:14
Wel sneu voor 'm dat ie door een man verkracht is...

Zagora
10-09-03, 14:15
Geplaatst door Tomas
Wel sneu voor 'm dat ie door een man verkracht is...

Hahahahaha

sneeuwitje
10-09-03, 14:15
Geplaatst door Zagora
Damn! Wat naar!

en vreemd? :cheefbek:

jaja
10-09-03, 14:25
Geplaatst door sneeuwitje
en vreemd? :cheefbek: ... gedwongen sex tussen mannen komt echt wel vaker voor ... (ook tussen vrouwen onderling)

Tomas
10-09-03, 14:28
Geplaatst door jaja
... gedwongen sex tussen mannen komt echt wel vaker voor ... (ook tussen vrouwen onderling)

Zozo, jij weet er weer veel vanaf. Maar weet jij dan ook waar je de meeste kans loopt om door een vrouw verkracht te worden? :argwaan:

sneeuwitje
10-09-03, 14:35
Geplaatst door jaja
... gedwongen sex tussen mannen komt echt wel vaker voor ... (ook tussen vrouwen onderling)

Ik denk dat de meeste mannen/vrouwen geen aangifte durven te doen als de dader dezelfde geslacht heeft?


:vreemd:

jaja
10-09-03, 14:55
Geplaatst door Tomas
Zozo, jij weet er weer veel vanaf. Maar weet jij dan ook waar je de meeste kans loopt om door een vrouw verkracht te worden? :argwaan: bij de Amazones ... :engel:

taouanza
10-09-03, 15:01
Geplaatst door Tomas
Zozo, jij weet er weer veel vanaf. Maar weet jij dan ook waar je de meeste kans loopt om door een vrouw verkracht te worden? :argwaan:

Je kan ook verkracht worden door een dikke stinkende manwijf met een snor en wrat hoor.:rolleyes:

Tomas
10-09-03, 15:23
Geplaatst door taouanza
Je kan ook verkracht worden door een dikke stinkende manwijf met een snor en wrat hoor.:rolleyes:

Je denkt toch zekers niet dat ik dat zou laten gebeuren?!

Joesoef
10-09-03, 17:00
Geplaatst door taouanza
Je kan ook verkracht worden door een dikke stinkende manwijf met een snor en wrat hoor.:rolleyes:

Marokkaanse vrouwen komen toch alleen buiten samen met hun man of broer?

taouanza
10-09-03, 17:49
Geplaatst door Joesoef
Marokkaanse vrouwen komen toch alleen buiten samen met hun man of broer?


Ja dat klopt dus kijk maar uit. :duivels:

freya
10-09-03, 18:21
Geplaatst door Tomas
Je denkt toch zekers niet dat ik dat zou laten gebeuren?!

Ik geloof dat Tomas geen juiste voorstelling heeft van het concept verkrachting :jammer:

Tomas
10-09-03, 18:40
Geplaatst door freya
Ik geloof dat Tomas geen juiste voorstelling heeft van het concept verkrachting :jammer:

Tuurlijk wel. Ik ben alleen kieskeurig...

Joesoef
10-09-03, 19:43
Geplaatst door taouanza
Ja dat klopt dus kijk maar uit. :duivels:


Denk je met een beschaafd volk te maken te hebben. Een triootje op straat :maf2:

taouanza
10-09-03, 20:52
Geplaatst door Joesoef
Denk je met een beschaafd volk te maken te hebben. Een triootje op straat :maf2:


Ja en niemand die een poot uitsteekt om je te redden. :strik:

Joesoef
10-09-03, 21:15
Geplaatst door taouanza
Ja en niemand die een poot uitsteekt om je te redden. :strik:

Wedden dat die poot wel zijn handen uit de mouwen heeft gestoken? en toen was er geen redden meer aan.

taouanza
10-09-03, 21:32
Geplaatst door Joesoef
Wedden dat die poot wel zijn handen uit de mouwen heeft gestoken? en toen was er geen redden meer aan.


Oke hier trek ik mijn grens. :wat?!:

Zwarte Schaap
10-09-03, 21:51
Raar verhaal. Ik denk dat die gozer gewoon homo was of een keertje wilde experimenteren.

Hij krijgt eerst klappen dan wordt ie beroofd en dan nog een hotelkamer boeken? Raar dat de hotelmedewerker niets merkt van de mishandelde slachtoffer en ook raar is het dat de slachtoffer niets doet om de hotelmedewerker dat duidelijk te maken. Ook raar is het dat ie pas verzet heeft gepleegd nadat ie verkracht zou zijn.

Ik zelf denk dat ie gewoon met hem naar het hotel is gegaan om te sexperimenteren maar dat ie op een gegeven moment misverstanden/problemen ontstaan zijn over de prijs. Waarschijnlijk is hierdoor een handgemeen ontstaan waarbij klappen over en weer zijn gevallen. Door de ontstane tumult moest hij een verhaal hebben en als sexperimenterende hetero kan hij niet niet zeggen dat ie geript is tijdens zijn sexperiment met een man Dan is een verkrachting mischien wel acceptabel om zo mee naar buiten te treden.

Lijkt mij een sterk verhaal dus.

Joesoef
10-09-03, 22:34
Geplaatst door Zwarte Schaap

Ik zelf denk ...........


Schapen moeten niet denken. Sexpert!