PDA

Bekijk Volledige Versie : Simon is bang voor Zwarte Schaap



Zwarte Schaap
11-09-03, 20:47
Vandaag heeft Simon Zwarte Schaap geplaatst op zijn negeerlijst waardoor hij niet meer kan posten op zijn berichten. Dit wordt door Zwarte Schaap ervaren als een inperking van zijn recht op vrijheid van meninguiting. Verder ziet Zwarte Schaap dat als een laffe daad omdat daaruit blijkt dat Simon geen kritische woorden duldt. Dit is een teken van een zwakke houding die simon snel moet verlaten.

Hierbij roep ik de beheerders van Maroc.nl om de optie van de negeerlijst op te heffen, althans de optie dat je niet meer kan reageren op threads.

Bron: Zwarte Schaap 10/09/03

miss-marocain
11-09-03, 20:53
Fraaie ironie: een topic op een forum openen om te zeggen dat je vrijheid van meningsuiting is ingeperkt. Da's net zoiets als zeggen dat je je stem kwijt bent.

Zwarte Schaap
11-09-03, 20:59
Geplaatst door miss-marocain
Fraaie ironie: een topic op een forum openen om te zeggen dat je vrijheid van meningsuiting is ingeperkt. Da's net zoiets als zeggen dat je je stem kwijt bent.

Ik kan niet meer op de threads reageren die simon geopend heeft. Ik wilde net op de thread reageren die hij over universiteiten heeft geopend blijkt dat ik niet mee mag doen omdat hij me op zijn negeerlijst heeft gezet. Dat vind ik een inperking van mijn vrijheid van meningsuiting.

lennart
11-09-03, 20:59
Ik ben ook bang voor Zwarte Schaap....


Ook voor Simon trouwens :slaap:

000NobelPrizes
11-09-03, 21:01
Waarom noem je het angst, Schaap? Komt het niet in je wollige hoofd op dat Simon gewoon genoeg van je heeft?

Zwarte Schaap
11-09-03, 21:10
Geplaatst door lennart
Ik ben ook bang voor Zwarte Schaap....


Ook voor Simon trouwens :slaap:

Nou toevallig is Zwarte Schaap wel een grote fan van lennart dus je angst is onterecht !

Zwarte Schaap
11-09-03, 21:13
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Waarom noem je het angst, Schaap? Komt het niet in je wollige hoofd op dat Simon gewoon genoeg van je heeft?

Ik heb ook wel eens genoeg van andere prikkers, dan reageer ik gewoon niet op hun reakties, maar ik zal ze nooit op een negeerlijstje zetten zodat ze niet meer op mijn threads kunnen reageren.

000NobelPrizes
11-09-03, 21:17
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik heb ook wel eens genoeg van andere prikkers, dan reageer ik gewoon niet op hun reakties, maar ik zal ze nooit op een negeerlijstje zetten zodat ze niet meer op mijn threads kunnen reageren.

Geef 'm billekoek en relax, Zwarte.

Joesoef
11-09-03, 21:40
Ik PM Simon wel een lekkere marinade voor kebab.


Trouwens. Kan je nu weer een reactie plaatsen als iemand je op negeren heeft gezet maar niet de topic heeft geopend? Kon een tijdje niet.

Joesoef
11-09-03, 21:40
Ik weet trouwens een heerlijk recept voor lamstong. :hihi:

barfly
11-09-03, 21:50
Geplaatst door Joesoef
Ik weet trouwens een heerlijk recept voor lamstong. :hihi:

Gatver, ik heb eens kalfstong gegeten en dat was alsof je op je eigen tong beet maar 't niet voelde. :rolleyes:

Tomas
11-09-03, 22:12
Een trieste situatie...

:moe:

Geef elkander de hand en zeg dat je er spijt van hebt. Zand erover.

Joesoef
11-09-03, 22:13
Geplaatst door barfly
Gatver, ik heb eens kalfstong gegeten en dat was alsof je op je eigen tong beet maar 't niet voelde. :rolleyes:


Waarschijnlijk een zwarte koe geweest. Net zo saai en moraliserend als het beest wat hier rond prikt. Geen saus die dat kan opkrikken. Zelfs calvados helpt niet om de smaak wat losser te maken.

Zagora
11-09-03, 23:45
Geplaatst door Zwarte Schaap
Verder ziet Zwarte Schaap dat als een laffe daad omdat daaruit blijkt dat Simon geen kritische woorden duldt. Dit is een teken van een zwakke houding die simon snel moet verlaten.


10/09/03



Geplaatst door Zwarte Schaap
grappig hoor dat simontje zijn priemende vingertje niet in zijn eigen hol wil douwen. Het is tijd om daar de temperatuur eens op te nemen simon!

an3sdej
11-09-03, 23:59
Schaap, ik snap niet dat er maar iemand is die jou zou willen negeren. De meeste keren ben ik het niet met je eens, maar herken ik wel kleine punten waar ik wel weer eens wat langer over wil denken.

Ik ben het met je eens, dat die negeerknop moet verdwijnen.

Ron Haleber
12-09-03, 02:29
Geplaatst door Joesoef
Ik PM Simon wel een lekkere marinade voor kebab.


Trouwens. Kan je nu weer een reactie plaatsen als iemand je op negeren heeft gezet maar niet de topic heeft geopend? Kon een tijdje niet.



Troost je Zwarte Schaap, ik deel je lot... Om mij onverklaarbare reden ben ik bij Joesoef in ongenade gevallen...


Ik heb de kleinzoon van Groot-ayatollah Goei - de zegel der wijsheid der shi'ieten op deze planeet - er nog wel op gewezen dat Joesoef zo'n interessante gesprekspartner voor hem zou kunnen zijn...

Al zou het maar zijn om de laatste nieuwtjes uit Teheran uit te wisselen!

Schaap je weet wie ik bedoel!



Maar ja Schaap onredelijkheid is de Wet hier...!

Zwarte Schaap
12-09-03, 12:56
Geplaatst door Brie
Ik kan me wel voorstellen dat Simon zich beledigd voelt door de opmerking die Zagora citeerde. Zo zou ik me ook niet laten toespreken.
Maar de ene mens incasseert meer dan de ander.

Dan moet je maar de hele thread lezen waar dat gezegd is en kijken wat simons zelf zegt. Lees ook eens wat jimi zegt. Als je hier ziet wat ik allemaal naar mijn hoofd geslingerd krijg dan stellen mijn woorden niets voor.

Overigens was jij de eerste ooit die mij hier op zijn negeerlijst had gezet zonder dat ik wist wat ik gedaan had. Je hebt gelijk, sommige mensen zijn slappelingen die wel graag anderen kwetsen zoals de profeet een pedofiel noemen maar zodra ze een beetje de wind van voren krijgen gaan ze huilen als peutertjes.

jaja
12-09-03, 13:56
Geplaatst door Brie

Welke thread is dat? Misschien heb ik iets te snel geoordeeld, maar ik ken Simon hier als beleefd persoon die zich niet snel laat verleiden tot het maken van onrespectvolle opmerkingen. [/B]
de thread:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=976656#post976656

Schaap's reactie en Simon's bijdrage waarop hij reageerde:

Geplaatst door Simon:
Jij denkt dat Balkenende autochtonen en niet allochtonen bedoelde. Maar dat zegt meer over jou dan over Balkenende. En je doet daarmee precies wat je onderschrijft in het betoog van Balkenende:"Feilloos weten we de splinters in het oog van de buurman aan te wijzen. De hand in eigen boezem steken komt veel minder voor.''

Voor jouw simpele ziel niet misschien.
Simon

Schaaps directe reactie:
grappig hoor dat simontje zijn priemende vingertje niet in zijn eigen hol wil douwen. Het is tijd om daar de temperatuur eens op te nemen simon!

Zwarte Schaap
12-09-03, 14:07
Geplaatst door sjeng
he wollig beest waar blijven die foto's van junks en zwervers nou?

Ik zit nog met een ethisch probleem. Ik wil geen misbruik maken van de zwakte van de zwervers en junks. Ik denk dat ik dat project ga afblazen.

Jimi
12-09-03, 14:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Lees ook eens wat jimi zegt.

En doe er je voordeel mee!

Zwarte Schaap
12-09-03, 14:21
Geplaatst door sjeng
dan vraag je hun toestemming en geef je ze 5 euro of zo
of of noem het een culturele antropologische ontdekkingsreis door rotterdam.
het is ook niet voor plezier ende vermaeck het is voor onderzoeksdoeleinden!
toch?? je bent toch niet zo laag dat je het voor entertainment value wou doen????

In alles zit een amusementswaarde maar dat was niet mijn motief. Ik wilde meer mijn dagelijkse straatbeeld ermee tonen. Ik vind dat zij niet weggedrukt moeten worden.

Toestemming krijg ik toch wel, ik ken er namelijk heel veel waarmee ik op goede voet sta. Maar toch ze zijn nu in een zwakke positie en op een één of andere manier zie ik het toch als misbruik maken van hun zwakke positie.

Waarschijnlijk ga ik ze gewoon een camera geven en mogen ze zelf fotos maken van rotterdam of iets anders en die ga ik dan op het internet zetten. Dan heb ik een beeld vanuit de ogen van een zwerver of junk, dat lijkt me interessanter en eerlijker. (maar dit is een project voor later)

Zwarte Schaap
12-09-03, 14:22
Geplaatst door Jimi
En doe er je voordeel mee!

Niet nodig, ik maal er niet om.

000NobelPrizes
12-09-03, 14:27
Geplaatst door jaja
de thread:
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?postid=976656#post976656

Schaap's reactie en Simon's bijdrage waarop hij reageerde:

Geplaatst door Simon:
Jij denkt dat Balkenende autochtonen en niet allochtonen bedoelde. Maar dat zegt meer over jou dan over Balkenende. En je doet daarmee precies wat je onderschrijft in het betoog van Balkenende:"Feilloos weten we de splinters in het oog van de buurman aan te wijzen. De hand in eigen boezem steken komt veel minder voor.''

Voor jouw simpele ziel niet misschien.
Simon

Schaaps directe reactie:
grappig hoor dat simontje zijn priemende vingertje niet in zijn eigen hol wil douwen. Het is tijd om daar de temperatuur eens op te nemen simon!

Ga je hier nog iets over zeggen, Schaap?

En ook over waarom jij om nog steeds onverklaarbare redenen in deze thread het woord 'angst' hebt gebruikt?
Ik zie nergens angst: misschien wil jij dat graag of zo, in de hoop indruk te maken. Ik kreeg eerder de indruk dat Simon gewoon genoeg van je had.

Zwarte Schaap
12-09-03, 14:41
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ga je hier nog iets over zeggen, Schaap?

En ook over waarom jij om nog steeds onverklaarbare redenen in deze thread het woord 'angst' hebt gebruikt?
Ik zie nergens angst: misschien wil jij dat graag of zo, in de hoop indruk te maken. Ik kreeg eerder de indruk dat Simon gewoon genoeg van je had.

Wat valt er over te zeggen?

Als hij genoeg van me heeft moet ie gewoon niet meer reageren ipv mij op de negeerlijst te zetten en mij uit te sluiten van reakties.

Angst slaat op de woorden van balkenende:
Daaruit blijkt dat mensen in het dagelijks leven een groot gebrek aan vertrouwen, of zelfs angst voor anderen ervaren.Daarom zien ze voor zichzelf geen rol weggelegd bij het verbeteren van de omgangsvormen.

,,Wat mij opvalt is dat mensen steeds het gedrag van anderen als onwenselijk ervaren'', aldus de premier. ,,Feilloos weten we de splinters in het oog van de buurman aan te wijzen. De hand in eigen boezem steken komt veel minder voor.''

000NobelPrizes
12-09-03, 14:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat valt er over te zeggen?

Als hij genoeg van me heeft moet ie gewoon niet meer reageren ipv mij op de negeerlijst te zetten en mij uit te sluiten van reakties.

Angst slaat op de woorden van balkenende:

Aha, het was een ironische verwijzing - dat had ik even gemist.

Maar over die omgangsvormen: jouw anaal gedirigeerde suggesties richting Simon getuigden niet bepaald van sophistication.
Ik kan me er alles bij voorstellen dat hij daar geen zin in heeft.

Zwarte Schaap
12-09-03, 14:54
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Aha, het was een ironische verwijzing - dat had ik even gemist.

Maar over die omgangsvormen: jouw anaal gedirigeerde suggesties richting Simon getuigden niet bepaald van sophistication.
Ik kan me er alles bij voorstellen dat hij daar geen zin in heeft. Verwijzingen naar mijn geestelijke gesteldheid zijn ook niet kosjer of onnodig de profeet bij zaken halen om te kwetsen getuige ook niet van sophistication.

Daar kan ik allemaal tegen, maar mijn vrijheid inperken om te reageren niet!

000NobelPrizes
12-09-03, 14:57
Geplaatst door Zwarte Schaap
Verwijzingen naar mijn geestelijke gesteldheid zijn ook niet kosjer of onnodig de profeet bij zaken halen om te kwetsen getuige ook niet van sophistication.

Daar kan ik allemaal tegen, maar mijn vrijheid inperken om te reageren niet!

Doel je op de profeet die een 6-jarige trouwde maar tot haar 9-de wachtte om het huwelijk te consumeren?

Jimi
12-09-03, 15:02
Geplaatst door Zwarte Schaap

Daar kan ik allemaal tegen, maar mijn vrijheid inperken om te reageren niet!

Marten Fortuyn heeft nog een paar duizend vlaggen voor je!

Zwarte Schaap
12-09-03, 15:09
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Doel je op de profeet die een 6-jarige trouwde maar tot haar 9-de wachtte om het huwelijk te consumeren?

Welkom lieverd

000NobelPrizes
12-09-03, 15:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Welkom lieverd
Oh tempora, oh mores.

Volgens de overlevering is het waar, en frankly my dear, I don't give a damn.

Zwarte Schaap
12-09-03, 15:21
Geplaatst door Jimi
Marten Fortuyn heeft nog een paar duizend vlaggen voor je!

Stick them in your .........chicken ass!

Zwarte Schaap
12-09-03, 15:23
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Oh tempora, oh mores.

Volgens de overlevering is het waar, en frankly my dear, I don't give a damn.

Tis goed met je honnepon ! You are doing a hell of a good job ! :zwaai:

Jimi
12-09-03, 15:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Stick them in your .........chicken ass!

Geen goede suggestie? :aanwal:

000NobelPrizes
12-09-03, 15:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tis goed met je honnepon ! You are doing a hell of a good job ! :zwaai:
Moi? Iemand is mij voor geweest door dit feit aanhangig te maken.
Dus zeg maar wat je wilt doen: zeggen dat het niet waar is (kan best) of het liever doodzwijgen. Your call.

Zwarte Schaap
12-09-03, 15:36
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Moi? Iemand is mij voor geweest door dit feit aanhangig te maken.
Dus zeg maar wat je wilt doen: zeggen dat het niet waar is (kan best) of het liever doodzwijgen. Your call.

Waar ben je allemaal mee bezig en wat wil je nu eigenlijk? Moet ik je ook een suggestie doen waar je je priemende vingertje kunt plaatsen?

000NobelPrizes
12-09-03, 15:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Waar ben je allemaal mee bezig en wat wil je nu eigenlijk? Moet ik je ook een suggestie doen waar je je priemende vingertje kunt plaatsen?
Eigenlijk ging het hier helemaal niet om. Maar nu wel: dus geef gewoon antwoord, als je wilt. Is het niet waar, of wil je het onbespreekbaar maken? Ook over dit onderwerp heerst vrijheid van meningsuiting, toch? (om maar even ontopic te blijven).

Zwarte Schaap
12-09-03, 16:04
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Eigenlijk ging het hier helemaal niet om. Maar nu wel: dus geef gewoon antwoord, als je wilt. Is het niet waar, of wil je het onbespreekbaar maken? Ook over dit onderwerp heerst vrijheid van meningsuiting, toch? (om maar even ontopic te blijven).

Als je dat zo graag wilt open je gewoon een nieuwe topic. Dat hebben we hier al tot den treure behandelt, anders zoek je de links op waar dat behandelt wordt. Het is nu een beetje saai als een autochtoon of zionist niets meer in te brengen hebben en teruh grijpen naar hetzelfde uitgekauwde discussie. Heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken, die wordt ook nergens ingeperkt hoor !

Maar goed ga nu maar wat nuttigs doen want je zionistische spelletjes zijn allang saai en bieden mij geen uitdaging meer. Gebruik een beetje je creativiteit anders roepen we sadeeq gewoon erbij kan je met hem lekker gaan stoeien.

Bye bye !

Jimi
12-09-03, 16:10
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Doel je op de profeet die een 6-jarige trouwde maar tot haar 9-de wachtte om het huwelijk te consumeren?

Is dit geen grapje dan?

000NobelPrizes
12-09-03, 16:11
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je dat zo graag wilt open je gewoon een nieuwe topic. Dat hebben we hier al tot den treure behandelt, anders zoek je de links op waar dat behandelt wordt. Het is nu een beetje saai als een autochtoon of zionist niets meer in te brengen hebben en teruh grijpen naar hetzelfde uitgekauwde discussie. Heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken, die wordt ook nergens ingeperkt hoor !

Maar goed ga nu maar wat nuttigs doen want je zionistische spelletjes zijn allang saai en bieden mij geen uitdaging meer. Gebruik een beetje je creativiteit anders roepen we sadeeq gewoon erbij kan je met hem lekker gaan stoeien.

Bye bye !
Vreemd dat je het autochtone aspect erbij haalt. En waarom je nu met zionisme aankomt snap ik al helemaal niet. Dat ben ik niet, en ik zie ook niet in wat zionisten met dit gesprek te maken kunnen hebben.

De eerdere discussies die hierover zijn gevoerd heb ik gemist. Toevallig kwam het er zo op en ik vroeg het aan jou. Maar het is duidelijk dat je er niet op wilt ingaan: dat kun je ook gewoon zeggen zonder met termen als autochtoon en zionisme te gaan smijten.

Sadeeq mag voor mijn part erbij gehaald worden. Leuk. Alleen voer je hem hier op als een soort van krijger annex forumsoldaat? Ik weet niet wat hij daar zelf van vindt: ik vind het minstens eigenaardig.

Tomas
12-09-03, 16:40
Tjongejonge...

Is de ruzie nog steeds niet bijgelegd?

:moe: