PDA

Bekijk Volledige Versie : Stage Gynaecoloog wordt vergoed in natura



Zgeheu
13-09-03, 13:42
Tien aangiftes tegen student geneeskunde wegens ontucht

Uitgegeven: 13 september 2003 11:51

DELFT - Het aantal aangiftes wegens ontucht tegen een student geneeskunde (43) is inmiddels opgelopen tot tien. Dat meldt zaterdag een woordvoerster van het Reinier de Graaf Gasthuis in Delft.

De man is afkomstig uit Irak en wordt ervan verdacht dat hij zich tijdens zijn stage op de afdeling gynaecologie heeft vergrepen aan zes patiënten en vier medewerksters. Het gaat om aanranding, verkrachting en het plegen van ontucht.

In juli deden al drie patiënten en vier medewerksters van het ziekenhuis aangifte bij de politie. De stroom klachten was voor de directie van het ziekenhuis aanleiding om direct een intern onderzoek in te stellen. Uit dat onderzoek zijn drie nieuwe aangiftes voortgekomen. Het gaat om drie vrouwen die tijdens de stage door de man zijn behandeld.

De student volgde zijn opleiding aan het Erasmus Universitair Medisch Centrum Rotterdam. Dat gaf de student in juni nog een goede beoordeling voor de stage. De man is inmiddels geschorst en voorlopig niet meer welkom op de faculteit geneeskunde. De rechtbank in Den Haag behandelt de opmerkelijke strafzaak eind november.


----------------------------------------------

Smerig mannetje.......maar wat is de relevantie die ertoe heeft geleid om zijn afkomt te vermelden ?

Puk
13-09-03, 14:10
Dit stigmatiseert Marokkanen weer onnodig. Slechte zaak. :lachu:

Zgeheu
13-09-03, 14:14
Je bedoelt dat het iraakse studenten en artsen in spe niet zal beschadigen ?

mulan
13-09-03, 14:47
Geplaatst door Puk
Dit stigmatiseert Marokkanen weer onnodig. Slechte zaak. :lachu:

Ja...ze lijken toch allemaal op elkaar,niet waar. :bril:

Ik snap trouwens ook niet waarom het vermeld wordt....

Zwarte Schaap
13-09-03, 15:16
Geplaatst door mulan
Ik snap trouwens ook niet waarom het vermeld wordt....

Dan zou je mischien kunnen denken dat het een autochtoon is.

sadeeQ
13-09-03, 15:28
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dan zou mischien kunnen denken dat het een autochtoon.

:schok: watt? autochtonen die zoiets zouden doen, onmogelijk :lekpuh:

sadeeQ
13-09-03, 15:30
:maf2: terring zeg, heb ik verkeerde vak gekozen zeg :ergleuk:

Hansje
13-09-03, 22:48
Jakkie, wat een creep... :knife_hea

Aisha

Puk
14-09-03, 03:05
Geplaatst door mulan
Ja...ze lijken toch allemaal op elkaar,niet waar. :bril:

Ik snap trouwens ook niet waarom het vermeld wordt....

Tsjah... ik heb zelden een Gynaecoloog nodig.
Laat staan dat ik een Iraakse en een Marokkaanse Gynaecoloog uit elkaar kan houden.

Nogmaals... voor een Marokkaanse Gynaecoloog is dit geen reclame.
Dus als ik nog eens een Gynaecoloog nodig heb om het hele binnenwerk te laten verwijderen (hypothetisch) zodat als je naar binnen roept het is alsof je in een lege kathedraal aan het roepen bent met een vreselijke echo tot gevolg, dan toch liever een Iraakse.

Mijn mening.

Mark
14-09-03, 08:21
De achtergrond van zijn geestelijke afwijking is terug te leiden naar zijn dokterscarriere in Irak. Hij werd daar gedwongen om oren te amputeren van mensen zonder verdoving. Hij zit hiervoor in therapie.

De vermelding van zijn afkomst en reden van dit gedrag is dus terecht.