PDA

Bekijk Volledige Versie : Irakese 'martelarts' verdacht van ontucht



Mark
13-09-03, 20:47
Irakese 'martelarts' verdacht van ontucht

- Bron: De Telegraaf

Een uit Irak gevluchte arts wordt verdacht dat hij zich, tijdens zijn opleiding in het Reinier de Graaf Gasthuis te Delft , heeft vergrepen aan zes patiënten. De arts in kwestie, T.T.H., vluchtte in 1994 naar Nederland en kreeg hier politiek asiel. Hij meldde zich aan bij de opleiding geneeskunde van het Erasmus Universitair Medisch Centrum Rotterdam. De Irakees, die getrouwd is en kinderen heeft, liep zijn stage bij de afdeling gynaecologie van het Delftse ziekenhuis. De Irakees in opleiding wordt verdacht van aanranding, verkrachting en het plegen van ontucht.

Studenten hebben de identiteit van de verdachte onthuld aan de Telegraaf. Zij zijn boos dat justitie in berichten doet als of het om een gewone student gaat: ''Wij worden er op aangekeken'', aldus één van hen.

De arts blijkt in Irak nauw verbonden te zijn geweest aan het regime van Saddam Hussein, en gedwongen te zijn geweest om zonder verdoving oren van soldaten af te snijden die weigerden bevelen van de legertop op te volgen. Merkwaardig genoeg vormde dit trauma blijkens zijn latere medische carrière in Nederland, geen beletsel om in ons land toegelaten te worden tot de artsopleiding.

Erasmus MC-woordvoerder Fred Balvert wil de achtergronden van de arts in opleiding bevestigen noch ontkennen. Wel wil hij kwijt dat als iemand door de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) is gescreend en in orde bevonden, het ziekenhuis er van uit gaat dat iemand geschikt is. Ook al omdat het Nuffic (bureau van het ministerie van Onderwijs) beoordeelt wat een buitenlandse opleiding hier waard is.

Het openbaar ministerie in Den Haag laat desgewenst weten dat het opzienbarende verleden van de arts wordt meegenomen in het onderzoek. De Irakees zit momenteel in therapie in de Robert Fleury Stichting in Gouda en mag de weekeinden naar huis. Op woensdag 26 november dient zijn rechtszaak.

Tomas
13-09-03, 20:54
Geplaatst door Mark
De Irakees zit momenteel in therapie in de Robert Fleury Stichting in Gouda en mag de weekeinden naar huis.

Hou die criminelen bij je aub.

Hansje
13-09-03, 22:04
Geplaatst door Tomas
Hou die criminelen bij je aub.

Kom je ook uit de stroopwafel en kaaskoppen stad?

Aisha :strik:

Tomas
13-09-03, 22:06
Geplaatst door Hansje
Kom je ook uit de stroopwafel en kaaskoppen stad?

Aisha :strik:

Yep. :blowen:

Jij soms ook?

Hansje
13-09-03, 22:08
En of. Ik ben gek op de koffie en de tompoezen bij bakkerij vd Berg op de lange Groenendaal :chef:

Aisha

Tomas
13-09-03, 22:14
Geplaatst door Hansje
En of. Ik ben gek op de koffie en de tompoezen bij bakkerij vd Berg op de lange Groenendaal :chef:

Aisha

Fijn.. Ik weet de lange groenendaal wel te vinden, maar ken er niet zo gauw een bakker. Kom er ook niet vaak.

Zal de volgende keer als ik er langs kom eens kijken of ik een hansje een tompoes zie eten. ;)

Hansje
13-09-03, 22:26
Geplaatst door Tomas
Fijn.. Ik weet de lange groenendaal wel te vinden, maar ken er niet zo gauw een bakker. Kom er ook niet vaak.

Zal de volgende keer als ik er langs kom eens kijken of ik een hansje een tompoes zie eten. ;)

Op 't hoekje bij de korte groenendaal.
Haha eet er liever zelf eens 1. De lekkerste van heel Gouda. :duim:
Offe eten katten geen tompoezen maar alleen Jerry's?

Aisha :tunis:

Tomas
13-09-03, 22:31
Geplaatst door Hansje
Op 't hoekje bij de korte groenendaal.
Haha eet er liever zelf eens 1. De lekkerste van heel Gouda. :duim:
Offe eten katten geen tompoezen maar alleen Jerry's?

Aisha :tunis:

tuurlijk lus ik tompoezen.. ik ben een kater, hoor!

ben jij dan echt alle bakkers van gouda af geweest om dit te bepalen?

Hansje
13-09-03, 22:43
Geplaatst door Tomas
tuurlijk lus ik tompoezen.. ik ben een kater, hoor!

ben jij dan echt alle bakkers van gouda af geweest om dit te bepalen?

Haha zo ongeveer wel ja. :strik:

Maarre we mogen nu wel op onze oren passen hè?

Aisha

sadeeQ
13-09-03, 22:47
:handbang:

hey moet volgende week aan de slag in gouda,middenmolenplein,waar zitten de grootste zionisten van gouda vertopt ? :moeilijk:

en eeuh zijn er ook genoeg poezen in gouda of heeft die nare beest van Tomas ze allemaal weg gejaagd . :duivel:

Hansje
13-09-03, 22:52
Geplaatst door sadeeQ
:handbang:

hey moet volgende week aan de slag in gouda,middenmolenplein,waar zitten de grootste zionisten van gouda vertopt ? :moeilijk:

en eeuh zijn er ook genoeg poezen in gouda of heeft die nare beest van Tomas ze allemaal weg gejaagd . :duivel:

Gelukkig niet in mijn wijk... :schok:

Ligt eraan welke? Tom(as)poezen of die op vier pootjes?

Aisha

sadeeQ
13-09-03, 22:59
Geplaatst door Hansje
Gelukkig niet in mijn wijk... :schok:

Ligt eraan welke? Tom(as)poezen of die op vier pootjes?

Aisha

:cheefbek: hmmm zo te zien wordt het weer een saaie weekje :argwaan:

Hansje
14-09-03, 09:16
Geplaatst door sadeeQ
:cheefbek: hmmm zo te zien wordt het weer een saaie weekje :argwaan:

Moet ik je een paar stroopwafels brengen? Als een soort oppepper? :hihi:

Aisha

sadeeQ
14-09-03, 11:40
Geplaatst door Hansje
Moet ik je een paar stroopwafels brengen? Als een soort oppepper? :hihi:

Aisha

:vreemd:

als je toch zoveel moeite gaat doen, doe dan een echte maaltijd :engel:

:ego: stroopwafeltje? ben geen konijn

Hansje
14-09-03, 11:48
Geplaatst door sadeeQ
:vreemd:

als je toch zoveel moeite gaat doen dan dan een echte maaltijd :engel:

:ego: stroopwafeltje? ben geen konijn

Je moet wel weten dat je dan in Gouda werkt. DE stroopwafelstad bij uitstek. :knipoog:

Aisha

sadeeQ
14-09-03, 11:51
Geplaatst door Hansje
Je moet wel weten dat je dan in Gouda werkt. DE stroopwafelstad bij uitstek. :knipoog:

Aisha

:maf3: nou of ik het gemerkt heb.elke keer als ik daar kom ,maak ik vooraf afspraak met mijn tandarts :droef:

Hansje
15-09-03, 19:39
Geplaatst door sadeeQ
:maf3: nou of ik het gemerkt heb.elke keer als ik daar kom ,maak ik vooraf afspraak met mijn tandarts :droef:

Verstandig...

Ik hoop dat jouw werkdag beter was als mijn schooldag... :slapen:

Aisha

sadeeQ
15-09-03, 20:19
Geplaatst door Hansje
Verstandig...

Ik hoop dat jouw werkdag beter was als mijn schooldag... :slapen:

Aisha



:droef: :droef:


Is gouda nou echt zo saai :slapen: of ben ik op het verkeerde moment en plek beland in dat gat :loog: