PDA

Bekijk Volledige Versie : Zweden zegt NEJ tegen de Pleuro



barfly
14-09-03, 22:22
De bevolking van Zweden lijkt zich in het referendum te hebben uitgesproken tegen invoering van de euro. Uit de voorlopige einduitslag blijkt dat 56,5 procent van de bevolking tegen de euro heeft gestemd. Voor invoering stemde 41,4 procent. Zo'n twee procent stemde blanco. Premier Persson erkende dat de referendum om de euro in te voeren is mislukt.

Ruim zeven miljoen Zweden mochten zich uitspreken. Ruim tachtig procent van hen namen de moeite om naar de stembus te gaan. De opkomst is hoger dan verwacht, waarschijnlijk mede door de moord op minister Lindh. De stemlokalen sloten de deuren om acht uur.

Toch gaan verschillende bewindslieden al uit van een 'nee'. Zoals minister Messing van Communicatie. Ze denkt dat het door de aard van de Zweden komt dat er veel tegenstand heerst. "Ik denk dat veel Zweden denken dat we het allemaal wel alleen kunnen".

Invloed moord
Even leek het erop dat de voorstanders hun grote achterstand, van zeker tien procent, zouden inlopen. Door de moord op minister en euro-voorstander Anna Lindh groeide hun aantal sterk. Zaterdag lieten de peilingen zelfs een lichte voorsprong zien.

Maar de tegenstanders kregen toch de overhand. Ze vrezen dat de invoering de robuuste Zweedse economie zal schaden, de prijzen erdoor zullen stijgen en dat er minder geld overblijft voor de verzorgingsstaat. Zweden heeft een lage werkloosheid en een relatief sterke economische groei.

Zweden blijft deel uit maken van de Europese Unie, maar neemt niet deel aan de Europese Monetaire Unie, net als Groot-Brittannië en Denemarken. Dat land wees in 2000 de euro in een referendum af.

Onderzoek
In de speurtocht naar de moordenaar van minister Lindh roept de Zweedse politie de hulp van deskundigen uit het buitenland in. Dat is nodig omdat het Zweedse gerechtelijke laboratorium niet over de technieken bezit om de DNA-sporen op het moordwapen te onderzoeken. De politie heeft een beroep gedaan op Duitse en Britse collega's.

De Zweedse politie heeft verder bloed gevonden dat praktisch zeker van de moordenaar is. Waarschijnlijk heeft hij zichzelf verwond toen hij Anna Lindh neerstak.

De foto van de vermoedelijke dader die eerder uitlekte naar de pers, is nu officieel naar buiten gebracht door de politie. Nu is het gezicht van de verdachte herkenbaar, wat eerder niet het geval was. De politie heeft nog geen aanwijzing wie de man is. Wel heeft de politie veel tips gekregen

bron: http://www.omroep.nl/nos/nieuws/buitenland/2003/september/140903/zweden.html

an3sdej
14-09-03, 22:32
Wat intens gemeen van ONZE politici dat men een referendum het Nederlandse volk onthouden heeft. Ik durf er heel wat geld op te zetten dat Nederland ook NEE zou zeggen.

barfly
14-09-03, 22:39
Geplaatst door an3sdej
Wat intens gemeen van ONZE politici dat men een referendum het Nederlandse volk onthouden heeft. Ik durf er heel wat geld op te zetten dat Nederland ook NEE zou zeggen.

Onze politici zitten steeds meer in Brussels en zijn steeds meer Europeanen.

En het is natuurlijk achteraf gelul als je d'r geld op inzet dat Nederland nu NEE zou zeggen. Ik spreek je graag in deze over 5 jaar en dan evalueren we of de Pleuro een bijdrage was of juist een gesel :)

~Panthera~
14-09-03, 23:54
Geplaatst door barfly
Onze politici zitten steeds meer in Brussels en zijn steeds meer Europeanen.

En het is natuurlijk achteraf gelul als je d'r geld op inzet dat Nederland nu NEE zou zeggen. Ik spreek je graag in deze over 5 jaar en dan evalueren we of de Pleuro een bijdrage was of juist een gesel :)
------------------

Voor mijn portemonnee is de Pleuro nu al een gesel. :moe:

:D

Wizdom
15-09-03, 00:03
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Voor mijn portemonnee is de Pleuro nu al een gesel. :moe:

:D

De Zweden hebben tenminste iets geleerd van het EURO debacle. Iedereen klaagt steen en been behalve de Illuminatie en hun handlangers natuurlijk die zien het als een stap dichterbij naar de "New World Order". Steed meer grotere instituties met steeds meer macht over de burger die hun wil opleggen m.b.t. de wetten, belasting en je hele levenswandel, wat wil je als Wereld Leider nog meer. Adolfie zou er van hebben gedroomt.... Al die onafhankelijkheids oorlogen ten spijt het wordt weer een grote dictator met aan de europese afdeling de "Illimunatie Europese Afdeling Comissie".

Je ziet nu al dat de commissie met een kwispelend staartje de dictaten aan de overkant m.b.t. Midden-Oosten klakkeloos overneemt...

Zagora
15-09-03, 00:18
Geplaatst door Wizdom
De Zweden hebben tenminste iets geleerd van het EURO debacle. Iedereen klaagt steen en been behalve de Illuminatie en hun handlangers natuurlijk die zien het als een stap dichterbij naar de "New World Order". Steed meer grotere instituties met steeds meer macht over de burger die hun wil opleggen m.b.t. de wetten, belasting en je hele levenswandel, wat wil je als Wereld Leider nog meer. Adolfie zou er van hebben gedroomt.... Al die onafhankelijkheids oorlogen ten spijt het wordt weer een grote dictator met aan de europese afdeling de "Illimunatie Europese Afdeling Comissie".

Je ziet nu al dat de commissie met een kwispelend staartje de dictaten aan de overkant m.b.t. Midden-Oosten klakkeloos overneemt...

Wat is dit voor Hocuspocus (Dit is mijn lichaam)? Klap op je kop gehad?

Wizdom
15-09-03, 00:21
Geplaatst door Zagora
Wat is dit voor Hocuspocus (Dit is mijn lichaam)? Klap op je kop gehad?

Het gaat nog wel goed met je Zagora... Of ben je aan het Slaapwandelend prikdromen... Ik weet dat het laat is...?

Zagora
15-09-03, 00:23
Geplaatst door Wizdom
Het gaat nog wel goed met je Zagora... Of ben je aan het Slaapwandelend prikdromen... Ik weet dat het laat is...?

Ja, gaat cool. Bedankt voor het vragen. Maar waar heb je het toch in godsnaam over? Illuminate en euro's en Adolf Hitler en New World Order. Je bent toch geen lennart look-a-like?

Wizdom
15-09-03, 00:29
Geplaatst door Zagora
Ja, gaat cool. Bedankt voor het vragen. Maar waar heb je het toch in godsnaam over? Illuminate en euro's en Adolf Hitler en New World Order. Je bent toch geen lennart look-a-like?

Je moet nog veel leren Zagora. Wie je ook bent? Maar institutionalisering betekent vereenvoudiging van wetten en regels. Op de lange termijn betekent dat ingrijpende oplegging van hoe jij als individu moet functioneren, denken en wat het ideaal beeld is. Het instituut werkt als een walsmachine "One size fits all". Combineer dat nog eens met de dreiging van de "Meesters in Manipulatie van de Macht" en zie daar "The Threat is Real".

Zagora
15-09-03, 00:35
Geplaatst door Wizdom
Je moet nog veel leren Zagora. Wie je ook bent? Maar institutionalisering betekent vereenvoudiging van wetten en regels. Op de lange termijn betekent dat ingrijpende oplegging van hoe jij als individu moet functioneren, denken en wat het ideaal beeld is. Het instituut werkt als een walsmachine "One size fits all". Combineer dat nog eens met de dreiging van de "Meesters in Manipulatie van de Macht" en zie daar "The Threat is Real".

Nu scherm je weer met spannende termen die niets duidelijk maken behalve dan dat jij een grote X-Files fan bent.


"Maar institutionalisering betekent vereenvoudiging van wetten en regels."

Het individu is altijd al de voetenveeg geweest van het genie. Daar maak ik mij niet druk om.


Waarom wil je eigenlijk weten wie ik ben? Ben je bang dat ik een "Meester in Manipulatie" ben?

Wizdom
15-09-03, 00:39
Geplaatst door Zagora
Nu scherm je weer met spannende termen die niets duidelijk maken behalve dan dat jij een grote X-Files fan bent.


"Maar institutionalisering betekent vereenvoudiging van wetten en regels."

Het is maar dat je het zelf zegt...?



Het individu is altijd al de voetenveeg geweest van het genie. Daar maak ik mij niet druk om.


Waarom wil je eigenlijk weten wie ik ben? Ben je bang dat ik een "Meester in Manipulatie" ben?

Het is maar dat je het zelf zegt...? Je onderschrift en je logos zeggen helemaal niks behalve dat je dan een Marokaanse vlag hebt maar goed die kan iedereen natuurlijk ophangen. Je komt me een beetje zwevend over...

Zagora
15-09-03, 00:43
Geplaatst door Wizdom
Het is maar dat je het zelf zegt...? Je onderschrift en je logos zeggen helemaal niks behalve dat je dan een Marokaanse vlag hebt maar goed die kan iedereen natuurlijk ophangen. Je komt me een beetje zwevend over...

MarokKaanse vlag. Doe je naam geen eer aan. Of ik zwevend ben? Tsja...ruik je het dan?

Wizdom
15-09-03, 00:52
Geplaatst door Zagora
Nu scherm je weer met spannende termen die niets duidelijk maken behalve dan dat jij een grote X-Files fan bent.


"Maar institutionalisering betekent vereenvoudiging van wetten en regels."

Het individu is altijd al de voetenveeg geweest van het genie. Daar maak ik mij niet druk om.


Waarom wil je eigenlijk weten wie ik ben? Ben je bang dat ik een "Meester in Manipulatie" ben?

Die X-Files van jou beginnen anders wel concrete vormen te krijgen. De VN die even opzij gezet wordt...

Een uitspraak van een president van een machtig land die het heeft over "either with the ZIONISTS or the TERRORIST".

Oorlogen die wereldwijd uitbreken....

Israel die alles en iedereen standrechtelijk vermoorden mag en waarvan geen enkel beschaafd land het durft tegen te spreken....

Media die subjectief is ten aanzien van feiten op de grond...

De uitbreiding van de Europese Unie met plotklaps 10 landen terwijl iedere kleuter weet dat je alles met mate moet doen...

Turkije die niet wordt toegelaten om iedere keer nieuwe redenen...

Een Europese wet die bindend moet worden...

De Moslims die worden geassocieerd met geweld....

Geen respekt voor Moslims in Tjetsenie, Palestina en de Filipijnen.

Iran staat nu in het vizier...

De anti-globalisten die in opstand komen...


Kun jij dan geen chocola maken van al deze symptomen...? De bron is hetzelfde!

Zagora
15-09-03, 00:54
Geplaatst door Wizdom
Die X-Files van jou beginnen anders wel concrete vormen te krijgen. De VN die even opzij gezet wordt...

Een uitspraak van een president van een machtig land die het heeft over "either with the ZIONISTS or the TERRORIST".

Oorlogen die wereldwijd uitbreken....

Israel die alles en iedereen standrechtelijk vermoorden mag en waarvan geen enkel beschaafd land het durft tegen te spreken....

Media die subjectief is ten aanzien van feiten op de grond...

De uitbreiding van de Europese Unie met plotklaps 10 landen terwijl iedere kleuter weet dat je alles met mate moet doen...

Turkije die niet wordt toegelaten om iedere keer nieuwe redenen...

Een Europese wet die bindend moet worden...

De Moslims die worden geassocieerd met geweld....

Geen respekt voor Moslims in Tjetsenie, Palestina en de Filipijnen.

Iran staat nu in het vizier...

De anti-globalisten die in opstand komen...


Kun jij dan geen chocola maken van al deze symptomen...? De bron is hetzelfde!

Oh.... En die bron is?

Wizdom
15-09-03, 00:56
Geplaatst door Zagora
Oh.... En die bron is?

Dat is een oude ZIONISTISCHE truc wanneer het te warm onder de voeten word. Kun je niets beters verzinnen...?

Zagora
15-09-03, 00:58
Geplaatst door Wizdom
Dat is een oude ZIONISTISCHE truc wanneer het te warm onder de voeten word. Kun je niets beters verzinnen...?

Ben ik nu een zionist? Alleen maar omdat ik een vraag stel? Raar mannetje ben je toch ook.

Wizdom
15-09-03, 00:59
Geplaatst door Zagora
Ben ik nu een zionist? Alleen maar omdat ik een vraag stel? Raar mannetje ben je toch ook.

Je bedient je in ieder geval van een ZIONISTISCH trucje... Of je een ZIONIST bent weet ik niet want ik heb nog niet al je Threads gelezen. Een rare tante ben je...

Wizdom
15-09-03, 01:02
Geplaatst door Zagora
Ben ik nu een zionist? Alleen maar omdat ik een vraag stel? Raar mannetje ben je toch ook.

Heb je verder niets beter inhoudelijks te melden...?

Zagora
15-09-03, 01:02
Geplaatst door Wizdom
Je bedient je in ieder geval van een ZIONISTISCH trucje... Of je een ZIONIST bent weet ik niet want ik heb nog niet al je Threads gelezen. Een rare tante ben je...

Ha! Heb ik mij van mijn oude nick ontdaan om niet meer als dame te worden aangesproken krijg ik dit weer. Story of my life. Bedient iemand zich van zionistische trucjes als hij jou een vraag stelt? God, je bent al ver heen. Ik geef je nog een kans; bron?

Zagora
15-09-03, 01:04
Geplaatst door Wizdom
Heb je verder niets beter inhoudelijks te melden...?

Je reageert twee keer op deze reply met verschillende antwoorden. Ik vrees het ergste wat betreft je geestelijke gezondheid.

Wizdom
15-09-03, 01:05
Geplaatst door Zagora
Ha! Heb ik mij van mijn oude nick ontdaan om niet meer als dame te worden aangesproken krijg ik dit weer. Story of my life. Bedient iemand zich van zionistische trucjes als hij jou een vraag stelt? God, je bent al ver heen. Ik geef je nog een kans; bron?

Oh, geven we hier elkaar kansen...? Ben je analfabeet of zo, of heb je geen TV thuis of leef je in een hol zonder electriciteit....

Bron...? Dat noem ik nog eens het toppunt van cynisme!

Zagora
15-09-03, 01:14
Geplaatst door Wizdom
Die X-Files van jou beginnen anders wel concrete vormen te krijgen. De VN die even opzij gezet wordt...

Een uitspraak van een president van een machtig land die het heeft over "either with the ZIONISTS or the TERRORIST".

Oorlogen die wereldwijd uitbreken....

Israel die alles en iedereen standrechtelijk vermoorden mag en waarvan geen enkel beschaafd land het durft tegen te spreken....

Media die subjectief is ten aanzien van feiten op de grond...

De uitbreiding van de Europese Unie met plotklaps 10 landen terwijl iedere kleuter weet dat je alles met mate moet doen...

Turkije die niet wordt toegelaten om iedere keer nieuwe redenen...

Een Europese wet die bindend moet worden...

De Moslims die worden geassocieerd met geweld....

Geen respekt voor Moslims in Tjetsenie, Palestina en de Filipijnen.

Iran staat nu in het vizier...

De anti-globalisten die in opstand komen...


Kun jij dan geen chocola maken van al deze symptomen...? De bron is hetzelfde!

Ik zie hier geen enkel samenhangend verband in? Is het zo vreemd dat ik vraag of je het voor mij wil verduidelijken?

Je grapjes over analfabetisme en T.V.'s zijn aardig maar lijken verdomd veel op het door jou zo vervloekte ZIONISME. Als ik onder zionisme mag verstaan dat je ontwijkende antwoorden geeft op vragen die zelfs een achtjarige kan begrijpen.

Wizdom
15-09-03, 01:17
Geplaatst door Zagora
Ik zie hier geen enkel samenhangend verband in? Is het zo vreemd dat ik vraag of je het voor mij wil verduidelijken?

Je grapjes over analfabetisme en T.V.'s zijn aardig maar lijken verdomd veel op het door jou zo vervloekte ZIONISME. Als ik onder zionisme mag verstaan dat je ontwijkende antwoorden geeft op vragen die zelfs een achtjarige kan begrijpen.

Het samenhangende is dat men werkt aan een unipolaire wereld waar er geen ruimte is voor andersdenkenden.

Zagora
15-09-03, 01:22
Geplaatst door Wizdom
Het samenhangende is dat men werkt aan een unipolaire wereld waar er geen ruimte is voor andersdenkenden.


Aaaaaha! Dat zou jammer zijn. Dan hebben we geen andersdenken meer die uitspraken verdraaien. Zoals deze: "either with the ZIONISTS or the TERRORIST".

Of andersdenkenden die ontdekken dat ze leven en uitroepen: "Oorlogen die wereldwijd uitbreken...." en in die eeuwenoude wetmatigheid een complot herkennen.

Je hebt gelijk. Ja sorry, ik ben dan ook een heel dom jochie.

Wizdom
15-09-03, 01:25
Geplaatst door Zagora
Aaaaaha! Dat zou jammer zijn. Dan hebben we geen andersdenken meer die uitspraken verdraaien. Zoals deze: "either with the ZIONISTS or the TERRORIST".

Of andersdenkenden die ontdekken dat ze leven en uitroepen: "Oorlogen die wereldwijd uitbreken...." en in die eeuwenoude wetmatigheid een complot herkennen.

Je hebt gelijk. Ja sorry, ik ben dan ook een heel dom jochie.

Met een beetje hulp kom je er wel jochie....Slaap lekker :zwaai:

Zagora
15-09-03, 01:30
Geplaatst door Wizdom
Met een beetje hulp kom je er wel jochie....Slaap lekker :zwaai:

Kijk je wel of er geen zionisten onder je bed liggen?

Zagora
15-09-03, 01:31
Ik bedoel ZIONISTEN

Zagora
15-09-03, 01:39
Jammer dat je het zo snel opgeeft Wiz. Ik hou er wel van om met gekken te communiceren.

Wizdom
15-09-03, 02:03
Geplaatst door Zagora
Jammer dat je het zo snel opgeeft Wiz. Ik hou er wel van om met gekken te communiceren.

Je probeert jezelf weer te verdedigen met persoonlijke aanvallen. Dat vind ik nou wel heel erg zwak van je... Dat betekent dus dat je inhoudelijks niets tegen te werpen hebt. Hmmm... dat is een quick win!

Afgezien van mijn eigen invulling van uitspraken heb je dus niet tegen kunnen werpen begrijp ik... Dan vind ik het wel heel zwakzinnig dat je uitspraken durft te maken als "gekken" etc. Zeer onder de niveau van een gemiddelde prikker. Op ZIONISTEN niveau zou ik haast willen opmerken en dat is wel heel "low to the ground" zal ik je vertellen. Kakkerlakken low.

Onno26
15-09-03, 11:00
Afgezien van mijn eigen invulling van uitspraken heb je dus niet tegen kunnen werpen begrijp ik

Wizdom, dr valt erg weinig tegen je uitspraken te werpen, om jouw woordkeuze te gebruiken.

Deze topic begon met het nee zeggen van de Zweden tegen de Euro. Iets wat te doen heeft met het gevoel van superioriteit (het geloof in de eigen droommaatschappij) , de historische neutraliteit, de geografische ligging, en de angst voor het onbekende van Zweden, om eens een paar mogelijke redenen te noemen.

Vervolgens kom jij met verhalen over wereldwijde complottheorien en strooi je rijkelijks met het woord Zionisten om dit alles een bizar soort waarheidsgehalte te geven. Tenslotte, Zionisten zijn slecht en alles wat slecht is is Zionistisch en alles wat eventueel slecht zou kunnen zijn is dat ook.

Verwachtte je werkelijk dat iemand serieus op jouw "argumenten" in zou gaan?

Wizdom
15-09-03, 15:19
Geplaatst door Onno26
Wizdom, dr valt erg weinig tegen je uitspraken te werpen, om jouw woordkeuze te gebruiken.

Deze topic begon met het nee zeggen van de Zweden tegen de Euro. Iets wat te doen heeft met het gevoel van superioriteit (het geloof in de eigen droommaatschappij) , de historische neutraliteit, de geografische ligging, en de angst voor het onbekende van Zweden, om eens een paar mogelijke redenen te noemen.

Vervolgens kom jij met verhalen over wereldwijde complottheorien en strooi je rijkelijks met het woord Zionisten om dit alles een bizar soort waarheidsgehalte te geven. Tenslotte, Zionisten zijn slecht en alles wat slecht is is Zionistisch en alles wat eventueel slecht zou kunnen zijn is dat ook.

Verwachtte je werkelijk dat iemand serieus op jouw "argumenten" in zou gaan?

Begin je het een beetje irritant te vinden? Het is een beetje van hetzelfde over de complot theorien aangaande de Islam en Moslims. Zoals ik zei als de ZIONISTEN niet uitkijken met hun plannen krijgen ze de boemerang dubbel zo hard terug....

Onno26
15-09-03, 15:24
Begin je het een beetje irritant te vinden?

Irritant is niet het woord geloof ik. Geraaskal is ondanks het feit dat het wat lastig te volgen is soms wel erg grappig.


Het is een beetje van hetzelfde over de complot theorien aangaande de Islam en Moslims.

Welke complottheorrien bedoel je? Een wel of niet groeiende afkeer van een bepaalde stroming binnen de Islam heeft niets met complotten te maken.


Zoals ik zei als de ZIONISTEN niet uitkijken met hun plannen krijgen ze de boemerang dubbel zo hard terug....

Dit is wat ik bedoel met geraaskal. Over wie heb je het nou toch? De Zweden?

jaja
15-09-03, 15:32
Geplaatst door Onno26
...
Dit is wat ik bedoel met geraaskal. Over wie heb je het nou toch? De Zweden? nee natuurlijk niet ... weet je dan niet dat de hele europese commissie een geheime loge is van het zionistisch-vrijmetselaar verbond ter verering van de heilige kruisvaarder ...? He, lees je nu nooit de krant?? Het staat er letterlijk in ... als je achterstevoren leest en dan elk derde letter overslaat ... of was het nu de vierde .??? :lekpuh: