PDA

Bekijk Volledige Versie : Zionistische rechtbank bestraft autochtone racisten...



Tomas
15-09-03, 12:34
Tilburgse discotheken vervolgd wegens discriminatie

Uitgegeven: 15 september 2003 12:55

TILBURG - Het Openbaar Ministerie (OM) in Breda gaat de eigenaren van twee Tilburgse discotheken vervolgen wegens discriminatie. Dit maakte een woordvoerder van het OM maandag bekend.

Uit een praktijkproef die begin december werd uitgevoerd in opdracht van de gemeente Tilburg, bleek dat de discotheken Talk of the Town en F.I.O.D. stelselmatig allochtone bezoekers weigerden. De proef werd uitgevoerd door de politie en het Anti Discriminatie Bureau. Hierbij werden drie allochtone en drie blanke koppels op pad gestuurd.

Burgemeester J. Stekelenburg van Tilburg noemde de uitslag van de test schokkend. "Als ik mijn hart had laten spreken dan had ik de ondernemingen dit weekeinde gesloten", zei hij in december.

De eigenaar van de F.I.O.D en de twee eigenaren van The Talk of the Town moeten zich op 9 oktober voor de rechter verantwoorden.

Mede-eigenaar M. de Jong van discotheek Talk of the Town wilde maandag niet ingaan op de aanklacht. "We zien tijdens de rechtszaak wel wat er gebeurt." De Jong wilde maandag ook niet toelichten hoe hij met zijn portiers bepaalt wie wel en wie niet binnen mag. Bij discotheek F.I.O.D was maandag niemand bereikbaar voor commentaar.

(c) www.nu.nl


't valt ook niet meer mee om een uitdagende topic-titel te verzinnen...

freya
15-09-03, 12:43
Wat heb jij toch een vertekend beeld van het zionisme :p

En het lijkt ook erger te worden :vreemd:

Zgeheu
15-09-03, 12:54
rechtbank bestraft ?????

dat moet nog maar blijken