PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Omzet Albert Heijn daalde vorige week 5 procent'



Mark
16-09-03, 08:55
'Omzet Albert Heijn daalde vorige week 5 procent'

Uitgegeven: 16 september 2003 09:17

ZAANDAM - Ahold-onderdeel Albert Heijn heeft de omzet vorige week met 5 procent zien dalen, zo meldt de Volkskrant dinsdag op basis van een gesprek met een woordvoerder van het supermarktconcern.

De zegsman kan niet aangeven of de daling een gevolg is van een consumentenboycot doordat klanten ontevreden zijn over het salaris van Aholds nieuwe topman Anders Moberg.

Volgens de woordvoerder kan het eventuele effect hiervan pas over een paar weken bepaald worden. Hij voegde daaraan toe dat het in de gehele branche momenteel slecht gaat.








Het grote probleem naar mijn mening is dat de keuze bij AH erg beperkt is de afgelopen jaren. Je kunt nu vaak kiezen uit het eigen merk en misschien nog 1 ander merk. In plaats van meerdere merken kun je nu schriften, computers en DVD's kopen. Daar zit ik echt niet op te wachten in de supermarkt. Ik wil liever kunnen kiezen uit twee soorten melk ofzo. AH is echt een slechte supermarkt geworden en ik ga dus ook zo weinig mogelijk naar dit concern dat weinig biedt voor een hoge prijs. Het enige voordeel dat ze hebben is gratis parkeren op hun dak in Delft.