PDA

Bekijk Volledige Versie : Is het einde van het leven op aarde nabij???



Mark
16-09-03, 12:02
Yellowstone Park May Kill Life on Earth

A supervolcano is bubbling under the famous yellowstone park, and it may spell death for all inhabitants of this planet. It has a crater bowl 53 miles long and 30 miles wide, if it was to erupt, it would be the loudest noise heard on earth since 73,000 BC.
Volcanologists claim the volcano would shoot lava rocks several miles up into the atmosphere. The ground would be swamped by a red hot liquid sea while above, huge dust clouds would block out sunlight, global temperatures will skyrocket.
It was identified only 35 years ago, and this summer they closed the park due to heavy activity below the surface. The yellowstone volcano has an eruption cycle of 600,000 years, it has been 640,000 years since the last blast, so it's way overdue.

Source: www.thisisbristol.com

Babyface
16-09-03, 12:21
:eek:

freya
16-09-03, 13:04
Geplaatst door Mark
Yellowstone Park May Kill Life on Earth

A supervolcano is bubbling under the famous yellowstone park, and it may spell death for all inhabitants of this planet. It has a crater bowl 53 miles long and 30 miles wide, if it was to erupt, it would be the loudest noise heard on earth since 73,000 BC.
Volcanologists claim the volcano would shoot lava rocks several miles up into the atmosphere. The ground would be swamped by a red hot liquid sea while above, huge dust clouds would block out sunlight, global temperatures will skyrocket.
It was identified only 35 years ago, and this summer they closed the park due to heavy activity below the surface. The yellowstone volcano has an eruption cycle of 600,000 years, it has been 640,000 years since the last blast, so it's way overdue.

Source: www.thisisbristol.com

Met zoiets sterven dinosauriers uit.

Mensen niet. :blowen:

Mark
16-09-03, 13:14
Geplaatst door freya
Met zoiets sterven dinosauriers uit.

Mensen niet. :blowen:

Je overschat de stabiliteit van onze samenleving sterk.

freya
16-09-03, 13:32
Geplaatst door Mark
Je overschat de stabiliteit van onze samenleving sterk.

Onkruid vergaat niet :strik:

Mark
16-09-03, 13:34
Als de hongersnood uitbreekt vermoord ik iedereen die tussen mij en mijn lunch komt....

Victory
16-09-03, 13:39
Geplaatst door Mark
Als de hongersnood uitbreekt vermoord ik iedereen die tussen mij en mijn lunch komt....

Als de hongersnood uitbreekt eet ik iedereen die mij wil vermoorden.

freya
16-09-03, 13:52
Geplaatst door Victory
Als de hongersnood uitbreekt eet ik iedereen die mij wil vermoorden.

:loens: is dat wel halal?

an3sdej
16-09-03, 13:57
Als een mens in het nauw komt gelden de wetten van Allah niet meer :D

Mark
16-09-03, 14:00
Geplaatst door Victory
Als de hongersnood uitbreekt eet ik iedereen die mij wil vermoorden.

Ik smaak niet lekker. En er zit varkensvlees in mijn systeem.

Victory
16-09-03, 14:07
In tijden dat het echt nodig is worden sommige dingen die haram zijn, halal. Als er b.v niks anders te eten is dan varkens, dan mag je dat eten om te overleven. Get it?

Maar ik weet niet of je een mens mag eten of niet. :D Waarom niet? Iemand probeerd je te vermoorden, dus je kill't hem en eet hem op. En liever een female dan male. Want de vrouwtjes hebben meer vet. :blij:

Onno26
16-09-03, 14:10
Victory, FF een totaal off-topic vraagje tussendoor.

Wat wordt er bedoelt met:

"The love of the world, is the root of all evils." -Profeet Mohammad(sawas)


uit je onderschrift. Omdat ik de context niet zie begrijp ik niet wat er mee bedoelt wordt. Kun je me dat uitleggen?

Mark
16-09-03, 14:11
Geplaatst door Victory
In tijden dat het echt nodig is worden sommige dingen die haram zijn, halal. Als er b.v niks anders te eten is dan varkens, dan mag je dat eten om te overleven. Get it?

Maar ik weet niet of je een mens mag eten of niet. :D Waarom niet? Iemand probeerd je te vermoorden, dus je kill't hem en eet hem op. En liever een female dan male. Want de vrouwtjes hebben meer vet. :blij:

Een man opeten is ook gewoon gay.

Victory
16-09-03, 14:13
Geplaatst door Onno26
Victory, FF een totaal off-topic vraagje tussendoor.

Wat wordt er bedoelt met:

"The love of the world, is the root of all evils." -Profeet Mohammad(sawas)


uit je onderschrift. Omdat ik de context niet zie begrijp ik niet wat er mee bedoelt wordt. Kun je me dat uitleggen?

De reden dat wij hier zijn is om ons te bewijzen voor de hiernamaals. En niks anders.

Als je de quote nu hierna plaatst, begrijp je em dan? :)

Victory
16-09-03, 14:15
Geplaatst door Mark
Een man opeten is ook gewoon gay.

Echt wel... :( Ik ga dan vooral achter de sloerie typjes aan... het mogen er wel wat minder worden.... :nerveus:

Een man...... YAKKI! :duizelig: