PDA

Bekijk Volledige Versie : W. Oltmans over de bezuinigingen.



Zgeheu
17-09-03, 19:50
Alle actualiteiten rubrieken, Netwerk, NOVA, B&vD, Het Elfde Uur, en de Journaals van NOS en RTL, alles kletste gisteravond over de bezuinigingen van het kabinet. Tot onze nationale rekenmeester Gerrit Zalm met een wrang lachje en het gebruikelijke knipoogje zei, “Ja het is fors!”. Hoe fors? Toen kwam het hoge woord er uit, “Tien miljard.”
Geen enkele politicus, niet Bos, niet Marijnissen, niet Halsema, geen enkele journalist en commentator, geen enkele vragensteller, niemand, geen hond, heeft daarop gezegd: ”Schrap dan in hemelsnaam die 10 miljard voor het JSF-gevechtsvliegtuig bestemd voor de Amerikaanse oorlogsindustrie en de bende van vier, met wie Snip en Snap vorige week nog gezellig hebben ontbeten. Waarom de kassa van oorlogsmisdadigers laten rinkelen als je eigen portemonnee leeg is ?



W.Oltmans

~Panthera~
17-09-03, 19:57
Geplaatst door Zgeheu
Alle actualiteiten rubrieken, Netwerk, NOVA, B&vD, Het Elfde Uur, en de Journaals van NOS en RTL, alles kletste gisteravond over de bezuinigingen van het kabinet. Tot onze nationale rekenmeester Gerrit Zalm met een wrang lachje en het gebruikelijke knipoogje zei, “Ja het is fors!”. Hoe fors? Toen kwam het hoge woord er uit, “Tien miljard.”
Geen enkele politicus, niet Bos, niet Marijnissen, niet Halsema, geen enkele journalist en commentator, geen enkele vragensteller, niemand, geen hond, heeft daarop gezegd: ”Schrap dan in hemelsnaam die 10 miljard voor het JSF-gevechtsvliegtuig bestemd voor de Amerikaanse oorlogsindustrie en de bende van vier, met wie Snip en Snap vorige week nog gezellig hebben ontbeten. Waarom de kassa van oorlogsmisdadigers laten rinkelen als je eigen portemonnee leeg is ?



W.Oltmans
-------------------------------------------------------

:handbang: :lachu:

Victory
17-09-03, 20:03
Geplaatst door Zgeheu
Alle actualiteiten rubrieken, Netwerk, NOVA, B&vD, Het Elfde Uur, en de Journaals van NOS en RTL, alles kletste gisteravond over de bezuinigingen van het kabinet. Tot onze nationale rekenmeester Gerrit Zalm met een wrang lachje en het gebruikelijke knipoogje zei, “Ja het is fors!”. Hoe fors? Toen kwam het hoge woord er uit, “Tien miljard.”
Geen enkele politicus, niet Bos, niet Marijnissen, niet Halsema, geen enkele journalist en commentator, geen enkele vragensteller, niemand, geen hond, heeft daarop gezegd: ”Schrap dan in hemelsnaam die 10 miljard voor het JSF-gevechtsvliegtuig bestemd voor de Amerikaanse oorlogsindustrie en de bende van vier, met wie Snip en Snap vorige week nog gezellig hebben ontbeten. Waarom de kassa van oorlogsmisdadigers laten rinkelen als je eigen portemonnee leeg is ?



W.Oltmans

:boogie:

Tanzaoui1
17-09-03, 20:44
Geplaatst door Zgeheu
Alle actualiteiten rubrieken, Netwerk, NOVA, B&vD, Het Elfde Uur, en de Journaals van NOS en RTL, alles kletste gisteravond over de bezuinigingen van het kabinet. Tot onze nationale rekenmeester Gerrit Zalm met een wrang lachje en het gebruikelijke knipoogje zei, “Ja het is fors!”. Hoe fors? Toen kwam het hoge woord er uit, “Tien miljard.”
Geen enkele politicus, niet Bos, niet Marijnissen, niet Halsema, geen enkele journalist en commentator, geen enkele vragensteller, niemand, geen hond, heeft daarop gezegd: ”Schrap dan in hemelsnaam die 10 miljard voor het JSF-gevechtsvliegtuig bestemd voor de Amerikaanse oorlogsindustrie en de bende van vier, met wie Snip en Snap vorige week nog gezellig hebben ontbeten. Waarom de kassa van oorlogsmisdadigers laten rinkelen als je eigen portemonnee leeg is ?



W.Oltmans :duim: :lachu: Die is goe

Zgeheu
17-09-03, 20:45
Dit is een goeie homo


:vreemd:


:melig2: :melig2:

Tanzaoui1
17-09-03, 20:49
Geplaatst door Zgeheu
Dit is een goeie homo


:vreemd:


:melig2: :melig2:


Hij zegt wel dingen die ik goed vind. Maar goed je hebt goeie homo's en dooie homo's :lachu:

Mark
17-09-03, 20:52
Hmmm zou het kunnen dat dit geld alsnog naar straaljagers gaan als ze de JSF niet kopen? Ik denk niet dat ze de luchtmacht gaan afschaffen dus dat geld wordt toch niet gebruikt om te bezuinigen.

Die straaljagers zijn hard nodig om jumbojets neer te halen voordat ze bij het Nationale Nederlanden gebouw binnenvliegen.

Zgeheu
17-09-03, 20:57
15 patriot batterijen verdelen over NL en dat probleem is ook opgelost.

Zgeheueueu for President :nl:

an3sdej
17-09-03, 21:55
Jan Marijnissen heeft het zeer hardop gezegd in de kamer, en de PvdA staat daar ook achter met Groen Links. Zelfs Dittrich zei dat hij tegen de JSF was.

barfly
17-09-03, 22:05
De JSF is stiekum het Nederlandse chantage middel om orders uit de VS te krijgen :)

Simon
17-09-03, 23:07
Geplaatst door barfly
De JSF is stiekum het Nederlandse chantage middel om orders uit de VS te krijgen :)

Hetgeen tot op heden ook niet lukt. Canada haalt veel meer contracten binnen terwijl ze minder bijdragen. Nee, ze zijn erin gestonken. Zelfs de amerikanen willen dat toestel al lang niet meer.

Simon

Afrux
17-09-03, 23:51
Geplaatst door Zgeheu
Dit is een goeie homo
:vreemd: :melig2: :melig2:
Het feit dat hij homo is is niet relevant, maar wel dat hij een makker van Pim was en hem vaker nog als een verlosser beschoud en 100% achter zijn racistische uitspraken staat. is voor mij reden om deze man een idioot te vinden. Hij lijkt wel heel veel op ael, want het enige wat ie doet is enkel proveceren en verklaringen uitgeven

Zagora
17-09-03, 23:56
Geplaatst door Afrux
Het feit dat hij homo is is niet relevant, maar wel dat hij een makker van Pim was en hem vaker nog als een verlosser beschoud en 100% achter zijn racistische uitspraken staat. is voor mij reden om deze man een idioot te vinden. Hij lijkt wel heel veel op ael, want het enige wat ie doet is enkel proveceren en verklaringen uitgeven

Correct. Hij was een groot fan van Pim Fortuyn. De koeien op dit prikbord lijken dat te vergeten, alsmede het feit dat hij zonder enige gene aanpapte met Tariq Aziz.

Simon
18-09-03, 10:08
Opvallend nieuws over de JSF (bron teletext):

"Defensie wil JSF-deal openbreken"

DEN HAAG Het kabinet overweegt minder
JSF-toestellen van de VS te kopen dan
afgesproken,omdat het aantal JSF-orders
voor Nederlandse bedrijven ver achter
blijft bij de verwachtingen.Dat meldt
het Financieele Dagblad.

Staatssecretaris Van der Knaap van
Defensie wil de VS op deze manier onder
druk zetten om meer opdrachten aan
Nederland te verstrekken.De afspraak is
nu dat Nederland 85 JSF-vliegtuigen
afneemt,in ruil voor Amerikaanse orders
voor het Nederlandse bedrijfsleven.

Van der Knaap wil het aantal te kopen
toestellen nu afhankelijk maken van het
aantal orders dat Nederland krijgt.

Afrux
18-09-03, 10:14
Geplaatst door Simon
Opvallend nieuws over de JSF (bron teletext):

"Defensie wil JSF-deal openbreken"

DEN HAAG Het kabinet overweegt minder
JSF-toestellen van de VS te kopen dan
afgesproken,omdat het aantal JSF-orders
voor Nederlandse bedrijven ver achter
blijft bij de verwachtingen.Dat meldt
het Financieele Dagblad.

Staatssecretaris Van der Knaap van
Defensie wil de VS op deze manier onder
druk zetten om meer opdrachten aan
Nederland te verstrekken.De afspraak is
nu dat Nederland 85 JSF-vliegtuigen
afneemt,in ruil voor Amerikaanse orders
voor het Nederlandse bedrijfsleven.

Van der Knaap wil het aantal te kopen
toestellen nu afhankelijk maken van het
aantal orders dat Nederland krijgt.

In tegenstelling tot wat we beloofd waren, had ons directeur al aangegeven (hierover zijn verschillende artiekeln in de volkskrant, nrc en het financieel dagblad een paar weken geleden), dat we bijna niets overhouden aan JFS.

Zgeheu
18-09-03, 10:16
Geplaatst door Zagora
Correct. Hij was een groot fan van Pim Fortuyn. De koeien op dit prikbord lijken dat te vergeten, alsmede het feit dat hij zonder enige gene aanpapte met Tariq Aziz.

Zij die die het sarcasme en dubbelzinnigheid van deze topic niet inzien zijn denk ik grootste koeien.

Zagora
18-09-03, 10:30
Geplaatst door Zgeheu
Zij die die het sarcasme en dubbelzinnigheid van deze topic niet inzien zijn denk ik grootste koeien.

Je doet anders wel alsof Oltman als een orakel gesproken heeft.

Zgeheu
18-09-03, 10:38
Jij ziet en hoort dingen die er niet zijn.

Zagora
18-09-03, 10:39
Geplaatst door Zgeheu
Jij ziet en hoort dingen die er niet zijn.

Ze noemen mij niet voor niets het wonderkind

Zgeheu
18-09-03, 10:45
dat bedoel ik dus...je hoort en ziet dingen die er niet zijn :giechel:

Afrux
18-09-03, 10:45
Geplaatst door Zgeheu
Zij die die het sarcasme en dubbelzinnigheid van deze topic niet inzien zijn denk ik grootste koeien.

Je moet niets steeds achteraf proberen te redden wat te redden valt, uit je bericht druipte d ebewondering voor Olthmans, zo erg dat ik bijna dacht dat je nog een god bij krijg, naast je enige god Bu takhna.

Zgeheu
18-09-03, 10:47
welke bericht ?

Als jij enig godsbesef had dan zou je op je taal moeten letten.

Zagora
18-09-03, 10:48
Geplaatst door Afrux
naast je enige god Bu takhna.


Hahahahahahah Bu Takhna hahahahahhaha :fplet:

Afrux
18-09-03, 10:56
Zij die die het sarcasme en dubbelzinnigheid van mijn berichten niet inzien zijn denk ik grootste koeien

:)

Afrux
18-09-03, 10:57
Geplaatst door Zagora
Hahahahahahah Bu Takhna hahahahahhaha :fplet:

is ook van toepassing op olthmans trouwens

Zgeheu
18-09-03, 11:04
vergeet jezelf niet :stout:

sadeeQ
18-09-03, 18:11
Geplaatst door Afrux
naast je enige god Bu takhna.

:moe:

smerige hufter die je bent.

moslims hebben maar een god ,zijn enige god is dezelfde god van alle moslims,je zit nu de enige god van alle moslims te beledigen ,smerige hond die je bent.

an3sdej
18-09-03, 18:15
moslims hebben maar een god ,zijn enige god is dezelfde god van alle moslims,je zit nu de enige god van alle moslims te beledigen ,smerige hond die je bent.

Niet de honden zo beledigen SadeeQ :wink:

Verder heb je weer erg lange tenen. Sarcasme of ironie moet je ook eens leren herkennen. :nerveus:

sadeeQ
18-09-03, 18:26
Geplaatst door an3sdej
[B]Niet de honden zo beledigen SadeeQ :wink:

:student: een hond is pas beledig als ik een blanke varken voor hond uitscheld.




Verder heb je weer erg lange tenen. Sarcasme of ironie moet je ook eens leren herkennen. :nerveus:

ach andrietje toch,er zijn grenzen.met ironie en sarcasme heeft het niets te maken,zulke debiele uitspraken verwacht je van een atheistische of ongelovige infantiel en niet van een boegraa die zich voordoet als moslim.

Afrux
18-09-03, 19:58
Geplaatst door sadeeQ
:moe:

smerige hufter die je bent.

moslims hebben maar een god ,zijn enige god is dezelfde god van alle moslims,je zit nu de enige god van alle moslims te beledigen ,smerige hond die je bent.

Ik ben zelf moslim en al was ik het niet dan zou ik toch het recht hebben om god of wie dan ook te praten zoals ik wil (dit ten eerste), dat een zieligerd zoals jij mij dan een hufter vindt , laat me koud. Ga eens een wat langer broek kopen, zou ik zeggen, of was het haram om je enkels te bedekken...

Anyway, mijn bericht was zo bedoeld:

Zegeu gelooft niet meer in god maar in zijn goe bu Takhna (oftewel abu jahjah)...Maar hij heeft meer goden zo te zien, hij verafgoodt zelfs een racist als Olthmans...

Afrux
18-09-03, 19:59
Geplaatst door sadeeQ
:student: een hond is pas beledig als ik een blanke varken voor hond uitscheld.



ach andrietje toch,er zijn grenzen.met ironie en sarcasme heeft het niets te maken,zulke debiele uitspraken verwacht je van een atheistische of ongelovige infantiel en niet van een boegraa die zich voordoet als moslim.

Sadiq, je bent niet in je eentje op d ewereld a Yaghyur, ik bepaal wat ik zeg, dat bepaalt niet een extremist voor mij.

Zgeheu
18-09-03, 20:03
Geplaatst door Afrux


Zegeu gelooft niet meer in god maar in zijn goe bu Takhna (oftewel abu jahjah)...Maar hij heeft meer goden zo te zien, hij verafgoodt zelfs een racist als Olthmans...

no comment :cola:

an3sdej
18-09-03, 20:03
Zouden mensen die Oltmans adoreren om zijn huidige uitspraken, ook Fortuyn liefhadden? Oltmans was een echte Fortuyn fan!!

Zgeheu
18-09-03, 20:56
Geplaatst door an3sdej
Zouden mensen die Oltmans adoreren om zijn huidige uitspraken, ook Fortuyn liefhadden? Oltmans was een echte Fortuyn fan!!

geen idee....zie jij hier ergens mensen die Oltmans adoreren ?