PDA

Bekijk Volledige Versie : Hulp gezocht



fatiha elg...
18-09-03, 17:26
Sinds enkele maanden heb ik helaas geen internet meer. Dit omdat mijn pc is gecrasht. Door wie? Dat is mij onbekend. Wat ik wel weet is dat mijn pc aan diggelen is...kaput! :eek:

Meermaals heb ik Microsoft.com en mijn leverancier aan de lijn gehad over dit probleem. Na vele praat kwamen ze tot de conclusie dat er iemand op mijn pc heeft gerund. Door wie? Wederom onbekend. Maar ik vraag me alleen af of dit uberhaupt wel mogelijk is. :confused:
Hoe kan je op iemand anders zijn pc zitten draaien om de boel vervolgens te crashen?

Blijkbaar zijn er toch mensen die zich in dat soort ondeugende zaken begeven, ten koste van.....

Maar ik ben het nu die met de gebakken peren zit. Want wat moet ik nu doen??? En hoe krijg ik mijn Cd drivers weer aan de praat??



Kan iemand mij enige tips of adviezen geven alstublieft????



Alvast bedankt.


aQua, wacht nog steeds op je pm. :)

Mark
18-09-03, 17:45
tips:

comp aan de praat krijgen:

- harde schijven formateren
- windows opnieuw installeren
- programma's opnieuw installeren

voorkomen hacken

- goeie firewall erop zetten

sadeeQ
18-09-03, 19:11
Geplaatst door fatiha elg...
Sinds enkele maanden heb ik helaas geen internet meer. Dit omdat mijn pc is gecrasht. Door wie? Dat is mij onbekend. Wat ik wel weet is dat mijn pc aan diggelen is...kaput! :eek:

Meermaals heb ik Microsoft.com en mijn leverancier aan de lijn gehad over dit probleem. Na vele praat kwamen ze tot de conclusie dat er iemand op mijn pc heeft gerund. Door wie? Wederom onbekend. Maar ik vraag me alleen af of dit uberhaupt wel mogelijk is. :confused:
Hoe kan je op iemand anders zijn pc zitten draaien om de boel vervolgens te crashen?

Blijkbaar zijn er toch mensen die zich in dat soort ondeugende zaken begeven, ten koste van.....

Maar ik ben het nu die met de gebakken peren zit. Want wat moet ik nu doen??? En hoe krijg ik mijn Cd drivers weer aan de praat??



Kan iemand mij enige tips of adviezen geven alstublieft????



Alvast bedankt.


aQua, wacht nog steeds op je pm. :)



Format C:

:fpetaf:

Puk
18-09-03, 19:18
Geplaatst door Mark
tips:

comp aan de praat krijgen:

- harde schijven formateren
- windows opnieuw installeren
- programma's opnieuw installeren

voorkomen hacken

- goeie firewall erop zetten

D'r zit niet veel anders op. Helaas.