PDA

Bekijk Volledige Versie : Duits dameselftal verkwanselt zedigheid onder druk van commercie



Mark
19-09-03, 08:28
Duits damesteam gaat naakt

Bron: Voetbal International


Het vrouwenelftal van FSV Frankfurt kan geen shirtsponsor vinden. Vandaar dat ze nu maar tot actie zijn overgegaan. Het hele team is dan ook onder het motto 'Help, wie kleedt ons aan?' naakt op de foto gegaan met enkel een strakke spijkerbroek aan.

De ploeg komt uit in de Duitse Bundesliga. Al maanden zoeken ze een sponsor. Het groepsportret van de nummer zes van de Bundesliga is te vinden in de Duitse krant Bild. Daarboven de levensgrote kop: Help, wie kleedt ons aan?

Daarbij zijn er nog enkele erotische foto's gemaakt van de dames afzonderlijk. "Het zijn zeer erotische foto's", verzekert sportief manager Jürgen Strödter in Bild. Aan het einde van dit kalenderjaar verschijnen alle foto's op een naaktkalender.

Timoesh
19-09-03, 16:54
Ziekelijk.........waarom schakelen ze niet gewoon de Playboy in.......dat is altijd makkelijk aan geld komen :rolleyes:

Mafkees
19-09-03, 16:54
Ey Mark, Got Pictures :p

Mark
19-09-03, 17:17
Geplaatst door Al3arbi
Ey Mark, Got Pictures :p

Als de moderators het goedvinden plaats ik die duitse joekels...

Zgeheu
19-09-03, 17:29
ja ik heb het gevraagd ze vinden het goed...


go for it Mark

Mafkees
19-09-03, 17:31
Geplaatst door Mark
Als de moderators het goedvinden plaats ik die duitse joekels... \

Post nou!

Als het tè is, kan je het eraf halen!

Mark
19-09-03, 17:37
http://bilder.bild.t-online.de/BTO/sport/aktuell/2003/09/17/wer__zieht__uns__an/1068461-030916__bund__1294510.jpg,property=Bild.jpg

Zgeheu
19-09-03, 17:40
:schok: dat zijn gewoon een stel potten man !!!

Mark
19-09-03, 17:43
Geplaatst door Zgeheu
:schok: dat zijn gewoon een stel potten man !!!

dat is trendy Zgeheu :)

Mafkees
19-09-03, 17:47
Die op de voorgrond kijkt wel gewillig :hihi:

Mark
19-09-03, 17:57
Geplaatst door Al3arbi
Die op de voorgrond kijkt wel gewillig :hihi:

Die is ok, de rest is rommel :moe:

Timoesh
19-09-03, 18:52
Geplaatst door Al3arbi
Die op de voorgrond kijkt wel gewillig :hihi:


Brunette he :stout:.................voor de rest allemaal blonde dozen ;)

Sawda
19-09-03, 19:00
Een voorbeeld dat een lichaam van een vrouw dient als verkoopproduct.
Of valt het onder de noemer emancipatie. :rolleyes:

Zgeheu
19-09-03, 19:05
vrijheid Sawda vrijheid.

op het moment dat een blanke man vrijheid voor een vrouw bepleit bedoelt ie 9 van de 10 x ....."Mag ik aub die lekkere gebruinde **** van je voelen ?"


Of niet Mark ? ;) :hihi:

Tomas
19-09-03, 19:06
Hebben de dames van het nvdd allemaal al een t-shirt? :argwaan:

sadeeQ
19-09-03, 19:58
Geplaatst door Tomas
Hebben de dames van het nvdd allemaal al een t-shirt? :argwaan:

:bril: bijna allemaal . op -------->DEZE (http://www.lachfabriek.nl/plaat/funplaat20/a-f-b31.jpg) na. heb je nog een t-shirtje voor haar,en eeuh vergeet ook niet een onderbroek mee te nemen :fpetaf:

Mark
19-09-03, 19:58
Geplaatst door Zgeheu
vrijheid Sawda vrijheid.

op het moment dat een blanke man vrijheid voor een vrouw bepleit bedoelt ie 9 van de 10 x ....."Mag ik aub die lekkere gebruinde **** van je voelen ?"


Of niet Mark ? ;) :hihi:

Op het moment dat een vrouw hiertegen protesteert bedoelt ze 9 van de 10 keer dat ze jaloers is op de lichamen van de dames.

Of niet Zgeheu ;)

Tomas
19-09-03, 20:39
Geplaatst door sadeeQ
:bril: bijna allemaal

Welke zot sponsort ze dan, zonder nadeken?


. op -------->DEZE (http://www.lachfabriek.nl/plaat/funplaat20/a-f-b31.jpg) na. heb je nog een t-shirtje voor haar,en eeuh vergeet ook niet een onderbroek mee te nemen :fpetaf:

Nou, deze dame kan toch zelfs in S-A zonder Burqa over straat?

sadeeQ
19-09-03, 20:51
Geplaatst door Tomas
Welke zot sponsort ze dan, zonder nadeken?


feministeische groep genaamd "vrouwen alliantie" :staart:



Nou, deze dame kan toch zelfs in S-A zonder Burqa over straat?
:slaap:klopt. kledingsvoorschriften gelden alleen voor mensen,koeien en kamelen hoeven zich daar niet aan te houden

Tomas
19-09-03, 21:02
Geplaatst door sadeeQ
feministeische groep genaamd "vrouwen alliantie" :staart:


:slaap:klopt. kledingsvoorschriften gelden alleen voor mensen,koeien en kamelen hoeven zich daar niet aan te houden

Wat zijn dan de kledingvoorschriften voor mannen?

sadeeQ
19-09-03, 21:07
Geplaatst door Tomas
Wat zijn dan de kledingvoorschriften voor mannen?

Alleen een witte jurk aan.geen onderbroek (geventileerde ballen zorgen voor een hoop babys).en een doekje om je hoofd ,anders kunnen ze zien dat je hersenloos bent :zwaai:

Tomas
19-09-03, 21:10
Geplaatst door sadeeQ
Alleen een witte jurk aan.geen onderbroek (geventileerde ballen zorgen voor een hoop babys).en een doekje om je hoofd ,anders kunnen ze zien dat je hersenloos bent :zwaai:

Staat er niet in de Koran, net zoals in de Bijbel dat mannen zich niet als vrouwen mogen kleden?

En ergens kan ik het ook wel weer waarderen dat je intelligentie wordt afgemeten aan een doekje om je hoofd ipv een test of je gedrag. Dat duidt op ultieme gelijkheid.

sadeeQ
19-09-03, 21:16
Geplaatst door Tomas
Staat er niet in de Koran, net zoals in de Bijbel dat mannen zich niet als vrouwen mogen kleden?

:student: De man was het eerste op aarde. alleen vrouwen kunnen mannen naapen :denk: andersom niet.




En ergens kan ik het ook wel weer waarderen dat je intelligentie wordt afgemeten aan een doekje om je hoofd ipv een test of je gedrag. Dat duidt op ultieme gelijkheid.

nou ja.liever een doek dan een pruik,zoals die europeanen dat deden een paar jaartje geleden :slapen: