PDA

Bekijk Volledige Versie : Autochtone blanke nederlandse broers vermoorden moeder en dochter.



Shaheed
19-09-03, 15:06
DEN BOSCH - Het Openbaar Ministerie heeft vrijdag bij het gerechtshof in Den Bosch opnieuw zware straffen geëist tegen de Tilburgse broers, die verantwoordelijk zouden zijn voor de moord op een moeder en dochter.

De aanklager wil dat het hof de 24-jarige Jeroen van G. veroordeelt tot vijftien jaar cel en tbs. De 28-jarige Marco van G., moet als het aan de aanklager licht, levenslang achter de tralies. Hij wordt als de kwade genius achter de dubbele moord gezien op de 23-jarige Regina van Vugt en haar 54-jarige moeder Jose Jacobs.

Mafkees
19-09-03, 15:07
Bron?!

Shaheed
19-09-03, 15:20
Geplaatst door Al3arbi
Bron?!


http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article4394171.ece


Ik vraag me af, is dit incident erger dan de dood van rene steegmans door de mishandeling van Khalid.L ?


Waarom is dit geen media spektakel?

jaja
19-09-03, 15:32
Geplaatst door Shaheed
http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article4394171.ece


Ik vraag me af, is dit incident erger dan de dood van rene steegmans door de mishandeling van Khalid.L ?


Waarom is dit geen media spektakel? erger ... ?? Het is allemaal erg.
Het grote verschil tussen Khalid en deze misselijke lieden is dat Khhalid geen "geschiedenis" met zijn slachtoffer had. Hij kwam iemand op straat tegen en sloeg om wat voor reden dan ook zo volslagen door dat hij iemand doodsloeg en vervolgens boodschappen ging doen alsof hij alleen maar een brief gepost had ... Daar spreekt een dermate gebrek aan respect voor leven uit ... geen spoortje van wroeging. Hij stond me niet aan, hij zei iets wat me niet aan stond ... nou, dan sla ik hem toch dood? Normaal toch??
Deze informatie is over deze broers niet bekend. Mochten zij vanuit een zelfde minachting voor het leven en ook totaal zonder wroeging en zonder een geschiedenis van mishandeling etc door hun slachtoffers tot hun daad gekomen zijn, dan zou veel meer ophef op zijn plaats zijn. Zoals overigens bij eerdere gevallen van zinloos geweld a la Khalid ook heeft plaats gevonden.

Blade20
19-09-03, 15:44
Geplaatst door Shaheed
http://www2.telegraaf.nl/nieuwslink/article4394171.ece


Ik vraag me af, is dit incident erger dan de dood van rene steegmans door de mishandeling van Khalid.L ?


Waarom is dit geen media spektakel?

Dit is een familiezaak, daar wordt altijd minder aandacht aan besteed omdat allochtonen nu eenmaal in de spotlights staan bij de pers sinds 11-09. Maar maak je maar geen zorgen, de rechters laten zich heus niet lijden door de media.
Elk geweld is walgelijk en, nog veel belangrijker, zinloos.

Shaheed
20-09-03, 12:46
Geplaatst door jaja
erger ... ?? Het is allemaal erg.
Het grote verschil tussen Khalid en deze misselijke lieden is dat Khhalid geen "geschiedenis" met zijn slachtoffer had.


Er staat ook nergens bij dat deze twee broers "geschiedenis"met hen slachtoffers hadden.
Dus die vergelijking van jou is onzin.



Hij kwam iemand op straat
tegen en sloeg om wat voor reden dan ook zo volslagen door dat hij iemand doodsloeg en vervolgens boodschappen ging doen alsof hij alleen maar een brief gepost had.


Geloof of het niet maar dat is in veel gevallen de normaalste zaak in Nederland, heb je nooit die autochtone nederlanders gezien die na het zien van een voetbalwedstrijd elkaar de hersens inslaan alsof het de normaalste zaak is en dat na elke voetbalwedstrijd.

Het was volgens mij trouwens niet de bedoeling dat die khalid, Rene doodsloeg het was gewoon een alledaagse vechtpartij.
Rene is niet op straat gestorven maar tijdens zijn behandeling door het ambulance personeel.
Had khalid geweten dat hij iemand had doodgeslagen dan had hij zeker de benen genomen.






... Daar spreekt een dermate gebrek aan respect voor leven uit ... geen spoortje van wroeging. Hij stond me niet aan, hij zei iets wat me niet aan stond ... nou, dan sla ik hem toch dood? Normaal toch??



Nogmaals het is niet zeker dat Khalid iemand doelbewust wou doodslaan.
En of zijn ouders wel of geen nederlands spreken doet hier volgens mij helemaal niet toe.





Deze informatie is over deze broers niet bekend. Mochten zij vanuit een zelfde minachting voor het leven en ook totaal zonder wroeging en zonder een geschiedenis van mishandeling etc door hun slachtoffers tot hun daad gekomen zijn, dan zou veel meer ophef op zijn plaats zijn. Zoals overigens bij eerdere gevallen van zinloos geweld a la Khalid ook heeft plaats gevonden.

Nou aangezien het autochtone nederlanders zijn , denk ik niet dat er veel ophef over zal ontstaan.
Noch denk ik dat Netwerk, Nova, NOS journaal, Hart Van Nederland, Algemeen Dagblad, Volkskrant , Trouw, minister Nawijn, de burgemeester van Den Bosch, diverse andere politici zich zullen uitspreken over deze misdaad.

Immers autochtone nederlanders en zelfkritiek............onmogelijk!

Shaheed
20-09-03, 12:49
Geplaatst door Blade20
Dit is een familiezaak, daar wordt altijd minder aandacht aan besteed omdat allochtonen nu eenmaal in de spotlights staan bij de pers sinds 11-09. Maar maak je maar geen zorgen, de rechters laten zich heus niet lijden door de media.
Elk geweld is walgelijk en, nog veel belangrijker, zinloos.


Of het een familiezaak is of niet weten we niet, dus even afwachten met conclusies trekken.
Trouwens dat ene geval waarin dat marokkaanse meisje door haar vader werd misbruikt was ook een familie zaak, maar toch haalde het Netwerk.

Wat een idiote vergelijking om 11 september met allochtonen te vergelijken, alsof alle allochtonen in Nederland moslims zijn.
Die doet mij weer denken aan dat ene walgelijke onderzoek van twee vandaag.
Waar ze criminaliteit, verloedering en hangjongeren bestempelen als moslims.
Waar ze vervolgens antilianen op T.V. lieten zien.

Hoe kun je nou beginnen met de vraagstelling, "vindt u het goed als er veel moslims in u buurt wonen" en dan direct antilianen laten zien die in verloederende huizen wonen en overlast veroorzaken.

Tomas
20-09-03, 12:49
Geplaatst door Shaheed

Immers autochtone nederlanders en zelfkritiek............onmogelijk!

Uit welke arabische krant haal jij dan al die artikeltjes over autochtone misdaden?

Shaheed
20-09-03, 12:51
Geplaatst door Tomas
Uit welke arabische krant haal jij dan al die artikeltjes over autochtone misdaden?


Uit de hypocriete nederlandse kranten, waar ze selectief nationaliteiten vermelden.

Tomas
20-09-03, 12:54
Geplaatst door Shaheed
Uit de hypocriete nederlandse kranten, waar ze selectief nationaliteiten vermelden.

Nederlandse kranten? Hoe kan dat dan als er absoluut geen sprake is van zelfonderzoek cq kritiek?

Selectief? Ik dacht dat Schaap allang had bewezen dat als er geen nationaliteit stond het per definitie om autochtonen ging. Dat is toch niet selectief, of wel?

Maar wat is nou hypocriet, Shaheed, want dat snap ik al helemaal niet. Ze mogen geen berichten plaatsen van autochtone misdaden, van jou?

Shaheed
20-09-03, 13:09
Geplaatst door Tomas

Maar wat is nou hypocriet, Shaheed, want dat snap ik al helemaal niet. Ze mogen geen berichten plaatsen van autochtone misdaden, van jou?

Ze mogen wel de nationaliteit vermelden natuurlijk maar dan ook van alle bevolkinsgroepen, inclusief die van de autochtone nederlanders.
Om telkens een bevolkingsgroep te linken aan een misdrijf zorgt voor stigmatisering.
En als de nederlandse media dan toch bevolkingsgroepen gaat stigmatiseren, laat ze dan niet zo hypocriet zijn en dat bij alle bevolkingsgroepen doen.

En natuurlijk moeten ze elke misdrijf evenveel aandacht geven, niet dat wanneer (bijvoorbeeld) een marokkaan iemand dood als gevolg van zinloos geweld dat de hele media zich buigt over dat specifieke geval.
En een link legt naar integratie , zijn cultuur mogelijk zijn geloof met zijn ouders gaat praten, de marokkaanse gemeenschap vraagt zich hiervan te distansieren enz.........

Geloof het of niet, er zijn meer gevallen bekend van autochtone nederlanders die zich schuldig maken aan zinloos geweld dan allochtonen.

Maar toch op de ene of andere manier is de impact veel kleiner wanneer een autochtoon een misdrijf pleegt.

Hypocriet of niet?

Blade20
20-09-03, 13:16
Geplaatst door Shaheed
Of het een familiezaak is of niet weten we niet, dus even afwachten met conclusies trekken.
Trouwens dat ene geval waarin dat marokkaanse meisje door haar vader werd misbruikt was ook een familie zaak, maar toch haalde het Netwerk.

Wat een idiote vergelijking om 11 september met allochtonen te vergelijken, alsof alle allochtonen in Nederland moslims zijn.
Die doet mij weer denken aan dat ene walgelijke onderzoek van twee vandaag.
Waar ze criminaliteit, verloedering en hangjongeren bestempelen als moslims.
Waar ze vervolgens antilianen op T.V. lieten zien.

Hoe kun je nou beginnen met de vraagstelling, "vindt u het goed als er veel moslims in u buurt wonen" en dan direct antilianen laten zien die in verloederende huizen wonen en overlast veroorzaken.

Het is een familiezaak. Op Fok! stond dit bericht ook, maar dan met meer info.

Tomas
20-09-03, 13:24
Geplaatst door Shaheed
Geloof het of niet, er zijn meer gevallen bekend van autochtone nederlanders die zich schuldig maken aan zinloos geweld dan allochtonen.


Geloof het of niet, maar iedere autochtoon weet dat er meer gevallen van zinloosgeweld zijn door dronken blanke mannen, dan door allochtonen.

Dankzij de kranten. Er is zelfs een website.



Maar toch op de ene of andere manier is de impact veel kleiner wanneer een autochtoon een misdrijf pleegt.

Op de een of andere manier ontgaan al die andere gevallen jou en de ophef er omheen. Zoals stille tochten om gevallen van zinloos geweld waar er geen sprake is van allochtonen of whatsoever.

Jij hebt daar totaal geen oog voor of je leeft in zo'n verre grot, dat je het gewoon niet KUNT weten. Dat kan ook.


Hypocriet of niet?

Kijk eerst eens naar jezelf voor je anderen van vanalles begint te beschuldigen. Zolang jij geen flauw benul hebt van de wereld om je heen, kan je je maar beter beperken tot leren ipv de leraar spelen.

Shaheed
20-09-03, 13:31
Geplaatst door Tomas
Geloof het of niet, maar iedere autochtoon weet dat er meer gevallen va nzinloosgeweld zijn door dronken blanke mannen, dan door allochtonen.

Dankzij de kranten. Er is zelfs een website.



Wordt er ook een link gelegd naar de cultuur?
Word de nationaliteit er specifiek bij vermeld?






Op de een of andere manier ontgaan al die andere gevallen jou en de ophef er omheen. Zoals stille tochten om gevallen van zinloos geweld waar er geen sprake is van allochtonen of whatsoever.

Jij hebt daar totaal geen oog voor of je leeft in zo'n verre grot, dat je het gewoon niet KUNT weten. Dat kan ook.


Je kunt niet ontkennen dat de zinloze dood van Rene steegmans door Khalid het meest werd belicht.
Waar ook zijn cultuur , geloof, ouders, landgenoten enz.......bij werden gehaald.
Dat terwijl (je zelf zegt) er meer nederlanders zich schuldig maken aan zinloos geweld.
Waarom dan die ophef om Khalid, is het omdat hij een marokkaan is?





Kijk eerst eens naar jezelf voor je anderen van vanalles begint te beschuldigen. Zolang jij geen flauw benuk hebt van de wereld om je heen, kan je je maar beter beperken tot leren ipv de leraar spelen.


Zeer zwakke reactie.

Trouwens je weet dat ik gelijk heb..... :wink:

Tomas
20-09-03, 13:39
Geplaatst door Shaheed
Wordt er ook een link gelegd naar de cultuur?


Ja. Er wordt gedacht over de verloedering van de nederlandse cultuur. Zelfs het normen en waarden debat ontgaat je. Schaam je je daar niet voor dat je dat niet weet of kan je dat echt niet weten?



Word de nationaliteit er specifiek bij vermeld?


Nee. Hebben we het al over gehad. Je valt in herhaling.


Je kunt niet ontkennen dat de zinloze dood van Rene steegmans door Khalid het meest werd belicht.


Jawel, de meeste verontwaardiging was voor Meindert Tjoelker. Doodgetrapt nadat hij vandalen tot de orde wilde roepen.

Maar ja, dat heeft helemaal niks met Marokkanen te maken, dus dat ontgaat jou werkelijk volkomen.


Waar ook zijn cultuur , geloof, ouders, landgenoten enz.......bij werden gehaald.

Er werd heel wat bijgehaald ja.


Dat terwijl (je zelf zegt) er meer nederlanders zich schuldig maken aan zinloos geweld.

Goh... Heb ik dat echt gezegd? Ongelovelijk zeg... :maf:



Waarom dan die ophef om Khalid, is het omdat hij een marokkaan is?


Nee, omdat ie iemand achteloos heeft vermoord en daarna is gaan winkelen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. EN, ja voroal EN omdat iedereen erbij stond te kijken en geen poot uitstook. DAT was de zelfkritiek die Nederland onderging. Maar ook DAT is jou compleet ontgaan, omdat het weer net niks met Marokkanen te maken had.

Het enige wat jij kunt lezen is: Marokkaan. Jij bent gefixeert en volstrekt hypocriet.

Donna
20-09-03, 13:40
Als je de zaak van Khalid vergelijkt met andere daden van zinloos geweld dan vallen de verschillen zeker wel op. Ik heb nog in geen enkel geval van zinloos geweld gehoord dat der daad aan de cultuur van de dader werd gekoppeld. Of de achtergrond van de ouders. Op de site van de stichting zinloos geweld worden alle gevallen bijgehouden. Daar zitten een hoop gevallen tussen die breed in de media zijn uitgemeten. Maar geen heeft er zo veel ophef veroorzaakt als ze zaak van khalid. Ophef in de zin van psychologisch gewroet in zijn culturele achtergrond dan. Waarin verschilt khalid van de man die meindert tjoelker heeft doodgeschopt? Allebei een zaak van zinloos geweld. Alletwee geen enkel respect voor hun slachtoffers.

Dat lijkt me eerder een symptoom van een verharde kutmaatschappij dan van een cultureel conflict. De daders zijn er immers in alle soorten en maaten, hun daden zijn vergelijkbaar, hun achtergrond maar deels.

000NobelPrizes
20-09-03, 13:42
Geplaatst door Shaheed
Dat terwijl (je zelf zegt) er meer nederlanders zich schuldig maken aan zinloos geweld.
Waarom dan die ophef om Khalid, is het omdat hij een marokkaan is?

Ik heb de decibellenmeter niet bij de hand gehad om te testen. Maar bij andere zinloos-geweld slachtoffers was er even veel ophef. Bloemen op de plek van het misdrijf. witte marsen. Vergaderingen. Meningen. Media-aandacht.

Bij Steegmans kwam er nog een extraatje bij dat Khalid's ouders er een merkwaardige opvatting op nahielden voor wat betreft de schuldvraag. Dat was even wennen. Niet zo raar.

Zwarte Schaap
20-09-03, 13:42
Geplaatst door Tomas
Selectief? Ik dacht dat Schaap allang had bewezen dat als er geen nationaliteit stond het per definitie om autochtonen ging. Dat is toch niet selectief, of wel?

Als er geen nationaliteit bij vermeld staat is dat per definitie niet alleen autochtonen aan te rekenen. Er bestond een erecode die zegt dat je de nationaliteit niet erbij vermeldt. Die code heeft men allang losgelaten, maar soms houdt men zich er nog wel aan.

Zgeheu
20-09-03, 17:53
Wanneer is dat hogerberoep van Khalid L. ???

Shaheed
20-09-03, 19:33
Geplaatst door Tomas
Ja. Er wordt gedacht over de verloedering van de nederlandse cultuur. Zelfs het normen en waarden debat ontgaat je. Schaam je je daar niet voor dat je dat niet weet of kan je dat echt niet weten?



Wauw hebben de autochtone nederlanders zich van deze misdaad gedistansierd? :schok:
Sorry dat heb ik helemaal gemist, is de woordvoerder van de autochtone nederlandse gemeenschap op het matje geroepen en heeft hij opgeroepen dat autochtone nederlanders de borst in eigen boezem moeten steken en meer moeten doen aan zelfkritiek?




Nee. Hebben we het al over gehad. Je valt in herhaling.



Ik wacht nog steeds op antwoord.




Jawel, de meeste verontwaardiging was voor Meindert Tjoelker. Doodgetrapt nadat hij vandalen tot de orde wilde roepen.



Meindert tjoelker werd doodgetrapt, hij was geen dader, onzinnige vergelijking.



Er werd heel wat bijgehaald ja.



Onzin!




Nee, omdat ie iemand achteloos heeft vermoord en daarna is gaan winkelen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. EN, ja voroal EN omdat iedereen erbij stond te kijken en geen poot uitstook. DAT was de zelfkritiek die Nederland onderging.

Het enige wat jij kunt lezen is: Marokkaan. Jij bent gefixeert en volstrekt hypocriet.


Het was volgens mij trouwens niet de bedoeling dat die khalid, Rene doodsloeg het was gewoon een alledaagse vechtpartij.
Rene is niet op straat gestorven maar tijdens zijn behandeling door het ambulance personeel.
Had khalid geweten dat hij iemand had doodgeslagen dan had hij zeker de benen genomen.

Jij bent het bewijs van de hypocrisie van de autochtone nedelanders.
En maar blijven ontkennen en de schuld op anderen afschuiven, niet erkennen (zoals andere verlichte nederlanders) dat de nederlandse media onobjectief en hypocriet is.

Wanneer ga je jezelf nou eindelijk een keer emanciperen en toegeven dat autochtone blanke nederlanders geen supermensen zijn en ook fouten maken.

Tomas
21-09-03, 13:34
Geplaatst door Shaheed
Wauw hebben de autochtone nederlanders zich van deze misdaad gedistansierd? :schok:

Nee, ze juichen er nog steeds om.



Sorry dat heb ik helemaal gemist, is de woordvoerder van de autochtone nederlandse gemeenschap op het matje geroepen en heeft hij opgeroepen dat autochtone nederlanders de borst in eigen boezem moeten steken en meer moeten doen aan zelfkritiek?

Ja, de allochtonen hebben de autochtonen om opheldering gevraagd... Waarlijk...


Ik wacht nog steeds op antwoord.

Die kun je lezen.


Meindert tjoelker werd doodgetrapt, hij was geen dader, onzinnige vergelijking.

Ik sta perplex. Waarlijk wat weet jij veel....


Onzin!

Oh...


Het was volgens mij trouwens niet de bedoeling dat die khalid, Rene doodsloeg het was gewoon een alledaagse vechtpartij.

In jouw beleving ja. Is dagelijkse kost voor jou blijkbaar. Mooi.


Rene is niet op straat gestorven maar tijdens zijn behandeling door het ambulance personeel.

Een belangrijk detail.


Had khalid geweten dat hij iemand had doodgeslagen dan had hij zeker de benen genomen.

Oh. Je kent 'm. Dat wist ik niet.



Jij bent het bewijs van de hypocrisie van de autochtone nedelanders.


Ja..



En maar blijven ontkennen en de schuld op anderen afschuiven, niet erkennen (zoals andere verlichte nederlanders) dat de nederlandse media onobjectief en hypocriet is.

Je bent zo geinaal dat ik je niet meer kan volgen.. Waarlijk...


Wanneer ga je jezelf nou eindelijk een keer emanciperen en toegeven dat autochtone blanke nederlanders geen supermensen zijn en ook fouten maken.

Geen idee.

Sadeeq, je bent een genie. Ik stop om zinloze energie aan je te verspillen. Ga lekker door met je anti-hypocrisie-bij-iedereen-behalve jezelf-kruistocht.

Debiel.

sadeeQ
21-09-03, 15:39
Geplaatst door Tomas
Sadeeq, je bent een genie. Ik stop om zinloze energie aan je te verspillen. Ga lekker door met je anti-hypocrisie-bij-iedereen-behalve jezelf-kruistocht.

Debiel.

:zwaai: tegen mij debiele kat?


:maf2: te veel goudse kaas gevreten neem ik aan :haha:

Tomas
21-09-03, 17:08
Dit is trouwens best wel een leuk stukje hypocrisie:


Geplaatst door Shaheed
Het was volgens mij trouwens niet de bedoeling dat die khalid, Rene doodsloeg het was gewoon een alledaagse vechtpartij.
Rene is niet op straat gestorven maar tijdens zijn behandeling door het ambulance personeel.
Had khalid geweten dat hij iemand had doodgeslagen dan had hij zeker de benen genomen.





En maar blijven ontkennen en de schuld op anderen afschuiven...


Jammer dat het Shaheed ontgaat, anders kon ie meelachen

Tomas
21-09-03, 17:10
Geplaatst door sadeeQ
:zwaai: tegen mij debiele kat?


:maf2: te veel goudse kaas gevreten neem ik aan :haha:

Pleurtop, dat is een verschrijving!

sadeeQ
21-09-03, 17:22
Geplaatst door Tomas
Dit is trouwens best wel een leuk stukje hypocrisie:







:vreemd: als iedereen die een kopstoot of klap krijgt ook echt overlijdt,dan was ik nu de beruchtse moordenaar van de 20ste eeuw :gek: :stomp:

Shaheed
21-09-03, 17:48
Geplaatst door Tomas


Klaar geen inhoudelijk reactie's meer.
Verlaat het slagveld dan maar met je staart tussen je benen, kut-kat!

En trouwens niet zo schelden , jij moet niet vergeten dat ik nog steeds sterker ben dan jou.
Dus een beetje dimmen anders spreken we ergens af en vechten we het uit. :stomp:

Waraqah 24
21-09-03, 21:03
Klaar geen inhoudelijk reactie's meer.
Verlaat het slagveld dan maar met je staart tussen je benen, kut-kat!

En trouwens niet zo schelden , jij moet niet vergeten dat ik nog steeds sterker ben dan jou.
Dus een beetje dimmen anders spreken we ergens af en vechten we het uit.

Go Go Shaheed kill that pussy :terrorist