PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse GESTAPO bespied MOSLIMS !!



Zgeheu
20-09-03, 10:04
***************************************
AIVD infiltreert in moslimgroepen

***************************************
DEN HAAG De veiligheidsdiensten AIVD en
RID zetten burgerinfiltranten in om
informatie te vergaren over sommige
extremistische moslimorganisaties.Dat
zegt minister Remkes van Binnenlandse
Zaken in een Volkskrant-interview.

Minister Donner van Justitie zei kort
geleden al "niet uit te sluiten" dat
veiligheidsdiensten "in de toekomst"
burgers als informant zouden gebruiken.

Remkes wil dat AIVD-informatie voortaan
als bewijs in een strafproces gebruikt
mag worden.Hij zegt dat een aantal
mogelijke moslimterroristen vrijgelaten
is,omdat de rechter het AIVD-materiaal
niet als bewijs mocht accepteren.
***************************************

Wat zijn extremistische moslimorganisaties ?

Is dat de moskee waar mensen met baarden komen ?
Is dat de AEL ?
Zijn dat de organisaties die zich bezig houden met Palestina ?

Zgeheu
20-09-03, 11:02
Nederlanddse GESTAPO ? Dat is de AIVD en de RID's flapdrol.

En over welke gematigde broeders van mij heb je het ?

Donna
20-09-03, 11:31
Ik ben benieuwd of het ronselen van burgerinfiltranten ook onder het ronselverbod valt.

Mark
20-09-03, 12:20
ze betalen wel ok hoor :)

sadeeQ
20-09-03, 13:41
Geplaatst door Mark
ze betalen wel ok hoor :)

:hihi: je hebt er ervaring mee zo te lezen

Maarten
20-09-03, 14:50
Geplaatst door Zgeheu

Zijn dat de organisaties die zich bezig houden met Palestina ?

Reken er maar op dat er inzake Israël een politiek gevoerd wordt, die réchtser is dan ooit!
Vermoedelijk zijn ze nog érger dan Bush.
Komt niet omdat ze slecht zijn of zo, maar omdat het echte amateurs zijn inzake sociale verhoudingen. Qua Israël leven er in VVD-DDA kringen opvattingen, die nog uit de jaren 50 stammen, en die krijg je er gewoon niet meer uit.
De omvang van de Israëlische misdadigheid, dat is gewoon iets wat ze níet registreren! Dat past gewoon niet in het dénken! En zelfs wanneer die gewelddadigheid verdubbelt, zullen ze in hun achterhoofd blijven geloven, dat zoiets noodzakelijk is voor het voortbestaan van Israël, of het in elk geval heel begrijpelijk vinden.
En zelfs wanneer ze iets kritischer zijn, zullen ze geen enkel geluid maken, nog enig besluit nemen, waarmee ze Sharon ook maar énigszins tegen het hoofd zouden kunnen stoten. De kritische geluiden die de Amerikanen wél nog maken, die hoef je van Nederland ábsoluut niet te verwachten!
En pas wanneer de héle wereld achter zaken staat, waar Sharon niet blij mee is, dan zal Nederland óok aansluiten! En zolang de Israëli’s nog éen geluid hebben waar ze aandacht voor willen, zal het Nederland zijn, die dat bij iedereen onder de aandacht brengt, en impliciet stelt dat het aandacht verdient.

Ook het denken over Hamas zal in die kringen nóoit volwassen worden. Dat blijft in hun ogen een club barbaarse Arabische godsdienstfanaten, die enkel het vredesproces verstoren, en dus een hoofdoorzaak van de ellende zijn.
Het feit dat 90% van de hamas-standpunten in feite gedekt worden door VN-normen, is alweer iets, dat ze mentaal nóoit zullen registreren. Dat geldt ook voor het feit, dat Hamas vooral radicaliseert, omdat er nog nooit iets van die standpunten erkend of gehonoreerd werd. Hamas c.s. zijn het restproduct van álles wat er ooit humanitair en politiek fout gegaan is in de zaak, mede door westerse steun. Ze zijn de spiegel van de westerse hypocrisie inzake landrechten, mensenrechten en wereldorde.
Wil er dus echte vrede ontstaan, dan zal dat op de een of andere manier meegenomen moeten worden in dat proces, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Zoals ik al eerder schreef, denk ik dat de zaak een kruitvat blijft, tenzij er iets geregeld wordt voor de landroof van 1948. (wat het naar VN-maatstaven ook was!) Een financiële compensatie, betaald door Israël en alle sympatiserende landen dus. Ik ben een vrédesjongen, geen fanaat.. Maar als men niets doet aan deze angel, dan lig ik ook niet meer wakker van de logische gevolgen

Maar onze regering denkt het omgekeerde over Hamas c.s., en gooit daarmee werkelijk bákken olie op het vuur. En als dat zo door gaat, dan stimuleert dat een werkgelegenheid bij de AIVD, die ze absoluut niet meer aankunnen..
Neem het besluit om Hamas-tegoeden hier te bevriezen. (in de buurt van Al Aqsa of zo.. en ik ben toch echt geen vriendje van chatoloog). Niet uitgesloten is inderdaad, dat een deel daarvan bij de militaire tak terecht zou komen. Maar het soort terreur wat daar al jaren plaats vindt kóst bijna niks! Hamas is in dat opzicht dus totaal niet afhankelijk van Nederlandse centen. Maar wat er wél meteen bevroren wordt, dat zijn de centen voor de humanitaire hulp! En dat is absoluut ontoelaatbaar, gezien de erbarmelijke omstandigheden van de Palestijnen.
En dit wordt ábsoluut geregistreerd in Arabische kringen hier, en is dus een enorme stimulans voor de steun aan Hamas!

Overigens kan ik me wel voorstellen, dat men een langzame bewapening van Hamas vreest, en dus ernstigere aanslagen. Maar dat zal hoe dan ook niet aan het israelische leger kunnen tippen. De gevolgen voor de Palestijnen zullen ook dermate desastreus zijn, dat hamas er niet eens aan begínt! Hoe dan ook is het volslagen waanzin om vanwege dit soort angsten of scenario’s de hoogst noodzakelijke humanitaire hulp aan de Palestijnen te blokkeren.

Ik vind dat de houding van de Nederlandse regering zowel wat betreft Israël, als het vredesproces, als Hamas, als de manier waarop de zaak in de politiek behandeld wordt, echt een lont in het kruitvat is. Wat balkenende, de Hoop Scheffer en van Aartsen in de zaak doen, dat is absoluut onverantwoord. En ik sluit aanslagen in Nederland als gevolg daarvan ook niet uit. Als er iets haat zaait, dan is het dít wel..

Ik heb ooit eens iets gedaan voor de AIVD. Ze zorgen toch voor onze veiligheid, nietwaar? Er zitten beslist ook hele foute Arabieren in Nederland, die elders al aan grote misdaden meewerkten, en ook nergens voor terugschrikken. Maar inzake Israël zou je bijna medelijden met de AIVD krijgen. De politiek is in feite op escalatie gericht, en er gaan jongens met hele nobele motieven die kant op. Ik zou voor geen goud een poot uitsteken om de AIVD hierin te helpen. Hier gaan overheidscenten naar een hele foute activiteit.

Neem ook de Volkskrant van vandaag.. Een enorme foto voorop, met de tekst “Trainen voor Hamas”.. Zo te zien 12-jarige jongetjes.. kortom: zie hier de indoctrinatie door Hamas!!
Maar wat je ziet is bijna een Schevenings tafereel. Jongetjes die onder begeleiding lachend een zandheuvel opklauteren! Een soort scouting dus. Nou zal dat óngetwijfeld gepaard gaan met allerlei verzetsretotiek. Maar vind je het gek?? Geen énkel van die jongetjes heeft in feite een toekomst! Die leven in feite vóortdurend onder bedreiging van aanwezige militairen, onder een zwáre bezetting, die zelfs naar VN maatstaven illegaal is! Is de reactie van de ouders dan gék? Abnormaal? Onmenselijk? Agressief?? Nee natuurlijk niet!
En wat de ó zo bekende Nederlandse moralisten óok niet snappen, is dat het geen énkele zin heeft om daartegen een vingertje op te heffen, omdat het niet goed zou zijn voor een “vredesproces”, wat eigenlijk niet eens plaats vind. Die Palestijnen hóeven zich niet eens te verplaatsen in wat cognac-drinkende wereldverbeteraars denken! En het tafereel speelde zich óok nog eens af in een vluchtelingenkamp! Mogen ze daar een beetje aan verzet denken?? Mogen ze hun kinderen tenminste een beetje voorbereiden op die ontzettende vernederingen die de israeli’s de Palestijnen laten ondergaan?? Zitten we ze te verwijten, dat ze niet van nature een Ghandiaanse levenstijl adopteren?? Ja! Dát is wat de weldenkende Nederlandse moralisten doen!!

Absoluut walgelijk wat de Volkskrant hier doet! De heersende opvatting hier is dat Hamas zijn kinderen indoctrineert. Maar wat in feite honderd keer erger indoctrineert, dat is de hele situátie daar, die in feite met forse westerse steun in stand gehouden blijft! En als de media zich dan ook nog aanmatigen om het accent te leggen op de (bijna noodzakelijke- of minstens zeer begrijpelijke-) opvoeding van de kínderen van die onderdrukten, dan begin ik inderdaad net als Zgeheu een soort “Gestapo”-achtige optiek van dat “westen” te zien! Een zéer vriendelijk soort Gestapo! Dát is dan de moraal die per saldo door het “westen” geëtaleerd en ondersteund wordt. Als je hoofdzaken van grove misdadigheid gaat negeren, of als gegeven feit accepteert, en dan over kleine dingetjes gaat zeuren, en eisen gaat stellen die menselijkerwijs niet gesteld kunnen worden, dan kóm je gewoon in die buurt!

Maarten
20-09-03, 15:25
Dus.. als er in Nederland nog een keer doden gaan vallen door aanslagen, dan schrijf ik die rechtstreeks op het conto van Balkenende, van Aartsen en de Hoop Scheffer, vanwege de lichtzinnige politiek die er inzake Israël gevoerd wordt. En dat is nog niet alles!..

Het zijn ónze Nederlandse kinderen, die mogelijk elders de dood ingejaagd worden, of zelf onschuldigen doden. Maakt me geen donder uit, of die kinderen etnisch Arabier zijn. Als de Nederlandse regering door haar politiek bijdraagt aan een sfeer van haat jegens Israël, dan is ze dus ook medeverantwoordelijk voor een sfeer waarin Nederlandse jongeren zich makkelijker laten verleiden tot deelname aan een strijd, die de hunne niet is..

Ik denk ook even aan de twee jongens, die stierven in Kashmir.. En aan de enorme polarisatie tussen “Islam en het Westen”, en de enorme woede inzake Israël, en de houding van het Westen t.a.v. Israël op deze síte nota bene, die daarbij een grote rol speelde!.. Kunnen boze moslims in Nederland wel ergens heen met hun visie op Israël? Wordt er naar geluisterd? Ik meen van niet. Autochtonen staan voortdurend met opgeheven vingertje klaar. Ik meen dat de verhouding tussen Arabieren en Autochtonen een stuk beter zouden zijn, als we het tenminste eens waren over elementaire zaken zoals mensenrechten. Maar politiek en media zijn knap eenzijdig inzake israel, en dat werkt de polarisatie in de hand. Ik sluit echt niet uit, dat de jongens nog zouden leven, als er meer consensus over de zaak was, en een veel beter realisme inzake Israël.

Zgeheu
20-09-03, 16:36
Het wordt echt nog leuk en gezellig hier in Nederland als "bewijs" van die NL'se GESTAPO als rechtmatig gaat gelden.



Ali u staat hier tercht wegens het beramen van staatsgevaarlijke activiteiten

-uh ??? Maar ik heb helemaal niets gedaan

Jawel, want onze NL-GESTAPO heeft een rapport waarin staat dat jij een bom wilde kopen.

-Maar das helemaal niet waar. Ik wil weten wat er in dat rapport staat.

Sorry Ali, maar dat mag niet.

-Dan wil ik de opsteller van dat rapport hier in de rechtbank hebben om het een en ander uit te leggen.

Sorry Ali, maar meneer 007 heeft zwijgrecht en PLICHT en hoeft en MAG niets vertellen over hoe zijn informant X aan die info is gekomen en of dit op waarheid getoetst is.



:rolleyes:

Mark
20-09-03, 17:02
Geplaatst door sadeeQ
:hihi: je hebt er ervaring mee zo te lezen

Ik krijg 25 cent per bericht hier :D

Maarten
20-09-03, 17:20
Nou Zgeheu, ik weet nog niet of dat zo’n vaart gaat lopen, we hebben ook nog rechters, en die zijn beslist niet gek. Ze mógen ook bewijs gebruiken, maar hoeven dat niet. En het feit alleen dat er AIVD-materiaal gebruikt mag worden zegt nog niet veel over wélk materiaal, en hóe dat gebruikt mag worden. Denk vooral niet, dat mensen nu meteen uitgeleverd zijn hoor. Trouwens énkel AIVD-materiaal zal nooit genoeg zijn.

Bekijk ook die twee zaken die er geweest zijn. Die rechters hebben echt goed werk geleverd, in vele opzichten. En ergens is het natuurlijk van de gekken, dat echt bewijsmateriaal wat door bevoegde ambtenaren is gevonden, niet als bewijs zou mogen dienen. Ergens zijn het ook gewoon politieagenten, ook al zijn ze minder gereguleerd. Maar men vind het huidige systeem gewoon bureaucratisch. En dat is het eigenlijk ook. Je moet gewoon op ambtenaren kunnen vertrouwen.. dat geldt voor de Politie ook. Die kunnen ook wel rotzooi in hun rapporten zetten, maar daar moet je niet vanuit gaan.
Ik geef meteen toe dat het nieuwe systeem wat oncontroleerbaarder zal zijn, maar ik weet niet of de resultaten in praktijk wel zo’n willekeur zullen opleveren. Ik bedoel, een bandje van een bomverkoop is er toch maar he? Je kunt het gebruik van dat bewijs toch niet bepaald onrecht noemen, wel?


PS: by the way, ik moet er niet aan denken dat er hier iets van een aanslag komt.. Als je ziet wat 911 hier al gaf?..
Sprak net een Marokkaans jongetje van 14 hier. Ik vroeg hoe het zoal ging tussen Marokkanen en de rest? Prima, zei hij.. Nou, dat moet voorál zo blijven..

Maarten
20-09-03, 17:26
Geplaatst door Mark
Ik krijg 25 cent per bericht hier :D

Amateur!.. ik krijg al 10 euro, plús bonus als het maar opruiend genoeg is! :D
Dealtje met Nafthaniel.. Of moet ik soms van de wind leven??.. :D

Mark
20-09-03, 18:18
Geplaatst door Maarten
Amateur!.. ik krijg al 10 euro, plús bonus als het maar opruiend genoeg is! :D
Dealtje met Nafthaniel.. Of moet ik soms van de wind leven??.. :D

Ja maar jouw berichten zijn ook evenredig veel langer :vierkant:

Maarten
21-09-03, 03:44
Geplaatst door Brie
Volgens mij wordt jij per regel betaald! Allemachtig, hoe krijg je het toch voor elkaar om overal zulke lange lappen text over te schrijven...

Das therapíe! Ik probeer daarmee de vaatvernauwing voor te blijven. Ik ga meteen kijken of ik m'n postings over Israel bij het ziekenfonds kan declareren..


Geplaatst door Brie
Ja maar jouw berichten zijn ook evenredig veel langer

Shit!.. natuurlijk genaaid bij de omrekening van Shekel naar Euro!.. :hihi:

Kunnen dit soort grapjes weer? Nog niet he?..

Blade20
21-09-03, 08:45
Iedereen wordt bespied door geheime organisaties.
Over het algemeen zijn diegene die zich er druk over maken ook diegene die iets doen wat niet mag.

yasmin(i)
21-09-03, 12:39
Geplaatst door Blade20
Iedereen wordt bespied door geheime organisaties.
Over het algemeen zijn diegene die zich er druk over maken ook diegene die iets doen wat niet mag.





juist ja over het ALGEMEEN

dat zeg je goed