PDA

Bekijk Volledige Versie : 1 minuut stilte



Timoesh
20-09-03, 19:41
Beste maroc leden,

Aangezien er haast of helemaal geen minuten stiltes worden gehouden voor de slachtoffers in Palestina, vind ik dat deze net zo goed gehouden moeten worden!!!!!!!!!!!!!!!!

* 4 mei de dodenherdenkingsdag wordt er ieder jaar om 20.00 uur stil gestaan voor de omgekomen mensen.

* 11 september voor de omgekomen slachtoffers van de wtc gebouwen.

En zo kan ik doorgaan...................maar waar blijft die van Palestina :confused: ....

Abdul Karim
20-09-03, 19:51
Geplaatst door Lalla_fatoes
Beste maroc leden,

Aangezien er haast of helemaal geen minuten stiltes worden gehouden voor de slachtoffers in Palestina, vind ik dat deze net zo goed gehouden moeten worden!!!!!!!!!!!!!!!!

* 4 mei de dodenherdenkingsdag wordt er ieder jaar om 20.00 uur stil gestaan voor de omgekomen mensen.

* 11 september voor de omgekomen slachtoffers van de wtc gebouwen.

En zo kan ik doorgaan...................maar waar blijft die van Palestina :confused: ....

Zelf toen de spaceshuttle Columbia explodeerde werdt er een moment stilte gehouden.

yasmin(i)
21-09-03, 12:47
Geplaatst door Brie
Waarom moet Nederland uitgerekend een minuut stilte houden voor de Palestijnse slachtoffers? :confused:
Ik wil niets aan hun leed afdoen, maar het aantal Palestijnse slachtoffers verbleekt bij diverse andere conflicten die momenteel bestaan. Of vind je dat we die ook allemaal moeten gaan herdenken?

Overigens bestaat er in Nederland helemaal geen offici묥 minuut stilte om de slachtoffers van 11 september te herdenken.
Maar ieder kan natuurlijk zijn eigen minuut stilte houden voor zaken die hij/zij belangrijk vindt!



:fpuh:

Nederland is toch zo behulpzaam enz enz.

maar ze maken geen woord waar wat ze uitspreken.

yasmin(i)
21-09-03, 12:48
Geplaatst door Lalla_fatoes
Beste maroc leden,

Aangezien er haast of helemaal geen minuten stiltes worden gehouden voor de slachtoffers in Palestina, vind ik dat deze net zo goed gehouden moeten worden!!!!!!!!!!!!!!!!

* 4 mei de dodenherdenkingsdag wordt er ieder jaar om 20.00 uur stil gestaan voor de omgekomen mensen.

* 11 september voor de omgekomen slachtoffers van de wtc gebouwen.

En zo kan ik doorgaan...................maar waar blijft die van Palestina :confused: ....




het is een mooi idee wat je zegt :duim:

yasmin(i)
21-09-03, 16:45
Geplaatst door Brie
Behulpzaam door een minuut stilte te houden? :confused:




het gaat om het princiepe.

aliabab
21-09-03, 17:04
Worden aardig wat minuten stilte als we voor alle slachtoffers van elk conflict in de wereld 1 minuut stilte gaan houden.

yasmin(i)
21-09-03, 17:05
Geplaatst door aliabab
Worden aardig wat minuten stilte als we voor alle slachtoffers van elk conflict in de wereld 1 minuut stilte gaan houden.




dat krijg je van alle haat op de wereld :cheefbek:

Donna
21-09-03, 17:17
Geplaatst door Lalla_fatoes
Beste maroc leden,

Aangezien er haast of helemaal geen minuten stiltes worden gehouden voor de slachtoffers in Palestina, vind ik dat deze net zo goed gehouden moeten worden!!!!!!!!!!!!!!!!

* 4 mei de dodenherdenkingsdag wordt er ieder jaar om 20.00 uur stil gestaan voor de omgekomen mensen.

* 11 september voor de omgekomen slachtoffers van de wtc gebouwen.

En zo kan ik doorgaan...................maar waar blijft die van Palestina :confused: ....

Nou, ik zou zeggen: organiseer het. Jij woont toch ook hier? Wat let je om zelf iets in gang te zetten voor de slachtoffers daar?

Mafkees
21-09-03, 17:18
Ik heb m`n teen gestoten, `keis 3minuten stilte.
Law ma sketosji ghadi nfersjag Mokom :hihi:

Donna
21-09-03, 17:18
Geplaatst door yasmin(i)
:fpuh:

Nederland is toch zo behulpzaam enz enz.

maar ze maken geen woord waar wat ze uitspreken.


Het is niet 'ze', het is 'we'.

Of woon je niet in NL?

Als jij en lala fatoes nou samen gaan werken? Wie weet komt die minuut stilte er dan wel.

yasmin(i)
21-09-03, 17:21
Geplaatst door Donna
Het is niet 'ze', het is 'we'.

Of woon je niet in NL?

Als jij en lala fatoes nou samen gaan werken? Wie weet komt die minuut stilte er dan wel.



jah we zouden goeie collega's zijn jah :melig2:

Donna
21-09-03, 21:26
Geplaatst door yasmin(i)
jah we zouden goeie collega's zijn jah :melig2:


Maar ga je het nou doen?

Dutchguy
21-09-03, 22:35
Geplaatst door Al3arbi
Ik heb m`n teen gestoten, `keis 3minuten stilte.
Law ma sketosji ghadi nfersjag Mokom :hihi:

Grote of kleine teen? 3 Minuten voor je kleine teen vind ik wat lang. Tenzij het 3 tenen zijn, dan weel wel. :wink:

Orakel
21-09-03, 23:13
Geplaatst door Dutchguy
Grote of kleine teen? 3 Minuten voor je kleine teen vind ik wat lang. Tenzij het 3 tenen zijn, dan weel wel. :wink:

Ja dahaag. Straks is ut z'n winterteen en dan moeten we met z'n allen 3 maanden in retraite. Weet je wel wat een beetje grot in Tora Bora doet tegenwoordig? Zonder subsidie that is.

Dutchguy
21-09-03, 23:21
Geplaatst door Orakel
Ja dahaag. Straks is ut z'n winterteen en dan moeten we met z'n allen 3 maanden in retraite. Weet je wel wat een beetje grot in Tora Bora doet tegenwoordig? Zonder subsidie that is.

:D

yasmin(i)
23-09-03, 11:55
Geplaatst door Donna
Maar ga je het nou doen?



ik zou dat wel willen doen.


maar hoe krijg je het nationaal ?????

i love israel
23-09-03, 21:17
op 4 mei worden de slachtoffers herdacht van WOII. niet alleen de joodse maar alle behalve de duitse.

deze mensen waren allemaal nederlander en hadden de nederlandse nationaliteit.

in nederland is er geen officieele 1 minuut stilte voor 11/9. vraag me af hoe je daar bij komt?

er zal nooit in nederland een nationale minuut stilte komen voor de palestijnen, net zomin als die er zal komen voor de israeliers, de sudanezen, de tjetenen enz enz.

in israel kent men een dag waarop er stilte wordt gehouden voor de omgekomen israeliers. hier word in nederland in de synagoges ook bij stil gestaan.

wanneer jij dus een herdenking wilt voor de palestijnen dan zul je dat via de moskee moeten gaan regelen denk ik. of via de moslim gemeenschappen hier.

aan de andere kant, als we voor ieder volk, ieder land waar wat is gebeurd een minuut stilte moeten gaan houden word het wel heerlijk rustig hier in dit land. denk dat we dan weinig tijd overhouden om te praten. misschien een idee om dan allemaal maar gebarentaal te gaan leren.

Donna
23-09-03, 21:21
Geplaatst door yasmin(i)
ik zou dat wel willen doen.


maar hoe krijg je het nationaal ?????


Waar een wil is is een weg!

Mafkees
23-09-03, 21:24
Geplaatst door Orakel
Ja dahaag. Straks is ut z'n winterteen en dan moeten we met z'n allen 3 maanden in retraite. Weet je wel wat een beetje grot in Tora Bora doet tegenwoordig? Zonder subsidie that is.

`kheb `n ingegroeide teennagel, hoeveel ken ik nu krijgen.

Al Sawt
24-09-03, 00:40
Geplaatst door i love israel
op 4 mei worden de slachtoffers herdacht van WOII. niet alleen de joodse maar alle behalve de duitse.

deze mensen waren allemaal nederlander en hadden de nederlandse nationaliteit.

in nederland is er geen officieele 1 minuut stilte voor 11/9. vraag me af hoe je daar bij komt?

er zal nooit in nederland een nationale minuut stilte komen voor de palestijnen, net zomin als die er zal komen voor de israeliers, de sudanezen, de tjetenen enz enz.

in israel kent men een dag waarop er stilte wordt gehouden voor de omgekomen israeliers. hier word in nederland in de synagoges ook bij stil gestaan.

wanneer jij dus een herdenking wilt voor de palestijnen dan zul je dat via de moskee moeten gaan regelen denk ik. of via de moslim gemeenschappen hier.

aan de andere kant, als we voor ieder volk, ieder land waar wat is gebeurd een minuut stilte moeten gaan houden word het wel heerlijk rustig hier in dit land. denk dat we dan weinig tijd overhouden om te praten. misschien een idee om dan allemaal maar gebarentaal te gaan leren.

Hey Tamida,

Lange tijd niet van je gehoord!

Al Sawt
24-09-03, 00:41
Geplaatst door Gerrit Jan
Eén minuut stilte voor alle omgekomen mensen in Palestina is een veel beter idee. Dus ook de voor de Joden en alle andere nationaliteiten die zijn vermoord door de Palestijnen. Maar niet voor de plegers van zelfmoordaanslagen, daar wil ik nog geen seconde stil voor zijn! En hou je 1 minuut stilte voor de omgekomen beulen van de Palestijnen?

Timoesh
24-09-03, 08:01
Geplaatst door Donna
Het is niet 'ze', het is 'we'.

Of woon je niet in NL?

Als jij en lala fatoes nou samen gaan werken? Wie weet komt die minuut stilte er dan wel.


Ik ben er ook meebezig........inshaallah dat het me in de toekomst lukt. Wil eerst de mensen in Palestina en Marokko helpen op korte termijn...als dat me gelukt is en hopelijk VREDE is tussen de palestijnen en israeliërs wil ik wel een herdenking stilte organiseren voor de slachtoffers.

Zetje
24-09-03, 08:42
Wat is dit joh.....................?
Dat je er niet mee eens bent dat kan ik dan wel begrijpen, Maar dat je nog eens de arrogantie hebt om er grapjes over te maken...................
Sorry maar dat gaat voor mij echt te ver!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:
En Je moet zelf weten voor wat je wel of niet 1 min stilte houd!
Ik hoef geen 1 min stilte voor de slachtoffers van palastina te houden, Want ze zitten elke seconde van de dag in mijn hart en gedachten!!!

yasmin(i)
24-09-03, 09:27
Geplaatst door Lalla_fatoes
Ik ben er ook meebezig........inshaallah dat het me in de toekomst lukt. Wil eerst de mensen in Palestina en Marokko helpen op korte termijn...als dat me gelukt is en hopelijk VREDE is tussen de palestijnen en israelië²³ wil ik wel een herdenking stilte organiseren voor de slachtoffers.





doe je dit alleen ???

anders wil ik me wel beschikbaar stellen