PDA

Bekijk Volledige Versie : Moskee stelt ultimatum aan gemeente R'dam



Zagora
21-09-03, 11:40
Moskee stelt ultimatum aan gemeente R'dam

Het bestuur van de Essalaammoskee heeft een ultimatum gesteld aan de gemeente Rotterdam.
Voor aanstaande maandag 12.00 uur moet de gemeente een grondruilovereenkomst tekenen of bevestigen dat dat snel gebeurt anders stapt het bestuur van de moskee naar de rechter.

Het bestuur en wethouder Pastors liggen al langer overhoop over het ontwerp van de moskee.

De nieuwe Essalaam moskee moet gebouwd worden aan Colosseumweg op Rotterdam-Zuid en wordt de grootste moskee van Europa. De grond is nu nog van de gemeente Rotterdam, maar die wordt geruild met de grond waar nu de oude Essalaam moskee op staat.


rtvrijnmond.nl

Zgeheu
21-09-03, 11:45
Deze moskee wordt al sinds 1991 getreiterd.

Walgelijk gewoon !

Blade20
21-09-03, 12:52
Kijk, ik verheug me nu dus om dit bericht.

Hiermee is de bouw van deze moskee (naar mijn mening een symbool van 'wij moslims worden hier de baas') dus weer voor een jaar of twee drie uitgesteld\afgesteld.
Als R'dam namelijk zou zwijken voor dit ultimatem hebben ze een gigantisch gezichtsverlies en gaan er veel meer mensen ultimatems stellen (voor bijvoorbeeld idiote zaken)

Denk maar niet dat de bouw van deze moskee vreedzaam zal verlopen. Ik voorzie protesten en wellicht ook geweld bij de bouw. En heel zeker nu Europa radicaal aan het worden is.

Zwarte Schaap
21-09-03, 13:03
Geplaatst door Blade20
Kijk, ik verheug me nu dus om dit bericht.

Hiermee is de bouw van deze moskee (naar mijn mening een symbool van 'wij moslims worden hier de baas') dus weer voor een jaar of twee drie uitgesteld\afgesteld.
Als R'dam namelijk zou zwijken voor dit ultimatem hebben ze een gigantisch gezichtsverlies en gaan er veel meer mensen ultimatems stellen (voor bijvoorbeeld idiote zaken)

[U]Denk maar niet dat de bouw van deze moskee vreedzaam zal verlopen.[U] Ik voorzie protesten en wellicht ook geweld bij de bouw. En heel zeker nu Europa radicaal aan het worden is .

Tjah..............vreedzaam samenleven lijkt mij ver weg als teveel autochtonen aan een minderwaardigheidscomplex lijden.

aliabab
21-09-03, 13:46
Tjah..............vreedzaam samenleven lijkt mij ver weg als teveel allochtonen aan een meerderwaardigheidscomplex lijden.

Waarom kunnen ze niet iets bouwen dat past het nederlandse straatbeeld. Dan zouden er volgens mij veel minder mensen er problemen mee hebben.

Blade20
21-09-03, 13:50
Geplaatst door aliabab
Tjah..............vreedzaam samenleven lijkt mij ver weg als teveel allochtonen aan een meerderwaardigheidscomplex lijden.

Waarom kunnen ze niet iets bouwen dat past het nederlandse straatbeeld. Dan zouden er volgens mij veel minder mensen er problemen mee hebben.

kijk dat bedoel ik dus.

sadeeQ
21-09-03, 15:00
Geplaatst door aliabab
Tjah..............vreedzaam samenleven lijkt mij ver weg als teveel allochtonen aan een meerderwaardigheidscomplex lijden.

Waarom kunnen ze niet iets bouwen dat past het nederlandse straatbeeld. Dan zouden er volgens mij veel minder mensen er problemen mee hebben.

debiele idioot


nederlandse straat beeld bestaat allang niet meer daar :melig: :melig: