PDA

Bekijk Volledige Versie : Raar verhaal over AANRANDING ???



Zgeheu
22-09-03, 11:18
Politie pakt 'domme' aanrander op

Uitgegeven: 22 september 2003 11:29

WADDINXVEEN - Een 17-jarige meisje heeft in het weekeinde een 36-jarige aanrander uit Gouda op een sluwe wijze door de politie laten inrekenen. Dat meldde de politie maandag.

Ze werd zaterdagavond op de fiets onderweg naar huis onder bedreiging van een mes door de man betast. De verdachte wilde vervolgens de Moerkapelse mee naar zijn huis krijgen. Het meisje zei dit eerst aan haar ouders te willen vragen en wist de verdachte zover te krijgen dat hij meeging naar haar woning.

Terwijl de verdachte op de hoek van een straat wachtte, belde de teenager naar de politie. Deze wist de verdachte ter plaatse aan te houden.

Mark
22-09-03, 11:41
Voorlopig dus even geen priksels van Tomas :hardlach:

freya
22-09-03, 12:00
Waarom die vraagtekens Zgeheu?

Onder bedreiging van een mes is niet vrijwillig hoor!

Tomas
22-09-03, 18:40
Best wel luxe hier. Eigen tv, eten niet veel slechter als thuis, alleen een beetje trage verbinding.

000NobelPrizes
22-09-03, 18:42
Geplaatst door Tomas
Best wel luxe hier. Eigen tv, eten niet veel slechter als thuis, alleen een beetje trage verbinding.

Hebben ze je in de Vrouwenvleugel geplaatst?

Tomas
22-09-03, 18:44
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Hebben ze je in de Vrouwenvleugel geplaatst?

Dacht je dat ik dan nog tijd had om te prikken?

000NobelPrizes
22-09-03, 18:45
Geplaatst door Tomas
Dacht je dat ik dan nog tijd had om te prikken?

Ik dacht het wel. Plenty. Als ik zie hoe slim jij het al aanpakte met die chick van 17 :jammer:

Zgeheu
22-09-03, 18:48
Geplaatst door Tomas
Best wel luxe hier. Eigen tv, eten niet veel slechter als thuis, alleen een beetje trage verbinding.

Dan heb jij het wel klote thuis zeg.

Zgeheu
22-09-03, 18:53
Geplaatst door freya
Waarom die vraagtekens Zgeheu?

Onder bedreiging van een mes is niet vrijwillig hoor!

Nee nee dat kan ik wel begrijpen.

Maar ik vind het toch een raar verhaal.


He stoeipoes laat eens ff lekker voelen....

-Nou niet doen joh

-Ga met me mee naar huis anders gebruik ik mijn mes

uh...ok...maar wel eerst even aan mam en papa vragen..

-uhhh...ok

Nou loop maar even met me mee dan wacht je daar op de hoek en dan kom ik er zo aan..

-uhhhh...ok




das toch raar ? of gaan alle aanrandingen zo ?

Wizdom
22-09-03, 18:56
Het is net zo'n raar verhaal als die Antiliaanse die dacht dat ze door 10 turken thuis werd aangerand. Bleek later ook je reinste kul te zijn...

Mark
22-09-03, 19:02
En dat meisje die een hakenkruis had gezet in haar eigen voorhoofd.

freya
22-09-03, 19:20
Geplaatst door Zgeheu
Nee nee dat kan ik wel begrijpen.

Maar ik vind het toch een raar verhaal.


He stoeipoes laat eens ff lekker voelen....

-Nou niet doen joh

-Ga met me mee naar huis anders gebruik ik mijn mes

uh...ok...maar wel eerst even aan mam en papa vragen..

-uhhh...ok

Nou loop maar even met me mee dan wacht je daar op de hoek en dan kom ik er zo aan..

-uhhhh...ok




das toch raar ? of gaan alle aanrandingen zo ?

Nou ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt.
Een doorgedraaide, nogal agressieve gek sprak mij aan in mijn donkere straatje 'savonds laat met de ongeveer de woorden: "hey jij, ik ben god, je had zeker niet gedacht god zwart zou zijn he? en omdat god altijd zijn zin krijgt ga jij nu met mij naar bed"

Toen zei ik dus (terwijl mijn hersen op hoogspanning werkten) Tja als jij god bent, kan ik daar niks tegenin brengen. maar vanavond ben ik heel moe, er zou geen lol aan zijn want mss val ik wel in slaap. je kan beter morgen terug komen.

En toen zei hij: ok dan kom ik morgen en liep door.

Ik heb gewacht met naar binnen gaan totdat hij de straat uit was , om er zeker van te zijn dat hij m'n huisnr niet zou weten. maar ik vertrouwde er dus op dat hij te ver heen was om mijn straat nog ooit terug te kunnen vinden. Heb hem ook nooit meer gezien.

Nu ik dit jaren later zo opschrijf, lijkt het vast een flauw verhaaltje.
Maar die avond heb ik uren lang zitten natrillen, want als ik niet slimmer dan hij was geweest en was gaan gillen of rennen dan was het heel anders afgelopen.

Dus dit krantenbericht is voor mij heel reeel en petje af voor de tegenwoordigheid van geest van dat meisje.

Zgeheu
22-09-03, 19:27
Ik twijvel niet aan het verhaal hoor....maar het zou alleen mooi zijn als alle aanranders zo dom waren.

freya
22-09-03, 19:31
Geplaatst door Zgeheu
Ik twijvel niet aan het verhaal hoor....maar het zou alleen mooi zijn als alle aanranders zo dom waren.

iig is elke aanrander een zielig gestoord geval, niet erg slim toch als je denkt dat je een vrouw met geweld kan veroveren.