PDA

Bekijk Volledige Versie : Jaap de POEPSchepper wordt secrataris ANGLO-ZION-Leger !!!!



Zgeheu
22-09-03, 15:22
***************************************
De Hoop Scheffer nieuwe NAVO-topman

***************************************
BRUSSEL Jaap de Hoop Scheffer wordt de
nieuwe secretaris-generaal van de NAVO.
In Brussel droegen vertegenwoordigers
van de NAVO-landen de Nederlander voor
als opvolger van Lord Robertson.De Brit
neemt in december na 4 jaar afscheid.

Canada en Frankrijk lagen de afgelopen
week nog dwars.Canada gaf de voorkeur
aan de eigen kandidaat,de minister van
Financiën Manley.Frankrijk wilde langer
over de kandidatuur van de Nederlandse
minister (Buitenlandse Zaken) nadenken.

De naam van de 55-jarige CDA-minister
circuleerde al langer als voornaamste
kandidaat om de nieuwe topman van het
bondgenootschap te worden.
***************************************



Dat ie maanden niet heeft kunnen zitten van de pijn begint nu eindelijk te lonen.

Canaris
22-09-03, 16:03
het anglo Zion leger . Is dat hetzelfde leger dat de vele islamitisceh Europeanen in Oost Europa hun leven aan verdanken ?

Is maar een vraagje

Zak patat met pinda sauce

Zgeheu
22-09-03, 16:08
Ja dat is het zelfde leger dat ruiten in gooit en ze vervolgens repareert en zichzelf dan op de schouder klopt.

Net als Irak...eerst een dictatuur aan macht helpen en vervolgens verwijderen en zichzelf als bevrijder durven zien.

Blade20
22-09-03, 17:25
Zgeheu, vecht je voor je geloof of om voor te vechten?!

Anyway, ik vindt het goed. Even de banden herstellen, de economie hersteld zich nu al in Europa. Das allemaal mooi. De regels worden aangescherpt, ben ik ook voor. Mooi het ziet ernaar uit dat alles weer strak in handen is van de juiste personen in Europa.

Het enigste wat we nu nodig hebben is een grote terroristische aanslag in Europa zelf en de macht van de radicale fundamentalistische moslimbewegingen is weg.

Om terug te komen op het topic. Ik ben allang blij dat het Jaap de hoop Scheffer is geworden. Als de Europeese - Amerikaanse relatie kan worden hersteld staan we sterker dan we ooit hebben gestaan.
Het zou nu helemaal mooi worden als er bij de volgende verkiezingen in Amerika een democraat aan de macht zou komen. Hoe het er nu naar uitziet zal dat wel lukken aangezien Bush Jr. op een altime low staat.

Nu nog even de Europeese grondwet er doorheen drukken en dan voel ik me al een stuk veiliger en (wat voor mij persoonlijk belangrijker is) een stuk meer in Europa zelf.

Europa is, in tegenstelling tot Amerika, niet meer geinterreseerd in militaire macht op het Midden-Oosten. We hebben wel wat beters te doen dan in één of andere stoffige woestijn te vechten. Dingen zoals research en ontdekkingen in het heelal.

Die dingen zijn een stuk belangrijker aangezien de aarde niet al te lang meer ons ras zal verdragen.

MocroStyle
22-09-03, 17:30
Geplaatst door Blade20
Zgeheu, vecht je voor je geloof of om voor te vechten?!

Anyway, ik vindt het goed. Even de banden herstellen, de economie hersteld zich nu al in Europa. Das allemaal mooi. De regels worden aangescherpt, ben ik ook voor. Mooi het ziet ernaar uit dat alles weer strak in handen is van de juiste personen in Europa.

Het enigste wat we nu nodig hebben is een grote terroristische aanslag in Europa zelf en de macht van de radicale fundamentalistische moslimbewegingen is weg.

Om terug te komen op het topic. Ik ben allang blij dat het Jaap de hoop Scheffer is geworden. Als de Europeese - Amerikaanse relatie kan worden hersteld staan we sterker dan we ooit hebben gestaan.
Het zou nu helemaal mooi worden als er bij de volgende verkiezingen in Amerika een democraat aan de macht zou komen. Hoe het er nu naar uitziet zal dat wel lukken aangezien Bush Jr. op een altime low staat.

Nu nog even de Europeese grondwet er doorheen drukken en dan voel ik me al een stuk veiliger en (wat voor mij persoonlijk belangrijker is) een stuk meer in Europa zelf.

Europa is, in tegenstelling tot Amerika, niet meer geinterreseerd in militaire macht op het Midden-Oosten. We hebben wel wat beters te doen dan in één of andere stoffige woestijn te vechten. Dingen zoals research en ontdekkingen in het heelal.

Die dingen zijn een stuk belangrijker aangezien de aarde niet al te lang meer ons ras zal verdragen.

Wat lul je nou slap over je kikkerlandje dat niet eens betrouwbare dijken kan plaatsen?

Met Jaap de Wanhoopschepper als voorzitter zal nu heel Europa het schoothondje van Bush worden. Europa heeft een sterke leider nodig en geen playmobiel poppetjes.

Ik heb gehoord dat Saddam Houssein een nieuwe uitdagende functie zoekt.

Simon
22-09-03, 19:49
Nou ja ik ben wel blij dat hij nederland uitgaat. Maar ik vind hem nog steeds het meest geschikt om Sinterklaas te spelen.

Simon

barfly
22-09-03, 20:00
Achja leuk voor Jaap, ik ben benieuwd of ie succesvol is. Hijn heeft wat dat betreft niet zo'n goeie naam.
En verder ben ik benieuwd naar z'n opvolger...

sadeeQ
22-09-03, 20:23
Geplaatst door barfly
En verder ben ik benieuwd naar z'n opvolger...

kameel eurlummel ?

barfly
22-09-03, 20:28
Geplaatst door sadeeQ

kameel eurlummel ?

Neuh, die kan niemand verstaan :)


kameel eurlummel

Aardige variant :)

lennart
22-09-03, 20:49
Hahaha, die naam is niet uit te spreken voor engelssprekenden

Jaap de hoep - sjeever. :D

barfly
22-09-03, 21:05
Geplaatst door lennart
Hahaha, die naam is niet uit te spreken voor engelssprekenden

Jaap de hoep - sjeever. :D

Meer: Jaop du hoep sjkeffur

lennart
22-09-03, 22:59
Hehe, Jaapie is afgemaakt door Jeremy Paxton op BBC newsnight :)