PDA

Bekijk Volledige Versie : Waar is onze alom gewaardeerde Administrator/prikker Vriend gebleven???



Ron Haleber
23-09-03, 10:27
Waar is onze alom gewaardeerde Administrator Vriend gebleven???

Brie maakte mij er laatst attent op dat Vriend is verdwenen... Nu na weer een paar dagen zocht ik een na of hij misschien op WSDB terecht was gekomen... :o

Of wellicht had hij het Girlsbord geprefereerd? :engel:


Maar ook bij Islam is hij niet te vinden...! :(



Ik ga me hier niet in allerlei complotheoriën en speculaties verdiepen, hoewel ik er natuurlijk plenty voorhanden heb - zoals bij de resterende leden van beheer goed bekend is... :fpotver:


Maar als Vriend het bij beheer voor gezien heeft gehouden, had ik toch graag van deze vriendelijke, humorvolle prikker/administrator die mij voor het lapje heeft gehouden**, maar ik ook wel vaak hem, graag afscheid genomen en hem bedankt voor zijn inzet.



P.S. ** Onder anderen met "Ron Haleber door de politie opgepakt"... :hihi:

Mark
23-09-03, 10:29
Vriend moest van Ernie meer tijd besteden aan het huishouden..........

BiL@L
23-09-03, 10:36
Hij is met de VUT.
:lole:

Ron Haleber
24-09-03, 01:51
Niemand maakt zich er druk over, dit is toch wel erg triest want het beheer van een site als deze is voor zijn leden toch een ernstige zaak! :student:

Vriend verdwijnt 'bei Nacht und Nebel' zonder een spoor achter te laten... :schreeuw:

Beheer doet er geen enkele mededeling van... :auw2:



Het was mij al van het begin af duidelijk dat Vriend erin is gestonken en niets te vertellen had! Wie aan de touwtjes trok daar mag je driemaal om raden! :fpimp:

Daarvoor had ik geeneens informatie uit andere bronnen nodig...! :vingers:

Wie blijven achter? een paar kontlikkers van de fundamentalisten die met oneliners grappig proberen te zijn...



Ik heb me al eerder voorgenomen me niet meer over het democratisch gehalte van deze site druk te maken.

Maar het lijkt me wel erg genant dat er op deze site zoveel over islam staat, want dat is toch een respectabele godsdienst die beter verdient dan mensen die er hun tijd aan besteed hebben, zomaar geruisloos te laten verdwijnen!

Maar ja, Islam heeft heel erg weinig te maken met mensen die zich moslim noemen. Dat is mij tijdens mijn verblijf op deze site ook hoe langer hoe duidelijker geworden...

Ron

Simon
24-09-03, 07:14
Euh, misschien is hij op vakantie? Die dingen gebeuren ....

Mark
24-09-03, 07:35
Ron,

vriend = al3arbi

hij had zijn naam veranderd, heeft hij dat niet verteld? :watte?:

Ron Haleber
24-09-03, 08:04
Geplaatst door Mark
Ron,

vriend = al3arbi

hij had zijn naam veranderd, heeft hij dat niet verteld? :watte?:

Mark, mijn oude grapjas, onze practical joker! Nog iets: ja hij kan net als jij van jezelf pretendeert onder meer nicks prikken! :D


Maar dan zouden we heel lang voor de gek zijn gehouden want de naam van Al3arbi stond al tijden tegelijk met die van Vriend vermeld...

Daarbij waren de reacties van Al3arbi op mij totaal anders dan die van Vriend. :D

Het laatste bericht van Vriend stond op 8 september op het pb... Op mails of hij weg is en wanneer hij weer terugkomt, antwoordt hij niet... :confused:


Nou ik laat het er verder maar bij zitten, want voor het geval beheer iets geheim wil houden, komen we er toch nooit achter! Zelfs jij Mark kan morgen spoorloos verdwijnen, in rook op gaan...! :roken:

Mark
24-09-03, 09:23
Geplaatst door Ron Haleber
Zelfs jij Mark kan morgen spoorloos verdwijnen, in rook op gaan...! :roken:

Nee, want ik leef sowieso door in de harten van de prikkers van maroc.nl! :)

8 sept? klinkt als een vakantie!

Ron Haleber
24-09-03, 09:45
Geplaatst door Mark
Nee, want ik leef sowieso door in de harten van de prikkers van maroc.nl! :)


Heppik altijd al van je gedacht dat jij jezelf als een soort Jezus zag alomtegenwoordig op dit prikbord - nog geen minuut nadat ik een topic plaats, staat er al een reactie van Mark! :wow:

Vijf minuten nadat ik heel onverwacht iets op m.a.r.okko.nl plaatste, had je het al gecopy-pasted naar maroc.nl...! Dit kunnen zelfs Wizdom, Mars en Bil@l ons niet verklaren... :fuckit:


Jouw vriend de ongelovige Tomas heb je natuurlijk al ingehuurd om na jouw Hemelvaart het apocrieve "Evangelie naar Tomas" te schrijven...



Geplaatst door Mark

8 sept? klinkt als een vakantie!


Die datum 8-9 doet eerder vermoeden dat Vriend door Dienna is geronseld... :Iluvu:

En dat ze op de historische dag 11-9 naar Afganistan zijn gevlogen om Bin Laden en Mullah Omar te ontmoeten voor ze in hun trainingskamp aan de slag gingen...! :engel:

Simon
24-09-03, 09:48
Geplaatst door Ron Haleber
Het laatste bericht van Vriend stond op 8 september op het pb...

Oh dan is hij vast naar een 11 september herdenking geweest. Maar waar ?

Simon

Mark
24-09-03, 09:48
Geplaatst door Ron Haleber
Heppik altijd al van je gedacht dat jij jezelf als een soort Jezus zag alomtegenwoordig op dit prikbord -

Ik zie mezelf meer als een blanke God :wijs: