PDA

Bekijk Volledige Versie : Moskee stapt naar de rechter, wethouder Pastors wil niet tekenen.



de Geus
23-09-03, 16:03
Zgeheu toch! We hebben in Nederland helemaal geen rechts nodig om het Neo-nazisme uit te dragen. De meest fanatieke anti-semitisten zijn gewoon onder de moslims te vinden, dus denk ff na voor je wat post.

Nederland is de afgelopen decennia sterk ontkerkelijkt, en da's maar goed ook. Te sterke invloed van welke religie dan ook is funest voor een samenleving. In dat licht is het toch heel billijk dat gevraagd wordt of die moskee niet wat minder opzichtig mag worden. "Wie en waar denken die Hollanders wel dat ze zijn! We zeggen niks toe en gaan gewoon door op de ingeslagen weg." Geen wonder dat er andere maatregelen genomen worden.

Het is juist de alles beheersende factor religie waar we in Nederland gelukkig grotendeels van af zijn. Ik zou zeggen, volg het voorbeeld en hou op met het toneelstukje 'de gebeten hond' te blijven opvoeren. Helaas, verre toekomstmuziek.

Zou ik in een willekeurig islamitisch land een grote, een kleine of helemaal géén Katholieke kerk mogen bouwen???

(retorische vraag)


COUNT UR BLESSINGS!

Mark
23-09-03, 16:04
ehm je kan ook gewoon in de topic zelf reageren natuurlijk :slapen:

lennart
23-09-03, 16:08
Zou ik in een willekeurig islamitisch land een grote, een kleine of helemaal géén Katholieke kerk mogen bouwen?


In de meeste wel, sommige echter niet.

Weet je trouwens in welk land er ook geen nieuwe kerken gebouwd mogen worden? -> Israel!

de Geus
23-09-03, 16:09
Ja shit! beginnersfoutje.


Damn.

de Geus
23-09-03, 16:12
lennart,

vind je het erg als we niet off-topic gaan. Nederland is goddank geen Israël ( wat mij betreft om legio redenen) en Rotterdam is Nederland, toch?