PDA

Bekijk Volledige Versie : benefiet-concert "Palestina vrij"



freya
23-09-03, 19:56
Benefietconcert 'Palestina Vrij' 27 september
Omschrijving Het platform "Stop de Oorlog tegen de Palestijnen"

organiseert

Benefiet-Concert "Palestina vrij"

met Theo Loevendie en Guus Janssen

Zaterdag 27 september 20:00 - 22.30 uur.
Locatie: Doopsgez. Singelkerk, Singel 452, Amsterdam. Deuren open: 19:00 uur

programma: duo improvisatie Theo Loevendie (sopraansaxofoon) en Guus Janssen (piano),
spreker: Ibrahim al-Baz: "3 jaar tweede Intifada"
Zaid Taiyem en `Àyda Amirkani (ovb.) (Palestijnse zang)

Entree: € 10,- Kaartverkoop aan de zaal. Voorverkoop en reservering: tel. 020 6246046 of 6411372.
Netto opbrengst entree- en steunkaarten en giften is t.g.v. de Palestijnse Rode Halve Maan.

Giften welkom op gironummer 5579294, t.n.v. Nederlands Palestina Komitee Amsterdam,
o.v.v. "Benefiet"

Postadres platform: Postbus 10520 1001EM Amsterdam. Tel.: 020 6246 046. www.palestina-komitee.nl
Vanaf Station NS is Singel 452 te bereiken met trams 1, 2 en 5, halte Koningsplein

Timoesh
24-09-03, 08:09
Geplaatst door freya
Benefietconcert 'Palestina Vrij' 27 september
Omschrijving Het platform "Stop de Oorlog tegen de Palestijnen"

organiseert

Benefiet-Concert "Palestina vrij"

met Theo Loevendie en Guus Janssen

Zaterdag 27 september 20:00 - 22.30 uur.
Locatie: Doopsgez. Singelkerk, Singel 452, Amsterdam. Deuren open: 19:00 uur

programma: duo improvisatie Theo Loevendie (sopraansaxofoon) en Guus Janssen (piano),
spreker: Ibrahim al-Baz: "3 jaar tweede Intifada"
Zaid Taiyem en `Àyda Amirkani (ovb.) (Palestijnse zang)

Entree: € 10,- Kaartverkoop aan de zaal. Voorverkoop en reservering: tel. 020 6246046 of 6411372.
Netto opbrengst entree- en steunkaarten en giften is t.g.v. de Palestijnse Rode Halve Maan.

Giften welkom op gironummer 5579294, t.n.v. Nederlands Palestina Komitee Amsterdam,
o.v.v. "Benefiet"

Postadres platform: Postbus 10520 1001EM Amsterdam. Tel.: 020 6246 046. www.palestina-komitee.nl
Vanaf Station NS is Singel 452 te bereiken met trams 1, 2 en 5, halte Koningsplein



http://www1.tip.nl/%7Et696635//palestina/jordankl.jpg

sneeuwitje
24-09-03, 10:45
YYYeeeeeehhhhh :fparty: Palestina moet bevrijd worden. :lole:




:duim: voor het Palestina komitee.

Fillastiene
25-09-03, 18:56
Geplaatst door sneeuwitje
YYYeeeeeehhhhh :fparty: Palestina moet bevrijd worden. :lole:




:duim: voor het Palestina komitee.

Dat lukt vast met een concert :moe:
En blije mensen.

sneeuwitje
25-09-03, 19:02
Geplaatst door Fillastiene
Dat lukt vast met een concert :moe:
En blije mensen.

he he dat weet ook wel dat het niet lukt. :rolleyes:
Het gaat meer om solidair met het Palestijnse volk en de opbrengst gaat natuurlijk naar Palestina. :D

freya
25-09-03, 19:17
Geplaatst door Fillastiene
Dat lukt vast met een concert :moe:
En blije mensen.

Het lukt zeker niet met mensen die thuis blijven zitten sjacherijnen.

Benefiet betekent dat iedereen belangeloos meewerkt en dat alle winst naar Palestina gaat.
En er zijn nu eenmaal meer mensen die geld willen betalen voor een concert dan voor de zoveelste saaie lezing.

Heb jij een beter plan?

freya
26-09-03, 10:12
Geplaatst door sjeng
ik, als zionistisch gespuis, ben blij met dit soort initiatieven. ook al ben ik het vaak niet eens met de aldaar bedreven politiek hoop ik dat met dat geld fatsoenlijke schooltjes kunnen worden gebouwd en het lijden kan worden verzacht.

Nou sjeng het gironr staat erbij, ga je gang :cool:

freya
26-09-03, 11:25
Geplaatst door sjeng
naast mijn belastingen geef ik jaarlijks 7,5% van mijn inkomen aan goede doelen, doelen waarvan ik zeker weet dat ze goed terecht komen en niet op *iemands* persoonlijke zwitserse rekening komen te staan.
bij dit soort fund raisers is er geen controle op de distributie van het geld, en ik zou niet graag zien dat mijn geld naar een school gaat waar martelaren worden verheerlijkt of zo, niet dat ik zeker weet dat het gebeurd maar het is alleszins aannemelijk.

Het is wel duidelijk dat jij het Nederlands Palestina Komitee niet kent :aanwal:

sadeeQ
28-09-03, 13:45
Geplaatst door sjeng
naast mijn belastingen geef ik jaarlijks 7,5% van mijn inkomen aan goede doelen, doelen waarvan ik zeker weet dat ze goed terecht komen en niet op *iemands* persoonlijke zwitserse rekening komen te staan.
bij dit soort fund raisers is er geen controle op de distributie van het geld, en ik zou niet graag zien dat mijn geld naar een school gaat waar martelaren worden verheerlijkt of zo, niet dat ik zeker weet dat het gebeurd maar het is alleszins aannemelijk.

:hihi: :hihi: alleen omdat het aftrekbaar is,

anders

gierige kaaskopen en giften? :verward: :verward:

Fillastiene
29-09-03, 20:21
Geplaatst door freya
Het lukt zeker niet met mensen die thuis blijven zitten sjacherijnen.

Benefiet betekent dat iedereen belangeloos meewerkt en dat alle winst naar Palestina gaat.
En er zijn nu eenmaal meer mensen die geld willen betalen voor een concert dan voor de zoveelste saaie lezing.

Heb jij een beter plan?

Samoeraizwaarden aanschaffen :rolleyes: