PDA

Bekijk Volledige Versie : HAMAS zet strijd voort.



ZbaqZbaq
24-09-03, 16:24
***************************************
Yassin:Hamas zet strijd voort

***************************************
GAZA Sjeik Ahmed Yassin,de oprichter
van de Palestijnse terreurorganisatie
Hamas,is niet bereid om de gewapende
strijd tegen Israël te staken.Pas als
de Israëlische agressie stopt,kan een
bestand gesloten worden,aldus Yassin.

Enkele weken riep Hamas een bestand af
op voorwaarde dat Israël de liquidaties
van Hamas-kopstukken staakte.Toen dat
niet gebeurde,pleegde de beweging weer
een bloedige aanslag.Israël sloeg hard
terug en het bestand was van de baan.

Yassin noemde de toespraak van Bush
voor de VN een oorlogsverklaring aan de
islam.Hij zei dat Bush de islam als een
vorm van terrorisme afschildert.
***************************************

ZbaqZbaq
24-09-03, 16:47
He Brie,

er staat "Yassin" en geen "Arafat" in de tekst.

just in case you did'nt know :wijs:

Blade20
24-09-03, 17:06
Jammer, het was er net zo rustig voor een week.

Ach, dat betekend gewoon dat er binnenkort weer wat straaljagers overvliegen en wat huizen worden opgeblazen. Natuurlijk afgewisseld door de één of ander vermomde terrorist die wat burgers plotseling de lucht in blaast.
Zo gaat het er al 50 jaar, en zo zal het er nog 50 jaar gaan.
Ik snap niet dat jij hier een duim omhoog voor kan geven terwijl je weet dat het verzet zinloos is.
En kom niet aan met die bullshit dat ze zich verzetten tegen het westen ofzo, want hun acties maken gene ene r*k uit. (zie ook andere berichten over dit onderwerp)

lennart
24-09-03, 17:09
Geplaatst door Blade20
Jammer, het was er net zo rustig voor een week.

Ach, dat betekend gewoon dat er binnenkort weer wat straaljagers

Eerder een invasie van de Gaza strook en Gaza city. Vlak na Yom Kippur denk ik zo.

Blade20
24-09-03, 17:13
Geplaatst door lennart
Eerder een invasie van de Gaza strook en Gaza city. Vlak na Yom Kippur denk ik zo.

ik bedoel gewoon dat ik er niet veel van heb gehoord op het nieuws, niet dat het er daadwerkelijk zo rustig was.
Ach, ik let er al niet meer op, en het nieuws schijnbaar ook niet. Als je te lang geweld aanwendt verliest het zijn impact op de kijkers en verdwijnt het vanzelf in het nieuws. Das voor mij persoonlijk veel belangrijker dan het conflict zelf aangezien beide zijdes geen vrede willen.
In ieder geval is er in en om Israel door de conflicten nog maar één ding zeker, het is de meest onheilige plek op aarde (en niet door de Israeliers, maar door het geweld van beide zijdes)

Gelukkig ben ik humanist\atheist.

ZbaqZbaq
24-09-03, 18:15
vreemd...

Als iemand bij een ander in huis inbreekt en er ontstaat een gevecht dan zeg je toch ook niet dat beiden schuld hebben aan het geweld ?

Mark
24-09-03, 18:27
:haha:

hadden die palestijnen maar geen kort rokje om hun land moeten doen maar een bedekkend laken

ZbaqZbaq
24-09-03, 18:30
Geplaatst door Brie
Wanneer Marokkanen zich ergens schuldig aan maken is dat wel nogal eens het geval Zbag, vaak is er dan sprake van provocatie of wanneer een vrouw gemolesteerd/betast wordt, heeft ze dat uitgelokt door haar uitdagende kledingstijl. ;)

hahaha LOL,

Maar nu ff serieus en geef gewoon F***ing antwoord op mijn vraag.

Al Sawt
24-09-03, 18:40
Geplaatst door ZbaqZbaq
hahaha LOL,

Maar nu ff serieus en geef gewoon F***ing antwoord op mijn vraag. Brie, is iemand met oogkleppen op en alleen ziet wat hij graag wil zien. Dat de Palestijnen tegen een bezettende en fascistische entiteit vechten, is volgens Brie`s opvatting;een regelechte schande!

sadeeQ3
24-09-03, 18:40
Geplaatst door Brie
Ik geef toe, het klinkt lachwekkend en het is ook lachwekkend, maar het is de realiteit. Was het maar een grapje...

:zwaai: dag biertje ,nog steeds dronken jochie?

sadeeQ
24-09-03, 18:43
Geplaatst door sadeeQ3
:zwaai: dag biertje ,nog steeds dronken jochie?

:lol: shit biertje,negeer funktie heeft ook geen nut :huil2: :huil2:

ZbaqZbaq
24-09-03, 18:47
Ja Brie...draai er vooral om heen geen antwoord geven en vooral het onderwerp van discussie mijden...

Maar dan zal ik het antwoord voor je wel geven:

Als iemand bij een ander inbreekt en er ontstaat een gevecht dan is het niet de schuld van de bewoner maar van de inbreker.

En AL het geweld dat nodig is zal legitiem zijn om de inbreker het huis uit te krijgen.

Blade20
24-09-03, 19:08
Wat een lachertje...

Het gaat allang niet meer in dit conflict om wie er begonnen is. het gaat er nu alleen puur nog om wie het stukje land in handen heeft, Moslim of Jood(of Zionist, tis maar hoe je het beestje wilt noemen)

Ze hadden allang vrede kunnen hebben, maar dat is moeilijk als beide de ander geradbraakt wil zien.

ZbaqZbaq
24-09-03, 19:13
Er is pas vrede als de inbreker het huis verlaten heeft.

Blade20
24-09-03, 19:16
Geplaatst door ZbaqZbaq
Er is pas vrede als de inbreker het huis verlaten heeft.

Je doet me denken aan die gasten van de inquisitie zo'n driehonderd tot vijfhonderd jaar geleden.
Anyway, de reden is niet meer de drijfveer, enkel de reden om door te gaan.

ZbaqZbaq
24-09-03, 20:32
Ik geef ze nog 20 a 30 jaar....ik heb bomen in de straat die nog langer bestaan dan die nederzetting in het M.O. En ook die zullen op een moment gekapt worden.

Blade20
24-09-03, 20:35
Geplaatst door Brie
Wat ik zie is dat terreur de Palestijnen alleen nog maar verder het dal in heeft geholpen en ook nooit een oplossing zal brengen. Voor mensen die dagelijks onder de bezetting lijden kan ik heel goed begrip opbrengen voor zo'n denkwijze, maar een buitenstaander als jij verwacht ik toch slimmer.
Ik ben eerder bang dat jij oogkleppen op hebt, als je er serieus geloof in hebt dat Israel zal verdwijnen...
Uiteindelijk zullen er twee staten zijn, maar de joden die geloven in 1 groot Israel en moslims die in 1 groot Palestina geloven kunnen dat proces nog weleens behoorlijk vertragen.

Israel zal heus niet verdwijnen. Het heeft de volledige infrastructuur van een staat en is als een staat erkent.
Ik denk idd dat er mensen op dit forum zijn die Israel willen zien verdwijnen, maar dat zal niet gebeuren (niet in hun levensloop anyway)
Terreur heeft de Palastijnen idd verder het dal in geholpen.
Het is zo jammer dat andere terroristische groeperingen niet doorhebben wat ze het Midden-Oosten aandoen.

Blade20
24-09-03, 20:39
Geplaatst door ZbaqZbaq
Ik geef ze nog 20 a 30 jaar....ik heb bomen in de straat die nog langer bestaan dan die nederzetting in het M.O. En ook die zullen op een moment gekapt worden.

Lol,

ik ben het volledig met je eens. De palastijnse terroristen hebben idd nog maar 20 a 30 jaar.
Eindelijk ergens waar ik met je kan instemmen.
Ik dacht dat je nooit zou inzien dat terrorisme tot niks zou lijden.
Bedankt voor je steun ZbaqZbaq!
Thanks :duim:

ronald
24-09-03, 21:11
Geplaatst door ZbaqZbaq
Er is pas vrede als de inbreker het huis verlaten heeft.



Ja je hebt gelijk. Genoeg is genoeg.

Bijna 2000 jaar hebben allerlei volkeren het joodse land gekraakt. Het wordt tijd dat iedereen oprot en het terug komt in handen van de rechtmatige eigenaren die als enigen een huurcontract hebben.

Blade20
24-09-03, 21:13
Geplaatst door ronald
Ja je hebt gelijk. Genoeg is genoeg.

Bijna 2000 jaar hebben allerlei volkeren het joodse land gekraakt. Het wordt tijd dat iedereen oprot en het terug komt in handen van de rechtmatige eigenaren die als enigen een huurcontract hebben.

Lol, in dat geval is het van de oermensen die zich er het eerst vestigde enkele miljoene jaren geleden.

ronald
24-09-03, 21:19
Geplaatst door Blade20
Lol, in dat geval is het van de oermensen die zich er het eerst vestigde enkele miljoene jaren geleden.


Nee, die hebben geen geschreven huurcontract.

Blade20
24-09-03, 21:24
Geplaatst door ronald
Nee, die hebben geen geschreven huurcontract.
ow heck, helemaal vergeten. Tja, dan zijn hebben de Israeliers alle rechten.
Ik probeerde die Homo Erectus groep nog te verdedigen (die erectus duidt op rechtop staande lichamen, dus stop met lachen, ik meen het.....ach laat ook maar)