PDA

Bekijk Volledige Versie : Senator Ron Paul zegt dat er een complot is voor een ondemocratisch Wereldregering



lennart
27-09-03, 18:31
Congressman Ron Paul Admits Conspiracy to Create World Government

911Exposed.com

Eric Rainbolt - audience member asking question of Congressman Paul at event near Austin, Texas on August 30th, 2003: "Congressman Paul, I have a question..."

Moderator: "Over here." (pointing to Eric Rainbolt.)

Eric Rainbolt: "Great! If we can take a look at the big picture, could you tell us, the people in this room, any information that you may have of an international and deceptive conspiracy to overthrow the American Republic and its Constitution & Bill Of Rights in order to set up and usher in a totalitarian World Government likely espoused under the UN also.."?

Congressman Paul: " He asked if there was an international conspiracy to overthrow our government. The answer is "Yes". I think there are 25,000 individuals that have used offices of powers, and they are in our Universities and they are in our Congresses, and they believe in One World Government. And if you believe in One World Goverment, then you are talking about undermining National Sovereignty and you are talking about setting up something that you could well call a Dictatorship - and those plans are there!..."
http://www.propagandamatrix.com/260903ronpaul.html

Wizdom
27-09-03, 18:35
Geplaatst door lennart
Congressman Ron Paul Admits Conspiracy to Create World Government

911Exposed.com

Eric Rainbolt - audience member asking question of Congressman Paul at event near Austin, Texas on August 30th, 2003: "Congressman Paul, I have a question..."

Moderator: "Over here." (pointing to Eric Rainbolt.)

Eric Rainbolt: "Great! If we can take a look at the big picture, could you tell us, the people in this room, any information that you may have of an international and deceptive conspiracy to overthrow the American Republic and its Constitution & Bill Of Rights in order to set up and usher in a totalitarian World Government likely espoused under the UN also.."?

Congressman Paul: " He asked if there was an international conspiracy to overthrow our government. The answer is "Yes". I think there are 25,000 individuals that have used offices of powers, and they are in our Universities and they are in our Congresses, and they believe in One World Government. And if you believe in One World Goverment, then you are talking about undermining National Sovereignty and you are talking about setting up something that you could well call a Dictatorship - and those plans are there!..."
http://www.propagandamatrix.com/260903ronpaul.html

Nou horen jullie het eens van iemand anders! :lole: :lole: :lole: :lole:

Stop je hoofd maar in het zand verder....

an3sdej
27-09-03, 18:36
Krijgt het boek openbaringen en de profetieën van de bijbel toch gelijk?? :haha: Nou ik wacht het allemaal wel af. :fparty:

Wizdom
27-09-03, 18:39
Geplaatst door an3sdej
Krijgt het boek openbaringen en de profetieën van de bijbel toch gelijk?? :haha: Nou ik wacht het allemaal wel af. :fparty:

Twijfel jij dan nog aan Armagheddon...

an3sdej
27-09-03, 18:41
Niet meer sinds ze de kleine atoombommetjes hebben uitgevonden :lekpuh:

Wizdom
27-09-03, 18:43
Geplaatst door an3sdej
Niet meer sinds ze de kleine atoombommetjes hebben uitgevonden :lekpuh:

Wat heeft dat nou ermee te maken...

~Panthera~
27-09-03, 21:05
Geplaatst door lennart
Congressman Ron Paul Admits Conspiracy to Create World Government

911Exposed.com

Eric Rainbolt - audience member asking question of Congressman Paul at event near Austin, Texas on August 30th, 2003: "Congressman Paul, I have a question..."

Moderator: "Over here." (pointing to Eric Rainbolt.)

Eric Rainbolt: "Great! If we can take a look at the big picture, could you tell us, the people in this room, any information that you may have of an international and deceptive conspiracy to overthrow the American Republic and its Constitution & Bill Of Rights in order to set up and usher in a totalitarian World Government likely espoused under the UN also.."?

Congressman Paul: " He asked if there was an international conspiracy to overthrow our government. The answer is "Yes". I think there are 25,000 individuals that have used offices of powers, and they are in our Universities and they are in our Congresses, and they believe in One World Government. And if you believe in One World Goverment, then you are talking about undermining National Sovereignty and you are talking about setting up something that you could well call a Dictatorship - and those plans are there!..."
http://www.propagandamatrix.com/260903ronpaul.html
----------------------------------------

So....what's new ? :moe:

Wizdom
27-09-03, 21:09
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------------------------

So....what's new ? :moe:

Ben jij nou in de ene keer bekeerd wou je zeggen... Of ben je nooit en struisvogel geweest....?

~Panthera~
27-09-03, 21:12
Geplaatst door Wizdom
Ben jij nou in de ene keer bekeerd wou je zeggen... Of wat je nooit en struisvogel....?
----------------------

Hoezo bekeerd ??? :verward:

Wizdom
27-09-03, 21:13
Geplaatst door ~Panthera~
----------------------

Hoezo bekeerd ??? :verward:

In de zin van dat je in het complot geloofd...?

~Panthera~
27-09-03, 21:15
Geplaatst door Wizdom
In de zin van dat je in het complot geloofd...?
------------------

Ik weet het wel zeker,dat er een aantal mensen, met geld, achter de regeringen de touwtjes in handen hebben.
De rest is schijn.

Wizdom
27-09-03, 21:20
Geplaatst door ~Panthera~
------------------

Ik weet het wel zeker,dat er een aantal mensen, met geld, achter de regeringen de touwtjes in handen hebben.
De rest is schijn.

Ik heb op het internet gelezen dat President J.F. Keneddy is vermoord omwille van de FED. Hij was van plan om de FED om zeep te helpen. Het was niet zomaar een gek die op afstand een nauwkeurige schot loste om zich van J.F. te verlossen. Altijd makkelijk natuurlijk om een toevallige gekke passant op te pakken en de schuld in de schoenen te schuiven.... vervolgens weer door een andere gek 'te laten vermoorden'... en zie daar.... het wordt een onoplosbare moord....

Blade20
27-09-03, 21:23
lol, die website. propagandamatrix.

Dat geloof ik dus nooit. Alhoewel er inderdaad een groepering is die de wereld probeerd te veroveren. Maar dan vanuit de schaduwen en niet met aanslagen.
Dat vanuit de schaduwen verraad wel hun identietijd, zijn zijn in ieder geval westers anders probeerde ze niet zo slinks aan de macht te komen.
Maar ik praat mijn mond weer voorbij.

~Panthera~
27-09-03, 21:26
Geplaatst door Wizdom
Ik heb op het internet gelezen dat President J.F. Keneddy is vermoord omwille van de FED. Hij was van plan om de FED om zeep te helpen. Het was niet zomaar een gek die op afstand een nauwkeurige schot loste om zich van J.F. te verlossen. Altijd makkelijk natuurlijk om een toevallige gekke passant op te pakken en de schuld in de schoenen te schuiven.... vervolgens weer door een andere gek 'te laten vermoorden'... en zie daar.... het wordt een onoplosbare moord....
-------------------------

Zelfs de mensen die toendertijd ellenlang naar de herhalingen van het schot hebben zitten kijken, geloofden er al geen barst van.
Maar ja..als je maar lang genoeg herhaald dat spinazie geel is, gaan mensen het geloven.
Net Pavlov. :hihi:

lennart
27-09-03, 21:29
Geplaatst door Blade20
lol, die website. propagandamatrix.

Dat geloof ik dus nooit.

Er is een video bij die link. Vandaar dat ik het plaats, anders had ik het niet gedaan.

Simon
27-09-03, 22:33
Heerlijk zoiets als je erin wil geloven. Een complot om tot een wereldregering te komen. Ik neem aan dat de zionisten er achter zitten en uiteraard de kapitalisten in de VS.

Simon

Wizdom
27-09-03, 22:44
Geplaatst door Simon
Heerlijk zoiets als je erin wil geloven. Een complot om tot een wereldregering te komen. Ik neem aan dat de zionisten er achter zitten en uiteraard de kapitalisten in de VS.

Simon

Beste Simon,

Wees geen struisvogel. De werkelijkheid is soms vervelender dan je zou wensen, maar helaas helpt struisvogelen niet... Het is beter om je bewust te zijn van de mechanismen en deze kennis te gebruiken om beter je positie te bepalen dan om je te laten ringeloren door een media gestuurde mening die zogenaamd objectief geformuleerd is.

Arvid
28-09-03, 12:44
so what van een new world order
alsof dat nieuw is
ik word liever geregeerd door kapitalisten dan door communisten of zogenaamde 'geestelijke leiders' uit het midden-oosten

Simon
28-09-03, 13:00
Geplaatst door Wizdom
Beste Simon,

Wees geen struisvogel. De werkelijkheid is soms vervelender dan je zou wensen, maar helaas helpt struisvogelen niet... Het is beter om je bewust te zijn van de mechanismen en deze kennis te gebruiken om beter je positie te bepalen dan om je te laten ringeloren door een media gestuurde mening die zogenaamd objectief geformuleerd is.

De werkelijkheid is gelukkig ingewikkelder dan de utopie van sommige neo-cons in de VS. Dus ik hoef niet zo diep over dit soort denkbeelden na te denken. Het is net zo ver weg als een pan-Islamitische staat in het Midden Oosten. Over enige tijd zijn de democraten weer aan de macht in de VS en die hebben weer andere ideeën. En zelfs binnen de republikeinse partij zijn dit soort ideeën niet blijvend. Het was nog niet zo lang geleden dat Bush zei dat de VS zich zo min mogelijk zou bemoeien met 'het buitenland'.

Simon

lennart
28-09-03, 13:06
Geplaatst door Arvid
so what van een new world order
alsof dat nieuw is
ik word liever geregeerd door kapitalisten dan door communisten of zogenaamde 'geestelijke leiders' uit het midden-oosten

Ondemocratisch. Dus naast kapitalistisch, is het ook fascistisch.