PDA

Bekijk Volledige Versie : Wizdom heeft Maroc.nl behoed voor verdere media aandacht....



Wizdom
27-09-03, 23:08
Door al die Complot theorien hier op Maroc.nl durft de Media niet meer over Maroc.nl te publiceren want dat zou alleen maar aandacht voor de complot theorie leiden en dat wil men niet...

Zagora
27-09-03, 23:12
Geplaatst door Wizdom
Door al die Complot theorien hier op Maroc.nl durft de Media niet meer over Maroc.nl te publiceren want dat zou alleen maar aandacht voor de complot theorie leiden en dat wil men niet...


Idioten zoals jij komen het peil van dit forum niet ten goede. Als jij je nou eens zou bezighouden op sites waar ze je onzin kunnen waarderen, zou maroc.nl wellicht weer een beschaafd peil kunnen bereiken.

Wizdom
27-09-03, 23:13
Geplaatst door Zagora
Idioten zoals jij komen het peil van dit forum niet ten goede. Als jij je nou eens zou bezighouden op sites waar ze je onzin kunnen waarderen, zou maroc.nl wellicht weer een beschaafd peil kunnen bereiken.

Met wat voor inbreng heb jij de peil dan opgekrikt als ik vragen mag...?

Zagora
27-09-03, 23:14
Geplaatst door Wizdom
Met wat voor inbreng heb jij de peil dan opgekrikt als ik vragen mag...?

Ik zou 'het' peil hebben geschreven. Da's alvast een begin.

Wizdom
27-09-03, 23:15
Geplaatst door Zagora
Ik zou 'het' peil hebben geschreven. Da's alvast een begin.

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Mark
27-09-03, 23:16
Geplaatst door Wizdom
Door al die Complot theorien hier op Maroc.nl durft de Media niet meer over Maroc.nl te publiceren want dat zou alleen maar aandacht voor de complot theorie leiden en dat wil men niet...

grappig dat je je eigen stukjes nu opeens als theorien omschrijft :)

Zagora
27-09-03, 23:17
Geplaatst door Wizdom
Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Nee, dat klopt. Dat was een verbetering.

Wizdom
27-09-03, 23:18
Geplaatst door Mark
grappig dat je je eigen stukjes nu opeens als theorien omschrijft :)

Ik kan moeilijk zeggen dat ik het kan bewijzen, maar de gebeurtenissen en de beschikbare informatie geven genoeg gronden om te kunnen zeggen dat het aannemelijk is.

Wizdom
27-09-03, 23:19
Geplaatst door Zagora
Nee, dat klopt. Dat was een verbetering.

Het is hier geen literaire site Zagora. Dan zit je hier verkeerd...

Zagora
27-09-03, 23:23
Geplaatst door Wizdom
Door al die Complot theorien hier op Maroc.nl durft de Media niet meer over Maroc.nl te publiceren want dat zou alleen maar aandacht voor de complot theorie leiden en dat wil men niet...

Laten we dit es ff analyseren. Ik heb toch geen reet te doen vanavond.

Je schrijft Complot theorien. Vraag; waarom schrijf je complot met een hoofdletter? en waarom maak je er niet een woord van?

Je schrijft; 'dat zou alleen maar aandacht voor de complot theorie leiden...' Deze zin loopt voor geen meter, dat begrijp je toch wel? En daarnaast meen je weten dat media hier niet over publiceren omdat ze geen aandacht aan complot theorien willen besteden. Hoe weet je dat?

Als ik alles zo bij elkaar optel kan ik niets anders conluderen dan dat jij een doorgedraaide freak bent die zijn gekte voor scherpzinnigheid en alertheid houdt. Je bent helemaal coo coo, mijn vriend.

Wizdom
27-09-03, 23:23
Geplaatst door Zagora
Nee, dat klopt. Dat was een verbetering.

Ik begrijp nu ook meteen waarom het zolang duurt voor dat je reageert. Je onderwerpt je commentaren eerst aan een kritische literaire test begrijp ik. :hihi: Je komt helaas wel heel sloom over...

Zagora
27-09-03, 23:24
Geplaatst door Wizdom
Ik begrijp nu ook meteen waarom het zolang duurt voor dat je reageert. Je onderwerpt je commentaren eerst aan een kritische literaire test begrijp ik. :hihi: Je komt helaas wel heel sloom over...

Nee, ik heb het te druk met complot theorien.

Wizdom
27-09-03, 23:27
Geplaatst door Zagora
Laten we dit es ff analyseren. Ik heb toch geen reet te doen vanavond.

Je schrijft Complot theorien. Vraag; waarom schrijf je complot met een hoofdletter? en waarom maak je er niet een woord van?

Je schrijft; 'dat zou alleen maar aandacht voor de complot theorie leiden...' Deze zin loopt voor geen meter, dat begrijp je toch wel? En daarnaast meen je weten dat media hier niet over publiceren omdat ze geen aandacht aan complot theorien willen besteden. Hoe weet je dat?

Als ik alles zo bij elkaar optel kan ik niets anders conluderen dan dat jij een doorgedraaide freak bent die zijn gekte voor scherpzinnigheid en alertheid houdt. Je bent helemaal coo coo, mijn vriend.

Over die hoofdletter. Ik hou van een beetje spelen met letters. Maar je moet wel uitkijken Zagora anders gaat je hele these aan flarden want wat is nou bijvoorbeeld "En daarnaast meen je weten dat media hier niet over publiceren omdat ze geen aandacht aan complot theorien willen besteden. Hoe weet je dat?" :hihi:

Zagora
27-09-03, 23:29
Geplaatst door Wizdom
Over die hoofdletter. Ik hou van een beetje spelen met letters. Maar je moet wel uitkijken Zagora anders gaat je hele these aan flarden want wat is nou bijvoorbeeld "En daarnaast meen je weten dat media hier niet over publiceren omdat ze geen aandacht aan complot theorien willen besteden. Hoe weet je dat?" :hihi:

Een hele simpele vraag, lijkt mij. Jij beweert iets en ik vraag waar die bewering op gestaafd is. Beetje nadenken, Domwiz.

Wizdom
27-09-03, 23:32
Geplaatst door Zagora
Een hele simpele vraag, lijkt mij. Jij beweert iets en ik vraag waar die bewering op gestaafd is. Beetje nadenken, Domwiz.

Nee, ik ben Mo-Slim geen Christen-Dom of Joden-Dom.

Maar wat betreft je vraag moet je maar eens wat aandachtiger mijn posts lezen. Blijkt dus dat je helemaal niets van mij aandachtig leest. Of.... Je spreekt geen Engels.... Sorry maar dan kun je misschien beter bij een tukkers site gaan prikken....

Zagora
27-09-03, 23:34
Geplaatst door Wizdom
Nee, ik ben Mo-Slim geen Christen-Dom of Joden-Dom.

Maar wat betreft je vraag moet je maar eens wat aandachtiger mijn posts lezen. Blijkt dus dat je helemaal niets van mij aandachtig leest.

Jawel. Wees blij, want volgens mij ben ik een van de weinigen die je posts leest.

Zagora
27-09-03, 23:36
Maar je hebt nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven. Hoe weet jij dat de media minder aandacht besteden aan maroc.nl vanwege de complot theorien die je hier plaatst. Oja, jammer dat je het zelf complot theorien noemt. Daarmee ondergraaf je zelf de geloofwaardigheid van je eigen posts. Domwiz

Wizdom
27-09-03, 23:37
Geplaatst door Zagora
Jawel. Wees blij, want volgens mij ben ik een van de weinigen die je posts leest.

Waar heb ik die "eer" aan te danken.... :hihi:

Zagora
27-09-03, 23:38
Geplaatst door Wizdom
Waar heb ik die "eer" aan te danken.... :hihi:

Je moet je mafketels koesteren.

Wizdom
27-09-03, 23:39
Geplaatst door Zagora
Maar je hebt nog steeds geen antwoord op mijn vraag gegeven. Hoe weet jij dat de media minder aandacht besteden aan maroc.nl vanwege de complot theorien die je hier plaatst. Oja, jammer dat je het zelf complot theorien noemt. Daarmee ondergraaf je zelf de geloofwaardigheid van je eigen posts. Domwiz

Ik verlaag me liever niet tot jou niveau maar als het moet verzin ik voor jou ook een leuke nick. Das geen probleem.

Zagora
27-09-03, 23:40
Geplaatst door Wizdom
Ik verlaag me liever niet tot jou niveau maar als het moet verzin ik voor jou ook een leuke nick. Das geen probleem.

Maar je geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Wizdom
27-09-03, 23:43
Geplaatst door Zagora
Maar je geeft nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Ik heb je al een antwoord gegeven. Dan moet je mijn posts lezen. Het heeft geen zin om te gaan vertellen wat in misschien wel 20 posts is verwoord. Het zou ook niet geloofwaardig zijn. Waarom dacht je dat mensen als jij het nog steeds niet door hebben. Je moet wel een minimale niveau van abstractie vermogen hebben...

Zagora
27-09-03, 23:46
Geplaatst door Wizdom
Ik heb je al een antwoord gegeven. Dan moet je mijn posts lezen. Het heeft geen zin om te gaan vertellen wat in misschien wel 20 posts is verwoord. Het zou ook niet geloofwaardig zijn. Waarom dacht je dat mensen als jij het nog steeds niet door hebben. Je moet wel een minimale niveau van abstractie vermogen hebben...

Ha! Wees een kerel en zeg gewoon dat je aan het hallucineren bent. Pfaaahhh!!! "Wizdom heeft maroc.nl behoed voor verdere media aandacht' Ik hoop dat je jezelf niet serieus neemt.