PDA

Bekijk Volledige Versie : Offensief Algerijns leger tegen moslimrebellen: 150 doden



Zagora
28-09-03, 12:25
Offensief Algerijns leger tegen moslimrebellen: 150 doden 28-09-2003


Het Algerijnse leger heeft tijdens een twee weken durende operatie tegen de moslimrebellen in het oosten van het land zeker 150 rebellen gedood, heeft de Algerijnse pers bericht.

De operatie werd uitgevoerd in het Babors-gebergte in de regio Sétif, ongeveer 300 kilometer ten oosten van de hoofdstad Algiers.

Enkele tientallen vrouwen en kinderen die door de moslimextremisten werden vastgehouden, werden bevrijd. Grote hoeveelheden wapens werden in beslag genomen en grotten en andere schuilplaatsen van de rebellen werden verwoest, berichtte de krant El Watan.


[Copyright 2003, Novum Nieuws / Associated Press]

000NobelPrizes
28-09-03, 12:40
Geen reactie op deze grove schending van de rechten van moslimbroeders en -zusters. Surprise.

an3sdej
28-09-03, 12:43
Ik als varkens boer vind, dat die grotten nu ingericht dienen te worden als varkenshouderijen. biraat Dit zijn de betere berichten, al dat soort barbaren in de achtertuin van Europa moeten hard worden aangepakt :roken:

Wizdom
28-09-03, 12:45
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Geen reactie op deze grove schending van de rechten van moslimbroeders en -zusters. Surprise.

De Algerijnse regering is een soort corrupte criminele onder een hoedje met Frankrijk zelfverrijkende Baath Partij variant. Need I say more...

an3sdej
28-09-03, 12:49
En die moslimrebellen strijden een goede strijd?? :maf3:

Wizdom
28-09-03, 12:52
Geplaatst door an3sdej
En die moslimrebellen strijden een goede strijd?? :maf3:

Zou het een foute strijd zijn wanneer in Nederland een democratisch gekozen regering is afgezet door een handje vol terroristen en het electoraat weer probeert de kliek weg te jagen...

Het lijkt wel of jullie express zo'n korte termijn geheugen proberen te simuleren...

000NobelPrizes
28-09-03, 12:53
Geplaatst door Wizdom
De Algerijnse regering is een soort corrupte criminele onder een hoedje met Frankrijk zelfverrijkende Baath Partij variant. Need I say more...
Nou, nu zeg je in elk geval nog wat. Whoa.

Overal zijn je moslimbroeders en -zusters de sigaar, alleen hoor ik daar nooit iemand over.

Wizdom
28-09-03, 12:57
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Nou, nu zeg je in elk geval nog wat. Whoa.

Overal zijn je moslimbroeders en -zusters de sigaar, alleen hoor ik daar nooit iemand over.

Het is helaas waar. Dominantie en Macht is geen luxe zoals je ziet. Het is pure noodzaak. Als je niet domineert en macht uitoefent word je gedomineerd en gemanipuleerd. Die les in de wereld politiek mogen we nu wel trekken.

an3sdej
28-09-03, 12:58
Zoals ik al eerder ergen zei, vechtende orthodoxe moslims worden door veel westerse moslims ten alle tijde gesteund, ook al doen ze de meest slechte dingen :blowen: Ook al vermoorden ze veel onschuldige moslims, het doel heiligt de middelen :blowen:

Zagora
28-09-03, 13:05
Geplaatst door an3sdej
Zoals ik al eerder ergen zei, vechtende orthodoxe moslims worden door veel westerse moslims ten alle tijde gesteund, ook al doen ze de meest slechte dingen :blowen: Ook al vermoorden ze veel onschuldige moslims, het doel heiligt de middelen :blowen:


Een beetje idioot van je Andries om te zeggen dat westerse moslims de bloedbaden in Algerije 'steunen'.

Wizdom
28-09-03, 13:05
Geplaatst door an3sdej
Zoals ik al eerder ergen zei, vechtende orthodoxe moslims worden door veel westerse moslims ten alle tijde gesteund, ook al doen ze de meest slechte dingen :blowen: Ook al vermoorden ze veel onschuldige moslims, het doel heiligt de middelen :blowen:

Laat ik het zo zeggen. Wij steunen onze Moslim broeders overal ter wereld totdat het tegendeel is bewezen dat zij zich tegen de WET VAN GOD (SHARIA) hebben gedragen. Alleen dan houdt de steun op...en terecht!

Echter wetende dat er zoveel gemene trucs gespeeld worden zoals het ANC/ZULU tragedie weten we genoeg over hoe pervert en hopeloos de vijand is in zijn machtswellust...

Zagora
28-09-03, 13:06
Geplaatst door Wizdom
Laat ik het zo zeggen. Wij steunen onze Moslim broeders overal ter wereld totdat het tegendeel is bewezen dat zij zich tegen de WET VAN GOD (SHARIA) hebben gedragen. Alleen dan houdt de steun op...en terecht!

Echter wetende dat er zoveel gemene trucs gespeeld worden zoals het ANC/ZULU tragedie weten we genoeg over hoe pervert en hopeloos de vijand is in zijn machtswellust...


Jij steunt dus de baardapen die kinderen uit huizen werpen, vrouwen als sexslavinnen houden, bejaarden als vee afslachten?

an3sdej
28-09-03, 13:09
hihihi, wordt ineens de andere kant van Afrika erbij gehaald om die barbaren in Algerije te rechtvaardigen :maf: Wie heeft er in de ogen van zijne "wizdom" dan gelijk op Atjeh?? De opstandigen of de Indonesische regering?

Wizdom
28-09-03, 13:09
Geplaatst door Zagora
Jij steunt dus de baardapen die kinderen uit huizen werpen, vrouwen als sexslavinnen houden, bejaarden als vee afslachten?

Geloof jij nu echt dat dat Moslims zijn. Dat is de RegeringsMaffia gesteund door de geheime diensten... Dat zijn werkelijk walgelijke mensen die niets te gek is om hun macht te behouden...

000NobelPrizes
28-09-03, 13:10
Geplaatst door Wizdom
Het is helaas waar. Dominantie en Macht is geen luxe zoals je ziet. Het is pure noodzaak. Als je niet domineert en macht uitoefent word je gedomineerd en gemanipuleerd. Die les in de wereld politiek mogen we nu wel trekken.

Zit je daarom met een volgevreten pens in het comfortabele hol van de vijand, amice?

Wizdom
28-09-03, 13:10
Geplaatst door an3sdej
hihihi, wordt ineens de andere kant van Afrika erbij gehaald om die barbaren in Algerije te rechtvaardigen :maf: Wie heeft er in de ogen van zijne "wizdom" dan gelijk op Atjeh?? De opstandigen of de Indonesische regering?

Wat mij betreft Atjeh...

Zagora
28-09-03, 13:10
Geplaatst door Wizdom
Geloof jij nu echt dat dat Moslims zijn. Dat is de RegeringsMaffia gesteund door de geheime diensten... Dat zijn werkelijk walgelijke mensen die niets te gek is om hun macht te behouden...

Dat zijn o.a. moslims, mijn beste. Jammer dat ik je moet teleurstellen, dat zijn echt moslims.

Wizdom
28-09-03, 13:11
Geplaatst door Zagora
Dat zijn o.a. moslims, mijn beste. Jammer dat ik je moet teleurstellen, dat zijn echt moslims.

Je zou haast geloven dat je er zelf bij was en dat je de personen persoonlijk kent. Ach kom iedereen weet toch dat de Zuid-Afrikaanse geheime dienst Algerije geadviseerd heeft in de strategie....

Zagora... weer mis!

lennart
28-09-03, 13:11
Geplaatst door Zagora
Een beetje idioot van je Andries om te zeggen dat westerse moslims de bloedbaden in Algerije 'steunen'.

Met name omdat die bloedbaden worden uitgericht door regeringstroepen en niet door 'orthodoxe moslims'.

an3sdej
28-09-03, 13:12
"Wizdom" kijk nog even bij die andere topic over het onstaan van mannetjes en vrouwtjes, en de wijsheid van de islam. Met extremisten is geen wijsheid te behalen, en maken wijzen zich alleen maar belachelijk, helemaal als zij hen steunen.

000NobelPrizes
28-09-03, 13:13
Geplaatst door Wizdom
Geloof jij nu echt dat dat Moslims zijn. Dat is de RegeringsMaffia gesteund door de geheime diensten... Dat zijn werkelijk walgelijke mensen die niets te gek is om hun macht te behouden...

Volgens de vrijgelaten gegijzelden deden hun ontvoerders aan moslimrituelen. Ik neem aan dat je zoiets niet voor de lol doet.

Maar hier krijgen we de hypocrisie weer: nu zijn het opeens geen moslims meer. Dat verwijt krijgen de moslims die soldaatje van Allah spelen wel vaker te horen (al wordt OBL stiekem toegejuicht). Wie jat, is ook geen moslim meer, zomaar opeens. Zo houd je een religie wel zuiver ja, met het ontkennen dat het door mensen wordt beoefend.

000NobelPrizes
28-09-03, 13:14
Geplaatst door lennart
Met name omdat die bloedbaden worden uitgericht door regeringstroepen en niet door 'orthodoxe moslims'.

Allemaal zionistische propaganda.

lennart
28-09-03, 13:16
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Allemaal zionistische propaganda.

Nee overheidspropaganda.