PDA

Bekijk Volledige Versie : Showproces Milosovic



lennart
28-09-03, 20:50
Ik zit net te kijken naar een docu over het Milosovic show-proces en als ik het zo overzie zijn er meer redenen te bedenken dat Wim Kok wordt opgesloten in Scheveningen dan Milosovic :jammer:

Blade20
28-09-03, 21:36
Milosovic is een slecht persoon en moet de rest van zijn natuurlijke leven achter de tralies. Hij sppeld een goed toneelstukje om het hof zo belachelijk mogelijk te maken en zichzelf zo veel mogelijk buiten shot te houden.

En Wim Kok, tja, zo erg wassie toch nie?!

lennart
28-09-03, 21:39
Geplaatst door Blade20
[B]Milosovic is een slecht persoon en moet de rest van zijn natuurlijke leven achter de tralies. Hij sppeld een goed toneelstukje om het hof zo belachelijk mogelijk te maken en zichzelf zo veel mogelijk buiten shot te houden.


Toneelstukje?

Hij haalde zeer belangrijke verklaringen ondanks de onderbrekingen van het hof onderuit.


En Wim Kok, tja, zo erg wassie toch nie?!

Netzo erg als Milosovic.

ps. als je de docu niet heb gezien kan je er ook niet over oordelen.

mrz
28-09-03, 21:57
Heb maar weggezapt slecht voorbeeld shoot me te binnen plus die man kan niet acteren of bla whatever waarom geeft dan niemand die man tegengas en stelt beetje juiste vragen op juiste moment ofzo geez. :cheefbek: Ik maar denken dat Bush en Blair enzo niet zulke goede voorbeelden waren. :rolleyes: Weer iets geleerd moet ik weer mijn referentiekader gaan bijstellen. :watte?:

observer
29-09-03, 10:12
er zijn natuurlijk 2 verschillende dingen

milo is als president vna servie zowiezo verantwoordelijk voor wat er gebeurd is , los van of hij er leiding aan gegeven heeft of direct bij betrokken is

echter de poging van het tribunaal die schuld juridisch vast te stellen is tot nu toe zeer zeer mager

als het een eerlijke rechtzaak zou zijn zou hij bij gebrek aan bewijs zelfs vrijgesproken worden

een groot deel van de getuigen is onbetrouwbaar, of ze zijn zelf mededader en getuigen alleen om hun huid te redden of ze zijn aantoonbaar geinstrueerd wat te vertellen

vrijgesproken wordt hij natuurlijk niet

Zagora
29-09-03, 10:34
Dat Milosevic een onschuldig knaapje is lijkt me nogal ongeloofwaardig. Wat wel naar voren kwam is dat de hele rechtszaak gepolitiseerd is en dat het moet voldoen aan de CNN-eisen van good guys vs. bad guys. Dat is jammer en onnodig. Te veel eer voor die smerige hond.

lennart
29-09-03, 10:57
milo is als president vna servie zowiezo verantwoordelijk voor wat er gebeurd is , los van of hij er leiding aan gegeven heeft of direct bij betrokken is


Als je uitgaat van die definitie dan moet Izetbegovitz ook de cel in, en zelfs voor Wim Kok is dan de sterke kans dat hij een paar jaartjes in Scheveningen mag spenderen.

mrz
29-09-03, 15:39
Volgens die definitie is iedereen een gevangene lol behalve mensen in de gevangenis... :auw2:

En dan moet ik ook gevangenis in ware het niet dat ik dat al min of meer mezelf opleg, dingen die ik mezelf laat aanrekenen is werkelijk om te huilen bah. :jammer: :cheefbek: