PDA

Bekijk Volledige Versie : Het lijkt wel een stofzuiger die PC van mij



Simon
29-09-03, 22:20
Wat een herrie maakt dat ding !!!!

Zo dat moest er ook even uit.

Wie weet een PC met goede prijs/kwailteitsverhouding (nee geen Nabil Marmouch 'Islam inside' PC die je op een parkeerplaats moet aanschaffen) waarop je films kan editen ?

Ik heb net die Lidl aanbieding gemist.

sadeeQ
29-09-03, 22:22
:gniffel:

mega pool



al kost een koel ventilator meestal niet meer dan 5 euro :hihi: :hihi:

Mafkees
29-09-03, 22:22
Geplaatst door Simon
Wat een herrie maakt dat ding !!!!

Zo dat moest er ook even uit.

Wie weet een PC met goede prijs/kwailteitsverhouding (nee geen Nabil Marmouch 'Islam inside' PC die je op een parkeerplaats moet aanschaffen) waarop je films kan editen ?

Ik heb net die Lidl aanbieding gemist.


Tjek Dynabite of MyCom. Meestal goeie prijs/kwaliteit verhouding. Of Dixons voor `n Sky-zelfconfigureerapparaatje...:)

lennart
29-09-03, 22:23
Mediamarkt. Of zelfbouw.

000NobelPrizes
29-09-03, 22:24
Geplaatst door Simon
Wat een herrie maakt dat ding !!!!

Zo dat moest er ook even uit.

Wie weet een PC met goede prijs/kwailteitsverhouding (nee geen Nabil Marmouch 'Islam inside' PC die je op een parkeerplaats moet aanschaffen) waarop je films kan editen ?

Ik heb net die Lidl aanbieding gemist.


Nieuwe ventilator: doet wonderen. Makkelijk te vervangen. Schiet wel op: dit is niet best voor je PC.

Donna
29-09-03, 22:25
Doe eens gek. Neem een mac :D

Mijn macje is echt GEWEEELDIG! Maakt 0,0 geluid, is snel, makkelijk in gebruik, en... en... mooi. Het is een plaatje!

Ik kan rustig zeggen dat ik significant gelukkiger ben sinds ik een mac gebruik ;) Geen gedoe meer met virussen... etc.

Ik kan de powerbook G4 aanraden. Hossel wel effe een pc prive deal, want hij is een tikkeltje aan de prijzige kant.....

lennart
29-09-03, 22:28
Macs zijn voor rijke yuppies.

Donna
29-09-03, 22:29
Geplaatst door lennart
Macs zijn voor rijke yuppies.

Ik wist dat je zou reageren. ;)

sadeeQ
29-09-03, 22:30
http://is41.introweb.nl/isroot/salland/SiteImages/ACER%20VT7500_normal.jpg


:fucyc: 560 € (http://is41.introweb.nl/cgi-bin/salland.storefront?5486)

Simon
29-09-03, 22:31
Geplaatst door Donna
Ik kan de powerbook G4 aanraden. Hossel wel effe een pc prive deal, want hij is een tikkeltje aan de prijzige kant.....

Maar ik hoor dat daar amper software voor is en hoe kan ik daar Office op draaien? Mijn zus heeft een apple en die had vandaag een vraag aan de helpdesk van Apple en ze moets eerst 43 euro overmaken anders kreeg ze geen antwoord. Toedeloe zei ze ....

Ja het is niet alleen de ventilator. Het ding is al 2 jaar oud en ik moet misschien binnenkort filmpjes editen etc. waarmee ik de investering wel weer terug verdien. Maar dat kan echt niet op dit barrel.

Simon

lennart
29-09-03, 22:31
ex btw.

sadeeQ
29-09-03, 22:33
Geplaatst door lennart
ex btw.

:fpiraat: simon heeft een eigen BVtje

Simon
29-09-03, 22:34
Geplaatst door sadeeQ
http://is41.introweb.nl/isroot/salland/SiteImages/ACER%20VT7500_normal.jpg


:fucyc: 560 € (http://is41.introweb.nl/cgi-bin/salland.storefront?5486)

Acer, ja duur lijkt het mij niet maar daar kan je geen films op editen. Werk jij daar?

Deze lijkt mij wel wat ...

Ik krijg die link niet goed ... artikel 9948

Donna
29-09-03, 22:36
Geplaatst door Simon
Maar ik hoor dat daar amper software voor is en hoe kan ik daar Office op draaien? Mijn zus heeft een apple en die had vandaag een vraag aan de helpdesk van Apple en ze moets eerst 43 euro overmaken anders kreeg ze geen antwoord. Toedeloe zei ze ....

Ja het is niet alleen de ventilator. Het ding is al 2 jaar oud en ik moet misschien binnenkort filmpjes editen etc. waarmee ik de investering wel weer terug verdien. Maar dat kan echt niet op dit barrel.

Simon

Office for mac. Ik heb wel een pakketje voor je, je woont niet ver dus ik stop het wel in een anonieme postbus :D

Alles wat ik wil gebruiken bestaat ook voor mac. Eigenlijk wilde ik alle MS rommel de deur uit, maar een van de zionistische prikkers hier verleidde me toch tot het installeren van MSN for macintosh. ;)

Filmpjes editen kan juist perfect met een macje.....

lennart
29-09-03, 22:37
Geplaatst door Simon
Acer, ja duur lijkt het mij niet maar daar kan je geen films op editen. Werk jij daar?

ik zou een P4 2,4ghz+ of een athlon 64 kopen met minstens 512mb ddr geheugen (snel!) en 7200 toeren hd.

Oh en deze voor video in: http://www.tweakers.net/nieuws/28964

lennart
29-09-03, 22:39
Geplaatst door Donna
Alles wat ik wil gebruiken bestaat ook voor mac. Eigenlijk wilde ik alle MS rommel de deur uit, maar een van de zionistische prikkers hier verleidde me toch tot het installeren van MSN for macintosh. ;)


Ach wat jij nu te vertellen via MSN, je gebruikt het toch nooit!


Filmpjes editen kan juist perfect met een macje..... [/B]

Das waar. Maar prijs is x 3.

sadeeQ
29-09-03, 22:40
Geplaatst door Simon
Acer, ja duur lijkt het mij niet maar daar kan je geen films op editen. Werk jij daar?

films,hmm

dan heb je wel een aardig jongen nodig
3.0 ghz , min 80 gb hardeschijf en 1 gb ram en 19 inch monitor ,cd en dvd rew :slapen:

je kan beter een pc zelf in elkaar stampen,kom je altijd goedkoop uit en zaterdag is weer pc dumpdag in de rai :duim:

Donna
29-09-03, 22:40
Geplaatst door lennart
ik zou een P4 2,4ghz+ of een athlon 64 kopen met minstens 512mb ddr geheugen (snel!) en 7200 toeren hd.

Oh en deze voor video in: http://www.tweakers.net/nieuws/28964


Nietus! :rotpc:

Een macje is lekker toch beter.... nahnananaaahnah... :ego:

Simon
29-09-03, 22:42
Geplaatst door Donna

Filmpjes editen kan juist perfect met een macje.....

Ja dat is waar. Doe je dat ook fimpjes editen? Hij staat zeker midden in je huiskamer? Is dat die Apple zonder ventilator ???

Donna
29-09-03, 22:43
Geplaatst door lennart
Ach wat jij nu te vertellen via MSN, je gebruikt het toch nooit!

Ne natuurlijk niet! Ik probeer juist aan Uncle Bill en zijn complot om de wereld te domineren te ontkomen.... check me out @ irc... ;)




Geplaatst door lennart
Das waar. Maar prijs is x 3.

Welnee.... als je al extra intern geheugen moet aanschaffen ken je net zo goed meteen voor het echt goeie werk gaan. En trouwens, die ibooks zijn nu best goedkoop en die vaste PC's ook... daarnaast krijg ik korting dus als Simon het wil bestellen dan kan ik korting voor hem regelen (Donna wint zieltjes ten koste van MS).

Simon
29-09-03, 22:43
Geplaatst door sadeeQ
zaterdag is weer pc dumpdag in de rai :duim:

Ook een ideetje !!!!

Simon
29-09-03, 22:45
Geplaatst door Donna
daarnaast krijg ik korting dus als Simon het wil bestellen

€€€€

OK bedankt. Ik denk er nog even over !!!!

barfly
29-09-03, 22:45
Ehm, Als je echt voor een PC gaat:

Ga dan ook voor een OS:

http://www.xs4all.nl/~barfly/images/linux.jpg

Donna
29-09-03, 22:46
Geplaatst door Simon
Ja dat is waar. Doe je dat ook fimpjes editen? Hij staat zeker midden in je huiskamer? Is dat die Apple zonder ventilator ???


Mijn ultiem mooie, kleine, handzame macje staat idd falikant midden op de keukentafel. Samen met alle andere hippe spulletjes die de moderne stadsyup nu eenmaal nodig heeft om enigzins normaal te functioneren. Filmpjes editen doe ik zelden, maar ik vind het wel een fijne gedachte dat ik het zou kunnen, mocht ik het ooit willen ;)

Simon
29-09-03, 22:47
Er zat laatst zo'n CD-rommetje bij PCM. Kon je even je PC in Linux opstarten als je van die CD-rom boot. Was wel komisch.

lennart
29-09-03, 22:49
Geplaatst door Donna
[B] check me out @ irc... ;)


Ik zit op 23 irc kanalen op 3 verschillende servers en ik heb je nog nooit gezien! :D

Donna
29-09-03, 22:51
Geplaatst door lennart
Ik zit op 23 irc kanalen op 3 verschillende servers en ik heb je nog nooit gezien! :D

Ik leid aan MP3...... :cool:

lennart
29-09-03, 22:51
Geplaatst door Donna
Nietus! :rotpc:

Een macje is lekker toch beter.... nahnananaaahnah... :ego:


Pffff, yuppies... nog erg dan hippies.

Dutchguy
29-09-03, 22:52
Helaas is mijn imaccie een jaar geleden geploft. Was wel een ouwe.

Toch, als ik weer moest kiezen zou ik weer voor een maccie gaan. Geen gelazer met virussen, betrouwbaar, snel en vooral ...

moooooiiiii! :Iluvu:

Simon
29-09-03, 22:54
Geplaatst door Dutchguy
Helaas is mijn imaccie een jaar geleden geploft. Was wel een ouwe.

Toch, als ik weer moest kiezen zou ik weer voor een maccie gaan. Geen gelazer met virussen, betrouwbaar, snel en vooral ...

moooooiiiii! :Iluvu:

Zit je nu in een Internetcafé dan ?

Simon

Donna
29-09-03, 22:54
Geplaatst door Dutchguy
Helaas is mijn imaccie een jaar geleden geploft. Was wel een ouwe.

Toch, als ik weer moest kiezen zou ik weer voor een maccie gaan. Geen gelazer met virussen, betrouwbaar, snel en vooral ...

moooooiiiii! :Iluvu:

JUIST!! :duim:
Dutchy, heb ik vandaag al gezegd dat ik jou een van de slimste prikkers van marocpuntenel vind?!?

Jij snapt het tenminste. Mac will rule the world one day!
(En dan koop ik weer een compaqje, uit nostalgie)....

Tomas
29-09-03, 22:58
Zo blijkt maar weer dat de mac voor vrouwen en homo's is gemaakt, Linux voor echte mannen en Windows voor...?

barfly
29-09-03, 23:00
Ik zie hier een hoop mensen die hopeloos de weg kwijt zijn :jammer:

T moge duidelijk zijn dat de jubel niet komt uit Windows en Mac, slechts Linux geeft de enige weg aan naar een goede en gezalfde toekomst!

Dutchguy
29-09-03, 23:04
Geplaatst door Donna
JUIST!! :duim:
Dutchy, heb ik vandaag al gezegd dat ik jou een van de slimste prikkers van marocpuntenel vind?!?

Jij snapt het tenminste. Mac will rule the world one day!
(En dan koop ik weer een compaqje, uit nostalgie)....

Precies Donna!

Mac-users hebben smaeck!
(and an apple a day keeps windoctor away)

Dutchguy
29-09-03, 23:05
Geplaatst door Simon
Zit je nu in een Internetcafé dan ?

Simon

Neuh, zit nu effe vast aan zo'n beige Windhoos doos.

plexus
29-09-03, 23:07
http://www.sgi.com/workstations/fuel/images/fuel_index.jpg

als je echt filmjes wil editen :strik:

lennart
29-09-03, 23:07
Geplaatst door barfly
Ik zie hier een hoop mensen die hopeloos de weg kwijt zijn :jammer:

T moge duidelijk zijn dat de jubel niet komt uit Windows en Mac, slechts Linux geeft de enige weg aan naar een goede en gezalfde toekomst!

Geef mij maar FreeBSD.

Tomas
29-09-03, 23:15
Geplaatst door plexus
http://www.sgi.com/workstations/fuel/images/fuel_index.jpg

als je echt filmjes wil editen :strik:

Ik heb zelf nog een oudje:

http://www.nsa.gov/museum/cray.jpg

:strik:

barfly
29-09-03, 23:24
Geplaatst door lennart
Geef mij maar FreeBSD.

Tja, extremisme moet kunnen! ... De leerlingen van de enige leer zien dat niet als gevaar :duim:

lennart
29-09-03, 23:31
Geplaatst door barfly
Tja, extremisme moet kunnen! ... De leerlingen van de enige leer zien dat niet als gevaar :duim:

You will be assimilated!

plexus
29-09-03, 23:40
Geplaatst door Tomas
Ik heb zelf nog een oudje:

http://www.nsa.gov/museum/cray.jpg

:strik:

wat is dit voor een kast :haha:

Tomas
29-09-03, 23:42
Geplaatst door plexus
wat is dit voor een kast :haha:

Dan moet je de verdieping lager eens bekijken, die is in beslag genomen door de heliumkoelinstallatie.

~Panthera~
29-09-03, 23:58
Geplaatst door Tomas
Dan moet je de verdieping lager eens bekijken, die is in beslag genomen door de heliumkoelinstallatie.
----------------------


It's the Warpcore ! :schok: