PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Kleuter ingeruild voor kleurentelevisie'



sadeeQ
29-09-03, 21:59
'Kleuter afgestaan voor kleurentelevisie'



ROME/PESCARA - Een straatarm Albanees echtpaar heeft bekend dat het in 1999 hun kind heeft afgestaan aan een criminele bende in ruil voor een kleurentelevisie. Dit hebben Italiaanse media maandag op basis van de Italiaanse justitie gemeld.


De vader stond kennelijk het kind af aan een als gevaarlijk omschreven bende mensensmokkelaars. Die verkocht het jongetje in Zuid-Italië voor 5000 euro aan een ouder Italiaans echtpaar, dat in het afgelopen weekeinde is aangehouden.

De ouders zouden mede uit angst voor de bende hebben gehandeld zo stelden de Italiaanse onderzoekers vast. Het kind is inmiddels zeven jaar oud en ondergebracht bij de sociale dienst in afwachting van een besluit over de toekomst van het kind dat in Italië Michele wordt genoemd.

Zijn lot kwam aan het licht met de arrestatie in Italië van de Albanese crimineel en bendeleider Besam Metani. Nadat de moeder van de arrestatie had vernomen, stapte ze naar de autoriteiten om haar zoon terug te eisen.

De Italiaanse politie schat dat Metani's bende ongeveer zestig kinderen uit Albanië in zuidoostelijk Italië heeft verkocht. Naar de helft van de slachtoffertjes van deze bende wordt nog steeds gezocht, aldus politierechercheur Pierpaolo Maraffa in Pescara.

Mark
29-09-03, 22:04
Persoonlijk kijk ik ook liever naar de TV dan naar een of ander zeurend kind.

Tomas
29-09-03, 22:07
Albanees? Hey! Dat zijn Moslims! Yes!

Ik den kdat dit weer een typisch gevalletje cultuur is. Yep. Zie ik zo.

lennart
29-09-03, 22:12
Moet kunnen.

sadeeQ
29-09-03, 22:12
:love: voor een 25 inch flat screen wil ik zelfs twee kinderen inruilen :chinees:

000NobelPrizes
29-09-03, 22:18
Geplaatst door sadeeQ
:love: voor een 25 inch flat screen wil ik zelfs twee kinderen inruilen :chinees:


Ikke al 3 voor een zwart/wit. Met storing.

lennart
29-09-03, 22:23
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ikke al 3 voor een zwart/wit. Met storing.

pff, de jouwen staan onder bescherming van de kinderbescherming, zoiets kan je dus nooit beloven.

Marsipulami
29-09-03, 22:23
Cynisme roeleert zo te zien.

Orakel
29-09-03, 22:27
Geplaatst door Marsipulami
Cynisme roeleert zo te zien.

Dat vink een rotopmerking Mars.

Marsipulami
29-09-03, 22:29
Geplaatst door Orakel
Dat vink een rotopmerking Mars.

Tja, is toch ook zo. :boer:

lennart
29-09-03, 22:32
Geplaatst door Marsipulami
Cynisme roeleert zo te zien.

Inderdaad Mars. Je hebt gelijk, erg Laakbaar, zeker van mij...

Wat zullen we er aan doen mars? TVs inzamelen voor Albanie?

Orakel
29-09-03, 22:36
Geplaatst door Marsipulami
Tja, is toch ook zo. :boer:

Sjekers. Maar vertel es, wa's dat met die gijzeling die nu bij jullie aan de gang is?

Marsipulami
29-09-03, 22:41
Geplaatst door Orakel
Sjekers. Maar vertel es, wa's dat met die gijzeling die nu bij jullie aan de gang is?

Welke gijzeling ?

Orakel
29-09-03, 22:44
Geplaatst door Marsipulami
Welke gijzeling ?

In Lier? Kreeg alleen het staartje mee op het nieuws.

Puk
29-09-03, 22:45
Geplaatst door Marsipulami
Welke gijzeling ?

Je wordt gegijzeld Mars!! Bij Allah... hij heeft het niet eens in de gaten. Te druk met over de grens loeren. :moe:

Marsipulami
29-09-03, 22:51
Geplaatst door Orakel
In Lier? Kreeg alleen het staartje mee op het nieuws.


Ooh, kwist van niks. Op criminaliteit ben ik al lang uitgekeken. Dat interesseert me niet echt meer.

Marsipulami
29-09-03, 22:52
Geplaatst door Puk
Je wordt gegijzeld Mars!! Bij Allah... hij heeft het niet eens in de gaten. Te druk met over de grens loeren. :moe:

Waar is je kruisvaarder avatar naartoe ? Heb je je bekeerd tot het jodendom ?

Marsipulami
29-09-03, 22:53
Gijzeling in warenhuis Colruyt in Lier

BRUSSEL 29/09 (BELGA) = In de supermarkt Colruyt aan de Antwerpsesteenweg in Lier is maandagavond een gijzeling aan de gang.Volgens het parket van Mechelen vond er rond sluitingsuur een overval plaats op de supermarkt. Die overval is uit de hand gelopen. Concrete gegevens over het aantal gegijzelden en gijzelnemers zijn er voorlopig niet. Een interventie-eskadron van de federale politie is ter plaatse. (LVR).

Puk
29-09-03, 22:57
Geplaatst door Marsipulami
Waar is je kruisvaarder avatar naartoe ? Heb je je bekeerd tot het jodendom ?

Een kruisvaarder heeft ook weleens vakantie.

En in mijn vrije tijd ben ik soms Jood, dan weer Moslim, zelden Katholiek en meestal ongelovig.

En ik vind dat hoofddoekje leuk staan. Ik kan het wel hebben.

Orakel
29-09-03, 22:59
Geplaatst door Marsipulami
Gijzeling in warenhuis Colruyt in Lier

BRUSSEL 29/09 (BELGA) = In de supermarkt Colruyt aan de Antwerpsesteenweg in Lier is maandagavond een gijzeling aan de gang.Volgens het parket van Mechelen vond er rond sluitingsuur een overval plaats op de supermarkt. Die overval is uit de hand gelopen. Concrete gegevens over het aantal gegijzelden en gijzelnemers zijn er voorlopig niet. Een interventie-eskadron van de federale politie is ter plaatse. (LVR).

Ahh, thnx. Zag alleen dat ze een Marokkaan met baard interviewden die accentloos Belgisch sprak (kan dat?) en die vertelde er wat over.

Marsipulami
29-09-03, 23:02
Geplaatst door Puk
Een kruisvaarder heeft ook weleens vakantie.

En in mijn vrije tijd ben ik soms Jood, dan weer Moslim, zelden Katholiek en meestal ongelovig.

Je hebt blijkbaar een hekel aan protestanten, boeddhisten, hindoes, shintoeïsten en new agers ;)