PDA

Bekijk Volledige Versie : GELOOFSRACISTEN veroordeeld in Belgie



Blade20
30-09-03, 19:59
************************************************** ********
In Belgie zijn vandaag 23 mannen wegens moslimterrorisme veroordeeld tot lange gevangenisstraffen. Bekendste verdachte was de ex-profvoetballer Nizar Trabelsi. Hij werd schuldig bevonden aan voorbereiden van een aanslag op de NAVO-vliegbasis Kleine Brogel in België.

De Tunesiër Tarek Maroufi kreeg zes jaar wegens medeplichtigheid aan de moord op de Afghaanse rebellenleider Massoud in 2001. Hij zou verder moslimjongeren in België geronseld hebben voor terreurdaden. Enkele andere verdachten kregen vijf en zes jaar cel. Een kleine groep is vrijgesproken.

De Belgische rechter zei met de hoge celstraffen een voorbeeld te willen stellen: ,,De moslimextremisten wilden een aanval uitvoeren op onze vrijheid. Als de aanslag op de NAVO-basis was gelukt, waren de gevolgen niet te overzien''. De militaire basis van Kleine Brogel in Belgisch Limburg, ligt vlak over de grens bij Valkenswaard. Hier zouden mogelijk kernwapens liggen opgeslagen.

Trabelsi heeft bekend dat hij van plan was een aanslag in België te plegen. Maar volgens insiders gingen zijn eigenlijke plannen veel verder: hij zou de Amerikaanse ambassade in Parijs op het oog hebben gehad.
************************************************** *********

Bron: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=32999

Even de andere kant belicht. Ik vindt dat de nieuwsweergeving in dit forum erg eenzijdig zijn en teveel de radicaal fundamentalisten propaganderen.

nl-x
30-09-03, 20:05
Even de andere kant belicht. Ik vindt dat de nieuwsweergeving in dit forum erg eenzijdig zijn en teveel de radicaal fundamentalisten propaganderen.
t feit dat jij zo een bericht zo een titel geeft zegt al genoeg over je motieven... Kleuter.

Wat doen types als jij eigenlijk hier? waarom worden jullie niet geband door beheer?

ZbaqZbaq
30-09-03, 20:11
Zoals Amerikanen Moslims over de hele wereld terorriseren mogen hun militairen ook op elke plek in de wereld aangepakt worden.

Jammer dat het niet gelukt is Trabelsi...over 10 jaar nieuwe poging.

Blade20
30-09-03, 20:15
Kijk,kijk, ik wist wel dat de andere kant meteen zo fel zou reageren.
En dat terwijl in veel titels van jullie nieuwsberichten verwerpelijke termen zoals Neo-Cons staan die totaal meningsgevat zijn en niets met het bericht zelf te doen hebben. Noem ze dan bij hun echte namen (zoals Amerikanen) want nu weten jullie dat het aanstootgevend is om het op een dergelijke manier zoals hier of bij andere berichten aan te duiden.

Blade20
30-09-03, 20:20
Wat doen types als jij eigenlijk hier? waarom worden jullie niet geband door beheer?

Ik kan me niet herrinneren dat dit forum alleen bedoeld is voor Moslims of radicaal fundamentalisten. Daarbij gebruik ik alleen dezelfde methodes zoals sommige anderen gebruiken om aandacht te verwerven.
Ik heb niks tegen geloof, tenzij het radicaal of fundamentalistisch is. (welk geloof dan ook)
Daarbij komt nog dat ik wil aangeven hoe makkelijk het is om alleen een enkele kant (en hier vaan die van de radicaal fundamenalisten) te benadrukken.

nl-x
30-09-03, 20:34
Met 'julle' doelde ik op jou en jouw type. Het type dat dingen manipuleert om alsmaar een slechte imago te geven aan anderen. Het type dat alsmaar en continu destructief bezig is, en dat nooit positief ergens aan meedraagt.

Je komt hier met dat doel, en dat doel alleen. Wat mij betreft hoef je dan geen open deuren te verwachten. Als je alleen komt om te zieken, vind ik het niet vreemd dat je gewoon gebanned wordt.

Puk
30-09-03, 20:37
Geplaatst door nl-x
Met 'julle' doelde ik op jou en jouw type. Het type dat dingen manipuleert om alsmaar een slechte imago te geven aan anderen. Het type dat alsmaar en continu destructief bezig is, en dat nooit positief ergens aan meedraagt.

Je komt hier met dat doel, en dat doel alleen. Wat mij betreft hoef je dan geen open deuren te verwachten. Als je alleen komt om te zieken, vind ik het niet vreemd dat je gewoon gebanned wordt.

Het jachtseizoen op andersdenkenden (= zij die niet denken als Beheer) is officieel geopend!

Er gaat een andere wind waaien op dit Forum, is het niet?

Andries was het eerste slachtoffer.
Er gaan er meer volgen.

Blade20
30-09-03, 20:38
Geplaatst door nl-x
Met 'julle' doelde ik op jou en jouw type. Het type dat dingen manipuleert om alsmaar een slechte imago te geven aan anderen. Het type dat alsmaar en continu destructief bezig is, en dat nooit positief ergens aan meedraagt.

Je komt hier met dat doel, en dat doel alleen. Wat mij betreft hoef je dan geen open deuren te verwachten. Als je alleen komt om te zieken, vind ik het niet vreemd dat je gewoon gebanned wordt.

Mijn excuses.
Ik wou alleen maar even laten weten hoe storend het is als er mensen constant zitten te bashen op een bepaalde groep.
Eigenlijk hetzelfde als wat jouw ergerd...alleen heb ik hun slechte gewoontes overgenomen

nl-x
30-09-03, 20:56
Geplaatst door Blade20
Mijn excuses.
Ik wou alleen maar even laten weten hoe storend het is als er mensen constant zitten te bashen op een bepaalde groep.
Eigenlijk hetzelfde als wat jouw ergerd...alleen heb ik hun slechte gewoontes overgenomen

En welke groep is dat dan? Israel? De VS? Het Westen? De 'vrije wereld'? Of zie je geen onderscheid tussen die 3?

Zoals ik het zie wordt de 'vrije wereld' noch 'het Westen' noch de vrije wereld hier gebashed. Het enige dat gebashed wordt is de controversiele samenwerking tussen de VS en Israel. Een concreet en hard aan te tonen feit. En persoonlijk vind ik het ook terecht dat dit wordt gebashed.

Maar wat jij doet, en wat mij irriteert, is dat je dit alles probeert te laten zien als 'de vijandige Islam' die de hele vrije wereld wil vernietigen. Je probeert maar angst en haat aan te roepen.


Ow, en Puk. Ik ben geen beheer, en deel zelfs soms ook niet de mening van beheer. En vice versa.

Dat jouw nu al 'martelaar' Andries is gebanned heeft ie aan zichzelf te danken. Maar dat nieuwe windje waar je het over had... Het zou wel verkoelend zijn als die een wat vaker ging waaien.

Puk
30-09-03, 21:01
Geplaatst door nl-x
En welke groep is dat dan? Israel? De VS? Het Westen? De 'vrije wereld'? Of zie je geen onderscheid tussen die 3?

Zoals ik het zie wordt de 'vrije wereld' noch 'het Westen' noch de vrije wereld hier gebashed. Het enige dat gebashed wordt is de controversiele samenwerking tussen de VS en Israel. Een concreet en hard aan te tonen feit. En persoonlijk vind ik het ook terecht dat dit wordt gebashed.

Maar wat jij doet, en wat mij irriteert, is dat je dit alles probeert te laten zien als 'de vijandige Islam' die de hele vrije wereld wil vernietigen. Je probeert maar angst en haat aan te roepen.


Ow, en Puk. Ik ben geen beheer, en deel zelfs soms ook niet de mening van beheer. En vice versa.

Dat jouw nu al 'martelaar' Andries is gebanned heeft ie aan zichzelf te danken. Maar dat nieuwe windje waar je het over had... Het zou wel verkoelend zijn als die een wat vaker ging waaien.

Een islamistisch windje bedoel je. De geur van ouwe sokken.

Pixelshade
30-09-03, 21:16
Geplaatst door Puk
Het jachtseizoen op andersdenkenden (= zij die niet denken als Beheer) is officieel geopend!

Er gaat een andere wind waaien op dit Forum, is het niet?

Andries was het eerste slachtoffer.
Er gaan er meer volgen.

als die wind nodig is om jou te verwijderen welkom ik deze nieuwe wind :hihi:

Mark
30-09-03, 21:47
Geplaatst door nl-x
,
Ik ben geen beheer, en deel zelfs soms ook niet de mening van beheer. En vice versa.
.

Wie ben je dan wel? Ik dacht dat je een nieuwe naam van mo_nl was.... in een andere topic heb je het erover dat jij teksten weg hebt gehaald als webmaster?

ik snap de organisatie ff niet meer.

nl-x
01-10-03, 19:07
NL-X is niet beheer. Webmaster is niet Beheer. NL-X is wel webmaster. NL-X doet technisch beheer van de site. Beheer doet inhoudelijk organisatie. Beheer doet ook technisch beheer van de site. NL-X doet geen inhoudelijke organisatie. NL-X kent beheer. Beheer kent NL-X. NL-X is een persoon. Beheer is een verzameling personen. NL-X is niet MO-NL. NL-X kan stukken weghalen. NL-X mag geen stukken weghalen. NL-X haalt geen stukken weg. (NL-X liegt soms). Beheer kan stukken weghalen. Beheer haalt soms stukken weg.

Zo duidelijk ? :)

mvg
gvr
nl-x

Mafkees
01-10-03, 19:10
Geplaatst door nl-x
NL-X is niet beheer. Webmaster is niet Beheer. NL-X is wel webmaster. NL-X doet technisch beheer van de site. Beheer doet inhoudelijk organisatie. Beheer doet ook technisch beheer van de site. NL-X doet geen inhoudelijke organisatie. NL-X kent beheer. Beheer kent NL-X. NL-X is een persoon. Beheer is een verzameling personen. NL-X is niet MO-NL. NL-X kan stukken weghalen. NL-X mag geen stukken weghalen. NL-X haalt geen stukken weg. (NL-X liegt soms). Beheer kan stukken weghalen. Beheer haalt soms stukken weg.

Zo duidelijk ? :)

mvg
gvr
nl-x


Heb je geen plaatjes. Come on, ik bedoel je hebt het wel tegen Mark.

Mark
01-10-03, 19:13
Geplaatst door nl-x
NL-X is niet beheer. Webmaster is niet Beheer. NL-X is wel webmaster. NL-X doet technisch beheer van de site. Beheer doet inhoudelijk organisatie. Beheer doet ook technisch beheer van de site. NL-X doet geen inhoudelijke organisatie. NL-X kent beheer. Beheer kent NL-X. NL-X is een persoon. Beheer is een verzameling personen. NL-X is niet MO-NL. NL-X kan stukken weghalen. NL-X mag geen stukken weghalen. NL-X haalt geen stukken weg. (NL-X liegt soms). Beheer kan stukken weghalen. Beheer haalt soms stukken weg.

Zo duidelijk ? :)

mvg
gvr
nl-x

En ik maar denken dat Matt_ttie het technische genie achter deze site was.... :maf2:

Mark
01-10-03, 19:15
Geplaatst door Al3arbi
Heb je geen plaatjes. Come on, ik bedoel je hebt het wel tegen Mark.

hey! wat meer respect voor een ir.

:moeilijk:

nl-x
01-10-03, 19:25
toevoeging voor de duidelijkheid:
NL-X is niet de enige webmaster



(is de chaos nu compleet?)

Mark
01-10-03, 19:26
Geplaatst door nl-x
toevoeging voor de duidelijkheid:
NL-X is niet de enige webmaster



(is de chaos nu compleet?)

:duizelig: