PDA

Bekijk Volledige Versie : Siberië getroffen door zware aardbeving



Mark
01-10-03, 08:27
Siberië getroffen door zware aardbeving

Uitgegeven: 1 oktober 2003 07:10

MOSKOU - Het zuidwesten van Siberië is woensdag getroffen door een aantal zware aardbevingen, waarvan de zwaarste een kracht had van 8,0 op de schaal van Richter.

Dat meldde het Russische persbureau Interfax woensdag bij mondde van seimologen. Hoewel enkele huizen zijn beschadigd, is er geen melding van slachtoffers.

Het epicentrum van de zwaarste aardschok lag in het gebied Altai, in een bergachtig gebied 350 kilometer ten zuiden van de regionale hoofdstad Barnaul. De schokken waren ook in een aantal Siberische steden te voelen, zoals Novosibirsk, Krasnojarsk en Belokurukha.

Mark
01-10-03, 08:27
8.0 dat is nog eens een knaller!

niet van die mieterige 6.0 bevinkjes.....

sadeeQ
01-10-03, 17:55
Geplaatst door Mark
8.0 dat is nog eens een knaller!

niet van die mieterige 6.0 bevinkjes.....

:lol: russische meetapparatuur ,waarschijnlijk ging het om een scheetje van een schapenherder . :bril:

Wizdom
01-10-03, 18:06
Jij bent ziek ED... Ga maar hulp zoeken... helemaal geobsedeerd...

Mark
01-10-03, 18:21
wat zei Ed?? wat zei ie? :confused:

Mark
01-10-03, 19:11
damn!!!!!

ik moet het weten, pm het ff Ed!

mrz
01-10-03, 20:19
Strong earthquake jolts Russia's Siberia region

www.chinaview.cn 2003-10-01 17:16:57

  MOSCOW, Oct. 1 (Xinhuanet) -- An earthquake with a preliminary magnitude of at least 7 on the Richter scale hit Russia's southwest Siberia region early Wednesday, destroying some buildings. But no casualties were reported so far, officials said.

  The quake hit shortly after 5 a.m. Moscow Time (0100 GMT), and its epicenter was in Russia's mountainous Altai Republic, about 3,000 km east of Moscow.

  The Altai Republic is a sparsely populated mountain region bordering Mongolia and Kazakhstan.

  Local television reported that rescue teams have been sent to the region, which was struck by two strong quakes on Saturday.

  The two strong quakes destroyed More than 800 homes and knockedout power and water supplies. But no casualties were reported. Enditem


8???

Hmmk:
cn at least 7 volgens die zogenaamde foutieve meetapparatuur au en rest up to 8?

Mark
02-10-03, 15:57
Hoi Ed,

je gaat naar mijn hoekje, dan prikbord mail en dan prikbord mail lezen.

dan reply je gewoon op mijn boodschap

wat jij probeerde was mij op mijn priveadres te mailen, die optie heb ik lekker uitgezet :)