PDA

Bekijk Volledige Versie : Israëlische varkens



Marsipulami
01-10-03, 10:20
Zwijnen ruimen mijnen

Het Israëlische leger heeft onlangs drie wilde zwijnen in dienst genomen. De dieren zoeken in de Jordaanvallei op de Westelijke Jordaanoever naar landmijnen en andere explosieven.

Helemaal koosjer is het niet, vinden sommigen, maar goed in hun werk zijn de zwijnen wel. Ze zijn opgeleid door de 26-jarige Geva Tzim, die in het Israëlische leger als hondentrainer heeft gewerkt en later in Kroatië mijnen heeft opgespoord. Daar viel het Tzim op dat wilde zwijnen met hun bek van nature dichterbij de grond zitten dan honden, waardoor ze mogelijk beter waren in het opsporen van mijnen. Dat bleek te kloppen. In een kibboets in Zuid-Israël worden nog meer zwijnen opgeleid om mijnen op te sporen.


01/10/2003

©Copyright De Standaard

ZbaqZbaq
01-10-03, 10:33
Dat had ik die kakkerlakken ook wel kunnen vertellen...


Varkens worden namelijk ook gebruikt voor het zoeken naar truffels. Een goed "truffel-zoeker" kost al gauw duizenden euro's.

~Panthera~
01-10-03, 13:01
En als een varken een mijn heeft gevonden, WIJST ie die dan aan, of is het dan BOEM........porcchops ?? :rolleyes:

mohammed99
01-10-03, 13:38
Geplaatst door ~Panthera~
En als een varken een mijn heeft gevonden, WIJST ie die dan aan, of is het dan BOEM........porcchops ?? :rolleyes:

ook zielig voor die dieren. Maar tjaaa ze vernederen mensen laat staan dieren.

Shaheed
01-10-03, 13:44
Zouden ze sharon ook gebruiken in de mijnen???

Victory
01-10-03, 14:30
Shaheed!... je had gelijk... ik heb een foto van sharon in actie gevonden.

Aan de linker ziet u hoe Sharon eruit ziet als hij zich uitkleedt.

Shaheed
01-10-03, 15:00
Geplaatst door Victory
Shaheed!... je had gelijk... ik heb een foto van sharon in actie gevonden.

Aan de linker ziet u hoe Sharon eruit ziet als hij zich uitkleedt.


:lol: