PDA

Bekijk Volledige Versie : Blanke autochtone Belgen molesteren onschuldige Nederlanders



Mark
01-10-03, 15:58
Voetbalsupporters slaags in Amsterdam

Uitgegeven: 1 oktober 2003 16:28

AMSTERDAM - Op en rond het Leidseplein in Amsterdam zijn woensdagmiddag voetbalsupporters van Ajax en Club Brugge met elkaar slaags geraakt.

De Mobiele Eenheid is aanwezig om escalaties te voorkomen. Volgens de politie is al een onbekend aantal aanhoudingen verricht.

Mark
01-10-03, 15:59
Walgelijk, dit is typisch een resultaat van hun Barbaarse zuidelijke macho cultuur.

Pixelshade
01-10-03, 15:59
de belgen zijn weer slachtoffer van de nederlands autochtone reign of terror :jammer:

Mars i feel you

Pixelshade
01-10-03, 16:00
Geplaatst door Mark
Walgelijk, dit is typisch een resultaat van hun Barbaarse zuidelijke macho cultuur.

zak door de stront :ego:

Mark
01-10-03, 16:01
Geplaatst door Pixelshade
zak door de stront :ego:

Leg die Belgen maar neer dan ga ik er op staan. :vierkant:

Shaheed
01-10-03, 16:07
Die Kut-autochtonen toch altijd!

Mark
01-10-03, 16:13
Met hun agressieve zachte-G!!

:motorzaag

Pixelshade
01-10-03, 16:21
Geplaatst door Mark
Met hun agressieve zachte-G!!

:motorzaag

ik voel me altijd bedreigd als hun die mond van open doen :jammer:

sneeuwitje
01-10-03, 16:31
Op en rond het Leidseplein zijn woensdagmiddag supporters van Ajax en Club Brugge met elkaar slaags geraakt. De ME probeerde escalaties te voorkomen. Er werd een groot aantal aanhoudingen verricht. Belgische supporters zouden de ongeregeldheden hebben uitgelokt.
De ME voerde charges uit om vechtende voetbalsupporters uit elkaar te houden. Onmiddellijk na de actie sloten cafés de deuren. Agenten gingen met begeleiders van de clubs naar binnen om de raddraaiers aan te houden.

Bij de acties van de ME-ers is ook een aantal burgers gewond geraakt. Daarnaast kwamen bij de politie meldingen binnen van passanten die klappen hadden gekregen van agressieve supporters.

Rond 16.30 uur werden ongeveer 200 Belgische voetbalsupporters meegenomen naar het politiebureau op verdenking van het verstoren van de openbare orde. Zij hadden zich verschanst in een café in de buurt van het Leidseplein. De Belgische supporters zullen de wedstrijd in ieder geval niet zien, liet een woordvoerder van de politie weten.

lennart
01-10-03, 18:10
Geplaatst door EdV
Wat was de uitslag eigenlijk?

Ed

Vanavond Ed.

taouanza
01-10-03, 18:36
Zou het met de cultuur te maken hebben?
Verschillende normen en waarden enzo?

Jaloezie op het westen?
Minderwaardigheidscomplexen tegen het westen?


:staart:

Tomas
01-10-03, 18:38
Westen?

Amsterdam ligt in het westen, dus het zal wel genetisch zijn denk ik.

Mark
01-10-03, 18:39
Geplaatst door taouanza
Zou het met de cultuur te maken hebben?
Verschillende normen en waarden enzo?

Jaloezie op het westen?
Minderwaardigheidscomplexen tegen het westen?


:staart:

Shaitan was hun lichaam binnengedrongen in de vorm van bier :)

Tomas
01-10-03, 18:43
Ik denk ook dat hooliganisme in bepaalde subculturen wordt gedoogd en zelfs wordt vereerd.

~Panthera~
01-10-03, 19:01
Voetbalsupporters vallen onder terroristen.
Oppakken die hap en naar de VS. :aftel: