PDA

Bekijk Volledige Versie : De varkenfabriek



noufal
02-10-03, 13:51
zelf heb ik enorm genoten van het toneelstuk ik kon veel dingen herkennen die ik zelf in eht dagelijkse leven ook meemaak.door de goede grappen lag de hele zaal gewoon constant in eeen deuk en terwij zij lachen kwam er nog een ander comich moment bij waardoor er nog harder werd gelachen. DE VARKENSFABRIEK is wel degelijk een aanrader !!!!!!

freya
02-10-03, 14:17
Geplaatst door noufal
zelf heb ik enorm genoten van het toneelstuk ik kon veel dingen herkennen die ik zelf in eht dagelijkse leven ook meemaak.door de goede grappen lag de hele zaal gewoon constant in eeen deuk en terwij zij lachen kwam er nog een ander comich moment bij waardoor er nog harder werd gelachen. DE VARKENSFABRIEK is wel degelijk een aanrader !!!!!!

Noufal, je bent toch zeker niet Marokkaans?

Want dan schop je het hele wereldbeeld van onze Ron hier omver.
Marokkanen doen niet aan cultuur :fplet:

Of ben je onder dwang of valse voorwendsels meegenomen? Dan is het goed ;)

Ron Haleber
02-10-03, 15:23
Geplaatst door freya
Noufal, je bent toch zeker niet Marokkaans?

Want dan schop je het hele wereldbeeld van onze Ron hier omver.
Marokkanen doen niet aan cultuur :fplet:

Of ben je onder dwang of valse voorwendsels meegenomen? Dan is het goed ;)

Freya, hoe kun je dit nu in 's hemelsnaam zeggen?

Ik geef onze Marokkanen juist constant een schop onder hun kont dat ze meer aan Cultuur moeten doen.

Herinner je je niet de lovende recensie die ik over de Varkensfabriek op verzoek van Matt_ttie schreef...

Ik bleek toen de enige bastaard-marokkaan die het stuk gezien had! Het baarde zo'n opzien dat Matt_ttie zijn topic voortijdig moest afsluiten!

Ik prijs me dat mijn voorbeeld tenslotte navolging heeft gevonden.

Victory
02-10-03, 15:43
Geplaatst door Ron Haleber
Ik geef onze Marokkanen juist constant een schop onder hun kont

Ron Haleber
02-10-03, 17:13
Geplaatst door Ron Haleber


Ik geef onze Marokkanen juist constant een schop onder hun kont dat ze meer aan Cultuur moeten doen.




Vervalser van teksten! Je moet wel zinnen in hun geheel citeren! Doe je dit ook met de Koran?

Victory
02-10-03, 17:21
Geplaatst door Ron Haleber
Vervalser van teksten! Je moet wel zinnen in hun geheel citeren! Doe je dit ook met de Koran?

Waar het om ging is niet dat je zei: "Ik geef onze Marokkanen juist constant een schop onder hun kont dat ze meer aan Cultuur moeten doen.". Maar meer om hoe je jezelf ziet.

PS: De Qor'an is niet te vervalsen.

freya
02-10-03, 17:42
Geplaatst door Ron Haleber
Vervalser van teksten! Je moet wel zinnen in hun geheel citeren! Doe je dit ook met de Koran?

Jij vergelijkt jouw priksels met het woord van God?

Ahum, deze megalomanie begint ziekelijke vormen aan te nemen. :moe:

Ron Haleber
02-10-03, 17:59
Geplaatst door freya
Jij vergelijkt jouw priksels met het woord van God?

Ahum, deze megalomanie begint ziekelijke vormen aan te nemen. :moe:

Alle teksten ook Teksten zijn uitdrukking van een interne logica.

Door ze half te citeren vermink je ook hun logica... Jammer voor je dat dit voor jou niet opgaat... Mooi geloof zul je er op na houden!

freya
02-10-03, 18:12
Geplaatst door Ron Haleber
Alle teksten ook Teksten zijn uitdrukking van een interne logica.

Door ze half te citeren vermink je ook hun logica... Jammer voor je dat dit voor jou niet opgaat... Mooi geloof zul je er op na houden!

Mijn geloof is idd niet gebaseerd op teksten :D

Ron Haleber
03-10-03, 07:51
Geplaatst door Maruecos
Hoi,

Was lachU he! :haha:

CYA.....(in de Varkensfabriek)

Eindelijk een nieuw Marokkaans lid van maroc.nl die naar theater gaat en zelfs in de deuk kan liggen als hijzelf in de maling wordt genomen...! :boeps:

Heel zuinig wezen op dit nieuwe lid...! :handbang:


CYA..............(daar waar men een aanmoedigingsprijs uitreikt) :regie:

freya
03-10-03, 07:54
Geplaatst door Ron Haleber
Eindelijk een nieuw Marokkaans lid van maroc.nl die naar theater gaat en zelfs in de deuk kan liggen als hijzelf in de maling wordt genomen...! :boeps:

Heel zuinig wezen op dit nieuwe lid...! :handbang:


CYA..............(daar waar men een aanmoedigingsprijs uitreikt) :regie:

Hmz, Ron heeft weer eens iets niet in de gaten :verrassin

Sawda
03-10-03, 08:34
Geplaatst door Ron Haleber

Ik geef onze Marokkanen juist constant een schop onder hun kont dat ze meer aan Cultuur moeten doen.



Ik doe niet aan cultuur, heb ik nu een probleem. :cheefbek:

Overigens moet ik wel toegeven dat ik later andere landen wil bezoeken dan alleen Marokko. Twee jaar terug was ik naar Italië geweest en ik moet zeggen dat ik het erg naar mijn zin had. De historische gebouwen spraken mij het meest aan. Wat me ook is opgevallen dat de mensen van Italië vriendelijker zijn dan de Nederlanders. :wink:
Italië zou toch mijn favoriet zijn als het gaat om westerse landen.
Het volgende land dat ik wil bezoeken is Jordanië.

Mark
03-10-03, 08:39
Geplaatst door Sawda
Ik doe niet aan cultuur, heb ik nu een probleem. :cheefbek:

Overigens moet ik wel toegeven dat ik later andere landen wil bezoeken dan alleen Marokko. Twee jaar terug was ik naar Italië geweest en ik moet zeggen dat ik het erg naar mijn zin had. De historische gebouwen spraken mij het meest aan. Wat me ook is opgevallen dat de mensen van Italië vriendelijker zijn dan de Nederlanders. :wink:
Italië zou toch mijn favoriet zijn als het gaat om westerse landen.
Het volgende land dat ik wil bezoeken is Jordanië.

Italianen vriendelijk? Hmmm dan ben je niet veel gewend qua goede behandelingen hahahahaha

Wat een nare mensen zijn dat soms...

Ach je bent natuurlijk een vrouw dus dan wordt het slijmgehalte flink opgevoerd :)

Mark
03-10-03, 08:39
Maar wat betreft mooie gebouwen en lekker eten zitten ze zeker aan de top van Europa!

Sawda
03-10-03, 08:46
Geplaatst door Mark
Italianen vriendelijk? Hmmm dan ben je niet veel gewend qua goede behandelingen hahahahaha

Wat een nare mensen zijn dat soms...

Ach je bent natuurlijk een vrouw dus dan wordt het slijmgehalte flink opgevoerd :)

Een vrome vrouw dwingt toch respect af. :)

Mark
03-10-03, 08:59
Geplaatst door Sawda
Een vrome vrouw dwingt toch respect af. :)

Ja is een grotere uitdaging :)

Ron Haleber
03-10-03, 09:45
Geplaatst door Sawda
Ik doe niet aan cultuur, heb ik nu een probleem. :cheefbek:

Overigens moet ik wel toegeven dat ik later andere landen wil bezoeken dan alleen Marokko. Twee jaar terug was ik naar Italië geweest en ik moet zeggen dat ik het erg naar mijn zin had. De historische gebouwen spraken mij het meest aan. Wat me ook is opgevallen dat de mensen van Italië vriendelijker zijn dan de Nederlanders. :wink:
Italië zou toch mijn favoriet zijn als het gaat om westerse landen.
Het volgende land dat ik wil bezoeken is Jordanië.

Beste Sawda, het is niet aan mij om complimentjes uit te delen - wie ben ik hier...? :rolleyes:

Maar als jij je in het meest culturele land van Europa waar 20 eeuwen cultuur op straat liggen, enorm thuis voelt - en hopelijk ook die historische gebouwen eens bent binnengelopen (een shawl hoef je al niet om te doen voor het Vaticaan want die draag je al) dan hoeft niemand ter wereld je meer een duwtje in de rug te geven om van cultuur te genieten! :tover:


Ik kan enkel maar hopen dat je ook eens Parijs en Madrid zult ontdekken... :duim:

Ron Haleber
03-10-03, 09:50
Geplaatst door Mark
Ja is een grotere uitdaging :)

Zit jij die macho Italianen nu niet zwart te maken...! :fuckit2:


Sawda werd door ze voor een nonnetje aangezien en daar hebben ook Italiaanse mannen heel diep respect voor...


Mark, met jouw vrouw ligt dat nu eenmaal anders! :lachu: