PDA

Bekijk Volledige Versie : Georganiseerde misdaad infiltreert landsbestuur op hoogste niveau



Mark
03-10-03, 07:57
Huwelijk Mabel en prins Friso verder onder vuur

- Bron: Nieuwslink / Omroep.nl


Het voorgenomen huwelijk tussen prins Johan Friso en Mabel Wisse Smit komt steeds meer onder vuur te liggen. Uit een uitzending van misdaadverslaggever Peter R. De Vries blijkt dat Wisse Smit veel vaker contact heeft gehad met de in 1991 geliquideerde Amsterdamse maffiabaas Klaas Bruinsma, dan zij eerder toegaf.

Wisse Smit blijkt in 1989 enkele maanden contact te hebben gehad met de toenmalige topcrimineel; ze verbleef meerdere nachten op zijn privéjacht Neeltje Jacoba. Ook in 1990 ontmoette de verloofde van prins Johan Friso Bruinsma nog enkele malen. De misdaadorganisatie van Bruinsma was in de jaren 80 de grootste van Nederland. De organisatie zou verantwoordelijk zijn voor diverse liquidaties, bomaanslagen en ontvoeringen. De groep bestond uit zo'n 200 leden en had controle over grote delen van de handel in softdrugs in Nederland.

In het televisieprogramma van Peter R. de Vries beweerde de voormalige bodyguard van Bruinsma, Charlie da Silva, dat de drugshandelaar en Wisse Smit wel degelijk een liefdesrelatie hadden. Volgens Da Silva was Bruinsma gek op Wisse Smit en was zij de enige vrouw die aan boord van zijn schip mocht komen. Wisse Smit blijft zelf ontkennen dat zij een intieme relatie met Bruinsma heeft gehad.

''Huwelijk wordt uitgesteld''

Volgens SP Tweede Kamerlid Van Bommel wordt het huwelijk tussen prins Johan Friso en Mabel zeer waarschijnlijk uitgesteld, als het al doorgaat. Van Bommel: ''De regering zit nu met de handen in het haar. Mabel heeft eerder gezegd dat ze slechts 'oppervlakkig contact' met de inmiddels vermoorde topcrimineel had gehad. Maar als je een aantal keren bij iemand op zijn boot slaapt, is er gewoon sprake van intiem contact. De informatie die ze in eerste instantie heeft verschaft, klopt dus gewoon niet".

Van Bommel zegt het veelzeggend te vinden dat de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) niet meer namens de verloofde van Johan Friso spreekt. "Eerst deden ze dat wel. Nu gebruiken ze in verklaringen de formulering: 'Mevrouw Wisse Smit laat weten'. De Rijksvoorlichtingsdienst houdt juridisch en politiek een slag om de arm in de kwestie. De RVD dekt zich in."

Prins Johan Friso en Mabel Wisse Smit willen op 24 april in het huwelijk treden. De prins is dan na de baby van Willem-Alexander en Máxima derde in de lijn van troonopvolging. Om in die lijn te blijven moet hij wél toestemming krijgen voor zijn huwelijk van de Verenigde Vergadering der Staten-Generaal. Friso kan ook zonder toestemming te vragen met Wisse Smit trouwen, maar dan vervalt zijn recht op troonopvolging met bijbehorende privileges.

Mark
03-10-03, 07:59
Dit is een directe bedreiging van de democratie.

Hier probeert een lid van de Nederlandse onderwereld te infiltreren in de allerhoogste kringen rond het staatshoofd. Sterker nog zij wordt een mogelijke troonopvolger!!

Is dit een plan om door strategische liquidaties het koningshuis te vervangen met een marionettenclub van drugsdealers?

Volgens de laatste definities die ik gisteren op NOVA zag valt dit onder TERRORISME!!!

Mark
03-10-03, 08:06
Ik ga er van uit dat dit een topper wordt (tenzij de drugsmaffia harde druk op maroc.nl uitoefent)

:ego:

Shaheed
03-10-03, 11:25
Die kut-autochtonen hebben ook helemaal geen normen en waarden.

Hoe kan iemand van het nederlands koningshuis met een crimineel een moordenaar omgegaan zijn?

Is niks meer heilig?

Ben blij dat wij moslims de nederlanders gaan bevrijden van hen decadente levenswijze.

Mark
03-10-03, 11:39
Geplaatst door Shaheed
Die kut-autochtonen hebben ook helemaal geen normen en waarden.

Hoe kan iemand van het nederlands koningshuis met een crimineel een moordenaar omgegaan zijn?

Is niks meer heilig?

Ben blij dat wij moslims de nederlanders gaan bevrijden van hen decadente levenswijze.

Kom je ons bevrijden van deze terroristische invloeden?

Ook ik ben tegen een decadente levenswijze (bij anderen).

000NobelPrizes
03-10-03, 11:39
Geplaatst door Shaheed
Die [B]

Ben blij dat wij moslims de nederlanders gaan bevrijden van hen decadente levenswijze.


HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHA.....

Puk
03-10-03, 12:29
Geplaatst door Shaheed
Die kut-autochtonen hebben ook helemaal geen normen en waarden.

Hoe kan iemand van het nederlands koningshuis met een crimineel een moordenaar omgegaan zijn?

Is niks meer heilig?

Ben blij dat wij moslims de nederlanders gaan bevrijden van hen decadente levenswijze.

Doe geen moeite. Ik heb net een vaatwasser en ik vind het geweldig!

~Panthera~
03-10-03, 12:31
Het koningshuis EN criimineel ?? :schok:

:hihi:

plexus
03-10-03, 12:33
Geplaatst door Mark
Huwelijk Mabel en prins Friso verder onder vuur

- Bron: Nieuwslink / Omroep.nl


Het voorgenomen huwelijk tussen prins Johan Friso en Mabel Wisse Smit komt steeds meer onder vuur te liggen. Uit een uitzending van misdaadverslaggever Peter R. De Vries blijkt dat Wisse Smit veel vaker contact heeft gehad met de in 1991 geliquideerde Amsterdamse maffiabaas Klaas Bruinsma, dan zij eerder toegaf.



Mabel is stoer niet zeuren.. vers bloed in dat madhouse :duim:

Mark
03-10-03, 12:42
Geplaatst door plexus
Mabel is stoer niet zeuren.. vers bloed in dat madhouse :duim:

Een gangstabitch is het.

plexus
03-10-03, 13:04
Geplaatst door Mark
Een gangstabitch is het.

zal ze vast cd's hebben van brainpower en andere outlaws :lole:

Mill
03-10-03, 13:21
Ik vind het een topaffaire. De mond die moordenaars heeft gepijpt kust onze vorstin bij verjaardagsvisites bij de Oranjetjes thuis enthousiast gedag. Poetic Justice. Onbetaalbaar.

Mark
03-10-03, 13:22
Geplaatst door Mill
Ik vind het een topaffaire. De mond die moordenaars heeft gepijpt kust onze vorstin bij verjaardagsvisites bij de Oranjetjes thuis enthousiast gedag. .

:haha:


Jammer dat cocaine na een paar jaar niet meer in het bloed te achterhalen is :(

lennart
03-10-03, 14:22
Ik vind Mabels rol verdacht bij de dood op Bruinsma. Volgens mij is zij een hitman. Levensgevaarlijk!