PDA

Bekijk Volledige Versie : Allochtonen moeten zich minder voortplanten.



Zwarte Schaap
04-10-03, 14:15
'Geboortebeperking allochtonen is nodig'

http://w3s.rotterdamsdagblad.nl/upload/rdagblad.artikel.foto/1065251727_20017.jpg

Van der Zwan. (Foto Harmen de Jong/GPD)


Amsterdam - Allochtonen in Nederland moeten worden ontmoedigd om grote gezinnen te stichten. De kinderbijslag zou na het tweede kind moeten worden gestopt. Dat zegt Arie van de Zwan, voormalig Nieuwlinkser binnen de PvdA en zelfstandig adviseur, vandaag in een gesprek met het Rotterdams Dagblad.

,,We hebben het hier over een enorme groep die de onderklasse van de samenleving vormt,'' zegt Van der Zwan. ,,Het zijn veelal mensen zonder baan of met slecht betaald werk.'' Hij stelt dat de gezinnen er beter van worden als er minder kinderen zijn, omdat ze dan per hoofd meer te besteden hebben en de ouders meer aandacht krijgen voor hun kinderen. ,,Nu is het nog altijd zo dat de oudste kinderen de jongsten opvoeden en dat is niet goed. Ouders moeten kinderen opvoeden, ook door zichzelf te ontwikkelen. Ze moeten ervoor zorgen dat hun kinderen het beter krijgen dan zijzelf.''

Eerder deze week verklaarde Van der Zwan voor een onderzoekscommissie van de Tweede Kamer dat de integratie van minderheden is mislukt. Tien jaar geleden had hij daar al in een rapport voor gewaarschuwd. Nu voorspelt hij dat de integratie van 2,5 miljoen allochtonen, die Nederland rond 2020 zal tellen, hét grote probleem wordt voor de komende 25 jaar. Van der Zwan: ,,Als je wilt dat die mensen daadwerkelijk integreren, moet je eisen stellen. Rechten maar ook plichten, zoals voor iedereen. Op alle gebieden, dus ook bij scholing.''

Bron: Rotterdams Dagblad 04/10/03

Mark
04-10-03, 14:18
Dat een PVDA'er dit nog eens zou zeggen zeg.

Maar om echt effectief de onderklasse aan te pakken kan hij beter iedereen die minimumloon heeft of geen werk steriliseren?

Misschien een ideetje voor de campagne van 2007?

Mafkees
04-10-03, 14:18
Neo-fascist..:hihi:

lennart
04-10-03, 14:19
Nederlandse regelzucht.... Dat is iets waar Nederland toch eindelijk eens vanaf dient te stappen.

Niet alles is op te lossen door regels.... zucht!

Mark
04-10-03, 14:20
enquete:

Hoeveel broertjes en zusjes hebben jullie?


Ik 1 exemplaar van beide soorten.

lennart
04-10-03, 14:20
Geplaatst door Al3arbi
Neo-fascist..:hihi:

Neo-Communist :hihi:

Dit soort sociaal rascisme was in Zweden toch ook gemeengoed?

lennart
04-10-03, 14:21
Geplaatst door Mark
enquete:

Hoeveel broertjes en zusjes hebben jullie?


1 Zusje.

Mijn vader had trouwens 10 broers en zussen en mijn moeder 6. Vandaar ook dat hun verjaardagen altijd zo druk zijn.

Mafkees
04-10-03, 14:22
Geplaatst door Mark
enquete:

Hoeveel broertjes en zusjes hebben jullie?


Ik 1 exemplaar van beide soorten.


1 van de minderwaardige soort. 2 van de superieure soort.

Mark
04-10-03, 14:24
Geplaatst door lennart
Mijn vader had trouwens 10 broers en zussen en mijn moeder 6. Vandaar ook dat hun verjaardagen altijd zo druk zijn.

vuile paap

:fpetaf:

Mark
04-10-03, 14:24
Geplaatst door Al3arbi
1 van de minderwaardige soort. 2 van de superieure soort.

Hoe oud zijn je zusjes?

Mafkees
04-10-03, 14:36
Geplaatst door Mark
Hoe oud zijn je zusjes?


Kruipen nog rond. 1 zusje btw.(minderwaardig remember.)

Mark
04-10-03, 14:37
Geplaatst door Al3arbi
Kruipen nog rond. 1 zusje btw.(minderwaardig remember.)

Ja natuurlijk :)

Mijn zusje is 25.

mrz
04-10-03, 14:38
Geplaatst door Mark
Dat een PVDA'er dit nog eens zou zeggen zeg.

Maar om echt effectief de onderklasse aan te pakken kan hij beter iedereen die minimumloon heeft of geen werk steriliseren?

Misschien een ideetje voor de campagne van 2007?

Dude je weet niet wat je fucking zegt als je van alle allochtonen criminelen wil maken moet je vooral zoiets uitspoken lol! :jammer:

Mark
04-10-03, 14:40
Geplaatst door mrz
Dude je weet niet wat je fucking zegt als je van alle allochtonen criminelen wil maken moet je vooral zoiets uitspoken lol! :jammer:

Je begrijpt me verkeerd, niet alleen allochtonen ook de onderklasse van autochtonen :watte?:

racisme is fout, dus iedereen zal er aan moeten geloven.

Mafkees
04-10-03, 14:42
Geplaatst door Mark
Ja natuurlijk :)

Mijn zusje is 25.


Ook maar even aanmelden op PB.

mrz
04-10-03, 14:49
Lekker onderklasse niveau oplossing zeg, sterilisatie, lol man gek als je last van mensen wil hebben moet je ze vooral steriliseren... :rolleyes:

Zonder identiteit of te kunnen discrimineren tussen jezelf en de rest van de wereld ben je nog maar op eerste trede van trap naar overkomen van racisme. Ik zou eerlijk gezegd niet weten in hoeverre steralisatie zou helpen bij het ontwikkelen identiteit enzoh hoor, lekkere fucked-up identiteit krijg je dan volgens mij, misschien anders als je al kinderen hebt en leven achter de rug maarja... En racisme ach zonder goed schelden en vals beschuldigen kom je daar ook niet 123 vanaf. Stomme (wat voor bloed had je eigenlijk?)

Of heb je joodse vader die gesteriliseerd is ofzo! :duizelig: :wink:

barfly
04-10-03, 15:24
Wat een inzin van die vent! Ik stel voor dat de autochtonen gewoon meer kinderen gaan krijgen door voor ieder kind per maand € 500,- aan kinderbijslag uit te keren!

mrz
04-10-03, 15:25
Zoals in Italie you mean?

Mark
04-10-03, 15:30
Geplaatst door mrz
Lekker onderklasse niveau oplossing zeg, sterilisatie, lol man gek als je last van mensen wil hebben moet je ze vooral steriliseren... :rolleyes:

Zonder identiteit of te kunnen discrimineren tussen jezelf en de rest van de wereld ben je nog maar op eerste trede van trap naar overkomen van racisme. Ik zou eerlijk gezegd niet weten in hoeverre steralisatie zou helpen bij het ontwikkelen identiteit enzoh hoor, lekkere fucked-up identiteit krijg je dan volgens mij, misschien anders als je al kinderen hebt en leven achter de rug maarja... En racisme ach zonder goed schelden en vals beschuldigen kom je daar ook niet 123 vanaf. Stomme (wat voor bloed had je eigenlijk?)

Of heb je joodse vader die gesteriliseerd is ofzo! :duizelig: :wink:

niet serieus ingaan op mijn cynisme hoor :)

mrz
04-10-03, 15:41
Achja... :cheefbek:

Mark
04-10-03, 15:45
Geplaatst door mrz
(wat voor bloed had je eigenlijk?)



A positief :duim:

lennart
04-10-03, 16:31
Geplaatst door Mark
Ja natuurlijk :)

Mijn zusje is 25.

Hot?

Fotos!

Simon
04-10-03, 16:38
Haha ik zie opeens Hirschi Ali voor mij die condooms gaat uitdelen in achterstandswijken. Enfin, ik vind ook dat allochtonen te veel kinderen krijgen maar ja, wat doe je er aan. Mijn vader heeft er 5 op aarde gezet. Dat leek hem wel gezellig. Ik vind het nogal veel maar ja. De tijden veranderen en nu zou je dat niet zo snel meer doen. Imams en priesters stimuleren mensen altijd om veel kinderen te nemen. Dat heeft met religieus imperialisme te maken dat nu eenmaal diep verankerd is.

Simon

ali ibn yaz
04-10-03, 16:41
Elk mens is welkom :)

ali ibn yaz
04-10-03, 16:54
dat klopt het is gewoon fijn om broertjes en zusjes te hebben. Elk mens is in principe goed, dus grote gezinnen ook. Mits er niet geslagen wordt.

Mark
04-10-03, 17:10
Geplaatst door lennart
Hot?

Fotos!

sorry, ze valt alleen op allochtonen.

lennart
04-10-03, 17:16
Geplaatst door Mark
sorry, ze valt alleen op allochtonen.

Dat maakt niet uit... Fotos praten niet terug :duim:

000NobelPrizes
04-10-03, 17:16
Geplaatst door Mark
sorry, ze valt alleen op allochtonen.
Bovendien zijn puistenkoppen als Lennart de pest voor je wasgoed.

Mark
04-10-03, 17:18
Geplaatst door lennart
Dat maakt niet uit... Fotos praten niet terug :duim:

Vrouwen wel dan? :watte?:

000NobelPrizes
04-10-03, 17:19
Geplaatst door Mark
Vrouwen wel dan? :watte?:

Waar denk je dat die hele machismo-cultuur op is gebaseerd.

lennart
04-10-03, 17:21
Geplaatst door Mark
Vrouwen wel dan? :watte?:

Het schijnt, maar mannen zijn zeer goed in het negeren van ongewenste invloeden uit de omgeving, vandaar dat je het misschien nog nooit gemerkt hebt.

Mark
04-10-03, 17:25
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Waar denk je dat die hele machismo-cultuur op is gebaseerd.

compensatie?

ali ibn yaz
04-10-03, 17:25
Niet alle Marrokanen zijn macho. Dit slaat gewoon helemaal nergens meer op hier !

MocroStyle
04-10-03, 17:28
van der Zwan zou dit juist moeten zien als een oplossing voor de vergrijzing in Nederland, maar met die poeslieve uitingen tegenover de allochtonen haal je de media niet..en dat weet deze PVDA-er ook wel.

Ik denk dat de geboortebeperking onder autochtonen een veel groter probleem is voor Nederland. Hebzucht en de drang naar een succesvolle carriere gaan veelal ten koste van een gelukkig huwelijk, voor zover de Hollander het nog uberhaupt over trouwen heeft.

Ik heb weleens een oud vrouwtje in een ziekenhuis zien liggen, toen ik mijn moeder bezocht (samen met de rest van het elftal:))
Ze begon te vertellen over haar enige zoon die haar nauwelijks kwam opzoeken in verband met zijn drukke carriere :jammer:

Normaal ben ik geen gevoelig mens, maar deze keer kreeg ik bijna tranen in men ogen..ik vind de Hollanders maar een vreemd volk hoor.

cya.

000NobelPrizes
04-10-03, 17:28
Geplaatst door Mark
compensatie?

Kan. Of het verbloemen van zwakheden.

ali ibn yaz
04-10-03, 17:40
Hoe meer mensen hoe beter. Ik steun jullie. :p :fplayer:

sadeeQ
04-10-03, 17:46
:wohaa: :wohaa:


chek deze marokkaanse gezin met 17 kinderen :lol:


http://www1.tip.nl/~t704359/afb/200108gezin.jpg
http://www1.tip.nl/~t704359/

lennart
04-10-03, 17:48
Geplaatst door sadeeQ

http://www1.tip.nl/~t704359/

Lol, tip.nl. Dat was mijn eerste ISP, kwistniet dat dat nog bestond zeg.

Ze zijn nog altijd even traag trouwens :)

ali ibn yaz
04-10-03, 17:50
:fpetaf:

Sawda
04-10-03, 18:05
Later wil ik acht kinderen dan maar geen kinderbijslag. :fpuh:

nefertiti
04-10-03, 18:12
Natuurlijk is het leuk om een heleboel broertjes en zusjes te hebben!
Natuurlijk is het leuk om een gezin vol met lachende kindergezichtjes te hebben!
Natuurlijk is het leuk om gezellig met zijn allen rond de tafel te kunnen zitten!


Maar moeten de andere belastingsbetalers daar voor bijdragen? Nee toch?

Dus: kindergeld toestoppen voor twee kinderen! en nadien is iedereen vrij om zoveel kinderen te maken (op te voeden, eten te geven en voor scholing te zorgen) als hij wil!

Vrijheid blijheid zou ik zeggen! maar dan wel voor iedereen!

ali ibn yaz
04-10-03, 18:18
En wie gaat dan jou uitkering later betalen ?
Nou dan dan moet je ook niet zo'n gekke dingens chrijven !

lennart
04-10-03, 18:22
Geplaatst door nefertiti
Dus: kindergeld toestoppen voor twee kinderen! en nadien is iedereen vrij om zoveel kinderen te maken (op te voeden, eten te geven en voor scholing te zorgen) als hij wil!


2? Gewoon geen kinderbijslag. Het hele idee slaat helemaal nergens op. Als we arbeiders nodig hebben kunnen we die ook wel importeren uit Noord-Afrika of desnoods uit China.

ali ibn yaz
04-10-03, 18:29
Nou dat is ook niet echt netjes. Waarom altijd de kinderen overal de schuld van geven alsof we zelf niet ook schuld hebben.
Bah !

sadeeQ
04-10-03, 18:36
:zwaai:

ik zal een vermelding in Guines book of records halen,nou nog een geit zoeken die 42 kinderen kan baren :alien:


verveeld nou die 30€ kinderbijslag per maand is een onmisbare bijdrage :haha: :haha: :haha:

nefertiti
04-10-03, 18:39
Geplaatst door ali ibn yaz
Nou dat is ook niet echt netjes. Waarom altijd de kinderen overal de schuld van geven alsof we zelf niet ook schuld hebben.
Bah !

het niet betalen van kindergeld staat toch niet gelijk aan het de schuld geven aan kinderen?

Kindergeld werd gewoonweg ingevoerd omdat er verleden eeuw geen voldoende voorbehoedsmogelijkheden bestonden én omdat de mensen niet voldoende inkomen hadden om hun kinderen van eten te voorzien. Bovendien was het toen noodzakelijk om in de naoorlogse WOI periode de bevolkingspiramide die geschaad was door de gesneuvelde jongeren terug aan te vullen.

Nu bestaat de mogelijkheid tot planning, voldoende voorbehoedsmiddelen zijn aanwezig, dus mensen met een té laag inkomen kunnen zelf best beslissen of een mondje meer mogelijk is of niet! Iedereen moet daarin zijn eigen verantwoordelijkheden opnemen.

Heel die vergrijzingsproblematiek die men te pas en te onpas naar boven haalt en denkt op te lossen door het steeds meer importeren van immigranten is gebaseerd op een verkeerd beeld.
Mensen leven hier in deze welvaart gewoon langer. De oplossing is niet meer import of meer kinderen, de oplossing is gewoonweg langer zélf werken!
(die importwerkkrachten gaan namelijk ook weer langer leven én vragen dan ook weer meer pensioen)

lennart
04-10-03, 18:40
Geplaatst door sadeeQ
:zwaai:

ik zal een vermelding in Guines book of records halen,nou nog een geit zoeken die 42 kinderen kan baren :alien:


verveeld nou die 30€ kinderbijslag per maand is een onmisbare bijdrage :haha: :haha: :haha:

Beter zoek je een jong geitje. 42 kinderen kost je 32 jaar. Dus als ze jong begint met baren, 12, dan is ze klaar met 44.

sadeeQ
04-10-03, 18:46
Geplaatst door lennart
Beter zoek je een jong geitje. 42 kinderen kost je 32 jaar. Dus als ze jong begint met baren, 12, dan is ze klaar met 44.

:ergleuk: ik heb flinke zaadballen,ze gaat per keer 4 tot 6 jonkies werpen :student:

en verkoop ik per keer er eentje,en met dat geld onderhoud ik de rest :schrik:

sadeeQ
04-10-03, 18:49
Geplaatst door nefertiti
het niet betalen van kindergeld staat toch niet gelijk aan het de schuld geven aan kinderen?

Kindergeld werd gewoonweg ingevoerd omdat er verleden eeuw geen voldoende voorbehoedsmogelijkheden bestonden én omdat de mensen niet voldoende inkomen hadden om hun kinderen van eten te voorzien. Bovendien was het toen noodzakelijk om in de naoorlogse WOI periode de bevolkingspiramide die geschaad was door de gesneuvelde jongeren terug aan te vullen.

Nu bestaat de mogelijkheid tot planning, voldoende voorbehoedsmiddelen zijn aanwezig, dus mensen met een té laag inkomen kunnen zelf best beslissen of een mondje meer mogelijk is of niet! Iedereen moet daarin zijn eigen verantwoordelijkheden opnemen.

Heel die vergrijzingsproblematiek die men te pas en te onpas naar boven haalt en denkt op te lossen door het steeds meer importeren van immigranten is gebaseerd op een verkeerd beeld.
Mensen leven hier in deze welvaart gewoon langer. De oplossing is niet meer import of meer kinderen, de oplossing is gewoonweg langer zélf werken!
(die importwerkkrachten gaan namelijk ook weer langer leven én vragen dan ook weer meer pensioen)

:hihi: :hihi:

volgens mij snap je geen reet van.en denk je waarschijnlijk dat kinderbijslag honderden euro's per maand is of zo :haha:

die 30 of 40 € per maand kan bakellende in zijn reet stoppen :hihi:

lennart
04-10-03, 18:52
Geplaatst door sadeeQ
:ergleuk: ik heb flinke zaadballen,ze gaat per keer 4 tot 6 jonkies werpen :student:

en verkoop ik per keer er eentje,en met dat geld onderhoud ik de rest :schrik:

Joh dat levert je een kleurentelevisie per kind op, dat schiet niet op hoor. Ok zou ze in stukjes verkopen, organen schijnen te doen.

ali ibn yaz
04-10-03, 18:55
sadee vint ik niet netjes maar hij heeft welg elijk. Dit beleid is gewoon erg slecht en ascociaal voor bijstandsmoeder die meoten gaan zwerven.
Stel dat het je eigen moeder was dat is toch niet normaal !

Ik ben voor kinderbijslag maar dan wel alleen voor mensen met weinig geld want de rijken die kunnen best zelf alles betalen.

Groetjes :romance: :mrt2:

sadeeQ
04-10-03, 18:56
Geplaatst door lennart
Joh dat levert je een kleurentelevisie per kind op, dat schiet niet op hoor. Ok zou ze in stukjes verkopen, organen schijnen te doen.

daarom zoek ik ook een blonde geit,die blondjes zijn wat meer waard :zwaai:

hopelijk leest 151 niet mee,anders kan weer opnieuw beginnen met zoeken :verward:

nefertiti
04-10-03, 20:20
Geplaatst door sadeeQ
:hihi: :hihi:

volgens mij snap je geen reet van.en denk je waarschijnlijk dat kinderbijslag honderden euro's per maand is of zo :haha:

die 30 of 40 € per maand kan bakellende in zijn reet stoppen :hihi:

In Belgie bedraagt de maandelijkse kinderbijslag ongeveer:

100 euro voor het eerste kind
300 euro voor twee kinderen
400 euro voor drie kinderen
enz....

tenzij je een laag inkomen hebt, dan bedraagt het (ongeveer):
200 euro voor het eerste kind
450 euro voor twee kinderen
enz....



volgens mij snap je geen reet van
:wohaa:

sadeeQ
04-10-03, 20:23
Geplaatst door nefertiti
In Belgie bedraagt de maandelijkse kinderbijslag ongeveer:

100 euro voor het eerste kind
300 euro voor twee kinderen
400 euro voor drie kinderen
enz....

tenzij je een laag inkomen hebt, dan bedraagt het (ongeveer):
200 euro voor het eerste kind
450 euro voor twee kinderen
enz....



:wohaa:



:confused: :confused: wat een vreemde vogel ben jij ook.

en wie heeft het nou over belgie??



Waarom denk je dat alle die nederlanders naar belgie emigreren??



:gek: