PDA

Bekijk Volledige Versie : Nipo: helft Nederlanders bang voor toename moslims



Hudhaifa
04-10-03, 13:33
HILVERSUM (ANP) - De helft van de Nederlandse bevolking heeft in meer of mindere mate angst voor het groeiende aantal moslims in Nederland. Dat blijkt woensdag uit een enquete van Nipo, in opdracht van het tv-programma Twee Vandaag.

Van de 1084 ondervraagde Nederlanders meldde 51 procent angstig te zijn, 23 procent heeft daar helemaal geen last van. De ondervraagden toonden zich bovendien negatief over de inspanningen van moslims om te integreren in de Nederlandse samenleving. Van de Nederlanders is 82 procent van mening dat moslims onvoldoende doen om te integreren. Een jaar eerder was dat aantal ongeveer even groot.

:fpotver: ..

Mark
04-10-03, 13:35
Misschien dat ze hun angst kwijtraken als ze jouw berichten hier lezen :duim:

Zagora
04-10-03, 13:37
Geplaatst door Hudhaifa
HILVERSUM (ANP) - De helft van de Nederlandse bevolking heeft in meer of mindere mate angst voor het groeiende aantal moslims in Nederland. Dat blijkt woensdag uit een enquete van Nipo, in opdracht van het tv-programma Twee Vandaag.

Van de 1084 ondervraagde Nederlanders meldde 51 procent angstig te zijn, 23 procent heeft daar helemaal geen last van. De ondervraagden toonden zich bovendien negatief over de inspanningen van moslims om te integreren in de Nederlandse samenleving. Van de Nederlanders is 82 procent van mening dat moslims onvoldoende doen om te integreren. Een jaar eerder was dat aantal ongeveer even groot.

:fpotver: ..

Sjeemig, wat een suggestief onderzoekje. Angst...tsja.... zeg dan gewoon dat je angstig bent dat ze een bom tot ontploffen brengen.

lennart
04-10-03, 13:44
Jammer dat er niet onderzocht is hoe deze mensen hun mening bepalen.

Op basis van uitspraken van politici, berichten uit de media of hun persoonlijke ervaring met moslims.

ZbaqZbaq
04-10-03, 14:23
angst is altijd de belangrijkste drijfveer geweest als het ging om motivatie voor genocide.

keep this in yo minds

Tomas
04-10-03, 14:24
Geplaatst door ZbaqZbaq
angst is altijd de belangrijkste drijfveer geweest als het ging om motivatie voor genocide.

keep this in yo minds

Wat ben je van plan om daar aan te doen?

ZbaqZbaq
04-10-03, 14:29
je stelt de vraag aan de verkkerde persoon.

Wat gaan autochtonen aan hun angst doen ?

Shaheed
04-10-03, 14:31
Dit is het meest idiote onderzoek dat is gehouden.

De vraagstelling was of zij bang waren voor moslims en daaraan linkten zij de criminaliteit die de antillianen verzoorzaakten in beplaade wijken.


Alsof antillianen moslims zijn.

Zagora
04-10-03, 14:37
Geplaatst door ZbaqZbaq
angst is altijd de belangrijkste drijfveer geweest als het ging om motivatie voor genocide.

keep this in yo minds

ZbaqZbaq, als het er ooit van komt dan kun je in mijn box schuilen...ooh shit waar moet ik dan schuilen?

Tomas
04-10-03, 14:37
Geplaatst door ZbaqZbaq
je stelt de vraag aan de verkkerde persoon.

Wat gaan autochtonen aan hun angst doen ?

Jij gaat dus niets doen...?

Achterover zitten en kijken wat er gebeurt...

Misschien hier en daar nog een fietsje jatten op klaarlichterdag, zodat iedereen kan zien: Kijk wij Marokkanen hebben echt schijt aan jullie.

Of met een groepje een paar kleine autochtoontjes onderspugen? Ook leuk.

Of blonde meisjes die niet Islamitische gekleed zijn uitschelden voor hoer? Ook leuk.

Of de Sharia verdedigen, waarin de ongelovige al zijn bevochten rechten van barbaarse straffen voorzien ziet. Vinden ze ook leuk.

Of met een grote groep nog een vriend van mij het ziekenhuis in slaan voor de dagopbrengst van z'n friettent. Vinden ze ook leuk.

Of roepen dat OBL gelijk heeft en dat ie nog meer prachtige daden tegen het westen gaat uitvoeren en dat jij daar neit alleen achter staat, maar je vrienden zeker gaan meehelpen. Vinden ze ook leuk.

En natuurlijk afwachten wat die autochtoon toch met zijn angst gaat doen. Dat vind jij eigenlijk wel leuk.

Zagora
04-10-03, 14:40
Geplaatst door Tomas
Jij gaat dus niets doen...?

Achterover zitten en kijken wat er gebeurt...

Misschien hier en daar nog een fietsje jatten op klaarlichterdag, zodat iedereen kan zien: Kijk wij Marokkanen hebben echt schijt aan jullie.

Of met een groepje een paar kleine autochtoontjes onderspugen? Ook leuk.

Of blonde meisjes die niet Islamitische gekleed zijn uitschelden voor hoer? Ook leuk.

Of de Sharia verdedigen, waarin de ongelovige al zijn bevochten rechten van barbaarse straffen voorzien ziet. Vinden ze ook leuk.

Of met een grote groep nog een vriend van mij het ziekenhuis in slaan voor de dagopbrengst van z'n friettent. Vinden ze ook leuk.

Of roepen dat OBL gelijk heeft en dat ie nog meer prachtige daden tegen het westen gaat uitvoeren en dat jij daar neit alleen achter staat, maar je vrienden zeker gaan meehelpen. Vinden ze ook leuk.

En natuurlijk afwachten wat die autochtoon toch met zijn angst gaat doen. Dat vind jij eigenlijk wel leuk.

Je denkt zeker dat het simpel is om dit soort dingen uit te voeren. Man, jij weet de helft niet van wat er in Israel gebeurt.

Mark
04-10-03, 14:46
Geplaatst door Zagora
Je denkt zeker dat het simpel is om dit soort dingen uit te voeren. Man, jij weet de helft niet van wat er in Israel gebeurt.

:hihi:

Mark
04-10-03, 14:46
Geplaatst door ZbaqZbaq
angst is altijd de belangrijkste drijfveer geweest als het ging om motivatie voor genocide.

keep this in yo minds

relax,

in geval van nood heb ik nog wel een achterhuis!

Tomas
04-10-03, 14:51
Geplaatst door Zagora
Je denkt zeker dat het simpel is om dit soort dingen uit te voeren. Man, jij weet de helft niet van wat er in Israel gebeurt.

:fuckit2:

barfly
04-10-03, 14:54
Weet je wat de pest is? De meeste autochtonen zien alleen op TV dat er in de wereld sprake is van "moslim" terreur (Israel, al dan niet op de hoogte van de situatie daar, Tjetsjenië, Filipijnen, Indonesïë om wat plaatsen te noemen)
Vervolgens komen ze op straat en zien een groep allochtonen de inmiddels aangewakkerde angst ook nog bevestigen...
En dat is volgens mij een linke ontwikkeling, want voor je het weet gaan die autochtonen zich ook in groepjes bewegen.
Overigesn moet ik wel zeggen dat ik de laatste tijd veel Turken in het nieuws zie op juist een heel positieve manier, helaas voor die jongen die is doodgestoken, maar er braken geen relletjes uit in plaats daarvan een stille tocht en een oproep aan de gemeente om paal en perk te stellen.
Tevens de reacties van de Turkse gemeenschap op de eerwraak vindt ik een positieve.

Natuurlijk moet ik dan wel lachen als ik een artikeltje zie op Maroc.nl van ene Hudhaifa die er kennelijk niets van begrijpt maar wel met geweldadige avatars te koop loopt :rolleyes:

Pixelshade
04-10-03, 15:23
Geplaatst door Tomas
Jij gaat dus niets doen...?

Achterover zitten en kijken wat er gebeurt...

Misschien hier en daar nog een fietsje jatten op klaarlichterdag, zodat iedereen kan zien: Kijk wij Marokkanen hebben echt schijt aan jullie.

Of met een groepje een paar kleine autochtoontjes onderspugen? Ook leuk.

Of blonde meisjes die niet Islamitische gekleed zijn uitschelden voor hoer? Ook leuk.

Of de Sharia verdedigen, waarin de ongelovige al zijn bevochten rechten van barbaarse straffen voorzien ziet. Vinden ze ook leuk.

Of met een grote groep nog een vriend van mij het ziekenhuis in slaan voor de dagopbrengst van z'n friettent. Vinden ze ook leuk.

Of roepen dat OBL gelijk heeft en dat ie nog meer prachtige daden tegen het westen gaat uitvoeren en dat jij daar neit alleen achter staat, maar je vrienden zeker gaan meehelpen. Vinden ze ook leuk.

En natuurlijk afwachten wat die autochtoon toch met zijn angst gaat doen. Dat vind jij eigenlijk wel leuk.

tomas laat zich helemaal gaan :hihi:

ali ibn yaz
04-10-03, 15:29
Ook nederlanders zijn klote, je moet niet iedereen over een kam scheren anders krijg je zoiets als Driess. Racisme is overal, ook op school.

ZbaqZbaq
04-10-03, 16:04
Geplaatst door Zagora
ZbaqZbaq, als het er ooit van komt dan kun je in mijn box schuilen...ooh shit waar moet ik dan schuilen?

thanx ;)

maak je maar niet druk om jezelf...bountys laten ze met rust :D

ali ibn yaz
04-10-03, 16:19
De leraar zit me ook al dwars, typisch een hollander. Ik leer goed maar dat wordt niet gewaardeerd. Ik baal hier echt van.

Zagora
04-10-03, 16:21
Geplaatst door ali ibn yaz
De leraar zit me ook al dwars, typisch een hollander. Ik leer goed maar dat wordt niet gewaardeerd. Ik baal hier echt van.

We hebben in de toekomst nog veel automonteurs nodig.

Mark
04-10-03, 16:23
Geplaatst door ali ibn yaz
De leraar zit me ook al dwars, typisch een hollander. Ik leer goed maar dat wordt niet gewaardeerd. Ik baal hier echt van.

Laat de gedachte wat je met hem en zijn dochters gaat doen als jij de macht heb je overeind houden! :duim:

Zo hou ik het vol :)

lennart
04-10-03, 16:26
Geplaatst door Mark
Laat de gedachte wat je met hem en zijn dochters gaat doen als jij de macht heb je overeind houden! :duim:

Zo hou ik het vol :)

Volgens mij is Mark bevooroordeeld en haalt hij de ibn's door elkaar. :jammer:

ali ibn yaz
04-10-03, 16:29
Ik snap jullie reacties niet. Ik vind dat we elkaar moeten respecteren anders schiet het niet op.
En nee ik ben niet goed in auto's.
Dit slaat toch nergens op !

Zagora
04-10-03, 16:30
Geplaatst door ali ibn yaz
Ik snap jullie reacties niet. Ik vind dat we elkaar moeten respecteren anders schiet het niet op.
En nee ik ben niet goed in auto's.
Dit slaat toch nergens op !

Dan word je toch groenteman, of vuilnisophaler?

taouanza
04-10-03, 17:33
Geplaatst door ali ibn yaz
Ik snap jullie reacties niet. Ik vind dat we elkaar moeten respecteren anders schiet het niet op.
En nee ik ben niet goed in auto's.
Dit slaat toch nergens op !

Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Je bent echt nieuw hier he?
Je wat ben jij naief.

Jongens moeten we hem niet waarschuwen voor onze jeweet wel.
Onze Ali gaat het niet overleven. :wat?!:

Victory
04-10-03, 19:48
Ik vind dat er te weinig moslims zijn...

ik woon hier in een plaatsje met 99.9% cheeseheads... :watte?: mag wel wat minder worden....

he Pixelshade? :D

barfly
04-10-03, 20:21
Geplaatst door Victory
Ik vind dat er te weinig moslims zijn...

ik woon hier in een plaatsje met 99.9% cheeseheads... :watte?: mag wel wat minder worden....

he Pixelshade? :D

In welke negorij woon jij dan? :haha:

Zelfs in Hillywood heb je d'r meer.

Victory
04-10-03, 20:28
Geplaatst door barfly
In welke negorij woon jij dan? :haha:

Zelfs in Hillywood heb je d'r meer.

Ik woon in Wassenaar.

width="400" height="300"


Ja ik weet het 99.9% is overdreven..... maar je weet wel wat ik bedoel.

barfly
04-10-03, 20:39
Geplaatst door Victory
Ik woon in Wassenaar.

width="400" height="300"


Ja ik weet het 99.9% is overdreven..... maar je weet wel wat ik bedoel.

Hmm Wassenaar is inderdaad een plaatsje waar zelfs de autochtonen nog niet inkomen :)

Blade20
04-10-03, 20:45
Geplaatst door Zagora
Je denkt zeker dat het simpel is om dit soort dingen uit te voeren. Man, jij weet de helft niet van wat er in Israel gebeurt.

Israel is niet Nederland. Bovendien Interreseerd het de gemiddelde Nederlander niet wat daarachter bij Israel gebeurd, beide zijdes in en rond Israel krijgen van de gemiddelde Nederlander de middelvinger.

Victory
04-10-03, 20:49
Geplaatst door barfly
Hmm Wassenaar is inderdaad een plaatsje waar zelfs de autochtonen nog niet inkomen :)

ons huis is trouwens te koop:

Klik hier (http://www.funda.nl/koop/resultaat.asp?refining=N&sfStraal=0&sfPrijsMin=400000&sfPrijsMax=100000000&paginaVolgNummer=8&zid=132256&sfPlaatsID=5228)

De 8'ste huis.

barfly
04-10-03, 20:56
Geplaatst door Victory
ons huis is trouwens te koop:

Klik hier (http://www.funda.nl/koop/resultaat.asp?refining=N&sfStraal=0&sfPrijsMin=400000&sfPrijsMax=100000000&paginaVolgNummer=8&zid=132256&sfPlaatsID=5228)

De 8'ste huis.

Ehm, mijn portomonee rent gillend weg als ik alleen het goedkoopste huis in Wassenaar serieus overweeg :)
Overigens is het 8ste huis erg mooi waarom verkopen?

Victory
04-10-03, 21:15
Geplaatst door barfly
Ehm, mijn portomonee rent gillend weg als ik alleen het goedkoopste huis in Wassenaar serieus overweeg :)
Overigens is het 8ste huis erg mooi waarom verkopen?

Was maar een geintje.... dat is mijn huis niet. :)

Mijn zus heeft hier NL twee villa's.... veel groter dan die... maar ik niet... :)

maarre, how about this one?

HUIS (http://www.funda.nl/koop/detail_fotos.asp?1=1&obj_GUID=%7BEE606E82%2D3940%2D4F8B%2D9D74%2DD6026C D32D8E%7D&refining=N&sfPlaatsID=5228&sfStraal=0&sfPrijsMin=2000000&sfPrijsMax=100000000&paginaVolgNummer=1&objectVolgNummer=4&zid=39894&searchmode=normaal)