PDA

Bekijk Volledige Versie : Maarten en Jaja



lennart
04-10-03, 18:36
Misschien is het jullie ook wel eens opgevallen, maar die twee zijn geobsedeerd op elkaar op een dermate grote wijze dat ik mij afvraag of er ook niet nog iets persoonlijks op de achtergrond speelt.

Wat mij nu vooral is opgevallen dat beide heren (?) geen leeftijd hebben ingevuld op maroc.nl, hetgeen mij doet afvragen, hoe oud zijn deze twee heren (?) nu eigenlijk. Soms heb ik het idee dat we met twee jonge boze twintigers, die interessant proberen te doen, te maken hebben, dan weer dat het twee pubertjes zijn, maar vaak ook het idee dat het twee weldoorgeleerde heren van 40+ zijn.

Nog meningen hierover?

Wellicht een mislukte liefdesverhouding? :p

sadeeQ
04-10-03, 18:41
Geplaatst door lennart
Misschien is het jullie ook wel eens opgevallen, maar die twee zijn geobsedeerd op elkaar op een dermate grote wijze dat ik mij afvraag of er ook niet nog iets persoonlijks op de achtergrond speelt.

Wat mij nu vooral is opgevallen dat beide heren (?) geen leeftijd hebben ingevuld op maroc.nl, hetgeen mij doet afvragen, hoe oud zijn deze twee heren (?) nu eigenlijk. Soms heb ik het idee dat we met twee jonge boze twintigers, die interessant proberen te doen, te maken hebben, dan weer dat het twee pubertjes zijn, maar vaak ook het idee dat het twee weldoorgeleerde heren van 40+ zijn.

Nog meningen hierover?

Wellicht een mislukte liefdesverhouding? :p

Maarten loopt denk ik al een halve eeuw rond ,tja jaja is een paar jaartjes jonger dan de paus :hihi:

ali ibn yaz
04-10-03, 18:45
Laat die mensen toch in hun waarde. waarom doen jullie toch zo naar tegen elkaar. Kop op we zetten samen de schouders eronder.

Groetjes
:zozo: :fplayer:

lennart
04-10-03, 18:47
Geplaatst door sadeeQ
Maarten loopt denk ik al een halve eeuw rond ,tja jaja is een paar jaartjes jonger dan de paus :hihi:

Hmm Jaja 70+, dat verklaard wel zijn geheugenverlies :hihi:

lennart
04-10-03, 18:48
Geplaatst door ali ibn yaz
Laat die mensen toch in hun waarde. waarom doen jullie toch zo naar tegen elkaar. Kop op we zetten samen de schouders eronder.

Groetjes
:zozo: :fplayer:

Ik word altijd heel erg geirriteerd van Poldernederlanders.

Pixelshade
04-10-03, 19:20
Geplaatst door ali ibn yaz
Laat die mensen toch in hun waarde. waarom doen jullie toch zo naar tegen elkaar. Kop op we zetten samen de schouders eronder.

Groetjes
:zozo: :fplayer:

dit forum is gemaakt om elkaar af te maken :moe:

ali ibn yaz
04-10-03, 19:26
ja dat kan wel zo zijn maar daar hoef ik niet aan mee te doen. Ik vindt het jammer dat jullie elkaar zo slecht behandelen.
mag ik jullie vragen waarop jullie gestemd hebben en of jullie ook mee gaan protesteren ?

vriendelijke groetjes

sadeeQ
04-10-03, 19:34
Geplaatst door ali ibn yaz
ja dat kan wel zo zijn maar daar hoef ik niet aan mee te doen. Ik vindt het jammer dat jullie elkaar zo slecht behandelen.
mag ik jullie vragen waarop jullie gestemd hebben en of jullie ook mee gaan protesteren ?

vriendelijke groetjes

LPF

Zwarte Schaap
04-10-03, 19:47
Geplaatst door ali ibn yaz
ja dat kan wel zo zijn maar daar hoef ik niet aan mee te doen. Ik vindt het jammer dat jullie elkaar zo slecht behandelen.
mag ik jullie vragen waarop jullie gestemd hebben en of jullie ook mee gaan protesteren ?

vriendelijke groetjes

Pas je eens aan man, dat zoetsappige love&peace is iets van de geitenwollenlinkserodekerk. Dat is voorbij, we zitten nu in het vvd-lpf tijdperk.

Pixelshade
04-10-03, 19:47
Geplaatst door sadeeQ
LPF

CD :rotpc:

Pixelshade
04-10-03, 19:49
Geplaatst door sadeeQ
Maarten loopt denk ik al een halve eeuw rond ,tja jaja is een paar jaartjes jonger dan de paus :hihi:

LOL :haha:

Mark
04-10-03, 19:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Pas je eens aan man, dat zoetsappige love&peace is iets van de geitenwollenlinkserodekerk. Dat is voorbij, we zitten nu in het vvd-lpf tijdperk.

precies, ik word helemaal kriebelig van dat aardige gedoe!

Mark
04-10-03, 19:50
Hoe oud zouden Pixel en Sadeeq zijn?

Ik zeg 18 en 45!

Pixelshade
04-10-03, 19:53
Geplaatst door Mark
Hoe oud zouden Pixel en Sadeeq zijn?

Ik zeg 18 en 45!

sadeeQ is inderdaad pas 18 geworden :student:

Zwarte Schaap
04-10-03, 19:55
Geplaatst door Mark
precies, ik word helemaal kriebelig van dat aardige gedoe!

Sukkel. :maf2:

ali ibn yaz
04-10-03, 19:55
Op de LPF gestemd ?
daar geloof ik helemaal niks van, ik geloof dat jullie me in de maling nemen. Ik persoonlijk heb op Groen Links gestemd omdat ik Famke Halsema een aardige vrouw vindt.
Maar gaan jullie nog protesteren tegen het ascociale beleid van minister Balkenende ?


Groetjes
:jumping:

sadeeQ
04-10-03, 19:55
Geplaatst door Mark
Hoe oud zouden Pixel en Sadeeq zijn?

Ik zeg 18 en 45!

bij elkaar optelen of was het nou aftreken?
:droef: :droef:

ali ibn yaz
04-10-03, 20:00
Ik denk 27 en 22.
Zit ik goed ?

Pixelshade
04-10-03, 20:05
Geplaatst door ali ibn yaz
Ik denk 27 en 22.
Zit ik goed ?

mocht die drommel willen, dat gedrocht is net 18 geworden :fparty:

ali ibn yaz
04-10-03, 20:11
Maar dat maakt toch niet uit ? Iedereen hoe oud of jong je bent mag toch gewoon schrijven. Ja toch ? Ik vindt het wel leuk dat hier iedereen van oud tot jong schrijft. Net als in het echte leven.


groetjes
:boogie: :chef: :duim:

Mark
05-10-03, 12:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
Sukkel. :maf2:

fundamentalist! :aanwal: