PDA

Bekijk Volledige Versie : Ieks, HIRSI ALI op CNN



lennart
04-10-03, 17:54
nu...

Alweer afgelopen. Ze vond dat sateliet schotels zorgt dat moslims niet integreren. Tijd om maar eens een sateliet aan te schaffen zodat ik mezelf kan deintergreren :cool:

sadeeQ
04-10-03, 17:58
:lol: las van de week dat ze een nieuwe soort apen hebben ontdekt,dacht ff dat ze er eentje gingen laten zien :wijs:

ali ibn yaz
04-10-03, 18:01
Nou dat vindt ik dus ook niet leuk. waarom nu weer apen zo ben je nu net als die man van de CD. Dit hoeft toch niet. Ook Hirsi, hoewel ik niet met haar eens ben, mag toch gewoon zeggen wat ze wil. Dan is ze toch niet emteen een aap.
Bah

:verrassin

sadeeQ
04-10-03, 18:09
Geplaatst door ali ibn yaz
Nou dat vindt ik dus ook niet leuk. waarom nu weer apen zo ben je nu net als die man van de CD. Dit hoeft toch niet. Ook Hirsi, hoewel ik niet met haar eens ben, mag toch gewoon zeggen wat ze wil. Dan is ze toch niet emteen een aap.
Bah

:verrassin


:duivels: http://www.click-smilies.de/sammlung0903/sauer/angry-smiley-001.gif


zij mag zeggen wat ze wil.en IK ook

ZbaqZbaq
04-10-03, 18:09
Natuurlijk...we moeten ook geen satelliet zenders meer kijken....want stel je nou eens voor dat we de andere kant van het verhaal zien.....dat zou toch een gruwelijke gedachte zijn.

Nee...we moeten het houden bij de eenzijdige berichtgeving van Nova en Netwerk. Als je al een buitenlandse nieuwszender wilt bekijken dan moet dat CNN zijn.

lennart
04-10-03, 18:15
Ik vind dat Amerikaanse televisie programmas van de Nederlandse televisie gehaald moeten worden. Kijk naar wat voor desastreuze rampzalige gevolgen deze programmas hebben gehad op de Nederlandse cultuur en de Nederlandse taal. :jammer:

Zwarte Schaap
04-10-03, 18:17
Geplaatst door lennart
nu...

Alweer afgelopen. Ze vond dat sateliet schotels zorgt dat moslims niet integreren. Tijd om maar eens een sateliet aan te schaffen zodat ik mezelf kan deintergreren :cool:

Dat mens kopieert het officiele cidi strategie dat uit israel gedirigeerd wordt. Men probeert een zogenaamde toename van anti-semitisme te verklaren door een verminderde integratie dat vooral veroorzaakt wordt door satelietzenders.

Dit alles natuurlijk om de aandacht af te leiden, het maskeren van de israelische misdaden tegen de mensheid.

lennart
04-10-03, 18:20
Geplaatst door Zwarte Schaap
Dat mens kopieert het officiele cidi strategie dat uit israel gedirigeerd wordt. Men probeert een zogenaamde toename van anti-semitisme te verklaren door een verminderde integratie dat vooral veroorzaakt wordt door satelietzenders.

Dit alles natuurlijk om de aandacht af te leiden, het maskeren van de israelische misdaden tegen de mensheid.

Niet! Tis bedoeld om de gemiddelde Nederlander op te zetten tegen moslims, zodat ze als de stoottroepen kunnen fungeren, wanneer de Judeo-Christelijke wereld officieel de strijd aangaat met de Islamistische wereld.

ali ibn yaz
04-10-03, 18:21
ja maar satelietschotels moeten toch gewoon kunnen ? Dat is toch niet illegaal ?
Nou dan. :rolleyes:

taouanza
04-10-03, 18:27
Weet je wat ik zo schandalig van die satellieten.
Dat je bijvoorbeeld op de marokkaanse televisie ziet hoe Marokkaanse vrouwen voetballen en taikwando-en. Dat zo'n meisje haar helm afdoet en dat er een hoofdoek tevoorschijn komt.Ik bedoel stel je voor dat de Marokkaanse meisjes hier in Nederland dat ook gaan doen.Dat ze het niet meer pikken als hun ouders zeggen islamitische meisjes doen dat niet.
Nog schandaliger zijn die praatprogramma's waar in wordt uitgelegd hoe belangrijk onderwijs en gezondheidzorg is.Echt die hoersi heeft zo gelijk afschaffen die handel.!!!:moe:

Mark
04-10-03, 18:28
Geplaatst door taouanza
Weet je wat ik zo schandalig van die satellieten.
Dat je bijvoorbeeld op de marokkaanse televisie ziet hoe Marokkaanse vrouwen voetballen en taikwando-en. Dat zo'n meisje haar helm afdoet en dat er een hoofdoek tevoorschijn komt.Ik bedoel stel je voor dat de Marokkaanse meisjes hier in Nederland dat ook gaan doen.Dat ze het niet meer pikken als hun ouders zeggen islamitische meisjes doen dat niet.
Nog schandaliger zijn die praatprogramma's waar in wordt uitgelegd hoe belangrijk onderwijs en gezondheidzorg is.Echt die hoersi heeft zo gelijk afschaffen die handel.!!!:moe:

En dan kun je ook hamas-tv niet meer kijken :vreemd:

taouanza
04-10-03, 18:32
Geplaatst door Mark
En dan kun je ook hamas-tv niet meer kijken :vreemd:

Ach ja! daar zie jij een gemiddelde marokkaanse gezin voorzitten.
Gezellige televisie-avond voor de familie Ali.:Moe:
Ik zou meer vrezen voor invloeden van Mexicaanse soaps.
Zit jij ook altijd met de familie naar de EO te kijken?


En waar haal ik mijn portie antisemitisme vandaan denk je?
Hint: ik heb geen schotel.:moe:

sadeeQ
04-10-03, 18:37
Geplaatst door taouanza
ik heb geen schotel.:moe:
wel slechte vrienden dan :hihi:

Mark
04-10-03, 18:38
Geplaatst door taouanza
Ach ja! daar zie jij een gemiddelde marokkaanse gezin voorzitten.
Gezellige televisie-avond voor de familie Ali.:Moe:
Ik zou meer vrezen voor invloeden van Mexicaanse soaps.
Zit jij ook altijd met de familie naar de EO te kijken?


En waar haal ik mijn portie antisemitisme vandaan denk je?
Hint: ik heb geen schotel.:moe:

Jaja, volgens mij zit jij de hele avond met koran in de ene hand en kalashnikov in de andere hand voor hamas-tv mee te reciteren!

Ik heb trouwens een laat huwelijkskado van een tante van mijn vrouw gehad. Een CD met koranrecitaties hahahah zeker een stille hint.

taouanza
04-10-03, 18:39
Geplaatst door sadeeQ
wel slechte vrienden dan :hihi:


Een in het bijzonder die heeft namelijk een vreemde voorkeur voor kleinvee.:duivels:

ali ibn yaz
04-10-03, 18:40
Er zijn goede en slechte mensen dat is toch niet meer dan normaal. Ja toch ? En schotels,is niks mis mee, het is toch niet zo dat Bin laden of zo op de tv is ? Nou dan ? :loog:

ZbaqZbaq
04-10-03, 18:41
Geplaatst door Mark
Jaja, volgens mij zit jij de hele avond met koran in de ene hand en kalashnikov in de andere hand voor hamas-tv mee te reciteren!

Ik heb trouwens een laat huwelijkskado van een tante van mijn vrouw gehad. Een CD met koranrecitaties hahahah zeker een stille hint.

nee Mark...dan had ze je wel een schaar gestuurd :haha:

sadeeQ
04-10-03, 18:42
Geplaatst door ali ibn yaz
het is toch niet zo dat Bin laden of zo op de tv is ? Nou dan ? :loog:

Wel bush en sharon,reden om geen tv te kijken meer :kotsen: vaN DIE TWEE

Zwarte Schaap
04-10-03, 18:43
Geplaatst door lennart
Niet! Tis bedoeld om de gemiddelde Nederlander op te zetten tegen moslims, zodat ze als de stoottroepen kunnen fungeren, wanneer de Judeo-Christelijke wereld officieel de strijd aangaat met de Islamistische wereld.

Deze strategie wordt niet alleen in nederland toegepast. In heel europa wordt dit zelfde verhaaltje via de lokale cidi-achtige organisaties verspreid.

Ik ben het wel met je eens dat de steun aan israel opgewekt wordt door een moslimhaat te propageren.

Mark
04-10-03, 18:44
Geplaatst door ZbaqZbaq
nee Mark...dan had ze je wel een schaar gestuurd :haha:

Waarlijk! :gek:

ik heb het even aangehoord maar ik vond de vertalingen niet genoeg eer doen aan het origineel :) mijn vrouw kon ze nog allemaal opdreunen trouwens

ali ibn yaz
04-10-03, 19:04
gaat er nog iemand protesteren ?
ik heb eergisteren van de gemeente een biologische kip gekregen. :slaap:
Stemmen jullie ook groen links ?

Zwarte Schaap
04-10-03, 19:13
Geplaatst door ali ibn yaz
gaat er nog iemand protesteren ?
ik heb eergisteren van de gemeente een biologische kip gekregen. :slaap:
Stemmen jullie ook groen links ?

Hou nou maar op met je toneelstukjes, al na 30 posts val je door de mand. Hoezo hypocriet ?

taouanza
04-10-03, 19:20
Geplaatst door Mark
Jaja, volgens mij zit jij de hele avond met koran in de ene hand en kalashnikov in de andere hand voor hamas-tv mee te reciteren!

Ik heb trouwens een laat huwelijkskado van een tante van mijn vrouw gehad. Een CD met koranrecitaties hahahah zeker een stille hint.

Ik zei toch dat ik geen schotel heb.:rolleyes:

Wel beter raden he?:student: