PDA

Bekijk Volledige Versie : Jdl



Makifi
05-10-03, 12:23
Hallo vredelievende burgers,l

Deze boy hiero staat ook te popelen om een organisatie op te richten
deze kleutergroep uit te schakelen.
Persoonlijk ben ik tegen het anti-semitisme en kan het zijn dat er bij sommige incidenten ook moslimjongeren betrokken zijn , maar als ze denken dat ze de moslims op deze manier kunnen gaan intimideren zonder dat er maar een koe naar kraait, dan delven ze uiteindelijk toch het onderspit.
In principe maakt t mij geen reet uit of die partij geaccepteerd wordt of niet maar zodra ................. zal ik ook niet twijfelen................
Met vriendelijke groet

Moslimbroeder

Dutchguy
05-10-03, 12:28
Er zijn kamervragen over de JDL gesteld.

Makifi
05-10-03, 12:32
Wat is daar de uitkomst van?

Dutchguy
05-10-03, 12:36
Geplaatst door Makifi
Wat is daar de uitkomst van?

Geen idee, meestal gaan daar weken overheen. Maar wie weet, zou een uitkomst zijn dat de JDL verboden wordt.

Zwarte Schaap
05-10-03, 13:39
Geplaatst door Makifi
Hallo vredelievende burgers,l

Deze boy hiero staat ook te popelen om een organisatie op te richten
deze kleutergroep uit te schakelen.
Persoonlijk ben ik tegen het anti-semitisme en kan het zijn dat er bij sommige incidenten ook moslimjongeren betrokken zijn , maar als ze denken dat ze de moslims op deze manier kunnen gaan intimideren zonder dat er maar een koe naar kraait, dan delven ze uiteindelijk toch het onderspit.
In principe maakt t mij geen reet uit of die partij geaccepteerd wordt of niet maar zodra ................. zal ik ook niet twijfelen................
Met vriendelijke groet

Moslimbroeder

Jij moet helemaal niets oprichten, laat justitie haar werk doen! Ik herhaal: HELEMAAL NIETS OPRICHTEN !

Overigens hebben jullie dit stukje al gelezen van de oprichter van het jdl: (note : naar alle waarschijnlijkheid is het van de hand van de jdl-nederland oprichter.)



Base: military
Date: Tue, 16 Apr 2002 17:23:22 GMT
From: (Philip M. Awuy)

Looking back 2 much will make me stumble and fall, looking forward I see the same touble coming towards me again and I really don't give a sh.. if it was yellow before and having a beard at present, so today let's kill all muslims and let Allah sort out the good ones. Thanks 2 all those "left wingers" we've kept our doors open so now the place is crawling with vermin of all kinds and if you don't know what I'm talking about go visit the Wall in Washington and Manhattan South on the same day...and tell me what you feel.

Bron: http://knossos.shu.edu/HyperNewsV/get/vp/military/444.html