PDA

Bekijk Volledige Versie : Weer stoute marokkaanse jongens!!



Mark
05-10-03, 22:55
15-jarig duo terroriseerde Voorschotense jongeren

bron: Utrechts Nieuwsblad

In Voorschoten zijn twee 15-jarige jongens aangehouden die maandenlang tientallen jongeren in hun woonplaats hebben geterroriseerd. De slachtoffers lopen in leeftijd uiteen. De jongste is een jaar of 12. Stuk voor stuk lieten ze zich intimideren en durfden ze niet aan hun ouders te vertellen wat er al die tijd gebeurde.

De twee 15-jarige knapen vonden dat zij de baas waren in de Voorschotense wijk Boschgeest. Ze persten jongens en meisjes geld en hun mobiele telefoons af. Met het resterende beltegoed belden ze naar Marokko toe. Een aantal meisjes werd als vuil behandeld; ze werden bij de borsten gegrepen en kregen vernederende opmerkingen naar hun hoofd. Zwaaiend met een mes dwong het tweetal jonge meiden ook tot seksuele handelingen.

Inmiddels heeft de politie al 30 aangiften binnen. Volgens justitie zijn de slachtoffers ontzettend angstig; ze zijn bang dat ze door de jongens worden gestraft omdat ze hun mond open hebben gedaan.

Een vader van de slachtoffers ontplofte tegen een journalist zowat van woede: ,,Dat mijn kind al die maanden niet heeft durven vertellen dat het zo bedreigd, mishandeld en vernederd werd. Ik ga bijna kapot aan mijn wraakgevoelens. Dit is een horrorverhaal. Dat twee klootzakken in staat zijn maandenlang de buurt te terroriseren is krankzinnig. Die smeerlappen hebben tegen onschuldige meisjes staan aanrijden, dwongen die arme grietjes tot walgelijke dingen en gingen er na afloop ook nog met hun geld vandoor. Ik ben kotsmisselijk van dit hele verhaal''.

Het OM houdt de twee 15-jarige knapen van Marokkaanse komaf voorlopig nog in voorarrest.

Mark
05-10-03, 22:56
schaam jullie!

:cheefbek:

trusten.

sadeeQ
05-10-03, 22:59
Geen bloed?

geen lijken?

niet eens zwaar gewonden


ik schaam me rot voor die kut watjes :jammer:

tfoeeeee biraat

Fillastiene
05-10-03, 23:42
Voorschoten is best klein.

(Ik heb geen idee waarom ik dit zeg...)

Zwarte Schaap
05-10-03, 23:48
Ik kon jouw artikeltje niet vinden mark. Ik vond wel dit artikel in het utrechts nieuwsblad, Er staat geen nationaliteit bij, dus het zullen wel autochtonen zijn.


Politie pakt aanranders van 8 tot 13 jaar
Van een onzer verslaggevers

ZEIST - Drie jongens van 8, 11 en 13 jaar- hebben bekend een aantal aanrandingen in de vorm van betasting van passerende vrouwen te hebben gepleegd op de Laan van Vollenhove en de Warande in Zeist.

Vijf vrouwen hebben aangifte gedaan van aanranding op woensdagavond 17 september vanaf 19 uur op deze plaatsen, maar de drie jongens hebben meer aanrandingen bekend. De politie houdt er rekening mee dat een grotere groep jongeren bij de zaak betrokken is en roept vrouwen op waakzaam te zijn. Ook zou het kunnen dat er niet alleen op de genoemde woensdagavond aanrandingen zijn gepleegd.


Potjandorie zeg ! Ze beginnen steeds jonger die autochtonen !

Mark
06-10-03, 06:56
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ik kon jouw artikeltje niet vinden mark. Ik vond wel dit artikel in het utrechts nieuwsblad, Er staat geen nationaliteit bij, dus het zullen wel autochtonen zijn.

Potjandorie zeg ! Ze beginnen steeds jonger die autochtonen !

:handbang:

En nu niet meer zeggen dat autochtonen niet richting de allochtonen integreren he :)

Sawda
06-10-03, 08:05
In Voorschoten wonen vrijwel geen Marokkanen. En als Marokkanen daar zouden wonen dan zijn het kak-marokkaantjes. Ik zie hun niet in staat dit soort praktijken te verrichten.

Maar ja, je neemt ons weer in de maling :duivels: , ik ben niet anders van jou gewend. :)

Mark
06-10-03, 08:28
Geplaatst door Sawda
In Voorschoten wonen vrijwel geen Marokkanen. En als Marokkanen daar zouden wonen dan zijn het kak-marokkaantjes. Ik zie hun niet in staat dit soort praktijken te verrichten.

Maar ja, je neemt ons weer in de maling :duivels: , ik ben niet anders van jou gewend. :)

Het doet me pijn wanneer medeprikkers denken dat ik, vanwege mijn vaak geestige priksels, niks serieus meer post.

Dit is de link:


http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=33152

Zahera29
06-10-03, 08:37
Geplaatst door Mark
schaam jullie!

:cheefbek:

trusten.

Wie bedoel je met jullie?

Mark
06-10-03, 08:39
Geplaatst door Zahera29
Wie bedoel je met jullie?

Die twee jongens natuurlijk! :rolleyes:

Zahera29
06-10-03, 08:50
Geplaatst door Mark
Die twee jongens natuurlijk! :rolleyes:

Wees dan de volgende keer duidelijker.

Met schaam jullie, kun je alle kanten op!

Mark
06-10-03, 08:52
Geplaatst door Zahera29
Wees dan de volgende keer duidelijker.

Met schaam jullie, kun je alle kanten op!

Je voelde je aangesproken? :droef:

Don't worry ik schaam me toch ook niet als een autochtoon iets verkeerd doet :)

Zahera29
06-10-03, 08:57
Geplaatst door Mark
Je voelde je aangesproken? :droef:

Don't worry ik schaam me toch ook niet als een autochtoon iets verkeerd doet :)

Nee ik voel me niet aangesproken, wilde alleen duidelijkheid!
Ik neem aan dat je met me eens bent dat een tekst met 'schaam jullie' alle kanten op kan of niet. Ik vroeg me alleen af wie je daarmee bedoelde.

Blade20
06-10-03, 10:31
Geplaatst door Zahera29
Nee ik voel me niet aangesproken, wilde alleen duidelijkheid!
Ik neem aan dat je met me eens bent dat een tekst met 'schaam jullie' alle kanten op kan of niet. Ik vroeg me alleen af wie je daarmee bedoelde.

Jaja, jij dacht natuurlijk weer aan die meisjes. Zeker omdat ze niet genoeg hadden meegewerkt.
Behoren ze tot de autochtonen, de bak in.
Behoren ze tot de allochtonen, verblijfsvergunning intrekken.

Zahera29
06-10-03, 10:38
Geplaatst door Blade20
Jaja, jij dacht natuurlijk weer aan die meisjes. Zeker omdat ze niet genoeg hadden meegewerkt.
Behoren ze tot de autochtonen, de bak in.
Behoren ze tot de allochtonen, verblijfsvergunning intrekken.

Blade, wat ben je toch ongeloofelijk dom!

ali ibn yaz
06-10-03, 10:38
Net alsof die hollanders nooit iets doen. Typisch de kranten weer. Bah !

Barbarije
06-10-03, 10:42
Geplaatst door Blade20
Jaja, jij dacht natuurlijk weer aan die meisjes. Zeker omdat ze niet genoeg hadden meegewerkt.
Behoren ze tot de autochtonen, de bak in.
Behoren ze tot de allochtonen, verblijfsvergunning intrekken.

En als die 'allochtoon' nu een nederlands paspoort heeft?

Barbarije
06-10-03, 10:46
Geplaatst door Mark
Je voelde je aangesproken? :droef:

Don't worry ik schaam me toch ook niet als een autochtoon iets verkeerd doet :)

Maar blijkbaar worden er voor 'allochtonen' andere regels gehanteerd dan voor 'autochtonen': zie bijvoorbeeld Venlo; dan wordt er opeens wel verwacht dat er geschaamd moet worden voor de handeling van een individu.

Iglo
06-10-03, 10:55
Absoluut niet Barbarije, alleen dat men het veroordeeld. Waarom zou een hele groep zich moeten schamen voor de opgekropte agressie van een zo'n minkukel?

Mark
06-10-03, 10:56
Geplaatst door Barbarije
Maar blijkbaar worden er voor 'allochtonen' andere regels gehanteerd dan voor 'autochtonen': zie bijvoorbeeld Venlo; dan wordt er opeens wel verwacht dat er geschaamd moet worden voor de handeling van een individu.

Oh? Wie heeft er dan gezegd dat je je daarvoor moest schamen?

ali ibn yaz
06-10-03, 11:04
Je hoeft je toch niet te schamen over iets wat een ander doet ?

Barbarije
06-10-03, 11:09
Geplaatst door Iglo
Absoluut niet Barbarije, alleen dat men het veroordeeld. Waarom zou een hele groep zich moeten schamen voor de opgekropte agressie van een zo'n minkukel?

Dat vraag ik mij ook af, maar als je de berichten in de media, het net en om je heen hoort, dan worden deze vragen helemaal niet gesteld. Dan is het zelfs ongepast als deze vraag wordt gesteld.

Mafkees
06-10-03, 11:10
Geplaatst door Mark



De twee 15-jarige knapen vonden dat zij de baas waren in de Voorschotense wijk Boschgeest. Ze persten jongens en meisjes geld en hun mobiele telefoons af. Met het resterende beltegoed belden ze naar Marokko toe. Een aantal meisjes werd als vuil behandeld; ze werden bij de borsten gegrepen en kregen vernederende opmerkingen naar hun hoofd. Zwaaiend met een mes dwong het tweetal jonge meiden ook tot seksuele handelingen.



Ik vraag me af met wat voor trieste straf ze eraf komen?!

samira21__
06-10-03, 11:30
Geplaatst door Sawda
In Voorschoten wonen vrijwel geen Marokkanen. En als Marokkanen daar zouden wonen dan zijn het kak-marokkaantjes. Ik zie hun niet in staat dit soort praktijken te verrichten.

Maar ja, je neemt ons weer in de maling :duivels: , ik ben niet anders van jou gewend. :)

Kak-marokkaantjes :rolleyes: :rolleyes: :cheefbek: nou nou het kan nog vriendelijker. Ik kan ons met alles beschrijven maar kakmarokkaantjes, hmmmm nope die gaat er niet in.

Mark
06-10-03, 11:32
Geplaatst door samira21__
Kak-marokkaantjes :rolleyes: :rolleyes: :cheefbek: nou nou het kan nog vriendelijker. Ik kan ons met alles beschrijven maar kakmarokkaantjes, hmmmm nope die gaat er niet in.

Doe niet zo bekakt joh! :)


ps. zeg ff tegen je broertjes dat ze hiermee kappen :hihi:

samira21__
06-10-03, 11:34
Geplaatst door Mark
Doe niet zo bekakt joh! :)


ps. zeg ff tegen je broertjes dat ze hiermee kappen :hihi:

En jij meneertje moet met je handen van mijn dorpje afblijven. Zulke rare dingen gebeuren niet bij ons :fpuh: :fpuh:

Mark
06-10-03, 11:37
Geplaatst door samira21__
En jij meneertje moet met je handen van mijn dorpje afblijven. Zulke rare dingen gebeuren niet bij ons :fpuh: :fpuh:

jaja, allemaal zionistische leugens zeker :haha:

wat nou dorpje? buitenwijk van Den Haag! :p

samira21__
06-10-03, 11:39
Geplaatst door Mark
jaja, allemaal zionistische leugens zeker :haha:

wat nou dorpje? buitenwijk van Den Haag! :p

Jah inderdaad het zijn allemaal leugens :zegniets:

inderdaad ik kan bijna dag zeggen tegen mijn dorpje en dat komt allemaal door de massale toename van AUTOCHTONEN. Echt er zou een limiet moeten komen, ik wordt er gek van :( :(

Mark
06-10-03, 11:42
Geplaatst door samira21__
Jah inderdaad het zijn allemaal leugens :zegniets:

inderdaad ik kan bijna dag zeggen tegen mijn dorpje en dat komt allemaal door de massale toename van AUTOCHTONEN. Echt er zou een limiet moeten komen, ik wordt er gek van :( :(

Ja allemaal van die kuthagenezen, hebben we in Delft ook al last van. Gelukkig hebben we bij mij in de wijk een verbod voor mensen met matjes, pitbulls en ado clubkaarten.

samira21__
06-10-03, 11:46
Geplaatst door Mark
Ja allemaal van die kuthagenezen, hebben we in Delft ook al last van. Gelukkig hebben we bij mij in de wijk een verbod voor mensen met matjes, pitbulls en ado clubkaarten.

Hmmm het zou verboden moeten worden :jammer: Een stopbord met de tekst: AUTICHTONEN NIET GEWENST. Begin mij bijna een vreemde te voelen in mijn eigen dorp, hoe gekker kan het nog worden.
Het alle ergste is nog wel dat we bezaaid worden met kakkers, halleeelujaaaa :maffia:

Mark
06-10-03, 11:47
Geplaatst door samira21__
Hmmm het zou verboden moeten worden :jammer: Een stopbord met de tekst: AUTICHTONEN NIET GEWENST. Begin mij bijna een vreemde te voelen in mijn eigen dorp, hoe gekker kan het nog worden.
Het alle ergste is nog wel dat we bezaaid worden met kakkers, halleeelujaaaa :maffia:

Is toch mooi? Allemaal potentiele slachtoffertjes :)

samira21__
06-10-03, 11:55
Geplaatst door Mark
Is toch mooi? Allemaal potentiele slachtoffertjes :)

Nou nou :denk: weinig potentiele slachtoffers, valt weinig daar te halen. Geen gierigaard is groter dan hun. Staan ze daar met hun dure kleding en een bekakte toon, hun aldi tas te verstoppen,zodat niemand kan zien dat OOK zij hun boodschappen bij de aldi doen. Gatver!
Geef mij dan maar de haagse vluchtelingen!

Mark
06-10-03, 11:57
Geplaatst door samira21__
Nou nou :denk: weinig potentiele slachtoffers, valt weinig daar te halen. Geen gierigaard is groter dan hun. Staan ze daar met hun dure kleding en een bekakte toon, hun aldi tas te verstoppen,zodat niemand kan zien dat OOK zij hun boodschappen bij de aldi doen. Gatver!
Geef mij dan maar de haagse vluchtelingen!

pfff Aldi? Laat maar zitten dan ga ik gewoon weer in Aerdenhout wonen.

samira21__
06-10-03, 12:08
Geplaatst door Mark
pfff Aldi? Laat maar zitten dan ga ik gewoon weer in Aerdenhout wonen.

Wij hebben Aldi :stout: :stout:

Ik weet jaloursheid al om, maar troost je, vanwege de kakkers staan we nu uren in de rij :traan1:

Mark
06-10-03, 12:32
Geplaatst door samira21__
Wij hebben Aldi :stout: :stout:

Ik weet jaloursheid al om, maar troost je, vanwege de kakkers staan we nu uren in de rij :traan1:

En dan mag je alles zelf ook nog uit de dozen halen......

samira21__
06-10-03, 12:33
Geplaatst door Mark
En dan mag je alles zelf ook nog uit de dozen halen......
hahahhhah ik zie dat je bekent bent met het handelsmerk van Aldi :melig:

Mark
06-10-03, 12:34
Geplaatst door samira21__
hahahhhah ik zie dat je bekent bent met het handelsmerk van Aldi :melig:

Ik ben 1 keer in de Aldi geweest, ik waande me even in Polen in 1985.

Sindsdien is het weer AH of Konmar.

lennart
06-10-03, 13:18
Hmm, deze week een PC/televisie kaart te koop bij de aldi voor 45 Euro. :duim: