PDA

Bekijk Volledige Versie : idee: geboortebeperking voor allochtonen



naamloos
06-10-03, 10:02
Het is weer zower,

Volgens oud vendex topman Arie van der Zwan (who the fuch is he?)zijn de allochtonen een enorme groep die de onderklasse van de samenleving vormen. Het zijn veelal mensen zonder baan of met slecht betaalde baan. Minder kinderen betekent meer besteding. Ja ja, zogenaamd om de leefpositie van de allochtonen te verbeteren. Dus moet volgens van der Zwan de kinderbijslag voor het tweede kind maar afgeschaft worden.

Ach ik weet niet, maar zou het misschien niet beter zijn om ervoor te zorgen dat deze mensen een betere arbeidsmarktpositie verkrijgen? Dat lijkt me een meer logische zet om het bestedingspatroon van de allochtoon omhoog te krijgen.

Mijnheer van der Zwan krijgt is zo wie zo een SPUIT ELF, het is namelijk al een trend onder de tweede en derde generatie om minder kinderen te krijgen.

freya
06-10-03, 10:13
Ik vind ook dat er in dit land alleen maar mensen moeten wonen met een bovenmodaal bestedingspatroon.


minimum loon en uitkeringen onmiddelijk verhogen! :melig:

Kinderbijslag ook! Hoe meer kinderen, hoe meer speelgoed er verkocht wordt. Wat is die man dom zeg, de oplossing is zo simpel. :D

ali ibn yaz
06-10-03, 10:17
dat vindt ik ook, hogere uitkeringen, meer kinderbijslag en meer speelgoed