PDA

Bekijk Volledige Versie : AUTOCHTONE visser stoppen banaan in ANUS leerling !!



ZbaqZbaq
06-10-03, 13:19
Celstraffen geëist voor verkrachting op viskotter

Uitgegeven: 6 oktober 2003 13:50

ALKMAAR - Officier van justitie C. Zetsma heeft maandag voor de rechtbank in Alkmaar cel- en werkstraffen geëist tegen drie vissers uit Den Helder. Het drietal is de verkrachting van een minderjarige jongen ten laste gelegd. De rechtbank doet uitspraak op 20 oktober.

De verkrachting vond plaats aan boord van de HD29 uit Den Helder. De drie probeerden een ongepelde banaan in de anus van het slachtoffer te duwen. Ook is de jongen, die de jongste visser aan boord was, geruime tijd het slachtoffer geweest van pesterijen, vernedering en mishandeling. Het slachtoffer was ten tijde hiervan 15, 16 jaar oud.

De drie verdachten zijn de 32-jarige F.P., de 30-jarige M.E. en de 26-jarige P.L. . De officier eiste tegen E. en L. 200 uur werkstraf en vier maanden voorwaardelijke gevangenisstraf. Tegen P. eiste hij twaalf maanden cel, waarvan de helft voorwaardelijk. De officier ziet P. als de leider van het geheel.

Mark
06-10-03, 13:21
Ik zeg: had ie maar niet zo uitdagend met zijn kontje moeten draaien die vieze kelderslet :gechoquee

lalanaima
06-10-03, 13:24
:zegniets:

Shaheed
06-10-03, 15:52
Wat een achterlijke cultuur zeg!

Maar wees blij stelletje inboorlingen, wij komen jullie bevrijden.

Daviddavid
06-10-03, 16:31
Verkrachting = altijd walgelijk.

Tomas
06-10-03, 16:34
Geplaatst door Shaheed
Wat een achterlijke cultuur zeg!

Maar wees blij stelletje inboorlingen, wij komen jullie bevrijden.

Jouw doel is dan zeker de jongen die verkracht is te stenigen uit eerwraak, ofzo? Want ik begrijp weer eens niet wat er nu zo fout is aan het vervolgen en straffen van deze verkrachters. En wat jij daar aan wilt veranderen.

Het zal geen overrijpe banaan zijn geweest schat ik zo in.

ZbaqZbaq
06-10-03, 16:50
Geplaatst door Tomas
Jouw doel is dan zeker de jongen die verkracht is te stenigen uit eerwraak, ofzo? Want ik begrijp weer eens niet wat er nu zo fout is aan het vervolgen en straffen van deze verkrachters. En wat jij daar aan wilt veranderen.

Het zal geen overrijpe banaan zijn geweest schat ik zo in.

6 maanden in de bak noem jij een straf voor het met een banaan verkrachten van een leerlingvisser ?

Tomas
06-10-03, 16:52
Geplaatst door ZbaqZbaq
6 maanden in de bak noem jij een straf voor het met een banaan verkrachten van een leerlingvisser ?

Als Shaheed de lengte van de straf bedoelde, moet ie toch eens leren communiceren. Zo missen zijn eentonige boodschappen behoorlijk doel.