PDA

Bekijk Volledige Versie : Al-Quaida heeft 'Teddybeerbom'



TonH
06-10-03, 14:15
06/10 Spanje vreest dat al-Qaida "teddybeerbom" vervaardigt

De Spaanse politie heeft de luchthavenautoriteiten en veiligheidsagenten gewaarschuwd voor een nieuwe bom, die door het terreurnetwerk al-Qaida van Osama bin Laden zou worden geproduceerd. Dat meldt de Spaanse krant El Mundo maandag. De bom zou gemaakt zijn van nitrocellulose of schietkatoen, dat verstopt kan worden in jassen, kussens of pluchen speelgoed zoals teddyberen. De douanediensten op luchthavens kunnen dergelijk explosief materiaal moeilijk opsporen.

Volgens El Mundo werd het Spaanse ministerie van Binnenlandse Zaken in augustus op de hoogte gebracht van de plannen van al-Qaida door de FBI. De inlichtingendiensten haalden hun informatie bij aangehouden al-Qaida-verdachten. Nitrocellulose wordt vervaardigd door katoen in een salpeterzuur te drenken. De stof wordt gebruikt om explosieven of drijfgas voor raketten te maken.

bron: Gazet van Antwerpen

:nijn:

mohammed99
06-10-03, 14:29
Geplaatst door TonH
:nijn:

Hmmm, en waarom zouden ze dat nou doen?? Voor jouw een vraag voor mij een weet!

lennart
06-10-03, 14:51
Ik had dus gehoord dat Al-Qa'ida een apparaat heeft ontwikkeld waarmee ze aardbevingen kunnen opwekken :cool:

mohammed99
06-10-03, 14:56
Geplaatst door lennart
Ik had dus gehoord dat Al-Qa'ida een apparaat heeft ontwikkeld waarmee ze aardbevingen kunnen opwekken :cool:

Nou, volgens mij niet hoor. Maar je moet niet alles geloven wat ze zeggen.

Ik heb gehoord dat Bush de baas is van de wereld.

Tja ik geloof ook niet alles hoor.

Waterval
06-10-03, 15:10
Poppen zijn Haraam..

lennart
06-10-03, 15:16
Geplaatst door Waterval
Poppen zijn Haraam..


Zelfs met Chador?

Mark
06-10-03, 15:18
Geplaatst door Waterval
Poppen zijn Haraam..

Italic letters ook! :nerd:

Mafkees
06-10-03, 18:00
Geplaatst door Mark
Italic letters ook! :nerd:


Fek joe, das eg nie Haraam. :ego:

Blade20
06-10-03, 18:20
Al Qaida, de mensen in die groep hebben allemaal 1 ding gemeen:

Het zijn lafaards! Hun strijders maken gebruik van 'hit 'n run'strategieen als ze al strijden. Hun taktieken zijn die van laffe bomaanslagen en zelfmoordenaars. Die jongens strijden voor de vijand van welke god dan ook. (dus of het nu God of Allah is)
het zijn gewoon wolven in schaapskleren. Net als deze teddybeer bommen. Ze doelen er zo zowiezo op om onschuldige kinderen te doden. Ze vallen de zwakste en onschuldigste van de maatschappij aan.
Gelukkig dat ze met terrorisme nooit hun doel zullen bereiken.

lennart
06-10-03, 18:24
Vrees de teddybeer!

nl-x
07-10-03, 07:03
Geplaatst door Blade20
Al Qaida, de mensen in die groep hebben allemaal 1 ding gemeen:

Het zijn lafaards! Hun strijders maken gebruik van 'hit 'n run'strategieen als ze al strijden. Hun taktieken zijn die van laffe bomaanslagen en zelfmoordenaars. Die jongens strijden voor de vijand van welke god dan ook. (dus of het nu God of Allah is)
het zijn gewoon wolven in schaapskleren. Net als deze teddybeer bommen. Ze doelen er zo zowiezo op om onschuldige kinderen te doden. Ze vallen de zwakste en onschuldigste van de maatschappij aan.
Gelukkig dat ze met terrorisme nooit hun doel zullen bereiken.

Jij kan zinloos lullen. Hit'n run strategien zijn registered trademarks van de VS. Jij noemt zelfmoordaanslagen 'laf' terwijl ze alles behalve laf zouden zijn. Laf zou zijn als je van kilometers verte bommen gaat gooien, en je gelijk weer wegrent.

En bovendien, het doel van terrorisme is allang behaald! Iedereen is voor alles ineens bang. Zelfs teddyberen zullen binnenkort op vliegvelden worden onthoofd om geïnspecteerd te worden. (Wat op zich wel lachen is.)



Over Al-Qaida wil ik ook nog iets zeggen:
- Of de VS liegen dat ze barsten. Al Qaida praktisch bestaat niet meer, en heeft helemaal geen power meer.
- Of de VS vertellen de waarheid. Al Qaida is supermachtig, heeft de nieuwste technieken en ontelbare cellen. In dat geval kunnen we beter allemaal maar Arabisch leren spreken en de Qoran erkennen. Want als we de VS mogen geloven, is Al Qaida de nieuwe supermacht. :/


mvg
gvr
nlx

Mark
07-10-03, 07:59
Geplaatst door nl-x
Over Al-Qaida wil ik ook nog iets zeggen:
- Of de VS liegen dat ze barsten. Al Qaida praktisch bestaat niet meer, en heeft helemaal geen power meer.
- Of de VS vertellen de waarheid. Al Qaida is supermachtig, heeft de nieuwste technieken en ontelbare cellen. In dat geval kunnen we beter allemaal maar Arabisch leren spreken en de Qoran erkennen. Want als we de VS mogen geloven, is Al Qaida de nieuwe supermacht. :/


mvg
gvr
nlx

Dus Al-Qaida is een supermacht en daarom moeten we de Qoran erkennen? Ik dacht altijd dat de Qoran de harten van de mensen zou veroveren omdat het de waarheid is? :)

En als de VS de echte supermacht is, stel je dan voor om het kapitalisme en het christendom te erkennen? :)

nl-x
07-10-03, 10:35
Nee, daar doet de VS het niet voor. Als VS de supermacht is, geef je je olie, of wordt je gebombardeerd.

Mark
07-10-03, 10:54
Geplaatst door nl-x
Nee, daar doet de VS het niet voor. Als VS de supermacht is, geef je je olie, of wordt je gebombardeerd.

Hmmm de een wil je olie en de ander zjin geloof opdringen.

Ik wil allebei niet afstaan :wohaa:

Blade20
07-10-03, 13:01
Geplaatst door nl-x
Jij kan zinloos lullen. Hit'n run strategien zijn registered trademarks van de VS. Jij noemt zelfmoordaanslagen 'laf' terwijl ze alles behalve laf zouden zijn. Laf zou zijn als je van kilometers verte bommen gaat gooien, en je gelijk weer wegrent.

En bovendien, het doel van terrorisme is allang behaald! Iedereen is voor alles ineens bang. Zelfs teddyberen zullen binnenkort op vliegvelden worden onthoofd om geïnspecteerd te worden. (Wat op zich wel lachen is.)



Over Al-Qaida wil ik ook nog iets zeggen:
- Of de VS liegen dat ze barsten. Al Qaida praktisch bestaat niet meer, en heeft helemaal geen power meer.
- Of de VS vertellen de waarheid. Al Qaida is supermachtig, heeft de nieuwste technieken en ontelbare cellen. In dat geval kunnen we beter allemaal maar Arabisch leren spreken en de Qoran erkennen. Want als we de VS mogen geloven, is Al Qaida de nieuwe supermacht. :/


mvg
gvr
nlx

hmm, vreemd ik kan me niet herrinneren dat ik de VS niet laf vindt.
Daarbij heeft Al Qaida de VS alleen maar geholpen. Zonder hun aanslagen stonden er nu geen troepen in Irak, Afgasnistan en kon Israel niet zomaar zijn gang gaan. Je hebt gelijk.
Bedankt Al Qaida voor het machtiger maken van het westen. We hopen dat jullie in de toekomst nog veel meer aanslagen plegen zodat wij nog veel meer landen in het Midden-Oosten kunnen binnenvallen!

Bedoelde je zoiets nl-x?

nl-x
07-10-03, 18:53
Ik volg je niet meer... Maar wil wel dit even zeggen op persoonlijk titel:
Ik geloof er nog steeds geen bal van dat Al Qaida achter de aanslagen zijn. Er is geen bewijs. Al Qaida ontkende het zo hard als het maar kon. (Terroristen willen zoiets juist claimen.) De organisatie dat het wél had geclaimd werd door de VS afgedaan als een organisatie dat 'zoiets niet zou kunnen organiseren'. (Later heeft deze organisatie het ook ontkend, maar dat stelt me in zo een positie ook niet verbaasd).

En dat er aan het eind ergens een blije Osama op band verschijnt, dat bij een huiszoeking in het MO gevonden is, betekent voor mij ECHT niet dat ie het dan ineens wel was, er waren wel meer mensen blij geworden bij die acties.

De VS hebben 9/11 gewoon smerig misbruikt, en misbruiken het tot vandaag de dag nog steeds.