PDA

Bekijk Volledige Versie : Drugsmaffia bezorgt dat infiltratie in Koninklijke familie mislukt



lennart
06-10-03, 15:40
Ook Etienne U. ontkent liefdesrelatie Mabel en Bruinsma
06-10-2003

Klaas Bruinsma heeft absoluut geen liefdesrelatie gehad met Mabel Wisse Smit, de verloofde van Johan Friso. Dat heeft Etienne U. via zijn raadsman mr. C. Korvinus laten weten. U. werd alom gezien als de rechterhand en de opvolger van de in 1991 vermoorde Bruinsma. U. is na een voormalig schipper en een voormalig lijfwacht de derde die het bestaan van de relatie ontkent.

U. is naar voren getreden met zijn verklaring, omdat hij wil dat de feiten juist worden gebracht, aldus Korvinus. De verklaring van Wisse Smit dat zij Bruinsma slechts oppervlakkig kende en alles wat zij verder via de Rijksvoorlichtingsdienst heeft laten weten is correct, zegt U.

Vorige week verklaarde een voormalig lijfwacht van Bruinsma, de Chileen Charlie da Silva, in het programma van Peter R. de Vries dat er wel degelijk een intieme relatie tussen 'de dominee' en Wisse Smit was geweest, en bovendien wel degelijk op de hoogte is geweest van zijn criminele activiteiten.

De uitspraken van Da Silva werden zaterdag al onderuitgehaald door Geurt Roos, die in dezelfde periode als Da Silva voor Bruinsma werkte. Roos zei dat de Chileen fantaseerde over de relatie, en noemde hem een 'fantast en een drol'. Roos kon zich Wisse Smit wel vaag herinneren, maar slechts als een van de tientallen vrouwen war zijn baas zich mee omringde.

Schipper Jochem Visser van de 'Amsterdamned', een zeiljacht van Bruinsma, ontkende maandag in de Volkskrant ook met kracht het bestaan van de veelbesproken liefdesrelatie Weliswaar heeft Wisse Smit wel eens de nacht doorgebracht op de Neeltje Jacoba, het motorschip van Bruinsma, maar dat geldt ook voor de hele bemanning van de Amsterdamned. Visser omschrijft het motorschip als een 'soort hotelboot'. Evenals Etienne U. en Roos beschouwt hij de verklaring van Da Silva als onbetrouwbaar.

Het is inmiddels de tweede keer dat het Koninklijk Huis in verband wordt gebracht met Klaas Bruinsma. Tijdens de marathon van New York zat de advocaat van Bruinsma, John Engelsma, in de groep renners waar ook kroonprins Willem Alexander deel van uitmaakte. Door de nauwe banden van Engelsma met criminelen is hij uit zijn ambt gezet. Engelsma had in de jaren tachtig een kantoor met Mr. Korvinus.
http://www.nieuws.nl/news/NEWS/article.php?cat_id=4&article_id=14364

U. is bezorgd.... :haha:

Waarschijnlijk was hij ook zo bezorgt over de schadelijke effecten van zijn drugshandel.

mrz
06-10-03, 15:44
Haha! :melig:
Sorry, ik kwam niet verder als de titel... :cheefbek:

Mark
06-10-03, 15:45
Voor mij zal ze altijd een goedkope gangsterslet zijn :)

Mill
06-10-03, 16:25
Geplaatst door Mark
Voor mij zal ze altijd een goedkope gangsterslet zijn :)

Voor mij een dure.