PDA

Bekijk Volledige Versie : KAKKERLAKKEN willen totale oorlog ontketenen in MO



ZbaqZbaq
06-10-03, 20:43
121 Teletekst ma 06 okt
***************************************
Israël valt doelen in Libanon aan

***************************************
KFAR SHOUBA Het Israëlische leger heeft
net over de Libanese grens aanvallen
uitgevoerd in het gebied van de Sheeba
Farms,waar Israël aanspraak op maakt.
Een VN-watertruck werd lekgeschoten.

Het incident komt een dag na de aanval
op Syrisch grondgebied.Volgens Israël
was die gericht op een opleidingskamp
van de islamitische Jihad.Syrië houdt
vol dat het een vluchtelingenkamp was.

Syrië heeft aan de VN-Veiligheidsraad
gevraagd de aanval in een resolutie te
veroordelen.De VS hebben met een veto
daartegen gedreigd.Achter de schermen
wordt nu aan een compromis gewerkt,dat
mogelijk vandaag nog in stemming komt.
***************************************

Hou je eens in man. [mod]

ZbaqZbaq
06-10-03, 20:53
sorry,...moest er echt even uit man...je weet...ze fokken je echt op...

en dan over een paar jaar weer de geschiedenis vervalsen door te gillen dat zij eerst aangevallen zijn en zich moesten verdedigen.

Mafkees
06-10-03, 20:56
Geplaatst door ZbaqZbaq
sorry,...moest er echt even uit man...je weet...ze fokken je echt op...

en dan over een paar jaar weer de geschiedenis vervalsen door te gillen dat zij eerst aangevallen zijn en zich moesten verdedigen.


I`m feelin` you :D

mrz
06-10-03, 21:00
De nederlandse taal is best wel mooi....

Oorlog ontketenen.... :melig:

Maar idd het is beetje triest dat ze geneens meer gewoon de palestijnen durven bombarderen om daar nederzettingen door te bouwen en het probleem ligt dan niet in palestina achja ver van mijn bed. :maf3:

lennart
06-10-03, 21:02
Geplaatst door ZbaqZbaq
sorry,...moest er echt even uit man...je weet...ze fokken je echt op...

en dan over een paar jaar weer de geschiedenis vervalsen door te gillen dat zij eerst aangevallen zijn en zich moesten verdedigen.

Dat doen ze nu al:



According to Israel Radio, the incident began when two cars on the Lebanese side approached the border fence and its passengers opened fire on the Israeli troops on the other side. Unofficial reports said one Israeli soldier was killed.

Maslov
06-10-03, 21:26
Op de uitkomst van zo'n oorlog in die regio durf ik wel heel wat geld te zetten. :geld:

Kachol Levan
07-10-03, 17:19
Geplaatst door Maslov
Op de uitkomst van zo'n oorlog in die regio durf ik wel heel wat geld te zetten. :geld:

Ik ook!

mrz
07-10-03, 17:23
Uitkomst. Hmm in betekenis "oplossing voor een nijpend probleem => uitweg"

of als blijven hangen in numerologie of andere voorstadie van oplossingen voor problemen? "getal als resultaat van een som"

lennart
07-10-03, 17:26
Geplaatst door Kachol Levan
Ik ook!

Ja ik ook.

70 Miljoen+ arabieren, 1 miljard+ moslims. 6 miljoen Israeli.

Tenzij Israel natuurlijk WMDs zouden inzetten.

Maslov
07-10-03, 17:37
Lennart,

Verkeer jij echt in de veronderstelling dat al die moslims ook achter de Palestijnen staan? Achter de politiek van de PA?

lennart
07-10-03, 17:45
Geplaatst door Maslov
Lennart,

Verkeer jij echt in de veronderstelling dat al die moslims ook achter de Palestijnen staan? Achter de politiek van de PA?

Zelfs in Indonesie of Nigerie weten ze van de misdaden van Israel. Als een oproep tot Jihad gepaard gaat met chaos in moslimlanden dan zitten ze in de shit. Kijk naar de pandora doos die Iraq heet. Je mag dan nog zoveel vliegtuigen hebben, maar als ze niet bereid zijn om miljoenen moslims af te slachten, zullen ze de strijd verliezen.

Let wel, deze strijd gaat om de strategische overheersing van Israel over het hele Midden-Oosten zoals beschreven staat in het Clean-Break document van de Neo-Cons.

mrz
07-10-03, 17:48
Enig idee hoe vreselijk iets macht hebben is lennart? Hoop echt voor ze dat ze zich dat niet als enige doel hebben gestelt...

000NobelPrizes
07-10-03, 17:53
Geplaatst door mrz
Enig idee hoe vreselijk iets macht hebben is lennart? Hoop echt voor ze dat ze zich dat als enige doel hebben gestelt...

Ach, laat je niet opnaaien. Joden willen niks anders dan met rust gelaten worden. Als het aan hen lag, hadden ze geen enkel wapen. Maar schreven ze boeken, componeerden ze muziek, houden zich bezig met wetenschap, filosofie, cultuur, handel, joodse tradities, name it. Joden hebben geen enkele behoefte om het jodendom met wapens aan anderen op te leggen of wat dan ook, dat boeit ze helemaal niet.

lennart
07-10-03, 17:57
Weer eens blijkt dat Jess een blinke vlek heeft als het gaat om Joden.

000NobelPrizes
07-10-03, 18:00
Geplaatst door lennart
Weer eens blijkt dat Jess een blinke vlek heeft als het gaat om Joden.

hahaha... oh, geloof jij die bakerpraatjes nou echt, van die overheersing en dat geleuter uit die Protocollen van de Wijzen van Zion?
:)
Sjonge jonge, je bent nog gekker dan ik dacht.

lennart
07-10-03, 18:05
Geplaatst door 151 NobelPrizes
hahaha... oh, geloof jij die bakerpraatjes nou echt, van die overheersing en dat geleuter uit die Protocollen van de Wijzen van Zion?
:)
Sjonge jonge, je bent nog gekker dan ik dacht.

Clean-Break document van de Neo-Cons.

En in de Jaren 70 was er een Israelisch strategisch document dat er voor pleitte dat het Midden-Oosten opgedeeld diende te worden in kleine staten zodat Israel ze makkelijk zou kunnen overheersen.

Dat bedoel ik met blinde vlek. Niets Negatiefs over de Joden.

mrz
07-10-03, 18:11
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ach, laat je niet opnaaien. Joden willen niks anders dan met rust gelaten worden. Als het aan hen lag, hadden ze geen enkel wapen. Maar schreven ze boeken, componeerden ze muziek, houden zich bezig met wetenschap, filosofie, cultuur, handel, joodse tradities, name it. Joden hebben geen enkele behoefte om het jodendom met wapens aan anderen op te leggen of wat dan ook, dat boeit ze helemaal niet.

Ik wil me ook gewoon tevreden voelen natuurlijk ok? De rest boeit mij ook helemaal niet en ik bedoelde eigenlijk de neo-cons, al dan niet joods. Als het aan mij lag had ik gewoon een wapen dat mensen daarvoor terugschrokken ipv mij of mijn woorden lol. Of gewoon niet terugschrokken en me gewoon serieus konden nemen... En vraag me niet waarom ik op je reageer je begreep me toch niet had ik de indruk... :cheefbek:

lennart
07-10-03, 18:12
Sorry die laatste was niet uit de jaren 70 maar de jaren 80.

"A Strategy for Israel in the 1980s" en dit stond in de Kivunim in februari 1982. Het stuk was geschreven door Oded Yinon die een belangrijk strategisch denker van de Likud partij is, en een voormalig regeringslid voor de Likud.

Voor de geinteresseerden:
http://www.washington-report.org/backissues/022183/830221007.html

lennart
07-10-03, 18:14
Oh dit document werd gepubliseerd in hetzelfde jaar dat Sharon deze taktiek van ethnisch opdelen van Arabische landen probeerde toe te passen in Libanon.

sadeeQ
07-10-03, 18:15
Geplaatst door 151 NobelPrizes
Ach, laat je niet opnaaien. Joden willen niks anders dan met rust gelaten worden. Als het aan hen lag, hadden ze geen enkel wapen. Maar schreven ze boeken, componeerden ze muziek, houden zich bezig met wetenschap, filosofie, cultuur, handel, joodse tradities, name it. Joden hebben geen enkele behoefte om het jodendom met wapens aan anderen op te leggen of wat dan ook, dat boeit ze helemaal niet.


:hihi: :hihi: :hihi:

Blade20
07-10-03, 18:18
Geplaatst door lennart
Zelfs in Indonesie of Nigerie weten ze van de misdaden van Israel. Als een oproep tot Jihad gepaard gaat met chaos in moslimlanden dan zitten ze in de shit. Kijk naar de pandora doos die Iraq heet. Je mag dan nog zoveel vliegtuigen hebben, maar als ze niet bereid zijn om miljoenen moslims af te slachten, zullen ze de strijd verliezen.

Let wel, deze strijd gaat om de strategische overheersing van Israel over het hele Midden-Oosten zoals beschreven staat in het Clean-Break document van de Neo-Cons.

Lennard, je leeft in een fantasie wereld.
Heb je nu nog niet door dat een mensenlijk leven voor een ander niks waard is. Het interreseerd echt niemand in het westen hoeveel soldaten er sneuvelen (op familie en bekende na, die er over vijf jaar toch weer overheen zijn)
Bovendien hebben de Amerikanen nooit gezegd dat hun doel was om er een goed werkende economie op te bouwen in Irak. Ze hebben alleen gezegd dat ze Saddam zouden afzetten, orde zouden brengen (dat is relatief) en democratie (wat verkiezingen en hoppa, een democratie).

Daarbij komt nog dat er een belangrijk iets schijnt te worden vergeten. Waarom overheersen. Chaos is veel beter. Overheersen lijdt tot aanslagen enzo. Het is veel beter om een land met de grond gelijk te maken en er vijf jaar later volledig uit weg te zijn. Een land in chaos heeft een hele hoop jaren nodig om zichzelf op te bouwen en zal dus tijdens die tijd niets buiten zijn grenzen kunnen doen.

Amerika en Israel berijken hun doel nu al. Levens zijn niks waard (zie eerdere uitleg) en chaos is in de landen van hun vijanden. Overheersing is helemaal niet nodig.

lennart
07-10-03, 18:30
Geplaatst door Blade20
Lennard, je leeft in een fantasie wereld.


Ja dat zeggen er wel meer, maar voorlopig ben jij de enige die door jouw fantasiewereld mijn naam verkeerd heb gespeld. Best knap, als je bedenkt dat ik 5000+ posts met mijn naam Lennart heb gepubliseerd. :)




Heb je nu nog niet door dat een mensenlijk leven voor een ander niks waard is. Het interreseerd echt niemand in het westen hoeveel soldaten er sneuvelen (op familie en bekende na, die er over vijf jaar toch weer overheen zijn)


Moet je eens opletten hoeveel geschreeuw er komt wanneer er 30 Nederlandse militairen door een bomaanslag om het leven komen.



Bovendien hebben de Amerikanen nooit gezegd dat hun doel was om er een goed werkende economie op te bouwen in Irak. Ze hebben alleen gezegd dat ze Saddam zouden afzetten, orde zouden brengen (dat is relatief) en democratie (wat verkiezingen en hoppa, een democratie).


Wat zeggen, doen ze niet. Ten eerste democratie is maar beperkt, ze willen gewoon een leiding die Israel goed stemt en als er een Shia of Sunni leider daar aan de macht komt dan komt er echt geen vriendelijk staat richting Israel. Maar als je een beetje hebt opgelet dan was het je opgevallen dat de Shia leiders nu roepen om het organiseren van verkiezingen, omdat de Amerikanen het hiermee niet eens zullen zijn, gaan de Shia oproepen tot Jihad tegen de Amerikanen, met als gevolg dat er vele Amerikanen moeten gaan sterven om hun "strategisch" overwicht in de regio te behouden. Ook is de Shia leider onlangs op bezoek geweest bij Khamenei om de situatie in Iraq te bespreken. Dus dat wil zeggen dat de betrekkelijke rust in Iraq volledig afhangt van de goede wil in Tehran. Nu Sharon is hier absoluut niet blij mee omdat hij wil dat de VS gaan strijden tegen Iran. Deze strategische schaakmat van zowel Iran als Israel richten de VS zal dus leiden tot meer oorlogen.

Dan het afzetten van Saddam was niet het doel van de Amerikanen. Dat doel was het brengen van "vrijheid en democratie" naar Iraq, omdat de Amerikanen denken dat als er "vrijheid en democratie" is in Iraq, dat dan de vijanden van "vrijheid en democratie" de Amerikanen dan in Iraq gaan bestrijden en niet in de VS. Teminste dat is het verkooppraatje op de Amerikaanse televisie.



Daarbij komt nog dat er een belangrijk iets schijnt te worden vergeten. Waarom overheersen. Chaos is veel beter. Overheersen lijdt tot aanslagen enzo. Het is veel beter om een land met de grond gelijk te maken en er vijf jaar later volledig uit weg te zijn. Een land in chaos heeft een hele hoop jaren nodig om zichzelf op te bouwen en zal dus tijdens die tijd niets buiten zijn grenzen kunnen doen.


Dat zeg ik dus ook al maanden. Met als doel dat er dan allerlei kleine ministaatjes ontstaan in het midden-oosten. Maar Moslim leiders zijn ook niet dom, het enige wat hen verenigt is hun haat jegens Israel en die kaart zal dan ook worden uitgespeeld!


Amerika en Israel berijken hun doel nu al. Levens zijn niks waard (zie eerdere uitleg) en chaos is in de landen van hun vijanden. Overheersing is helemaal niet nodig.

Toch nog maar eens het Clean-Break document lezen, want dat zijn ze weldegelijk van plan.

sadeeQ
07-10-03, 18:56
Geplaatst door Blade20
Lennard, je leeft in een fantasie wereld.
Heb je nu nog niet door dat een mensenlijk leven voor een ander niks waard is. Het interreseerd echt niemand in het westen hoeveel soldaten er sneuvelen (op familie en bekende na, die er over vijf jaar toch weer overheen zijn)
Bovendien hebben de Amerikanen nooit gezegd dat hun doel was om er een goed werkende economie op te bouwen in Irak. Ze hebben alleen gezegd dat ze Saddam zouden afzetten, orde zouden brengen (dat is relatief) en democratie (wat verkiezingen en hoppa, een democratie).

Daarbij komt nog dat er een belangrijk iets schijnt te worden vergeten. Waarom overheersen. Chaos is veel beter. Overheersen lijdt tot aanslagen enzo. Het is veel beter om een land met de grond gelijk te maken en er vijf jaar later volledig uit weg te zijn. Een land in chaos heeft een hele hoop jaren nodig om zichzelf op te bouwen en zal dus tijdens die tijd niets buiten zijn grenzen kunnen doen.

Amerika en Israel berijken hun doel nu al. Levens zijn niks waard (zie eerdere uitleg) en chaos is in de landen van hun vijanden. Overheersing is helemaal niet nodig.




Geplaatst door Mark
Nederlands leren kutlimbo's! :zweep:



:hardlach:

Kachol Levan
07-10-03, 21:19
Geplaatst door lennart
Ja ik ook.

70 Miljoen+ arabieren, 1 miljard+ moslims. 6 miljoen Israeli.

Tenzij Israel natuurlijk WMDs zouden inzetten.

Nah, Israel heeft geen WMDs nodig om een oorlog te winnen. Alleen maar om af te schrikken.

Enne.. Lennart, een blinde vlek is beter dan blinde haat.

Kachol Levan
07-10-03, 21:21
Geplaatst door lennart
Sorry die laatste was niet uit de jaren 70 maar de jaren 80.

"A Strategy for Israel in the 1980s" en dit stond in de Kivunim in februari 1982. Het stuk was geschreven door Oded Yinon die een belangrijk strategisch denker van de Likud partij is, en een voormalig regeringslid voor de Likud.

Voor de geinteresseerden:
http://www.washington-report.org/backissues/022183/830221007.html

Moet ik wat documentjes ophalen waarin niet het opdelen van Israel wordt bepleit maar het vernietigen van Israel en het uitmoorden van de joodse bevolking?

sadeeQ
07-10-03, 21:28
Geplaatst door Kachol Levan
Moet ik wat documentjes ophalen waarin niet het opdelen van Israel wordt bepleit maar het vernietigen van Israel en het uitmoorden van de joodse bevolking?

:ergleuk: documentjes? door een palestijn geschreven zeker :hihi: :hihi:

lennart
07-10-03, 21:29
Geplaatst door Kachol Levan
Nah, Israel heeft geen WMDs nodig om een oorlog te winnen. Alleen maar om af te schrikken.

Enne.. Lennart, een blinde vlek is beter dan blinde haat.

Ja die truc hebben wij Hollanders al eerder toegepast, toen wij in plaats van blinde haat tegen de Nazi's, een blinde vlek hadden voor het transporteren van de Joden. Daarmee hebben we ze nog geholpen. Wou je zeggen dat we dat weer moeten doen :confused:

lennart
07-10-03, 21:31
Geplaatst door Kachol Levan
Moet ik wat documentjes ophalen waarin niet het opdelen van Israel wordt bepleit maar het vernietigen van Israel en het uitmoorden van de joodse bevolking?

Als je wil, maar ik betwijfel dat dit hooggeplaatse figuren zijn.

Het verschil is dat dit strategisch document uit de jaren 80 verdacht veel lijkt op Clean Break. Verder was destijds de figuur die het uitvoerde Ariel Sharon! Goh :)

Hudhaifa
07-10-03, 21:34
natuurlijk wordt Palestina bevrijd kaggoll..met Allah's wil...

http://www.ezzedeen.net/Mosharakat/Images/04_2003/basel_k.jpg

Zolang er nog moslims zijn op deze planeet zal geen enkele van jullie vervloekte kakkerlakken rust kennen..

wa lilahi lhamd

lennart
07-10-03, 21:35
Kachol je wordt opgeroepen:

20:06 Massive buildup of IDF troops on seam line and possible call-up of reservists, due to large amount of terror warnings

Dat je niet zult lijden. Dat je geen leed aan andere berokkend.

Kachol Levan
07-10-03, 21:41
Geplaatst door lennart
Kachol je wordt opgeroepen:

20:06 Massive buildup of IDF troops on seam line and possible call-up of reservists, due to large amount of terror warnings

Dat je niet zult lijden. Dat je geen leed aan andere berokkend.

Nah, ik ben in een ABC eenheid van de burgerbescherming. Ik ben opgeroepen geweest in maart toen de VS helden Irak kwamen bevrijden van het fascisme.

lennart
07-10-03, 21:47
Geplaatst door Kachol Levan
Nah, ik ben in een ABC eenheid van de burgerbescherming. Ik ben opgeroepen geweest in maart toen de VS helden Irak kwamen bevrijden van het fascisme.

Nu nog Israel bevrijden van fascisme :cool:

Waarom geen aanslag richting het NU of Likud, daarmee zouden de Joden zichzelf een grote dienst mee bewijzen. Bovendien laten jullie dan zien aan de Arabieren dat niet iedereen het eens is met Ariel "Escalate, Escalate, Escalate" Sharon.