PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse lerares gooit leerlingen uit raam



Waterval
06-10-03, 22:19
Marokkaanse lerares gooit leerlingen uit raam

Uitgegeven: 6 oktober 2003 22:02

RABAT - In Marokko zijn maandag twee leerlingen gewondgeraakt nadat hun lerares hen uit woede uit een raam op de eerste verdieping van een school gooide. Volgens een functionaris van het ministerie van Onderwijs kon zij niet meer tegen hun geklets.

Een van de leerlingen, een 9-jarig jongetje, belandde met een schouderfractuur en ernstige wonden aan het gezicht in het ziekenhuis. De ander, tien jaar oud, had alleen lichte verwondingen.

Volgens de zegsman had de lerares, die aan een depressie lijdt, de jongens vantevoren gewaarschuwd. "Ze luisterden niet, dat hadden ze wel moeten doen." Hij wilde niet zeggen of de lerares wordt bestraft.


nu.nl

Mafkees
06-10-03, 22:19
Zo Rob, nu weet je ook wat je met die Marokkaanse jochies moet doen tijdens geschiedenislessen over de WOII, Toss `m out!!!

Femme_Fatale
06-10-03, 22:22
Geplaatst door Waterval
Marokkaanse lerares gooit leerlingen uit raam

Uitgegeven: 6 oktober 2003 22:02

RABAT - In Marokko zijn maandag twee leerlingen gewondgeraakt nadat hun lerares hen uit woede uit een raam op de eerste verdieping van een school gooide. Volgens een functionaris van het ministerie van Onderwijs kon zij niet meer tegen hun geklets.

Een van de leerlingen, een 9-jarig jongetje, belandde met een schouderfractuur en ernstige wonden aan het gezicht in het ziekenhuis. De ander, tien jaar oud, had alleen lichte verwondingen.

Volgens de zegsman had de lerares, die aan een depressie lijdt, de jongens vantevoren gewaarschuwd. "Ze luisterden niet, dat hadden ze wel moeten doen." Hij wilde niet zeggen of de lerares wordt bestraft.


nu.nl




Hmmm, deze tactiek heb ik nog niet geprobeerd....

:hihi:

barfly
06-10-03, 22:23
F*k ben ik net te laat wat ben ik toch een k*t-autochtoon :p

lennart
06-10-03, 22:24
Kijk zo pak je kutmarokkaantjes aan. :fparty:

Waterval
06-10-03, 22:34
Geplaatst door lennart
Kijk zo pak je kutmarokkaantjes aan. :fparty:


Waarom wordt er niet getwijfeld aan de lerares? Was ze wel de juiste persoon voor dit werk? Kon de schooldirectie niet beter iemand huren die meer verstand heeft van gooien?

Tomas
06-10-03, 22:36
Waarom vraagt niemand zich af waarom dit in godsnaam in het nieuws komt in nl?

Joesoef
06-10-03, 22:37
Echt weer wat voor een vrouw, geen dooie maar slechts gewonde slachtoffers. Hoewel, ze is Marokkaans, dus dood had wel gekund.

barfly
06-10-03, 22:38
Geplaatst door Tomas
Waarom vraagt niemand zich af waarom dit in godsnaam in het nieuws komt in nl?

Omdat wij Nederlanders een brede interesse hebben in de wereld vooral als het Marokkanen betreft :)

Waterval
06-10-03, 22:40
Geplaatst door Tomas
Waarom vraagt niemand zich af waarom dit in godsnaam in het nieuws komt in nl?

Ik vraag me eerder af Hoe !!

Tomas
06-10-03, 22:45
Geplaatst door Waterval
Ik vraag me eerder af Hoe !!

Ook een goeie.

Iemand heeft gebeld? Wie?

Hamza-T
06-10-03, 23:50
Vlieg Op!

Donder Op! (een rots)

nl-x
07-10-03, 07:53
Ik walg weer eens van hoe de media dit doet klinken:
Marokkaanse lerares gooit leerlingen uit raam

Hier wat andere headline-koppen uit nu.nl:
Ruim 50 ambtenaren verdienen meer dan minister
Vrouw doodt dominee en moeder in kerk (video)
Spelletje straft verliezen met pijnstoten

Als je de teksten leest blijken het Nederlandse ambtenaren, Amerikaanse vrouw en dominee's (en moeder), en Duitse spelletjesmakers.


Alleen voor Marokkanen wordt er gekozen om dat er even groot bij te zetten.

Maar ja, ik ben vast paranoïde, en er heerst geen media-hetze tegen Marokkanen, hé?

mohammed99
07-10-03, 08:41
Geplaatst door Waterval
Marokkaanse lerares gooit leerlingen uit raam

Uitgegeven: 6 oktober 2003 22:02

RABAT - In Marokko zijn maandag twee leerlingen gewondgeraakt nadat hun lerares hen uit woede uit een raam op de eerste verdieping van een school gooide. Volgens een functionaris van het ministerie van Onderwijs kon zij niet meer tegen hun geklets.

Een van de leerlingen, een 9-jarig jongetje, belandde met een schouderfractuur en ernstige wonden aan het gezicht in het ziekenhuis. De ander, tien jaar oud, had alleen lichte verwondingen.

Volgens de zegsman had de lerares, die aan een depressie lijdt, de jongens vantevoren gewaarschuwd. "Ze luisterden niet, dat hadden ze wel moeten doen." Hij wilde niet zeggen of de lerares wordt bestraft.


nu.nl

hahhaahah deze is echt topper is zie alles voor me :zozo:

Waterval
07-10-03, 10:00
Geplaatst door nl-x
Ik walg weer eens van hoe de media dit doet klinken:
Marokkaanse lerares gooit leerlingen uit raam

Hier wat andere headline-koppen uit nu.nl:
Ruim 50 ambtenaren verdienen meer dan minister
Vrouw doodt dominee en moeder in kerk (video)
Spelletje straft verliezen met pijnstoten

Als je de teksten leest blijken het Nederlandse ambtenaren, Amerikaanse vrouw en dominee's (en moeder), en Duitse spelletjesmakers.


Alleen voor Marokkanen wordt er gekozen om dat er even groot bij te zetten.

Maar ja, ik ben vast paranoïde, en er heerst geen media-hetze tegen Marokkanen, hé?


Relax man, je zou het ook kunnen interpreten als dat het zo bijzonder is wanneer Marokkanen iets slechts doen. Een bijzonderheid weetjewel, weinig voorkomend. Als je goed naar die overige koppen kijkt, dan zie je dat het inderdaad zaken zijn die veelvuldig worden gebezigd door Nederlandse ambrenaren, Amerikanen en Duitse spelletjesmakers. verbodig dus om de nationaliteit eraan toe te voegen..

:argwaan: